Novice » Android » Bo 2010 končno leto Linuxa?
RejZoR ::
Kako je hecno ko Linuksaši tko ognjevito zagovarjajo da sem jezst neumen, namesto da bi enostavno priznali, da to pač ni to.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
keworkian ::
- za tem je treba upštevat tist srednje napredne uporabik (ki jih je v Slo pomoje največ) - ti znajo klikat in se znajdit v Win okolju - malo drugačen control panel je že problem... drug sistem in konzola ... ne hvala
Pomoje ni ravno to problem, problem je ker se nihce noce poglabljat v stvar, ki ga _NE_ zanima. Mislis, da imajo vsi cas se ubadat 15 minut z eno glupo tezavo? Mogoce nekaterim se da, veliki vecini se pa zal ne. Sem uporabljal Ubuntu, sam sem vec casa porabil za konfiguracijo kot pa dejansko delo. Zame 4 dni za instalacijo eclipse z php podporo in dejanskim delovanjem debugginga ni neka univerzalna resitev. Da ne omenjam raznih programckov za dostop do mysql baze.
- napredni uporabniki: poznajo win, poznajo linux... v službi/šoli/... se fura win in dokler ga lahko vsak zloada z neta zastonj nimajo pametnega razloga za uporabo linuxa - če bi ga bilo treba plačat ... to je pa druga zgobda
Dam rajse 150EUR za OS, za katerega najdem resitev v 5ih minutah, kot pa neki zastonj in se moram matrat cel dan. Zal, take so moje izkusnje.
Obscenities in B-Flat
lurker ::
Kako je hecno ko Linuksaši tko ognjevito zagovarjajo da sem jezst neumen, namesto da bi enostavno priznali, da to pač ni to.
Če je še tvoja mama priznala... Dej si še ti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: lurker ()
mkljun ::
desperados je izjavil:
.... Še bi lahko pisal ampak tako ali tako ne bo noben bral =D
Kdo je rekel da ne :). Zelo lep komentar.
Samo še en komentar na temo lupine. Lupina je uporabniški vmesnik, za katerega je leta 1995 MS napovedal propad. Sami so se odmaknili od DOSa in prešli v grafični način interakcije (tudi za vzdrževalce). S tem ni nič narobe. Pozabili pa so na segment, kjer je lupina zelo uporabna. In tako so leta 2003 izdali PowerShell, ki ga nekateri vzdrževalci precej uporabljajo (nameščen skupaj z Win 7 in Win Server 2008 R2). Tako da komentarji, da je sedaj obdobje zaslonov na dotik in da je Linux za stare dedce in nonote iz FRI ne drži vode. Tudi Linux lahko uporabljaš na zaslonih na dotik (saj v novici to lepo razloži z vsemi pametnimi telefoni). Vsak vmesnik ima svojo nišo in lupine na Linuxu, Windowsih, OS X to samo dokazujejo. Tako kot ima vsak OS svojo nišo! In če nekaj ne poznaš, ne uporabljaš, ne vidiš razloga za uporabo, se ti ne da uporabljat, imaš najnovejšo grafično kartico in igraš igrice .... pusti drugim svojo izbiro, da uporabljajo kar jim paše (in ja ... uporabljam tudi Windowse).
Pa še to - Linux je zaradi svoje odprtosti zelo primeren za učenje zgradbe OS (na računalniških fakultetah), pisanja gonilnikov, upravljanja in postavljanja omrežij ... Če kdo misli, da se bo na FAMNIT, FRI, FERI učil nameščanja Office ali pa navijanja procesorja se malce moti (tisti, kateremu je namenjen ta zadnji del, že ve).
Putr ::
P.P.S. Leto Linuxa na osebnih računalnikih bo nastopilo takrat, ko bo v Sloveniji padla prva kazen fizični osebi za piratstvo :)
1.So true! Jest probam svoje prijatelje movat na Ubuntu (tudi tiste, ki sploh ne igrajo igrc, rabijo samo web pa office). No eden je vidu linux v šoli in mi kriči kok je to neuporabn zato k z openoffice nč ne deluje pa pol na windowsih nč ne moreš odprt da on bo pa kr na windowsih ustov. No mu povem da z pol urnim tutorialom od mene bo Ubuntu laufov tko dobr čene boli k Windowsi.. in mi zabije da ne ve zakaj bi se nove stvari učil če je na windowsih. Ne pozabimo omeniti da sm bil jest tisti k mu je naložu piratsko kopijo windowsov čist zaston, še za pivo mi ni dal. In ogromno je takih.
