CNet - Včeraj so pri Microsoftu povedali, da lahko v juliju pričakujemo prvo javno beta različico prvega servisnega paketa za Windows 7. Sodeč po Windows Vista je ta časovni okvir popolnoma normalen, saj je Vista dobila prvi servisni paket približno eno leto po izidu (izid se je zgodil konec januarja 2007, SP1 je izšel v začetku februarja 2008), kjer je obdobje beta-testiranja trajalo pet mesecev. To bi pomenilo, da bi z enako dolgim obdobjem beta-testa SP1 za Windows 7 izšel novembra oz. decembra, ponovno dobro leto dni po izidu samega operacijskega sistema. Obdobje testiranja se seveda lahko zavleče, če bo prišlo do večjih težav, oz. se lahko skrajša, če bo testiranje potekalo gladko. Najbolj verjetna je druga opcija, saj naj bi bil SP1 pravzaprav skorajda nepomemben v smislu servisnih paketov. Vse, kar bodo naredili pri Microsoftu je, da bodo združili veliko večino že izdanih popravkov, dodali pa le majhno število novih. Večje novosti lahko pričakujemo le na področju dostopanja do oddaljenih namizij, ki so zgolj posledica razvoja Windows Server 2008 R2. Ta bo prav tako v juliju dobil svojo beta različico prvega servisnega paketa.
Tudi meni se zdi da bo ta servisni paket le opravičilo za manjša/večja podjetja, da bodo začela množičneje nameščat Windows 7 na njihove računalnike... Podjetja so znana po tem, da ko gre za Microsoftove operacijske sisteme raje počakajo na SP1 ali SP2 preden nadgradijo sisteme...
Aja pa Windows XP je že prešel v Extended Support se pravi, da dobiva le varnostno kritične popravke... Se pravi nič od USB 3.0, UDF 2.50/2.60 (Blu-Ray)...
Ni to samo marketiška "varka". V dobrem letu uporabe se odkrije veliko napak, kot internetni popravki pa se ne izdajo vsi.
Potem je še vprašanje koliko 9tk zahtevaš: ali je zate dobro 99,9% delovanje? Ali pa zahtevaš 99,999%...
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
S tem se meri uptime. Ne moreš reči, da ti tvoj Windows sistem z aplikacijami ne deluje 1h na vsakih 10h...
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Se pravi samo še dobro leto treba počakati na SP2, ko bodo celo windows 7 morda delovali in bodo vsaj približno na ravni Viste SP2. Sej čas beži, tako da to se bo zgodilo praktično zelo hitro.
Splača se počakat tudi in predvsem zaradi gonilnikov. Marsikatera kartica ali naprava lep čas ali ni delovala ali pa ni bila v celoti izkoriščena... AMD/ATI je npr. šele pred kratkim "usposobil" svoje Catalyste, da v 2D načinu "zares" delujejo...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Se pravi samo še dobro leto treba počakati na SP2, ko bodo celo windows 7 morda delovali in bodo vsaj približno na ravni Viste SP2. Sej čas beži, tako da to se bo zgodilo praktično zelo hitro.
@jRk0 brez skrbi sem že dolgo, dolgo nazaj na Visti in PC lahko dejansko uporabljam in stvari delujejo. Pri Windows 7 pa precej hitrej naštejem tistih par (dobesedno) stvari, ki delujejo, kot pa kaj ne deluje...
@jRk0 brez skrbi sem že dolgo, dolgo nazaj na Visti in PC lahko dejansko uporabljam in stvari delujejo. Pri Windows 7 pa precej hitrej naštejem tistih par (dobesedno) stvari, ki delujejo, kot pa kaj ne deluje...
Se pravi samo še dobro leto treba počakati na SP2, ko bodo celo windows 7 morda delovali in bodo vsaj približno na ravni Viste SP2. Sej čas beži, tako da to se bo zgodilo praktično zelo hitro.
Torej bodo potrebovali 2 servisna paketa, da pokvarijo OS? o_O
Edini tukaj, ki jamra glede Win7 ? No.. nisem edini.
Pa u bistvu nič kaj dosti ne jamram, dejstvo je da je Windows 7 še daleč od delujočega OS-ja, kar se zavedajo tudi pri Microsoftu, zato pa tako hitijo z SP-ji.
Oj, btw Sacred II Fallen Angel, sedaj na Visti deluje briljantno. Verjetno sem na Windows 7 narobe namestil ane ? Pa da TV sedaj VEDNO zazna in VEDNO je zvok, sem tudi verjetno na Windows 7 narobe namestil ane ? And so on and on... Vsekakor so to napake uporabnika, ni kaj !
Edini tukaj, ki jamra glede Win7 ? No.. nisem edini.
Pa u bistvu nič kaj dosti ne jamram, dejstvo je da je Windows 7 še daleč od delujočega OS-ja, kar se zavedajo tudi pri Microsoftu, zato pa tako hitijo z SP-ji.
Oj, btw Sacred II Fallen Angel, sedaj na Visti deluje briljantno. Verjetno sem na Windows 7 narobe namestil ane ? Pa da TV sedaj VEDNO zazna in VEDNO je zvok, sem tudi verjetno na Windows 7 narobe namestil ane ? And so on and on... Vsekakor so to napake uporabnika, ni kaj !
