Heise - Raziskovalec na Inštitutu za sociologijo Univerze v Duisburgu-Essnu Stefan Derpmann je izvedel raziskavo, v kateri je raziskoval vplive igranja spletnih iger na mreženje v resničnem življenju. Spremljal je dvanajst reprezentativnih igralcev spletne igre World of Warcraft, ki so bili stari med 21 in 41 leti. Izsledki kažejo, da igre niso le zlo.
Ugotovil je, da se ljudje, ki se spoznajo kot liki v igri World of Warcraft, družijo tudi v resničnem življenju. Vedejo se podobno kot igralci istega športnega moštva, ki imajo prav tako nekaj skupnega. Na spletu je sicer v ospredju vodenje likov, a tečejo debate tudi o zasebnem življenju, konjičkih, športu in podobno. Na spletu si sodelujoči pridobijo tudi tehnična znanja, kako rokovati z novimi mediji, kot so spletne klepetalnice, forumi in podobno, hkrati pa igre pripomorejo k zmanjševanju napetosti in stresa, ugotavlja Derpmann. Njegova skupina sicer že tri leta intenzivno preiskuje odnos med igralci in njihovimi liki pri igranju iger vlog.
"Spremljal je dvanajst reprezentativnih igralcev spletne igre World of Warcraft, ki so bili stari med 21 in 41 leti. Izsledki kažejo, da igre niso le zlo."
World of Warcraft ni reprezentativen MMO, ker sili v družabnost. Iz tega razloga sem ga nehal igrati, ker je prevelik pomen na sklepanju vezi med igralci in koordinaciji. Tako WoW igrajo v glavnem ljudje, ki so sposobni družbenih interakcij v RLju. Kdor je asocialen, mu bo kmalu jasno, da ga WoW marginalizira, ker poskuša emulirati RL družbo. S tem je Blizzard odprl svojo igro ogromnemu trgu casual igralcev, obenem pa si je odtujil primarno publiko MMO geekov. Mojega denarja ne dobijo več.
World of Warcraft ni reprezentativen MMO, ker sili v družabnost. Iz tega razloga sem ga nehal igrati, ker je prevelik pomen na sklepanju vezi med igralci in koordinaciji. Tako WoW igrajo v glavnem ljudje, ki so sposobni družbenih interakcij v RLju. Kdor je asocialen, mu bo kmalu jasno, da ga WoW marginalizira, ker poskuša emulirati RL družbo. S tem je Blizzard odprl svojo igro ogromnemu trgu casual igralcev, obenem pa si je odtujil primarno publiko MMO geekov. Mojega denarja ne dobijo več.
Čakaj, ti se pritožuješ, da MMO špila ne moreš igrati, kot, da bi bil singleplayer? Resno?
Čakaj, ti se pritožuješ, da MMO špila ne moreš igrati, kot, da bi bil singleplayer? Resno?
Ne, ne pritožujem se nad tem. MMO model mi ugaja, ampak WoW preveč forsira sodelovanje med igralci (cel kup eventov, raidi, dungeoni itd kjer si prisiljen igrati v skupinah), obenem pa poenostavlja oziroma zanemarja področja, kjer igralci dejansko tekmujejo med seboj - PvP in ingame trg.
To, da je potreben teamwork za doseganje ciljev je ena lastnosti, ki definirajo MMOje.
Kako je z pvpjem ne vem, ker mi igra že v osnovi ni všeč in je ne igram. Sem pa ogromno preigral L2, ki ima pravi open pvp model ... ampak tudi rabiš dobro ekipo, če želiš imeti dober gear. Enako je z Aionom in verjetno tudi vsemi ostalimi igrami tega tipa.
Tako je, čisto vsi MMOji so zasnovani tako da če hočes bit on top, moreš imet dober team. Kar takoj povleče za sabo Vent/TS server, forume in pa določene ure ko more bit core team online za vsako ceno če hočejo kam prilezt.
Če hočeš bit med najboljšimi, moraš na igro gledat kot na službo in če ti je ta služba všeč potem tega ni problem dosežt.
Igrice misliš? Drugače je pa jasno, da se igričarji družijo tudi v življenju. Saj vendar rabijo nekoga, s katerim se lahko pomenijo o urokih in pošastih. :)
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Čakaj, ti se pritožuješ, da MMO špila ne moreš igrati, kot, da bi bil singleplayer? Resno?
Ne, ne pritožujem se nad tem. MMO model mi ugaja, ampak WoW preveč forsira sodelovanje med igralci (cel kup eventov, raidi, dungeoni itd kjer si prisiljen igrati v skupinah), obenem pa poenostavlja oziroma zanemarja področja, kjer igralci dejansko tekmujejo med seboj - PvP in ingame trg.
Očitno nisi edini ki tako razmišlja... V Cataclysm je en in edini group quest samo v zadnjem zone (Ring of Blood 3) in neki max. lvl daily quest. V prenovljenih low lvl območjih pa tudi nisem vidu niti enga. Skoraj vse se da solirat. V instance pa tudi prideš tako, da ti WoW sam sestavi cross-server grupo. Torej z lahkoto prideš do lvl 85 brez, da bi sploh govoril z katerimkoli drugim igralcem. Ko greš pa enkrat raidat je pa logično, da ne moreš sam, a ne?
MMOje igram zato, ker pač nimam drugega početi v prostem času. Sodelovanje in nasploh interakcija z ljudmi mi predstavlja nepremostljiv problem, zato ne vidim razloga, da bi se s tem mučil tudi v igrah. Žal je res, da zadnje čase vsi MMOji težijo k družabnosti, zato vedno bolj igram single-player RPGje.