Dokler so windowsi free (ie piratizirani) ne bo motivacije da se movnejo na Linux.
2. Fantje(in punce) Full mi je všeč kok ste zabil RejZoR :D in ostale k nabijače k linuxa nikol probal niso.
3. Doma imam 3 compe. 1 je povezan na tv, ubuntu + xbmc. Drugi je moj prenosnik ki laufa samo zaradi tega ker 1x na mesec kšno igrco odigram, pa močno razmišlam da bi se jim odpovedu (OpenTTD laufa tud na linuxu :D) Tretji je pa Ubuntu, fileserver, webserver, bitlbee server in vsesplošno uporaben comp za ostale člane gospodinstva. Ja prov ste me slišal! Moja 60+ starca že 5 let uporabljata linux! In mati skoz pizdi k ma v službi windowse kok ji je Ubuntu bl všeč.. k kr "dela" (ok z mojo pomočjo :D ampak že nekaj let nisem mov nobenih problemov razn updejtov)
driver_x ::
Zame 4 dni za instalacijo eclipse z php podporo in dejanskim delovanjem debugginga ni neka univerzalna resitev. Da ne omenjam raznih programckov za dostop do mysql baze.
A si kdaj pomislil, da računalništvo mogoče ni zate?
Samo še en komentar na temo lupine. Lupina je uporabniški vmesnik, za katerega je leta 1995 MS napovedal propad. Sami so se odmaknili od DOSa in prešli v grafični način interakcije (tudi za vzdrževalce). S tem ni nič narobe. Pozabili pa so na segment, kjer je lupina zelo uporabna. In tako so leta 2003 izdali PowerShell, ki ga nekateri vzdrževalci precej uporabljajo (nameščen skupaj z Win 7 in Win Server 2008 R2). Tako da komentarji, da je sedaj obdobje zaslonov na dotik in da je Linux za stare dedce in nonote iz FRI ne drži vode. Tudi Linux lahko uporabljaš na zaslonih na dotik (saj v novici to lepo razloži z vsemi pametnimi telefoni). Vsak vmesnik ima svojo nišo in lupine na Linuxu, Windowsih, OS X to samo dokazujejo. Tako kot ima vsak OS svojo nišo! In če nekaj ne poznaš, ne uporabljaš, ne vidiš razloga za uporabo, se ti ne da uporabljat, imaš najnovejšo grafično kartico in igraš igrice .... pusti drugim svojo izbiro, da uporabljajo kar jim paše (in ja ... uporabljam tudi Windowse).
Zelo lepo povedano!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: driver_x ()
r0ker ::
ja tudi 2010 je še eno FAIL leto linuxa.
sem že pisal: uber v ideji, uber v nastanku, FAIL v razvoju, FAIL v uporabi, FAIL v prijaznosti, FAIL v uporabnikih FAIL FAIL FAIL.
ravno VI linux loverji ste FAIL v linuxu.
sem že pisal: uber v ideji, uber v nastanku, FAIL v razvoju, FAIL v uporabi, FAIL v prijaznosti, FAIL v uporabnikih FAIL FAIL FAIL.
ravno VI linux loverji ste FAIL v linuxu.
Daedalus ::
no tud kontra velja: recimo inštalacija preko tarballov ni lih simple, pa pol iskanje programov in editanje nastavitev tudi ne, če ne veš kaj iščeš.
Em, tega navaden uporabnik je počenja. Kot na Winzih navadni uporabniki ne kompajlajo programja sami.
r0ker - tvoja "argumentacija" je fail.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
JohanP ::
najcenejša tipkovnica od logitecha (stara ene 4 leta)...delajo vse funkcijske tipke, microsoft tipkovnica (stara ene 10 let)-funkcijske tipke delajo, trust BT miška...delajo vse tipke, HP multifunkcijska naprava- spet dela kot mora, prenosnik thinkpad R61...90% funkcijskih tipk dela iz prve.
