Novice » Ostale najave » Nikon predstavil D3100 in štiri nove objektive
Tear_DR0P ::
Jaz pa mislim, da ravno 50mm f1.4 ni nič posebnega. Pravzaprav ne Nikkor 50mm f1.4 (D ali G), ne Sigma 50mm f1.4, ki jo nekateri kujejo v nebo, nista nič za dol past. Vsaj po mojih izkušnjah.
sej ne da mam kej pojma, ampak na kakšni osnovi trdiš da ni nič posebnega in kaj bi sploh lahko bilo nekaj posebnega?
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
Jaka83 ::
Ne. Edini point Manuala je, da vse nastaviš ročno. Če nastaviš slabo imaš pač pre/pod-osvetljeno sliko.To si ti mal pobrkal*. Manual pomeni kontrolo nad zaslonko in shutterjem. Če so senzorji sposobni delovat pri različnih gain-ih brez da bi se to poznalo na končnem izdelku (in senzorji skokovito napredujejo v tem elementu), ti je auto iso omogočil, da si imel točno takšno zaslonko in točno tak shutter speed, kot si si ga zaželel. Imaš 'umetniško' svobodo v precej širokih okvirjih.
* Kar vprašaj kakega profesionalca (pod profesionalca razumem to, da je plačan za sliko) kaj je point. Edini point je, da prinese uporabno sliko. Ti fotografi nimajo v sliki prostora za napisat, da je v M pribil posnetek iz prve.
To ni manual, to je TAv način, ki ga ima Pentax že od pamtiveka (nastaviš zaslonko in čas, ISO pa aparat nastavlja sam ali v 1/3 ali v 1/2.) in so ga druge znamke zdaj nekako odkrile z Auto ISO, le da je pri Pentaxu to mode zase in v nasprotju z ostalimi Auto ISO deluje v vseh shooting modih. Manual je pa da sam nastaviš zaslonko, čas in občutljivost senzorja - tukaj ni nobene avtomatike, zato se pa tudi reče manual.
Sony bo imel novo patentirano Pellix-ovo zrcalo.
O posebnih zrcalih je bilo vsako leto govora ... bomo videli, če se bo Sony končno zaklal, če se že s FF aparatom ni dokončno. :) Sony ima pač srečo, da je "palični mešalnik" firma, ki poleg tega dela še fotoaparate ... kaj takega si manjše firme enostavno ne morejo privoščiti (govorim o FF aparatu, ki ni ravno hit poletja).
So pa tudi edina firma, ki bo imela kmalu več akrivnih body-jev kot pa leč. :D /mal heca pa more bit
On the side note: Vsi teli novi aparatki bojo uporabljali sony-jeve senzorje, razen Canon in Olympus, ki imata svoje standarde. Razlika se bo pokazala samo v procesiranju pridobljenih surovih podatkov iz senzorja in kako dobro ga bojo hladili.
Okapi ::
Jest sem zgleda še old scool, kjer si nastavim ISO, pol pa fotkam.Old scool v tem primeru pomeni, da ne znaš izkoriščati prednosti digitalcev. Kar je seveda slabo, ne nekaj, s čimer bi se človek hvalil. V starih časih pač nisi mogel spreminjati občutljivosti filma, sedaj pa lahko in škodiš kakovosti svojih fotk, če tega ne počneš. To je podobno, kot če bi bil navajen slikati samo s spreminjanjem časa, z zaslonko se pa ne bi ukvarjal. V resnici je veliko bolje, če nastaviš čas in zaslonko, kot je najbolj ustrezno glede na objektiv in dogajanje, svetlobi se pa prilagajaš z občutljivostjo.
O.
lurker ::
sej ne da mam kej pojma, ampak na kakšni osnovi trdiš da ni nič posebnega in kaj bi sploh lahko bilo nekaj posebnega?Kontrasten in oster od roba do roba pri f1.4, brez fall-offa in munjevitim AF. To bi bilo nekaj posebnega. So pa IMHO vsaj vredni svoje cene v primerjavi s temi novimi 24, 85 f1.4, kjer plačaš hude denarce za tisti zadnji 'gram zmogljivosti'. Ampak tako pač je.
