» »

Izid Crysis 2 prestavljen v leto 2011

Izid Crysis 2 prestavljen v leto 2011

Slika s predstavitve CryEngine 3, pogona, na katerem je osnovan Crysis 2

vir: Wikipedia
bit-tech.net - Ob izidu je bil Crysis predstavljen kot igra, ki bi jo zasnoval sam Bog za poganjanje na svojem sistemu. Do takšnega mnenja je prišlo zaradi izredne zahtevnosti igre, ki je na kolena spravila še najdražje sisteme, ki niso bili sposobni izpljuniti uporabnega števila sličic na sekundo na najzahtevnejših nastavitvah. Dobri dve leti po izidu, ki se je zgodil 6. marca 2008, imajo mnogi sistemi še vedno težave z zahtevnejšimi nastavitvami, a se situacija počasi izboljšuje. To bi seveda znal spremeniti izid naslednika, Crysis 2. Crysis 2 bo uporabljal prenovljen grafični pogon, CryEngine 3, medtem ko je prvi Crysis uporabljal drugo različico - prva je poganjala prav tako vizualno impresiven ter zahteven Far Cry. Izid Crysis 2 za vse tri večje platforme, osebne računalnike, Xbox 360 in PlayStation 3, je bil prvotno načrtovan za t.i. počitniško sezono letošnjega leta, torej tik pred koncem leta, a se to očitno ne bo zgodilo. EA je namreč potihoma spremenil okviren datum izida, ki se zdaj nahaja v prvem četrtletju leta 2011. Razlogov za zakasnitev niso podali niti pri založniku, Electronic Arts, niti pri razvijalcu, Crytek.

53 komentarjev

«
1
2

Xserces ::

ah... sej ne mors vec prcakvt da bodo spili tocni... sm se ze sprjaznu xD
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|

RejZoR ::

Far Cry in Crysis sta že res ob releasu na kolena spravila najmočnejše stroje, ampak ne pomnim nobene igre (razen System Shock 2), ki bi po tolikih letih od izida še vedno izgledala fantastično in na momente celo bolje od ravnokar izdanih špilov.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Ales320 ::

Vse kar sem do sedaj videl o Crysis 2 me je gladko razočaralo. Upam da ga v tem času konkretno obdelajo, da bo vsaj malo podoben izvirniku in ne neka run&gun igra.

Kenpachi ::

RejZoR je izjavil:

Far Cry in Crysis sta že res ob releasu na kolena spravila najmočnejše stroje, ampak ne pomnim nobene igre (razen System Shock 2), ki bi po tolikih letih od izida še vedno izgledala fantastično in na momente celo bolje od ravnokar izdanih špilov.


Mja jaz bi po nagi riti snovalce HDTPja... Celo večnost ga že pacajo (Deus Ex).
Zaraki Kenpachi.

subby ::

Bolje pozno, kot pa spet kakšen polovičen izdelek, katerih je pri EA kar veliko zadnje čase.

filip007 ::

Meni je samo žal, da je vse skupaj na nivoju za 10+, ker pač to služi miljone in prodaja nove grafične.
Prenosnik, konzola, TV, PC upokojen.

69charger ::

Rajši pol leta več čakam kot da dobim spet neki hitro spacan špil ki ga obrnem v 4 urah...khm...cod...mw2...

RejZoR ::

Izvirni Crysis ni bil napačen. Nano oblekca mi je bila kar posrečena, sploh ko igraš na Delta težavnosti.
Pri lažjih nivojih pa je regeneracija malce v potuho.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

gruntfürmich ::

če se bo dogajal v gozdovih, ga bom pa morda še igral :)):D
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

M-XXXX ::

RejZoR je izjavil:

Izvirni Crysis ni bil napačen. Nano oblekca mi je bila kar posrečena, sploh ko igraš na Delta težavnosti.
Pri lažjih nivojih pa je regeneracija malce v potuho.

Kaj pa vem, mene delta ni privlekla, pa sem skoraj obrnil špil na tej težavnosti. Ni mi realno da te zmeraj zadanejo v glavo z navadnimi brzostrelkami na 200m vsak ki ima orožje v roki... Igra ne izkoristi potenciala, ker je potrebno preveč campat...

IvoJan ::

ma crysis se vedno izgleda lepse od vseh novih spilov. noben spil se ne more primerjat z crysisom razen metro 2033.
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

darksamurai ::

IvoJan je izjavil:

ma crysis se vedno izgleda lepse od vseh novih spilov. noben spil se ne more primerjat z crysisom razen metro 2033.


Glede izgleda se kar strinjam. Igralnost je pa stvar debate. Dejansko si kar upam trditi, da je crysis špil, ki je narejen za novo generacijo gamerjev, ki jim je izgled pomembnejši od igralnosti.