Kaj naj ti rečem!? Vesel sem zate!
Jaz sem hotel na tretji in četrti mašini furat linux, pa ni bilo kvalitetno podprto. Ne rečem - neka osnovna podpora obstaja ampak - Poglejmo naprimer mojo wifi kartico - bistven je bil Issue #76739 - Ubuntu 9.04: unable to connect to hidden network after stdby/resume. In kot je meni znano ta problem ostaja v 10.0x
Za ostale "issues" po pravici povedano - ne da se mi iskat, zato da bi nekomu, ki ga niti ne poznam, dokazoval da pač ni šlo, kot bi moralo, čeprav sem se trudil na vse kriplje. (Severina bi rekla, da je "pet dana kurc.m u čelo")
Poldi112 ::
Nihče ne pravi, da je linux za vse. Nekateri pravite, da na win vse dela.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
bluefish ::
Naj vam bo že enkrat jasno, naj vsak uporablja sistem (naj si bo to Linux ali Windows), ki mu je pri srcu - ne glede na to, ali se mu gre za uporabniški vmesnik, aplikacije, podprtost strojne opreme ali pa nekaj čisto desetega.
noraguta ::
Naj vam bo že enkrat jasno, naj vsak uporablja sistem (naj si bo to Linux ali Windows), ki mu je pri srcu - ne glede na to, ali se mu gre za uporabniški vmesnik, aplikacije, podprtost strojne opreme ali pa nekaj čisto desetega.
če nekdo uporablja "sistem" ki mu je "pri srcu" , nima veze. sistem je zgolj platforma za aplikacije in te v end user segmentu manjkajo , pa naj si ljudje zatiskajo oči kakor koli hoč'jo.
aplikacije poganjajo uporabnost OSa. sploh če sta si podobna kot linux in windows.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
driver_x ::
@noraguta: se strinjam, OS je le za poganjanje aplikacij. Oz. vsaj naj bi bil. Kljub temu pa tudi sam OS potegne za seboj določena opravila, kot so nameščanje, vzdrževanje in podobno.
"End user" segment je pa preveč splošna definicija, ker obstajajo tako segmenti, kjer je Linux resnično neuporaben, kot tudi segmenti, kjer je povsem enakovreden.
"End user" segment je pa preveč splošna definicija, ker obstajajo tako segmenti, kjer je Linux resnično neuporaben, kot tudi segmenti, kjer je povsem enakovreden.
gruntfürmich ::
Kako je hecno ko Linuksaši tko ognjevito zagovarjajo da sem jezst neumen, namesto da bi enostavno priznal, da je moja mama retardirana.
hecno je, da verjetno takšne komentarje spušča samo prenapet neumni folk, ki verjetno še hodi v SŠ ali pa OŠ...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
šernk ::
s tem se vsi strinjamo, da je sistem le za poganjanje aplikacij, vendar xyz aplikacija, ki ne dela v linux ima v 95% dobro alternativo. seveda dokler se da piratizirat, zakaj bi 1% slabšo zastonjsko stvar uporabljali.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
timberjack ::
3-je leto brez oken!! Zame je leto Linux-sa že bilo! Sicer je pa to prerekanje kateri OS je boljši, malo otročje!
noraguta ::
timberjack je izjavil:
3-je leto brez oken!! Zame je leto Linux-sa že bilo! Sicer je pa to prerekanje kateri OS je boljši, malo otročje!
zame tud leto '95 sem preživel zgolj na linuxu , šele z nt4 sem prešel na windowse, pa še to leto vrst ne povsem. ampak danes se mi z nekaterimi stvarmi , če ni treba , ne ukvarjam. sploh za ceno 200€. če nekdo ponudi širši nabor aplikacij, katere po kvaliteti odstopajo od odprtokodnih jim pač plačam.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
jest10 ::
Zame 4 dni za instalacijo eclipse z php podporo in dejanskim delovanjem debugginga ni neka univerzalna resitev. Da ne omenjam raznih programckov za dostop do mysql baze.
A si kdaj pomislil, da računalništvo mogoče ni zate?
Tole je tipičen primer zaplankanega linuxaša.