To ni manual, to je TAv način, ki ga ima Pentax že od pamtivekaNikoni pod D300 pa ga do sedaj pač niso imeli. In ker je pri Nikonu, o katerem govorimo, Auto ISO dosegljiv tudi v manual načinu (in nima dedicated TAv načina), mi boš menda ja oprostil, da tako tudi napišem. Tvoj Pentax, ki ga bo Nikon dosegel čez 50 let, gor ali dol.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: lurker ()
Okapi ::
govorim o FF aparatu, ki ni ravno hit poletjaFF model je koristen tudi za mnoge, ki kupujejo ostale modele, ki niso FF. Namreč, ni tako malo takih, ki bi sicer kupili recimo Pentaxa, pa ga ne, ker se bojijo, da si bodo morda nekoč zaželeli FF, oziroma pravi profi body, ki ga ni. No, nekaj se govori, da ga bodo na Photokini končno pokazali.
Skratka, za Sony je koristno, da ga imajo vsaj kot opcijo, tudi če se ne prodaja strašno dobro. Traja precej let, da bo več profesionalcev uporabljalo Sony, to je dolgoročna strategija.
O.
Jaka83 ::
@lurker
Samo zanimivo mi je, kako nekateri pišejo o novitetah, ki so pri ostalih firmah ... no težko govorim o množini, ker je bil Pentax edini s to funkcijo ... stalnica že od digitalne dobe.
Sploh pa je tako, TAv je meni uporaben predvsem za fotkanje košarke, kjer pač rabim kontrolo nad zaslonko in časom, za ISO spreminjat pa zmanjka časa med akcijo.
Auto ISO imam pa skoraj vedno vklopljen (razen v posebnih primerih, ko bi rad popolno kontrolo) in imam naštimano zgornjo vrednost na 1600, kjer so fotke na papirju povsem uporabne (tudi 3200 v redkih primerih). Fletne so digitalne igračke, čeprav ni isti feeling kot na film.
kuglvinkla pa povsem razumem, zakaj bi rad 35mm f/1.4. Na FF je to tak cuker da večjega ni. Jaz sem se na APS-C moral zadovoljiti s DA 35mm f/2.8 macro ltd. in FA 50mm f/1.4 ... oba zelo ostra, čeprav 50mm šele od f/1.8 naprej. Ampak 35mm je moja najljubša leča poleg DA 12-24mm f/4.
@Okapi
FF ... that is so last Tuesday ... pri Pentaxu imamo 645D, ki ima dvakrat večji senzor kot FF igračke. Samo profiji bojo dal 10k EUR+ za MF body in Pentax je tukaj zadel žebljico na glavico, ker so razne Mamiyje in Hassiji dosti dražji, samo še na Photokini povejo, da ga zdaj lahko kupimo še v ZDA in predstavijo še dva objektiva zanj, pa bo žurka.
Samo zanimivo mi je, kako nekateri pišejo o novitetah, ki so pri ostalih firmah ... no težko govorim o množini, ker je bil Pentax edini s to funkcijo ... stalnica že od digitalne dobe.
Sploh pa je tako, TAv je meni uporaben predvsem za fotkanje košarke, kjer pač rabim kontrolo nad zaslonko in časom, za ISO spreminjat pa zmanjka časa med akcijo.
Auto ISO imam pa skoraj vedno vklopljen (razen v posebnih primerih, ko bi rad popolno kontrolo) in imam naštimano zgornjo vrednost na 1600, kjer so fotke na papirju povsem uporabne (tudi 3200 v redkih primerih). Fletne so digitalne igračke, čeprav ni isti feeling kot na film.
kuglvinkla pa povsem razumem, zakaj bi rad 35mm f/1.4. Na FF je to tak cuker da večjega ni. Jaz sem se na APS-C moral zadovoljiti s DA 35mm f/2.8 macro ltd. in FA 50mm f/1.4 ... oba zelo ostra, čeprav 50mm šele od f/1.8 naprej. Ampak 35mm je moja najljubša leča poleg DA 12-24mm f/4.
