» »

Na internet ušla ostra okrožnica Nokiinega šefa

Na internet ušla ostra okrožnica Nokiinega šefa

Stephen Elop

engadget - Nokia je septembra dobila novo metlo, ki očitno pometa odločneje kot stare. Novi izvršni direktor Stephen Elop je namreč resno vzel nalogo pomesti prah s starih lovorik in v zaprašene vitrine dodati kakšno novo. Že oktobra je naznanil prestrukturiranje podjetja, sestavni del česar so bila tudi odpuščanja, sedaj pa je na internet pricurljal njegova interna okrožnica. V njej je zelo ostro opisal trenutno razmere na trgu in v podjetju.

Nokii namreč gori pod nogami, je zapisal Elop. Applov iPhone je na trgu že od leta 2007 in je velik uspeh. Android šteje šele dobri dve leti pa je že prevzel prvo mesto med platformami za pametne telefone, ki ga je še pred nekaj let držala Nokia. Začel je v zgornjem cenovnem razredu, a si je uspešno utrl pot v srednjega in sedaj napada najnižjega. Nokia po drugi strani caplja zadaj. Elop piše, da je Nokia izpuščala priložnosti, zamudila trende, tratila čas. Danes je Nokia v večletnem zaostanku.

Symbian je zgodba zase. Izkazalo se je, da ni konkurenčen in da je z razvojem težko držati korak z vedno novimi zahtevami in željami potrošnikov. Bitka že zdavnaj namreč ne poteka več zgolj med napravami, ampak celotnimi ekosistemi, ki jih sestavljajo naprave, programska oprema z aplikacijami, oglasi, iskanjem, socialnimi orodji itn. Skrajni čas je, da se Nokia odloči, kateremu ekosistemu bo dala prednost - lahko razvije svojega ali uporabi že obstoječe rešitve. Karkoli bo storila, se mora podvizati.

V torek je bonitetna agencija Standard & Poor obveznice Nokie postavila na seznam obveznic, ki se jim boniteta lahko zmanjša. Vnovič bodo analizirali Nokiino poslovanje in po potrebi znižali boniteto Nokiini obveznic. To pomeni, da tudi analitiki in investitorji izgubljajo vero v Nokiino moč in konkurenčnost.

Elop vidi razloge za težave v vodenju in odnosu v podjetju. Zaradi pomanjkanja odgovornosti in trdega vodstva se je barka pozibavala semtertja v nevihti zadnjih let, namesto da bi trdno plula proti cilju. Nokia je delala napake, premalo je izumljala, inovativnost je upešala, premalo so sodelovali znotraj podjetja. Zato bodo v petek predstavili novo izhodno strategijo, s katero želi novo vodstvo podjetje izvleči iz težav in usmeriti nazaj na pravi kurz. V nasprotnem primeru se lahko zgodi, da bo Nokia ostala le še bleda senca nekdanjega blišča in uspeha.

61 komentarjev

«
1
2

js osebno ::

Terman ::

Upam, da bo MeeGo preživel.

ZaLoMaT ::

Bye bye MeeGo, welcome Windows Phone 7 ...

gruntfürmich ::

samo da se odpušča in s tem delnice rastejo...:))
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

kuglvinkl ::

js osebno je izjavil:

Obstajajo pa tudi dvomi v resničnost tega pisma...


Zanimivo branje!

eee ::

V prejšnjem postu sem napovedal možnost slabih novic pred splavitvijo novih telefonov.

Icematxyz ::

Bitka že zdavnaj namreč en poteka več zgolj med napravami, ampak celotnimi ekosistemi, ki jih sestavljajo naprave, programska oprema z aplikacijami, oglasi, iskanjem, socialnimi orodji itn. Skrajni čas je, da se Nokia odloči, kateremu ekosistemu bo dala prednost - lahko razvije svojega ali uporabi že obstoječe rešitve. Karkoli bo storila, se mora podvizati.


To je res in to bi verjel, da CEO podjetja kot je Nokia dobro ve. Se pravi ne glede na razne govorice zadnje čase, s tem delom menim, da se strinja večina vpletenih. Ostalo pa so špekulacije, katere bomo verjetno dokaj kmalu lahko ovrednotili, koliko so bile točne/netočne...