Če nekomu nekaj ne gre, se ga oblaja, da nima pojma. In potem se nekateri sprašujejo, zakaj linux ni priljubljen.
Ker geeki, polni sami sebe na tak način novinca s težavami hitro prepričajo, da linux ni zanj.
Putr ::
Očitno se vsi strinjamo da je razlog da se proboj Linuxa še ni zgodil zaradi Piratizacije windowsov.
Jest imam predlog:
Začnimo pobudo da vsi "lokalni geeky" (tisti, ki celem bloku rihtajo comp) začnejo zavračat piratizacijo OS in programov zaradi rizičnega faktorja in da začnejo folku ponujat 2 opcije:
1. Plači 200EUR za windowse pa še ene 100EUR da ti plačliv support (npr podjetje sosed) zrihta comp (20EUR da ti postavijo wireless, brez stroškov hardwera :|)ref: http://www.sosed.si/cenik/ (počekirite si, dol boste padl.. pa vsakič k komu popravlite komp jim naredte cenik k ga bi plačal pri sosedu)
2. Da ti lokalni geek naloži zastonski OS (ni nujno linux, lahko tud bsd), z zastonskimi programi ter uključi še 30min tutoriala da vam pomaga pri prehodu. Za to mu date 20EUR. Ter da vam to še naprej vzdržuje za prej omenjeno napitnino.
Me zanima kolk folka z povprečno plačo v sloveniji 800EUR si bo lahko se privoščila opcijo 1.
Jest imam predlog:
Začnimo pobudo da vsi "lokalni geeky" (tisti, ki celem bloku rihtajo comp) začnejo zavračat piratizacijo OS in programov zaradi rizičnega faktorja in da začnejo folku ponujat 2 opcije:
1. Plači 200EUR za windowse pa še ene 100EUR da ti plačliv support (npr podjetje sosed) zrihta comp (20EUR da ti postavijo wireless, brez stroškov hardwera :|)ref: http://www.sosed.si/cenik/ (počekirite si, dol boste padl.. pa vsakič k komu popravlite komp jim naredte cenik k ga bi plačal pri sosedu)
2. Da ti lokalni geek naloži zastonski OS (ni nujno linux, lahko tud bsd), z zastonskimi programi ter uključi še 30min tutoriala da vam pomaga pri prehodu. Za to mu date 20EUR. Ter da vam to še naprej vzdržuje za prej omenjeno napitnino.
Me zanima kolk folka z povprečno plačo v sloveniji 800EUR si bo lahko se privoščila opcijo 1.
noraguta ::
nehite z piratizacijo win ob enem pa jokamo , da je na vseh racunalnikih instaliran win. ne greta skoz ti dve trditvi.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
jype ::
noraguta> sploh za ceno 200EUR.
Tolk je Windows. Kakršenkoli resen softver stane še bistveno več. Office tristo, creative suite jurja pa pol, autocad pet jurjev... Se kr nabere.
Je pa res, da Linux v nekaterih segmentih ni niti približno konkurenčen in da na razvijalce Linuxa nihče ne pritiska, da bi to postal. Če komu Windows ne zadostuje, je seveda vabljen, da Linux tolk pošraufa, da bo za njegove potrebe boljši. Ravno zato, ker to možnost sploh ponuja, ima Linux v svetu prevladujoč tržni delež v vrsti pomembnih panog, od celostnih rešitev za profesionalen video in posebne učinke, prek superračunalniških kapacitet za znanstveno, vladno in industrijsko uporabo, do poganjanja menijev, vgrajenih v televizijske sprejemnike in škatlice, ki predvajajo filme v visoki ločljivosti.
Ampak leto Linuxa je še vedno vsako leto od leta 1993 naprej.
Tolk je Windows. Kakršenkoli resen softver stane še bistveno več. Office tristo, creative suite jurja pa pol, autocad pet jurjev... Se kr nabere.