@Okapi
FF ... that is so last Tuesday ... pri Pentaxu imamo 645D, ki ima dvakrat večji senzor kot FF igračke. Samo profiji bojo dal 10k EUR+ za MF body in Pentax je tukaj zadel žebljico na glavico, ker so razne Mamiyje in Hassiji dosti dražji, samo še na Photokini povejo, da ga zdaj lahko kupimo še v ZDA in predstavijo še dva objektiva zanj, pa bo žurka.
lurker ::
Samo zanimivo mi je, kako nekateri pišejo o novitetah, ki so pri ostalih firmah ... no težko govorim o množini, ker je bil Pentax edini s to funkcijo ... stalnica že od digitalne dobe.O kakšni noviteti ti to? Samo omenil sem, da so Auto ISO vtaknili tja kjer ga prej še ni bilo. Osebno se mi zdi Auto ISO kul. Še vedno ne tako kul, da bi zaradi tega šel trpet na Pentax. Če že ne gre brez 'Mi (ja, nalašč z veliko) imamo pa to že sto let'...
Okapi ::
pri Pentaxu imamo 645DEh, takoj menjam ves sistem 645 (koliko fotografov poznaš, ki so ga uporabljali?) za en pošten profi 35mm Pentax. Zadnji (in prvi) je bil LX;-)
O.
Jaka83 ::
Hmmm, zmanjka mi prstov za število 645 fotografov. Sicer jih je večina na film, ampak saj si rekel 645. Če smo že pri tem, tudi veliko jih je na 67.
Okapi ::
Ja, saj za film sem mislil. A jih je 1 ali 2 % tistih, ki uporabljajo profi Nikone in Canone?
O.
O.
Jaka83 ::
Mešaš jabolka in hruške. Jasno, da ne boš šel atletskega mitinga/fuzbal tekme/basketa slikat na medium format. Digital je tem fotografom IZJEMNO pomagal in tukaj je tista enormna količina profi fotografov, ki so za moje pojme bolj shutter abuserji, kot pa fotografi. Medium format je pa bolj za fashion, street, landscape. Pa poglej koliko resnih fotografov v teh panogah uporablja Canone in Nikone ... so Mamiye, Hasselbladi in še kaj, tukaj ne slišiš nič na C, N, S, P - pač ni jim težko dat 50k EUR+ za vso opremo, ker vse prinesejo nazaj s svojo fotografijo. Pentax bo počasi začel prihajat nazaj na ta trg, kjer je nekoč v analogni dobi že bil pri vrhu.
Sploh pa ni važno s čim slikaš, važno kaj pride ven in kakšen efekt ima. Če ti pa določena znamka pač odgovarja, je pa to čisto osebna preferenca. Meni je Pentax dal fix, tebi Nikon, Canon, Sony, Olympus, whatever. Važno da imamo vsak svoj fix. :)
Sploh pa ni važno s čim slikaš, važno kaj pride ven in kakšen efekt ima. Če ti pa določena znamka pač odgovarja, je pa to čisto osebna preferenca. Meni je Pentax dal fix, tebi Nikon, Canon, Sony, Olympus, whatever. Važno da imamo vsak svoj fix. :)
Okapi ::
Meni je Pentax dal fix, tebi Nikon, Canon, Sony, Olympus, whatever. Važno da imamo vsak svoj fix. :)Očitno sploh ne razumeš, kaj hočem povedati. Jaz imam Pentax že več kot 30 let in vem, da je na svetu na tisoče fotografov, ki bi veliko raje videli, da Pentax končno spaca skupaj profi FF body, dober po možnosti, za 645 jim pa dol visi;-) Pri Sonyju jim je to jasno in so FF body naredili.
O.
kuglvinkl ::
Jest sem zgleda še old scool, kjer si nastavim ISO, pol pa fotkam.Old scool v tem primeru pomeni, da ne znaš izkoriščati prednosti digitalcev. Kar je seveda slabo, ne nekaj, s čimer bi se človek hvalil. V starih časih pač nisi mogel spreminjati občutljivosti filma, sedaj pa lahko in škodiš kakovosti svojih fotk, če tega ne počneš. To je podobno, kot če bi bil navajen slikati samo s spreminjanjem časa, z zaslonko se pa ne bi ukvarjal. V resnici je veliko bolje, če nastaviš čas in zaslonko, kot je najbolj ustrezno glede na objektiv in dogajanje, svetlobi se pa prilagajaš z občutljivostjo.
O.