Lonsarg ::

Na nekaterih novičarskih portalih so confirmal ta memo preko večjih ljudi. Bomo videli v petek, ko ima nokija neko predstavitev. Jaz osebno prostora za MeeGo ne vidim, ne ker bi bil preslab, ampak ker na trgu ni prostora za še en OS, prepozen v tekmi. Usodo Symbiana je pa šefe v meemotu povedal.

WM7 prva izdaja enostavno rocks proti iOS1 in Android 1.0, ki sta bila polizdelka. Ampak vseeno ni kar tako spremenila trg, ampak ga komaj počasi načenja. MeeGO je lahko še 5krat boljši pa tudi ne bo nekega udara na trgu naredil.

_Dormage_ ::

kuglvinkl je izjavil:

js osebno je izjavil:

Obstajajo pa tudi dvomi v resničnost tega pisma...


Zanimivo branje!


+1, hvala :)

urban99 ::

kitaj ::

Lonsarg je izjavil:

Jaz osebno prostora za MeeGo ne vidim, ne ker bi bil preslab, ampak ker na trgu ni prostora za še en OS, prepozen v tekmi.
...
MeeGO je lahko še 5krat boljši pa tudi ne bo nekega udara na trgu naredil.

Glede na to, da je k razvoju MeeGo-ja pristopil mobilni operater z uporabniško bazo večjo od Facebooka, se nekako ne morem strinjati s tabo. Morda prostora zanj res ni na "zahodu" ima pa zato drugje še vse možnosti. China Mobile ima nenazadnje le nekaj manj uporabnikov kot ima "zahod" prebivalcev.

dronyx ::

Tale je dober citat:

At the lower-end price range, Chinese OEMs are cranking out a device much faster than, as one Nokia employee said only partially in jest, "the time that it takes us to polish a PowerPoint presentation." They are fast, they are cheap, and they are challenging us.

js osebno ::

dronyx je izjavil:

Tale je dober citat:

At the lower-end price range, Chinese OEMs are cranking out a device much faster than, as one Nokia employee said only partially in jest, "the time that it takes us to polish a PowerPoint presentation." They are fast, they are cheap, and they are challenging us.

Moorov zakon jih je zahebal...

Gregor P ::

Le upam lahko, da ne bomo dobili še enega Applovega (MS, Andorid) klona:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Ramon dekers ::

nokia je skret, brez zamere... Tisti symbian se stalno sesuva, saj je ok da naprava crkne po dveh letih ko preteče garancija, oz. je skoraj logično. Ampak nokia je zadnjih 4 - 5 let delala takšen šodr, da to je bil obup, telefon je crknil po enem letu, oziroma je imel takšne hrošče da bi bilo boljše da bi crknil.

Si pa ne bi upal privoščiti nokijinega touch telefona sploh.

Ko je dala nokia na trg nokio 6680 je bil to pravi fenomen, medtem ko je dal SE K750, ki je imel tisto kar sem najbolj rabil AVTOFOKUS, tega ne daje še na danšnje naprave ne.

Ko sem pa videl galaxy s-a kar nisem mogel verjeti kakšen fotoaparat, kakšna kamera...Medtem


http://www.gsmarena.com/nokia_c7-3394.p...


samo poglejte ta skret, na kameri piše fixed focus, cena pa je 340EUR in potem se čudijo propadanju, mislim wtf.

Sam imam ericsona elma in sem presrečen, cena je bila 50EUR z naročnino. Z njim lahko brez problema slikam dokumente, zakar tudi najbolj potrebujem AF.
Nokia se ne bo več pobrala.

r0ker ::

Nokia je še vedno močna pri dumbphonih in pri tistih, ki ne spremljajo trga in mislijo, da je nokija še vedno glavna.

Silver ::

Problem se pojavi tudi, ker ima Nokia ogromno strank, ki si lastijo telefone, ki spadajo v manj zmogljiv, začetni razred. Kot je zapisano tule je razvidno, da želijo narediti čim mehkejši prehod iz "dumb-phone" na smart-phone. Se pa strinjam, da so navkljub Symbian^3 OS ostali zadaj, prav tako Ovi Trgovina (Ovi Store), uporabnih lokaliziranih aplikacij recimo skoraj ni, jih preštejem na prste. Maemo OS pa je trenutno povsem premalo podprt, je pa lepa možnost za nadaljnji razvoj, sploh če ga bodo vtaknili še kam drugam kakor na N900. :)
Glede kamere pa je na C7 in C6-01 zaradi odsotnosti AF kvaliteta slik porazna. N8 se lahko še malce pohvali, to je pa to. Plus jim dam samo za brezplačno offline navigacicjo. :P

ProGTX ::

Ne vem, koliko je to pismo resnično, ampak da misliti. Nokia je res zelo počasna glede vrha svoje ponudbe ...