Je pa res, da Linux v nekaterih segmentih ni niti približno konkurenčen in da na razvijalce Linuxa nihče ne pritiska, da bi to postal. Če komu Windows ne zadostuje, je seveda vabljen, da Linux tolk pošraufa, da bo za njegove potrebe boljši. Ravno zato, ker to možnost sploh ponuja, ima Linux v svetu prevladujoč tržni delež v vrsti pomembnih panog, od celostnih rešitev za profesionalen video in posebne učinke, prek superračunalniških kapacitet za znanstveno, vladno in industrijsko uporabo, do poganjanja menijev, vgrajenih v televizijske sprejemnike in škatlice, ki predvajajo filme v visoki ločljivosti.
Ampak leto Linuxa je še vedno vsako leto od leta 1993 naprej.
jest10 ::
Zakaj se nekateri obnašate, kot da za windowse ne obstajajo odprtokodni, zastonj programi?
noraguta ::
Tolk je Windows. Kakršenkoli resen softver stane še bistveno več. Office tristo, creative suite jurja pa pol, autocad pet jurjev... Se kr nabere.
že res , ampak dokler ni spodobne alternative , kaj dosti izbire ni.
sory sem sprobal freeciv , pa gnu board ,(freeciv na nebooku je nogo , gnuboard je pa primerljiv nekje psion chessu nikoakor pa ne chessmasteru, kateri se igra z mano) ...
ampak na 4 leta , dam rajš nekaj novca za aplikacije katere delajo, freeciv nazadnje ni delal na netbooku. ali pa uporabljam kake desetletja stare, katere imamo doma. pa nisem edin kateri kupuje programe. aja pa večino odprtokodnih alternativ še vedno lahko poganjam.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
techfreak :) ::
c00L3r ::
Leto Linux-a za namizne računalnike ne bo še vsaj nekaj let
Leto Linux-a za strežnike je vsako leto :)
Leto Linux-a za mobilne platforme pa je najverjetneje letos
Leto Linux-a za strežnike je vsako leto :)
Leto Linux-a za mobilne platforme pa je najverjetneje letos
Zgodovina sprememb…
- spremenil: c00L3r ()
bluefish ::
Očitno se vsi strinjamo da je razlog da se proboj Linuxa še ni zgodil zaradi Piratizacije windowsov.Kot prvo. Večina računalnikov ima že nek prednameščen sistem, ki stane daleč od 200€ (zakaj se nekateri sploh obešate na Ultimate variante, ko pa Home Premium že v imenu nakazuje komu je namenjen).
Jest imam predlog:
Začnimo pobudo da vsi "lokalni geeky" (tisti, ki celem bloku rihtajo comp) začnejo zavračat piratizacijo OS in programov zaradi rizičnega faktorja in da začnejo folku ponujat 2 opcije:
1. Plači 200EUR za windowse pa še ene 100EUR da ti plačliv support (npr podjetje sosed) zrihta comp (20EUR da ti postavijo wireless, brez stroškov hardwera :|)ref: http://www.sosed.si/cenik/ (počekirite si, dol boste padl.. pa vsakič k komu popravlite komp jim naredte cenik k ga bi plačal pri sosedu)
2. Da ti lokalni geek naloži zastonski OS (ni nujno linux, lahko tud bsd), z zastonskimi programi ter uključi še 30min tutoriala da vam pomaga pri prehodu. Za to mu date 20EUR. Ter da vam to še naprej vzdržuje za prej omenjeno napitnino.
Me zanima kolk folka z povprečno plačo v sloveniji 800EUR si bo lahko se privoščila opcijo 1.
Preostanek prve točke pa je tudi fail.
A misliš, da pa za Linux nek naključen uporabnik ne bi potreboval pomoči? Jasno, za začetek bi mu že na pomoč priskočil kak zanesenjak, ki želi pomagati pri širjenju sistema. Ko pa bi le tega za pomoč prosilo en kup ljudi, pa bi se dobrodelnost kaj hitro končala.
Torej, na koncu je situacija enaka.
Sploh pa je folk navajen na Win in so neke primerjave s Sosedom glupe.
Putr ::
Očitno se vsi strinjamo da je razlog da se proboj Linuxa še ni zgodil zaradi Piratizacije windowsov.Kot prvo. Večina računalnikov ima že nek prednameščen sistem, ki stane daleč od 200€ (zakaj se nekateri sploh obešate na Ultimate variante, ko pa Home Premium že v imenu nakazuje komu je namenjen).