Kar pišeš seveda ni res. Do danes nisem občutil, da bi lahko boljše rezultate dosegel, če bi vklopil auto ISO. Svetloba se ne spreminja tako hitro namreč, da bi moral non stop prilagajat ISO. Za šport ne bi vedu, ker nimam odnosa do njega in ga tudi ne fotkam. Lahko mi pa ti poveš, kje je to uporabno. Še enkrat, vključno 1600 ISO pri meni ni šuma.
Pa še neki je, več časa se ukvarjaš s tem, manj odločitev prepuščaš procesorju v aparatu.
kuglvinkla pa povsem razumem, zakaj bi rad 35mm f/1.4. Na FF je to tak cuker da večjega ni. Jaz sem se na APS-C moral zadovoljiti s DA 35mm f/2.8 macro ltd. in FA 50mm f/1.4 ... oba zelo ostra, čeprav 50mm šele od f/1.8 naprej. Ampak 35mm je moja najljubša leča poleg DA 12-24mm f/4.
35mm je res odlična razdalja :)
24 ni recimo all around steklo, 50 je lahko hitro premalo. Z daljšimi razdaljami, razen 85 in 105, pa še nisem delal.
Your focus determines your reallity
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kuglvinkl ()
Jaka83 ::
@Okapi
Ah ja, očitno ne spremljaš dovolj Pentaxforums. FF-ja še vsaj do 2012 pri Pentaxu videl boš ne. Prva ovira je senzor, ki ga trenutno lahko kupijo le od Sony-ja, ampak jim je predrag, druga ovira so pa objektivi, ki pokrivajo FF. Že res, da se najde polno starih FF objektivov in tudi nekaj novejših DA objektivov neuradno pokriva FF, ampak za splavitev FF aparata rabiš vsaj eno do dve dobri FF leči visokega razreda.
Meni bi FF pomenil velik strošek za zelo malo učinka, ker so APS-C senzorji kar dosti napredovali in bojo v naslednji generaciji še bolj. Prednost FF senzorja v dinamičnem razponu je zelo majhna v primerjavi z APS-C, tudi šum na APS-C ni več tak problem, barvni razpon že dolgo ni prednost FF-ja, tako ostane samo še FOV in velik VF.
Da bi pa samo za drugačen FOV in večji VF dal 1k EUR več, to se mi zdi pa nesmiselno.
@kuglvinkl
Pri športni fotografiji kar prav pride Auto ISO, pa tudi za kakšne prireditve, kjer se veliko obračaš okrog in se izvor svetlobe hitro menja.
Ah ja, očitno ne spremljaš dovolj Pentaxforums. FF-ja še vsaj do 2012 pri Pentaxu videl boš ne. Prva ovira je senzor, ki ga trenutno lahko kupijo le od Sony-ja, ampak jim je predrag, druga ovira so pa objektivi, ki pokrivajo FF. Že res, da se najde polno starih FF objektivov in tudi nekaj novejših DA objektivov neuradno pokriva FF, ampak za splavitev FF aparata rabiš vsaj eno do dve dobri FF leči visokega razreda.
Meni bi FF pomenil velik strošek za zelo malo učinka, ker so APS-C senzorji kar dosti napredovali in bojo v naslednji generaciji še bolj. Prednost FF senzorja v dinamičnem razponu je zelo majhna v primerjavi z APS-C, tudi šum na APS-C ni več tak problem, barvni razpon že dolgo ni prednost FF-ja, tako ostane samo še FOV in velik VF.
Da bi pa samo za drugačen FOV in večji VF dal 1k EUR več, to se mi zdi pa nesmiselno.
@kuglvinkl
Pri športni fotografiji kar prav pride Auto ISO, pa tudi za kakšne prireditve, kjer se veliko obračaš okrog in se izvor svetlobe hitro menja.
kuglvinkl ::
So še druge stvari. Ne vem s kolk vi množite, samo vedno množit z 1.5 je... ma ti dojadi. Še zlo posebej, če češ wide.
Your focus determines your reallity
RedDrake ::
@spock83:
Najava pride bojda v torek, dobavljivo bo pa verjetno enkrat po photokini (se pravi od septembra do ?)
@Jaka83:
Sony ima 30 objektivov. Ce uspes najti toliko aktivnih bodyev pri vseh stirih vecjih proizvajalcih skupaj, potem vsaka cast :)
Med drugim tudi 500mm f/8 reflex z AF, 135mm f/1.8, ki je oster od f/1.8 naprej, potem seveda 135mm STF z brezstopenjsko zaslonko, pa se kak cukrcek se najde, ampak fanboyi verjetno ne poznajo nicesar drugega od tistih parih kit objektivov, ki jih vidis povsod.