_Enterprise_ ::

6. marec 2008 je datum, ko so izdali zadnji patch, mogoče je avtor na wikipediji zamešal pojma Release date in Latest version? špil je drugače izšel novembra 2007.
Glede izgleda se kar strinjam. Igralnost je pa stvar debate. Dejansko si kar upam trditi, da je crysis špil, ki je narejen za novo generacijo gamerjev, ki jim je izgled pomembnejši od igralnosti.
dejte si že enkrat vbit v glavo, da je izgled DEL igralnosti. zakaj pol ne špilate na 13" monitorjih in 640x480? jest recimo zato ne, ker je stvar precej bolj zabavna v 1920x1200 in vhigh

nekikr ::

Ja saj to je napisal. Ne znaš brati?

Zmajc ::

_Enterprise_ je izjavil:

6. marec 2008 je datum, ko so izdali zadnji patch, mogoče je avtor na wikipediji zamešal pojma Release date in Latest version? špil je drugače izšel novembra 2007.
Glede izgleda se kar strinjam. Igralnost je pa stvar debate. Dejansko si kar upam trditi, da je crysis špil, ki je narejen za novo generacijo gamerjev, ki jim je izgled pomembnejši od igralnosti.
dejte si že enkrat vbit v glavo, da je izgled DEL igralnosti. zakaj pol ne špilate na 13" monitorjih in 640x480? jest recimo zato ne, ker je stvar precej bolj zabavna v 1920x1200 in vhigh


Če ima igra zanič zgodbo in igralnost ji tudinajboljša grafika na svetu ne bo pomagala. Mora bit neko ravnotežje.

Dosti iger ima čisto povprečno grafiko in so kljub temu mega hiti.

_Enterprise_ ::

nekikr je izjavil:

Ja saj to je napisal. Ne znaš brati?
napisal je, da je nekaterim izgled pomembnejši od igralnosti, kot da sta to dve ločeni stvari. v resnici pa mnogim pri takih spektakularnih streljačinah kot je crysis veliko k dobri igralnosti pripomore izgled. igralnost ni samo igralna mehanika, ampak celotna uživancija med igranjem

Zgodovina sprememb…

Lawler ::

Eh Crysis, grafično nadmočen, igralno pa tak tak, nič posebnega. Half Life serija mi je 100x boljš, pa tudi grafično mi zgleda še vedno lepo. Govorim zase :)

nekikr ::

Enterprise_: točno to. Saj ni napisal, da je nekaterim pomemben samo izgled. Izgled pred igralnostjo je pa v tem primeru bolj odločujoč faktor. Sicer se pa strinjam z Lawlerjem, grafično superioren, igralno podpovprečen špil. Če bi imel grafiko na malce slabšem nivoju bi bil samo še en špil v poplavi povprečnih špilov.

HeMan ::

Kaj ti pomaga grafika, če je nobena mašina ne mora poganjat. Ne vidim logike delat špil za mašine nekaj let v prihodnosti. Delat moraš za trenutne sisteme. SstarCraft 2 je lep primer :)

ProGTX ::

Sam sem poganjal Crysis na dvojedrniku in Geforce 7600GT, vse nastavitve na low :D Ampak sem užival. Zame prav Crysis predstavlja eno boljših igralnosti.

Primer: neviden se plaziš naokoli, prideš do zidane ograje. Preklopiš na max. moč in preskočiš visoko ograjo, v zraku pa moraš takoj preklopiti nazaj na nevidnost. Tako se naokoli potikaš po bazi, koga potihem spraviš na drugi svet, sabotiraš bazo, preklopiš na max. hitrost in pobegneš, vmes pa poslušaš zmedene krike in zvoke orožja, ki te ne bo zadelo.

gendale ::

ah crysis in far cry nista imela slabe igralnosti
sicer po igralnosti nista nek presežek, ampak vsekako nista slaba

grafično pa sta bila oba veliko pred ostalimi igrami svojega časa (in mnogimi današnjega)

upam da bo cryengine 3, kljub omejitvam zaradi zanič hwja v konzolah, na pcjih premaknil meje grafike tako kot sta jih 1 in 2

Lawler ::

Ta prvi Farcray je biu kr dober. Crysisi je biu zame bolj en demo kot pa špil :)

Lawler ::

_Enterprise_ je izjavil:

nekikr je izjavil:

Ja saj to je napisal. Ne znaš brati?
napisal je, da je nekaterim izgled pomembnejši od igralnosti, kot da sta to dve ločeni stvari. v resnici pa mnogim pri takih spektakularnih streljačinah kot je crysis veliko k dobri igralnosti pripomore izgled. igralnost ni samo igralna mehanika, ampak celotna uživancija med igranjem


Ravno spektakularna stereljačina ni. Je pomeben tut level design, karakterji, dolžina igre, glasba, nasploh atmosfera v igri. Tista malo boljš grafika v primerjavi z ostalimi špili men ne pomen čist prow nič če je vse ostalo tak šwoh :)

MrStein ::

Half-Life je imel Quake1 engine, čeprav je takrat že bil Quake2 zunaj.
Call of Duty je tudi imel engine prejšnje generacije.
Pa so bile hit igre.