Največji problem Symbiana ni neprijaznost (osebno mi je to mišljenje čisto mimo), temveč nepodpora. Ne le aplikacije, temveč tudi marketing in mnenje ljudstva - slednje je pretirano negativno.

Menim, da MeeGo nima možnosti. Glede na trend razvoja strojne opreme mobitelov v skladu s PC-ji pred desetletjem (na Anandtechu se tega dotaknejo v opisu LG Optimus 2X), bi rekel, da bo podobno sledilo tudi na programskem področju - malo operacijskih sistemov za potrošnike. Kot na PC-ju vlada Windows, bo tudi na mobilnem področju le en sistem, in zdaj se borijo za deleže. Potemtakem so Symbian in marginalni sistemi že izgubili. Dvomim, da si Nokia lahko privošči še MeeGo, četudi kot hobi izdelek, razen če Intel napumpa velike denarje v x86 v mobitelu (potem bi Intel verjetno povsem prevzel pobudo).

Uporabnika zanimajo le aplikacije in tekoče, zanesljivo delovanje (gotovo pa ne odprtost, kar nekateri tako častijo).

Kot velikega ljubitelja Nokie me tole precej moti. Vendar spremembe so nujne za lepšo prihodnost.

Brane2 ::

Pri Symbianu mi je problematična njegova zaprtost. Ja, v papirjih je kao odprt, a Nokiin nadzor nad njim nikoli ni točno definiran, poleg tega pa se njuno razmerje stalno spreminja.

Meego se mi vsaj na papirju zdi bomba. Nobenih jebad z virtualnimi stroji in vse skupaj zelo podobno tipičnemu namiznemu računalniku.
Znan kernel, prav tako praktično vse knjižnice. Glede na to nekega namenskega IDE-ja praktično ne rabiš. Vse že imaš...
On the journey of life, I chose the psycho path.

pegasus ::

Imam najbolj napreden telefon, ki podpira IPv6. Anodroid? nope ... Apple? yeah right >:D

Upam da bo nokia vodstvo dojelo, da imajo na določenih segmentih še vedno najboljšo tehnologijo v rokah, s katero lahko še vedno zaženejo novo revolucijo mobilnega računalništva. Če le imajo jajca, that is.

M-XXXX ::

pegasus je izjavil:

Imam najbolj napreden telefon, ki podpira IPv6. Anodroid? nope ... Apple? yeah right >:D

Upam da bo nokia vodstvo dojelo, da imajo na določenih segmentih še vedno najboljšo tehnologijo v rokah, s katero lahko še vedno zaženejo novo revolucijo mobilnega računalništva. Če le imajo jajca, that is.

Rabiš ip6 trenutno? Ko bo potreba verjemi, da ga bodo vsi imeli...

BALAST ::

Se da kje videti katere podjetja je Nokia kupila v zadnjih 10ih letih? Ker po mojem mnenju bi moreli imeti dober portfelij vsaj za zadnjih 5 uspešnih let.

guest #44 ::

Gaaahh nooo, sovražim samsung in njegove wannabe quality izdelke.


Ok resno, upam da vsaj hardver še naprej dela.

Yama ::

nokia vsaj dela kvalitetne telefone, ni važno kako "dumb" so. Počnejo za kar so namenjeni. Imam 6 let staro nokio in ji nič ne manjka. Medtem ko kakšni samsungi in razni kaj hitro po garanciji začnejo crkovat :>

matejdro ::

Glede na to, da je microsoft izdal svoj OS 3 leta za konkurenco in je zaenkrat kar lepo sprejet, bi rekel, da še ni prepozno za Meego. Samo spiliti ga morajo, da bo deloval lepo tekoče in privabiti dovolj veliko število razvijalcev.