@lurker: vem jaz tocno zakaj se rabi hitre lece, sam imam kar lepo kolekcijo hitrih prime lec od minolte in sonya,
pa moram reci da ce fotografiram podnevi, potem je ponavadi vsaj f/4, ce ne vec. Ce se pa potrudim za majhen DOF, potem so pa vogali itak blurry v vsakem primeru. Ampak it se fotografijo z manj kot f/2.8 pri pogojih kjer so problemi velikih zaslonk lepo vidni se mi ne zdi ravno inteligentno no ...
+1
Najava pride bojda v torek, dobavljivo bo pa verjetno enkrat po photokini (se pravi od septembra do ?)
@Jaka83:
Sony ima 30 objektivov. Ce uspes najti toliko aktivnih bodyev pri vseh stirih vecjih proizvajalcih skupaj, potem vsaka cast :)
Med drugim tudi 500mm f/8 reflex z AF, 135mm f/1.8, ki je oster od f/1.8 naprej, potem seveda 135mm STF z brezstopenjsko zaslonko, pa se kak cukrcek se najde, ampak fanboyi verjetno ne poznajo nicesar drugega od tistih parih kit objektivov, ki jih vidis povsod.
@lurker: vem jaz tocno zakaj se rabi hitre lece, sam imam kar lepo kolekcijo hitrih prime lec od minolte in sonya,
pa moram reci da ce fotografiram podnevi, potem je ponavadi vsaj f/4, ce ne vec. Ce se pa potrudim za majhen DOF, potem so pa vogali itak blurry v vsakem primeru. Ampak it se fotografijo z manj kot f/2.8 pri pogojih kjer so problemi velikih zaslonk lepo vidni se mi ne zdi ravno inteligentno no ...
Pa še neki je, več časa se ukvarjaš s tem, manj odločitev prepuščaš procesorju v aparatu.
+1
kuglvinkl ::
Sej jst tut vem, kolk pade na senzor.
Ampak če čem na puncinem D200 24mm, rabim 16mm. Aha, kje točno bom zdej snel 16mm, s tem da DX leče ne pridejo v poštev, ker bi blo noro kupovat DX leče, če je pri hiši en FF.
Odgovor: v 17-35 :)
Ampak če čem na puncinem D200 24mm, rabim 16mm. Aha, kje točno bom zdej snel 16mm, s tem da DX leče ne pridejo v poštev, ker bi blo noro kupovat DX leče, če je pri hiši en FF.
Odgovor: v 17-35 :)
Your focus determines your reallity
Okapi ::
Lahko mi pa ti poveš, kje je to uporabno.V bistvu povsod. Ko fotografiraš, je vedno en sam najprimernejši osvetlitveni čas in ena sama najprimernejša zaslonka (glede na objektiv, motiv, želeni učinek), pri kateri bo fotka najboljša. Če imaš na voljo samo eno občutljivost (kot pri filmu), na žalost te najprimernejše kombinacije ne moreš vedno uporabit, ker pač svetloba tega ne dovoljuje, in si zato prisiljen uporabiti najprimernejšo kompromisno kombinacijo (bodisi ročno, ali če ti jo izbere avtomatika). Občutljivost vpliva na šum, ampak če rečeš, da ga do 1600 ISO ni (oziroma je sprejemljiv), potem imaš pet blend svobode, ko lahko slikaš pri idealni kombinaciji zaslonke in časa.
Kaj je bolje - uporabljati idealno kombinacijo časa in zaslonke in se svetlobi prilagajati z občutljivostjo, ali je bolje imeti fiksno občutljivost in se prilagajati s kompromisno kombinacijo? Je čisto vseeno, kaj slikaš, vedno je boljša prva možnost.
O.
Jaka83 ::
@RedDrake
'twas a joke man, chillax. Jasno da imajo več leč, saj imajo Zajca pri bajt. :)
Samo priznaj, da imajo preveč body-jev.