Meni 7ka dela perfektno. Ok,iger pac ne igram razen UT in mi dol visi,je pa proti Visti majka...dosti lazje za nastavit vse kar rabim in dejansko vse dela in to se bolj gladko. Sicer pa imam zdaj za primaren os kar OSX,na kateremu imam vse kar rabim...7ka je gor se samo za UT,ko z frendi udarimo kak lan pri meni Kaj da recem...Microsoft je tokrat naredu odlicen sistemcek,kar mi XP in Vista nikakor niso bli.
Aha, tako sem jaz edini, ostalim pa vse deluje ane... @klinker Žal je tvoj komentar brezpredmeten, ker če maš Win7 zato da zalaufaš UT enkrat na mesec, tako tudi meni deluje windows7 perfektno... Da pa je lažje nastavit, sploh pa da bolj gladko laufa, je pa praktično tudi kar nekaj oz. dost odvisno od samega uporabnika. Kaj mu bolj ustreza in kaj ne. @ladoslo ne klamfej neumnosti prosim te lepo. Imam vrhunske komponente, kot tudi vrhunske kable, tako da prosim te zadrži svoje blodnje zase.
@ladoslo ne klamfej neumnosti prosim te lepo. Imam vrhunske komponente, kot tudi vrhunske kable, tako da prosim te zadrži svoje blodnje zase.
Lej zgleda da si ti res edini, ki ima probleme z win7 tok da se ne prtožuj. Usem drugim tukej so prou fajn in mi čist lepo use dela tut izgrce iz 95 leta in use. Mam pa home 64 ampak bom zdej šou na profession 64.
Ne bolha. 7ko uporabljam ze od bete dalje, s katero sem takrat zamenjal visto na laptopu ker je blo sranje od sistema in ni slo nikamor, kar so s sp2 zelo dobro popravli in je vista zdaj dejansko uporabna. Samo za ut je pa 7ka postala 4mesce nazaj ko sem si se osx postimal na masini. Drugace pa prakticno vsem frendom/cam nalagam jst sisteme in do zdaj se enega problema z 7ko... Pa sem jo dajal tako na razne laptope, kot na core2/i7/phenom masine in povsod dela majka. Jarko. Mislim da so drugace hdmi porti na grafi... Razen integriranih resitev, seveda, tako da po moje njemu ne sere maticna, ampak grafa, glede na vrhunsko masino ki jo omenja
Lol no ne pokej da so gonilniki šibka točka... Use lepo dela drgač pa bolhca dej povej ker win 7 maš? Home, professional, ultimate, gaming edition, starter in ali je 32 ali 64 bit?
@ladoslo PA PIZDA KAKO EDINI ČE JE PAR POSTU NAD TABO USER Z ISTIM PROBLEMOM GLEDE HDMI-JA IN TV-JA!!!!! Pa sej človeku se more strgat. Jebemti no. Vsem deluje prou fajn, no pa mi povej koliko od teh vseh ima dve grafični, pa uporablja dve zvočni kartici, pa ima priklopljen LCD TV gor preko HDMI (zvok in sliko), koliko od teh ve kaj je register ? Dej ne mi pokat z nekimi 300EUR kištami in vse kar dela gor je 3 porniče na dan zavrtit in odpret Firefoxa. Tako verjamem da dela prou fajn~ Kater win7 imam ? pa kaj si zmešan, da bi še vedno ga uporabljal ? Dost je bilo 5 mučnih mesecev, dost mam problemov v službi glede PC-ju, doma hoče stabilnost, zanesljivost in če se le da, z minimalnimi problemi, kar pa win7 niti ene od teh postavk ne izpolnjuje. Niti približno ne. Sedaj uporabljam Visto x64 Ultimate SP2. Če te pa že zanima sem uporabljal Win7 x64.
Za novo opremo bo proizvajalec že napisal driverje za Windows 7. Za staro opremo pa si odvisen od zavzetosti proizvajalca za dolgoročno podporo svojih izdelkov.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Seveda, ker mislijo da bom znova kupoval vse novo.
Podjetja služijo od tistih izdelkov, ki JIH PRODAJAJO, ne od tistih, ki SO JIH ŽE PRODALA. Edina računica je v tem, da če kupiš premium znamko, podjetje za s strani uporabnika pričakovano podporo lahko zaračuna višjo maržo.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Seveda, ker mislijo da bom znova kupoval vse novo. Jaz gledam na uporabnost izdelka in ga kupim novega, ko je star izrabljen.....
Ni ne logično niti ne stroškovno izvedljivo, da bi proizvajalci vzdrževali podporo za stare izdelke. Pri tem MS nima blage veze, saj je na plečih proizvajalca, da zagotovi ustrezne gonilnike za svoje naprave.
Ker ravno teče debata o gonilnikih na Win7. sosed ima Win7 64bit. Čisto vse, ampak res vse naprave, ki jih ima je prepoznalo. (star HP skener, canon tiskalnik, kamera, nek star projektor ...) Skratka bil sem presenečen. Torej, to pogledno sem brez besed.
Firma, ki ne poskrbi za gonilnike, je firma, ki nima ugleda. Večina firm, ki imajo kakovstno robo poskrbi, da stvari delujejo, ko stvari več sami ne prozvajajo. Primer Agfe, njihovi kvalitetni skenerji še danes delujejo po sedmico, pa skener je iz obdobja Win 2000. Tolk....
Firma, ki ne poskrbi za gonilnike, je firma, ki nima ugleda. Večina firm, ki imajo kakovstno robo poskrbi, da stvari delujejo, ko stvari več sami ne prozvajajo. Primer Agfe, njihovi kvalitetni skenerji še danes delujejo po sedmico, pa skener je iz obdobja Win 2000. Tolk....