Razen tega so bile hit igre tudi na C= 64...

Dobra grafika je fajn, ampak je le en del sestavljanke.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

darksamurai ::

Lawler je izjavil:


Ravno spektakularna stereljačina ni. Je pomeben tut level design, karakterji, dolžina igre, glasba, nasploh atmosfera v igri. Tista malo boljš grafika v primerjavi z ostalimi špili men ne pomen čist prow nič če je vse ostalo tak šwoh :)


Točno to sem imel v mislih. Najbolj igrane igre praviloma imajo odličen level design, zanimive misije,... grafično pa so povprečne oz. rahlo nadpovprečne. Odličen primer je Blizzard, ki ima zavidljivo število bestseller-jev.

_Enterprise_ ::

Crysis v multiplayerju je bil zelo dober(ne vem če še kdo kej igra), single player pa tud nadpovprečen, dokler se je dogajalo v džungli, imo

st0jko ::

Izid Crysis 2 prestavljen v leto 2011


Prav, da imata nvidia in ATI čas razvit grafično, ki bo to poganjala na max.
keks?

Tr0n ::

Izid Crysis 2 prestavljen v leto 2011

Do we care?

Bananovec ::

Zdaj jim dam še vsaj pol leta, da zrihtajo to ogabno grafiko, ki jo nekateri kličejo Next-Gen.
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple

particle ::

Ja kar so pokazali je bolj spominjalo na dodatek k crysisu, kot pa kakšna dvojka. Z zamikom izzida se zelo strinjam in upam, da naredijo večji grafični skok med prvim in drugim delom.

PrimozR ::

Tr0n je izjavil:

Izid Crysis 2 prestavljen v leto 2011

Do we care?

Apparently you don't. So?

Key Quest ::

Prvi del je izsel novembra 2007.

RejZoR je izjavil:

Far Cry in Crysis sta že res ob releasu na kolena spravila najmočnejše stroje, ampak ne pomnim nobene igre (razen System Shock 2), ki bi po tolikih letih od izida še vedno izgledala fantastično in na momente celo bolje od ravnokar izdanih špilov.



Kaj hoces povedat s tem 'ze res ob releasu'? Da vecina iger postane strojno zahtevna sele cez nekaj let po izzidu?

Zgodovina sprememb…

Key Quest ::

Pa dejte mi tle Crysis haterji predstaviti to bajno mnozino sodobnih FPSjev, kjer je igralnost na bistveno visjem nivoju kot v samem Crysisu. Te mainstream naslove nekako poznam, pa razen HL serije in Metro2033, bi tezko sploh katero dajal zraven.

Tr0n ::

TF2 ima vec osebnosti in igralnosti kot Crysis. Just to name one. :)

Bor H ::

TF2 je čist drugačn špil, dejmo govort o SP ne MP špilih

Tr0n ::

Same difference.

guest #44 ::

Grafika je pomembna, če je ta del igralnega doživetja. Crysis je močno baziran na grafiko, ta ji daje vzdušje in boljšo "immersivness". Pri kaki strategiji, pa izris detajlov ni tolk pomemben, kot pa količina raznovrstnih objektov. Veliko je odvisno od posamezne igre.
Strategije se kvečjemu vse popaca, če nabijemo vse možne efekte in detajle vanjo.

Lawler ::

Key Quest je izjavil:

Pa dejte mi tle Crysis haterji predstaviti to bajno mnozino sodobnih FPSjev, kjer je igralnost na bistveno visjem nivoju kot v samem Crysisu. Te mainstream naslove nekako poznam, pa razen HL serije in Metro2033, bi tezko sploh katero dajal zraven.