@kuglvinkl
Jaz ne razmišljam kakšna bo 35mm ekvivalent goriščnica, ampak imam približno občutek kaj dobim not z 12-24mm recimo. Ne vem, zakaj bi bilo pomembno s kakšno goriščnico narediš posnetek, važno je da veš kaj od objektiva lahko pričakuješ.
'twas a joke man, chillax. Jasno da imajo več leč, saj imajo Zajca pri bajt. :)
Samo priznaj, da imajo preveč body-jev.
@kuglvinkl
Jaz ne razmišljam kakšna bo 35mm ekvivalent goriščnica, ampak imam približno občutek kaj dobim not z 12-24mm recimo. Ne vem, zakaj bi bilo pomembno s kakšno goriščnico narediš posnetek, važno je da veš kaj od objektiva lahko pričakuješ.
Spock83 ::
kitaj ::
To si ti mal pobrkal*. Manual pomeni kontrolo nad zaslonko in shutterjem. Če so senzorji sposobni delovat pri različnih gain-ih brez da bi se to poznalo na končnem izdelku (in senzorji skokovito napredujejo v tem elementu), ti je auto iso omogočil, da si imel točno takšno zaslonko in točno tak shutter speed, kot si si ga zaželel. Imaš 'umetniško' svobodo v precej širokih okvirjih.
Govorim o zahtevnih svetlobnih pogojih, ko imaš ISO že na meji uporabnega in ko z nekaj poskusi uspeš pravilno osvetliti kader. Takrat nočem, da bi se mi ISO sam spreminjal, ker natančno vem, kakšen mora biti.
Svoj čas je bil manualni nadzor samo nad zaslonko in zaklopom, ISO je bil itak statičen. Sedaj, ko lahko spreminjam tudi ISO, si v Manual načinu želim nadzor tudi nad tem.
lurker ::
Govorim o zahtevnih svetlobnih pogojih, ko imaš ISO že na meji uporabnega in ko z nekaj poskusi uspeš pravilno osvetliti kader. Takrat nočem, da bi se mi ISO sam spreminjal, ker natančno vem, kakšen mora biti.In kakšne situacije so to? Če natančno veš kakšen ISO je še uporaben in si v zahtevnih svetlobnih pogojih, si pač nastaviš takšen max Auto ISO. Res me zanimajo ti scenariji, ko te Auto ISO tako hudo omejuje.
Sedaj, ko lahko spreminjam tudi ISO, si v Manual načinu želim nadzor tudi nad tem.Kr delaš digitalni graining kr z ISOtom? Sej tudi kakšna cenejša softverska stvar kot PS zna kaj takega, ane?! Miljonkrat boljše.
kuglvinkl ::
Ma ja, recmo, ko fotkam koncerte, je ISO, odvisno od lučkarjev, običajno na 1600. Ostane samo še blenda in čas.
Zgleda, da drugač razmišljam... :)
Zgleda, da drugač razmišljam... :)
Your focus determines your reallity
kuglvinkl ::
Čist odvisno od lučkarjev. Na spodobnih špilih ni do konca odprta. Pa odvisno, kaj se počne na odru. Če se skače, pol je kratek čas nujen.
Your focus determines your reallity
Okapi ::
Če se skače, pol je kratek čas nujen.Odvisno kaj hočeš doseči.
Drugače je pa zadeva zelo preprosta. Do recimo 1600 ISO spreminjaš občutljivost, blendo in čas imaš pa optimalno, glede na želeni učinek. Šele ko prideš do 1600 ISO, začneš spreminjati blendo ali čas, odvisno od tega, kakšen učinek želiš doseči.
Recimo da slikaš na koncertu in mora biti muzkontar oster. Nastaviš optimalno blendo in čas ter pustiš, da avtomatika spreminja občutljivost. Šele ko pride do 1600 ISO, začne odpirati še blendo. Ko tudi to ne gre več, se moraš pa vprašati, kaj je bolj sprejemljivo, malo več šuma ali malo več blura, in potem povečaš občutljivost ali podaljšaš čas (ali pa zamenjaš objektiv ali ne pritisneš na sprožilec).
Ampak bistvo vsega skupaj je, da dokler ne prideš do recimo 1600 ISO, se je bolje svetlobi prilagajati z občutljivostjo, ne glede na to, kaj slikaš. Samo da veliko fotografov, ki so navajeni filma ali se po nepotrebnem bojijo šuma, tega očitno ne ve.