Jest imam predlog:
Začnimo pobudo da vsi "lokalni geeky" (tisti, ki celem bloku rihtajo comp) začnejo zavračat piratizacijo OS in programov zaradi rizičnega faktorja in da začnejo folku ponujat 2 opcije:
1. Plači 200EUR za windowse pa še ene 100EUR da ti plačliv support (npr podjetje sosed) zrihta comp (20EUR da ti postavijo wireless, brez stroškov hardwera :|)ref: http://www.sosed.si/cenik/ (počekirite si, dol boste padl.. pa vsakič k komu popravlite komp jim naredte cenik k ga bi plačal pri sosedu)
2. Da ti lokalni geek naloži zastonski OS (ni nujno linux, lahko tud bsd), z zastonskimi programi ter uključi še 30min tutoriala da vam pomaga pri prehodu. Za to mu date 20EUR. Ter da vam to še naprej vzdržuje za prej omenjeno napitnino.
Me zanima kolk folka z povprečno plačo v sloveniji 800EUR si bo lahko se privoščila opcijo 1.
Preostanek prve točke pa je tudi fail.
A misliš, da pa za Linux nek naključen uporabnik ne bi potreboval pomoči? Jasno, za začetek bi mu že na pomoč priskočil kak zanesenjak, ki želi pomagati pri širjenju sistema. Ko pa bi le tega za pomoč prosilo en kup ljudi, pa bi se dobrodelnost kaj hitro končala.
Torej, na koncu je situacija enaka.
Sploh pa je folk navajen na Win in so neke primerjave s Sosedom glupe.
Kar se moje prve točke tiče... kaj nisi pogledal cenika od soseda? Mislm resno poglej ga. Ker niso vsi izkušeni računalničarji, pa večina folka ne zna pogooglat za rešitev težave z compom, pokličejo soseda, oni rešjio, plačajo 100€ pa je. Mislm a ti resno mislš da računalnik uporabljao samo geeky? Kako ti mislš da stara mamica popravi comp? Al pa kšna blond mladenka iz filota?
Tko da ja, tudi pri linux bo potreben support (če se ne motim podjetje RadHat služi ravno z tem) vendar fora je v tem da je osnovna oprema od OS do perifernih programov ZASTON. Tako si že takoj na začetku nekaj 100€ v plusu. In morem rečt da potem ko uspešno postaviš linux comp stvar laufa. Da o stroških antivirusa sploh ne govorimo.
Drgač pa kar se tvojga in drugih komentarjov na "NAVAJENOST UPORABNIKOV" tiče:
V življenju sta samo 2 konstanti: smrt in spremembe.
Drgač pa tudi prednameščen sistem se plača.. kaj si mislu da si ga zaston dobil? To je nekak tko k debili k misljo da pri simobilu pa mobitelu res dobijo mobitel za 1€/zaston. Debili.
jest10 ::
vendar fora je v tem da je osnovna oprema od OS do perifernih programov ZASTON. Tako si že takoj na začetku nekaj 100€ v plusu. In morem rečt da potem ko uspešno postaviš linux comp stvar laufa. Da o stroških antivirusa sploh ne govorimo.
Ne za windows pa splooooh ne obstajajo zastonj programi in antivirusi.
Odprtokodne zadeve so pisane samo za linux ane?
bluefish ::
Kar se moje prve točke tiče... kaj nisi pogledal cenika od soseda? Mislm resno poglej ga. Ker niso vsi izkušeni računalničarji, pa večina folka ne zna pogooglat za rešitev težave z compom, pokličejo soseda, oni rešjio, plačajo 100EUR pa je. Mislm a ti resno mislš da računalnik uporabljao samo geeky? Kako ti mislš da stara mamica popravi comp? Al pa kšna blond mladenka iz filota?Odprtokodni in brezplačni programi so na voljo tudi za Windows sisteme. Ta argument torej pospešeno odpade.
Tko da ja, tudi pri linux bo potreben support (če se ne motim podjetje RadHat služi ravno z tem) vendar fora je v tem da je osnovna oprema od OS do perifernih programov ZASTON. Tako si že takoj na začetku nekaj 100EUR v plusu. In morem rečt da potem ko uspešno postaviš linux comp stvar laufa. Da o stroških antivirusa sploh ne govorimo.