Težko, ker jih ni :) Bolj ko greš nazaj v preteklost boljš so špili (pa ne mislim zdaj ful nazaj v preteklost). Zadnji tak res dober single player špil ki me je pritegnil pred ekran in da ga me mika večkrat obrnit je Half Life 2 in zadnji dve epizodi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Lawler ()

IvoJan ::

en špil ki me je pritegnil tako kot crysis? ga ni sploh. So se mu pa po igralnosti priblizali stalker,metro in singularity. Ceprav mi grejo taki špili počasi na k****.
Komunisti. Dude.. Srsly?? Dajte se ze kej novga spomnit. Zmeraj komunisti vse zajebejo. V crysisu so to korejci, v metroju,stalkerju in singularity pa rusi. Mislim da ze razumem nekaj ruščine zaradi vseh teh špilov :P
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

Key Quest ::

Tr0n je izjavil:

TF2 ima vec osebnosti in igralnosti kot Crysis. Just to name one. :)



Schizo igra.

Key Quest ::

IvoJan je izjavil:

en špil ki me je pritegnil tako kot crysis? ga ni sploh. So se mu pa po igralnosti priblizali stalker,metro in singularity. Ceprav mi grejo taki špili počasi na k****.
Komunisti. Dude.. Srsly?? Dajte se ze kej novga spomnit. Zmeraj komunisti vse zajebejo. V crysisu so to korejci, v metroju,stalkerju in singularity pa rusi. Mislim da ze razumem nekaj ruščine zaradi vseh teh špilov :P


Crysis je pac postavljena v neko psevdo realnost, zato je logicno da vzamejo neke realne nasprotnike ZDA in Severna Koreja je pac ena izmed redkih omembevrednih vojaskih sil v tem klubu, a ne. Metro in Stalker pa sta pac postavljena v tako okolje, kjer so prisotni rusi in komunizem in niso tle oni neki izraziti antagonisti, bolj del dogajanja.

nUUb ::

Mislim da večina ki joka kako slab špil je da nimajo konkretne mašine, ne me narobe razumet nekateri vlagajo v delnice, eni v avte, drugi v zabavo tretji pa v računalnik, če ne vlagaš v slednjega se ni treba bunit. Mislim pa da je Crysis Wars najbolj efektivna igra kar se tiče MP-ja razen CS:Sja in MW2 ter podobnih. Je res da je tu več fpsjev samo naj mi kdo pokaže boljšo igro ko kampaš v gozdu z snajperco v cloaku in se ti zdi kot da si res tam. In ne samo neke monster kille dobivat.
i7 2600k@4.8GHz - nV 760 - 850 EVO 250GB - 4TB FreeNAS
ASUS 1920x1080@144Hz

HeMan ::

QuakeLive ma kr veliko igralcev, pa uporablja grafiko in špil star mislim da že skoraj 10 let če ne celo 10. Dvomim da bo čez 10 let kdo pomnil Crysis :) Večina ga itak nikoli ne bo igrala, ker nimajo mašine :) Jst osebno ne štekam take politike prodaje. Mi je Blizzardova logika veliko bolj razumna, pa kakor kaže tudi veliko bolj profitabilna.

IvoJan ::

ok. potem pa igraj 20 let stare špile nas pa pusti da uživamo v novejših špilih z lepo grafiko.
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

HeMan ::

Zakaj se pa čutiš napadenega, če komentiramo novico o igri, ki ti je všeč? :)

IvoJan ::

ne počutim se napadenega. samo vsi govorite tako kot da so špili z dobro grafiko največji crap na tem svetu in da grafika nima veze z gameplayem.
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

HeMan ::

Sploh ni res. Jaz samo trdim, da je nelogično naredit špil, ki ga trenutne mašine ne morajo poganjat. Mi je bolj logična poteza naredit špil, ki ga večina lahko igra, je grafično dovolj zanimiv in je igralnost tako dobra, da boš prodal veliko število kopij. Half life 2 recimo ma tako logiko, pa slišim njegovo omembo marsikdaj. Nisem pa še slišal da bi kdo omenil Crysis, razen seveda zaradi hude grafike. Vsi kolegi so po nekaj ur končali z igro. HL2 je še danes zanimiv.

Meizu ::

Prej bojo mašine normalno poganjale Crysis2 kot pa originalen Crysis. Ni mi namreč jasno kako bi lahko naredili bolj grafično zahteven špil od Crysisa, ga obenem razvit še za konzole, medtem, ko se je vedno govorilo, kako Crysisa ne bi zmogla nobena konzola gonit niti pod razno.

PrimozR ::

Igrati 20 let stare špile je fail. Resno. Če imate lepe spomine jih obdržite. Ko boste šli to ponovno igrat, boste (večinoma) razočarani.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Crysis 2 (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Igre
841148868 (30204) Horas
»

Crysis 3 (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
23843289 (26435) kajetan
»

Bo Crysis 2 omejen le na DirectX 9? (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Igre
7124186 (22243) korenje3
»

Izid Crysis 2 prestavljen v leto 2011 (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Igre
5317696 (15719) Key Quest

Več podobnih tem