O.
kuglvinkl ::
Sej pravm, da ne razmišljam tko. Bom vprašu dons pobe iz medijev in agencij, če pridejo, kako delajo.
Your focus determines your reallity
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kuglvinkl ()
Okapi ::
Sej pravm, da ne razmišljam tko.Smo opazili, ja Saj nisi edini, veliko fotografov tako razmišlja. Ker so tako navajeni iz časov filma, ko drugače niti ni šlo, oziroma iz prvih let digitalizacije, ko je bil šum hitro problem. Pa tisti, ki so se učili slikati na digitalnih kompaktih, imajo tudi predsodke pred višjimi občutljivostmi. Poleg tega je sprva samo Pentax omogočal "avtomatiko občutljivosti", tako da drugi niti niso mogli tega uporabljati. Pač, stara navada, železna srajca, velja tudi za inženirje pri Canonu in Nikonu
O.
lurker ::
Bom vprašu dons pobe iz medijev in agencij, če pridejo, kako delajo.Jaz že vem kaj bodo rekli.
f8 and be there!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: lurker ()
legice ::
lohka krajše uprašanje...pač en prodaja d3000 za 500 eur z objektivom,malo rabljenega...se splača? in ali koliko je velika razlika med tem modelom in d3100?
Prekopu vrt in našu Bin Ladna
Okapi ::
in ali koliko je velika razlika med tem modelom in d3100?Velika. Večja ločljivost, full HD video, boljši slikovni procesor ... Nov bo stal 650 z objektivom (najbolj osnovnim zumom), tako da rabljenega za 500 ne kupuj (za vsak slučaj pa le preveri, kakšen objektiv je zraven - ker teoretično je lahko že sam objektiv vreden 500 evrov;-).
O.
kuglvinkl ::
Bom vprašu dons pobe iz medijev in agencij, če pridejo, kako delajo.Jaz že vem kaj bodo rekli.
f8 and be there!
Jap :)
Mene ni blo, tko da ne vem, kaj bi rekl... :)
Your focus determines your reallity
lurker ::
On the side note: Vsi teli novi aparatki bojo uporabljali sony-jeve senzorje, razen Canon in Olympus, ki imata svoje standarde. Razlika se bo pokazala samo v procesiranju pridobljenih surovih podatkov iz senzorja in kako dobro ga bojo hladili.Hmm, zgleda, da bo, tako kot v D3s, tudi v D3100 Nikonov design senzorja (kdo jim jih fizično naštanca tako ali tako menda ni znano javnosti). Svoj senzor so zaenkrat vtaknili v top in low model, verjetno je za pričakovat, da bodo tudi ostali vmesni modeli imeli Nikonov senzor. Očitno menijo, da lahko sami dizajnirajo boljše senzorje, kot pa npr. Sony.
Zanimivo.
Jaka83 ::
@lurker, to so nepotrjene govorice. Po fotografskih forumih se čivka, da so v Nikonih Sony-jevi senzorji.
lurker ::
Glede na to, da je Sony svetlobna leta od česa takega kot je D3s in da Sony nima takega senzorja kot je v D3100 (niti ne po pixelcountu niti po merah), je najmanj design teh dveh senzorjev Nikonov. A jih za Nikon štanca Sony al pa kak Tajvanec/Kitajec je čist vseeno. Takih senzorjev ne bo imel nihče drug.
A to pomeni, da bo Nikon imel boljše/slabše senzorje, bo pa pokazal čas.
A to pomeni, da bo Nikon imel boljše/slabše senzorje, bo pa pokazal čas.
Jaka83 ::
Toliko o tem, da Sony nima takega senzorja -> http://www.dpreview.com/news/1008/10082...
In translucent mirror -> http://www.dpreview.com/news/1008/10082...
In translucent mirror -> http://www.dpreview.com/news/1008/10082...
RedDrake ::
Jaka83: Moja novica o tehle novitetah "čaka" že od 8:50 zjutraj, pa zgleda vsi admini al' spijo, al' so v službi al' so pa samo Canikon fani ;)
Aja, pa Sony ima "veliko" body-ev, ampak samo zato ker iz vsakega kosa silicija iztisnejo maksimalni zaslužek. In potem pač prodajajo isto stvar, samo da ima enkrat 14M, drugič 12M, tretjič 10M, etc...