Je pa lepo, da se v vodstvu zavedajo, zakaj je nokia v takšnem zaostanku.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: matejdro ()

pulstar ::

Hm, glede hroščatosti, neodzivnosti in neizrabljenih funkcij pa imam sam kar nekaj pripomb nad mojim Samsungom Galaxy Spico. Nameščen android 2.1 ni prav nič zanesljiv, mnoge funkcije ne delujejo, najbolj od vsega pa mi gre na živce nedelovanje MMS-ov. Tudi na servisu ne znajo najti popravka, tako da telefon mmsov žal ne pozna:S Plus, budilka (vgrajena ali pa app, ni važno) občasno preprosto ne zvoni, kar je kar nekajkrat botrovalo manjšim zamudam! :D
Za average-userja so nokie še vedno super telefoni: Meni ni važno (in večini) ni važno, kakšne čarovnije BI telefon lahko zmogel, pomembno je, da vse potrebne funkcije delujejo, ko telefon vzamemo iz škatle. In tu so moji nokie iz N-serije res blestele (navigacija, office package, hitrost,...)

Predvsem me pa zanima, čemu vsa škodoželjnost? Mar si ne želimo, da v EU obstane vsaj še en glavnih proizvajalcev mobilnih telefonov in z njim tudi delovna mesta?

Mr.G. ::

Glede odpuščanja mu ne dam prav...to so stare in nizkotne poteze.
Je pa v odpuščanju nekaj resnice...nesposobni so malce balasta!!

V vsemu drugemu je pa car.

"Hm, glede hroščatosti, neodzivnosti in neizrabljenih funkcij pa imam sam kar nekaj pripomb nad mojim Samsungom Galaxy Spico. Nameščen android 2.1"

Hja, nadgradnja....nadgradnja !! Ne krivi software, če je hardware( za očmi) u kurc. !!!

Griffith ::

Nokio lahko reši samo Android in čisto nič drugega. In dlje ko bojo s tem cagal, bolj bo v dreku.

Brane2 ::

Ni rečeno.

Z androidom bo samo še "ena od". Nokia je tako velika,d a je komot lahko "tretji tabor".

Sploh če se Meego pokaže kot dobra izbira. Seveda pa ga ne smejo prepustiti odprtokodarjem brez ustrezne podpore pri razvoju in plačilu določenga folka za kvaliteto.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Icematxyz ::

Bitka že zdavnaj namreč ne poteka več zgolj med napravami, ampak celotnimi ekosistemi, ki jih sestavljajo naprave, programska oprema z aplikacijami, oglasi, iskanjem, socialnimi orodji itn. Skrajni čas je, da se Nokia odloči, kateremu ekosistemu bo dala prednost - lahko razvije svojega ali uporabi že obstoječe rešitve. Karkoli bo storila, se mora podvizati.


Android ali WP7 se meni zdi manj verjetna odločitev. Lahko pa me seveda podjetje Nokia popravi. Bo pa odločitev vsekakor vplivala na WP7 in na uspeh WP7 na mobilnem področju. Bomo skratka kmalu videli, kako se bodo odločili (se pravi za kaj se bodo, oziroma za kaj se ne bodo odločili)!

Zgodovina sprememb…

filip007 ::

Nokia je v kotu, Android imajo že vsi gor, Polkna pa bodo samo še zadnji žebelj v "trugo", če bodo dali to gor, njihova oprema pa kao ni zadosti?

Ko vidiš tole HP Veer (Mini Pre), je bolj žalostno za Nokijo.

http://www.engadget.com/2011/02/09/hp-v...
Trevor Philips Industries

Ramon dekers ::

pulstar je izjavil:

Hm, glede hroščatosti, neodzivnosti in neizrabljenih funkcij pa imam sam kar nekaj pripomb nad mojim Samsungom Galaxy Spico. Nameščen android 2.1 ni prav nič zanesljiv, mnoge funkcije ne delujejo, najbolj od vsega pa mi gre na živce nedelovanje MMS-ov. Tudi na servisu ne znajo najti popravka, tako da telefon mmsov žal ne pozna:S Plus, budilka (vgrajena ali pa app, ni važno) občasno preprosto ne zvoni, kar je kar nekajkrat botrovalo manjšim zamudam! :D
Za average-userja so nokie še vedno super telefoni: Meni ni važno (in večini) ni važno, kakšne čarovnije BI telefon lahko zmogel, pomembno je, da vse potrebne funkcije delujejo, ko telefon vzamemo iz škatle. In tu so moji nokie iz N-serije res blestele (navigacija, office package, hitrost,...)

