EA gradi z umetno inteligenco podprto razvojno platformo
Slo-Tech - Pri Electronic Artsu so razkrili Project Atlas, napredno platformo za razvoj iger v oblaku, podprto s strojno inteligenco.
Kljub temu, da je pojem umetne inteligence skozi obnašanje entitet v navideznih svetovih že dolgo neločljiv del igričarske industrije, pa se na videz zdi, da so igre od novodobnih prebojev v strojnem učenju zaenkrat odnesle bolj malo - vsaj v primerjavi s prepoznavo govora in slik, avtonomno vožnjo in podobnim. Kdor igričarstvo spremlja natančneje, bo znal povedati, da na akademskem področju delo teče neprenehoma, omenil nekatere najnovejše možnosti v razvojnih orodjih in naštel kupček obskurnih špilov z napredno umetno pametjo. Toda velika imena industrije so bila glede strojnega učenja doslej bolj tiho in so tovrstna...
Kljub temu, da je pojem umetne inteligence skozi obnašanje entitet v navideznih svetovih že dolgo neločljiv del igričarske industrije, pa se na videz zdi, da so igre od novodobnih prebojev v strojnem učenju zaenkrat odnesle bolj malo - vsaj v primerjavi s prepoznavo govora in slik, avtonomno vožnjo in podobnim. Kdor igričarstvo spremlja natančneje, bo znal povedati, da na akademskem področju delo teče neprenehoma, omenil nekatere najnovejše možnosti v razvojnih orodjih in naštel kupček obskurnih špilov z napredno umetno pametjo. Toda velika imena industrije so bila glede strojnega učenja doslej bolj tiho in so tovrstna...