Name sicer to ne vpliva prav zelo veliko, pač imam a900 in a700, sedaj pa bom verjetno ubodel še a33 ko pride - dovolj majhno pa še relativno dober ISO. Se mi zdi da bo z mojo minolto 85 1.4 odličen srednji tele objektiv za ponoči :)
Aja, pa Sony ima "veliko" body-ev, ampak samo zato ker iz vsakega kosa silicija iztisnejo maksimalni zaslužek. In potem pač prodajajo isto stvar, samo da ima enkrat 14M, drugič 12M, tretjič 10M, etc...
Name sicer to ne vpliva prav zelo veliko, pač imam a900 in a700, sedaj pa bom verjetno ubodel še a33 ko pride - dovolj majhno pa še relativno dober ISO. Se mi zdi da bo z mojo minolto 85 1.4 odličen srednji tele objektiv za ponoči :)
Jaka83 ::
Heh, Canon je tudi pokazal 120 mpix APS-H senzor. Torej bo počasi čas za nadgradnjo računalnika. HIHIHI
lurker ::
Toliko o tem, da Sony nima takega senzorja
Sony: 23.4 x 15.6 mm
Nikon: 23.1 x 15.4 mm
Isti senzor?! Eden od naju ne zna brat.
lurker ::
Do sedaj so še vedno povedali kakšen senzor (lasten design ali design koga drugega) je v katerem aparatu.
Ampak, ker Sony takega senzorja sploh nima, bi Nikona hitro ujeli na laži, če bi že hotel lagat, da je v D3100 Sonyjev senzor, ane?!
Pomisli malo, no. Čemu bi sedaj lagali? Pa še to v primeru nekega low D3100.
Ampak, ker Sony takega senzorja sploh nima, bi Nikona hitro ujeli na laži, če bi že hotel lagat, da je v D3100 Sonyjev senzor, ane?!
Pomisli malo, no. Čemu bi sedaj lagali? Pa še to v primeru nekega low D3100.
lurker ::
Hihi, 35 in 200 in 1.4 in 2.0 so cifre ... just in case. ;)Pa še ene cifre so: 1800 in 6000... just in case.
Če hočeš dober DX aparat, potem trenutno nimaš SPLOH kaj razmišljat. Nikon D7000 povozi vse (sploh pa za to ceno). Sicer je zaenkrat vse samo še na papirju ampak si ne predstavljam, da bi Nikon zajebal v image quality.
Objektivi pa, uh! Očitno so se odločili, da uporabnike navlečejo s super in poceni body-ji, potem pa jim poberejo ledvice z objektivi. Čeprav Canon 35mm f1.4 je tudi menda pri tako visokih $$$.
Se tolažim, da Nikkor 35mm f1.4 sample shots ne zgledajo ravno vredni vseh $1800. Je vsaj mal lažje izustit "I'll pass!".
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: lurker ()
Tac20 ::
Končno naslednik D90, tega bom skoraj ziher nabavil, upam da cena ne bo preveč nora in da so poštimali jelly video.
Je kej novega kdaj nej bi prišel? Na linkih piše sredi septembr
Je kej novega kdaj nej bi prišel? Na linkih piše sredi septembr
Jaka83 ::
Ah lurker, počakaj še Canon in Pentax. Saj bojo spet vsi na enakem nivoju, tako kot vedno in jaz Nikona zaenkrat ne bi ravno v zvezde koval. Razlike bojo večinoma v detajlih.
EDIT: @Bayte
Jelly video kot vem še niso poštimal ... ne pri Sonyju, ne pri Nikonu, ne pri Pentaxu.
EDIT: @Bayte
Jelly video kot vem še niso poštimal ... ne pri Sonyju, ne pri Nikonu, ne pri Pentaxu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jaka83 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nov D-SLR (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 26838 (15103) | BigWhale |
» | zrcalno-refleksni fotoaparat (strani: 1 2 3 )Oddelek: Kaj kupiti | 25430 (20281) | schurda |
» | Nikon predstavil D3100 in štiri nove objektive (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 20991 (18503) | legice |
» | Entire Nikon 2009/ 2010 DSLR Product Roadmap LeakedOddelek: Zvok in slika | 1614 (1357) | jype |
» | Kateri DSLR (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 12335 (6003) | JayKay |