Predvsem me pa zanima, čemu vsa škodoželjnost? Mar si ne želimo, da v EU obstane vsaj še en glavnih proizvajalcev mobilnih telefonov in z njim tudi delovna mesta?



glej vsak telefon ima težave, (ti sporočim ko mi bo crknil moj SE:)
dejstvo pa je da so mi v zadnjih 5 letih crknili 3 nokijini telefoni.
Tako da imaš slab izgovor. Imel sem še samsunga i560 super telefon, res. Imel je symbian program, nakar mi je čez dve leti začel govorit da ne najde signala: zgoraj je lepo pisalo searching. Potem sem ga imel tri mesec kot mp3 player, nakar sem zopet poskusil ali bo mogoče sedaj delal s sim kartico kot telefon, glej ga zlomka, delal je - 1 mesec, nato pa mi je spet povedal da ni signala.
Kakorkoli ali je skret symbian ali nokija kot hardware nevem, toda sam ne grem več na njih.

Rajši SE, Htc, Motorola...
Sicer pa Motorola je bila tudi v podnu pa se pobrala.

Zgodovina sprememb…

opeter ::

Meni se zdi, da bo lahko webOS postala dostojna konkurenca ostalim:
http://h41112.www4.hp.com/promo/webos/u...
http://www.engadget.com/2011/02/09/hp-t...

Se pa strinjam z Branetom2, čimveč konkurence, tem bolje.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Ramon dekers ::

http://www.gsmarena.com/motorola_atrix_...

1900 mah baterija

edit: 1930 za telefon

Zgodovina sprememb…

Bistri007 ::

Griffith je izjavil:

Nokio lahko reši samo Android in čisto nič drugega. In dlje ko bojo s tem cagal, bolj bo v dreku.
Kaj Android, že Alien Dalvik zadostuje :P
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

zos ::

Tocno tako kot je Brane2 rekel. Android je ugoden samo za lene firme, brez lastnega razvoja, ki so tako prisle poceni do dostojnega sistema. Ce Nokia prevzame Android, potem so pa res se samo proizvajalci hardware in ni sans, da bodo lahko konkurirali vzhodnjakom.

Ramon dekers ::

zos je izjavil:

Tocno tako kot je Brane2 rekel. Android je ugoden samo za lene firme, brez lastnega razvoja, ki so tako prisle poceni do dostojnega sistema. Ce Nokia prevzame Android, potem so pa res se samo proizvajalci hardware in ni sans, da bodo lahko konkurirali vzhodnjakom.


ni samo software tudi hardware imajo zanič. Baterije, fotoparata in leča... Nokio sta povozila že motorola in SE.

ales85 ::

Azgard brez da bi hotel navijati za en ali drug tabor pišeš neumnosti. WP 7 je že res izšel nekaj let za konkurenco ampak vsekakor pa ni prvi Windows za mobile aparate. Torej bi prej rekel da več let zamuja, kot pa, da so "v prvo" zadeli.

Gregor P ::

In kot lahko vidimo v drugi novici se je tudi HP odločil, da bo kar lepo delal na "svojem" WebOS-u (nekdanji Palm), tako da Nokia sploh nima druge kot da spravi na trg nek konkurenčen "lastni" OS (oz. v tem primeru v navezavi z Intelom).

Update: čeprav Bloomberg poroča že tako kot da je Nokia tik pred podpisom sodelovanja z Microsoftom:8)

Nokia Said to Be Near Software Partnership With Microsoft
Nokia Oyj is close to announcing a software partnership with Microsoft Corp., a bet that together the two companies can better challenge Google Inc. and Apple Inc., according to a person with knowledge of the discussions.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

darkolord ::

Ampak HP si lahko privošči failure (IMO to tudi bo zaradi zanič supporta :P) na tem področju, Nokia pa sploh ne.

Zato je seveda njihova odločitev tudi precej težja (ostali so samo še kompromisi); ampak čim več časa bodo odlašali, težje bo.

Lonsarg ::

ales85, morda tebi kot mnogim ni jasno da Windows Phone 7 je PRVI operacijski za telefone. Windows Mobile 1-6.5 so bili operacijski za dlančnike, oziroma z drugimi besedami za naprave z stylusom. So bli poskusi preobrazve v phone-like zadevo, jim je skoraj ratalo, ampak to je mess.

Prav tako je Symbian spisan za telefone z tipkami, ne moreš ga preobrazit v touch in upati, da uspe, razen če ga toliko spremeniš, da je bolje, da bi ga šel pisat na novo.

Ne štekam pa jaz čisto razvoja MeeeGo-ta. Z zadosti denarja vrženega, se lahko spiše iz nule mobile OS v enem letu, ne vem kaj tok dolgo delajo. Čisto vseeno je, če 3 leta po x denarja mečeš v razvoj, ali pa eno leto zapraviš 3x denarja in imaš v enem letu narejen OS.

js osebno ::

Moji viri mi pravijo da ne bo nobenega novega operacijskega sistema pri Nokiah, bo pa močnejša integracija servisov z Microsoftom.. :>

darksamurai ::

Vprašati se je potrebno zakaj še vedno toliko ljudi "vztraja" na nokii, če pa je android tako "vsemogočni, uber" OS. Kdor si želi kvaliteten telefon z androidom lahko takoj kupi enega izmed boljših HTC-jev... Ne glede na superiornost novih operacijskih sistemov (win 7, android, iOS) še vedno nimajo vseh dobrih funkcij, ki so na symbianu že dolga leta. Očitno številnim lastnikom nokia telefonov omenjene malenkosti v kombinaciji z ostalimi drobnarijami še vedno veliko pomenijo.

Tudi meni ni jasno, zakaj ne vložijo 3x več sredstev v razvoj MeeeGo-ta in ga v kratkem času dokončajo. Če bi sistem solidno deloval, bi telefone verjetno kupili vsi sedanji kupci nokie + ostali, ki z androidom niso najbolj zadovoljni. Če pa bo (bi bil) sistem odličen, pa lahko pobere tržni delež ostalim proizvajalcem.

Stipex ::

Ne vem kaj čaka Nokia s Qt, tako močno tehnologijo imajo v rokah pa ne izkoristijo.

ventura ::

Finec je škrt.prodaja drek pod imenom nokia(ne zasluži si niti velike začetnice)upam da bo šla cugrunt,tam ji je mesto.

Lonsarg ::

@ventura ti si pa z fajn levo nogo dons vstal

On Topic:
En medij trdi da je prišel do informacij, da bo res Nokija skenslala MeeGo in šaltala na WM7 sem prebral na DNE.

js osebno ::

@Azgard
en medij pa pravi tole. :}

Glede na raznolikost stvari, ki sem jih zadnje čase slišal o Nokii, je tole popolnoma možno... :))

Ramon dekers ::

nokia je mrtva. Uporabljajo jo samo tisti, ki imajo telefone starejše od 4-5 let, ki so bili še dokaj solidni. Novejši telefoni pa so skret. Boste videli ko boste prišli na novejše telefončke od nokije, kako se sistem stalno sesuva, stalni eni problemi.

Kot sem že povedal, na svojega favorita niso sposobni dati niti avtofocusa. Nevem kaj tu ni jasno?

Gregor P ::

Bojda še jutri vse zvemo; samo če novi izvršni direktor misli usekat bližnjico in prositi na kolenih za pomoč prijatelje na MS (in je njegova edina ideja), potem vsaj jaz to ne vidim kot neko resno izhodno strategijo iz krize, ampak umiranje na obroke (temu običajno sledi zapiranje oddelkov, velika odpuščanja, odprodaja večjega dela podjetja, dokler na koncu ne ostane nič več).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nokia predstavila N9 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Nokia / Symbian
26654692 (40108) flameir
»

Nokia napovedala menjavo vodstva, odpuščanje 10.000 delavcev (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Rezultati
10826035 (22957) Icematxyz
»

Nokia se potaplja (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Rezultati
8631369 (27567) floyd1
»

Pekel je zamrznil, Windows Phone 7 prihaja na Nokie (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Nokia / Symbian
17452134 (46196) Bor H
»

Na internet ušla ostra okrožnica Nokiinega šefa (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
6115542 (12122) Lonsarg

Več podobnih tem