Tudi Windows po začetni konfiguraciji uspešno deluje, če se uporabnik le ne vtika v nekatere dele sistema o katerih nima pojma - ko smo že pri starih mamah in podobni ciljni publiki, ki računalnik uporablja le za iskanje kuharskih receptov ipd.
AV ima dandanes tudi MS in je povsem zastonj, ne žre sistemskih virov. Prav tako sta zunaj še vsaj dva, ki delo opravljata vsaj tako dobro kot plačljive variante, če ne še boljše.
Drgač pa tudi prednameščen sistem se plača.. kaj si mislu da si ga zaston dobil? To je nekak tko k debili k misljo da pri simobilu pa mobitelu res dobijo mobitel za 1EUR/zaston. Debili.Sem napisal in si očitno spregledal. Seveda pa ta strošek ni 200EUR.
Če se torej osredotočimo na povprečnega uporabnika (ne na ST-ju), potem zanj edini strošek predstavlja operacijski sistem.
Jasno, za večino zadošča tisto, kar ponuja Linux, pa vseeno naj bodo vsaj primerjave enakovredne, ne pa, da se straši z nekimi skritimi stroški, kvazi dragim programjem,...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
techfreak :) ::
Da o stroških antivirusa sploh ne govorimo.
Poleg tega, da obstajajo zastonj AVji, večina virusov faila pri uporabi iz računa, ki ima omejene pravice. Saj tudi na Linuxu nisi root, zakaj bi bil na Windowsu?
BigWhale ::
Naj roko dvigne tisti, ki je razumel, da uporaba konzole v neki moderni distribuciji, recimo Ubuntu, ni obvezna ampak opcijska, nujna pa le redko. Resitve v konzoli se predlaga zato, ker so copy/paste resitve in je stvar precej lazje razloziti in pokazati.
Ce se pa komu zdi, da je delanje desetih screen shotov lazje kot copy/paste desetih vrstic teksta naj se pa zamisli malo. :)
Za vsakdanje delo povprecnega uporabnika je Ubuntu povsem dovolj. Seveda se najde kak hardware, ki ne dela, prav tako se najde kak software, ki manjka in nima ustreznega nadomestka. V povprecju pa povprecnemu uporabniku racunalnika nic ne manjka na Linuxu.
Ce se pa komu zdi, da je delanje desetih screen shotov lazje kot copy/paste desetih vrstic teksta naj se pa zamisli malo. :)
Za vsakdanje delo povprecnega uporabnika je Ubuntu povsem dovolj. Seveda se najde kak hardware, ki ne dela, prav tako se najde kak software, ki manjka in nima ustreznega nadomestka. V povprecju pa povprecnemu uporabniku racunalnika nic ne manjka na Linuxu.
bluefish ::
techfreak :) je izjavil:
Ja dober point.Da o stroških antivirusa sploh ne govorimo.
Poleg tega, da obstajajo zastonj AVji, večina virusov faila pri uporabi iz računa, ki ima omejene pravice. Saj tudi na Linuxu nisi root, zakaj bi bil na Windowsu?
Zakaj se v teh primerjavah vedno upošteva, da je Windows povsem navzven odprt, Linux pa zabarikadiran in uber varen?
gruntfürmich ::
windows je predrag. 100EUR pride če si cel komp kupiš, 200 če ne.
če bi bil recimo 30EUR, bi ga takoj kupil. pa tudi micro$oft bi več keyev prodal, imho...
če bi bil recimo 30EUR, bi ga takoj kupil. pa tudi micro$oft bi več keyev prodal, imho...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
Putr ::
Se opravičujem če se ne razumemo, vse kategorično mečem pod linux.
Seveda da za windows obstajao zaston/odprtokodni programi, moj comp jih je povn, samo pokaži mi nekega nonST uporabnika windowsov ki ima OpenOffice (ok nekej jih je, vendar je procent precej majhen, vsaj po populaciji, ki jo jaz opazujem/servisiram)
Kar se AV tiče, obstaja mindset med slovenci: Če je free ni dobro. Jest vedno ponudim zaston antivirus na windowsih, vendar vedno hočjo noda al pa kasperskiga, jasno spiratizirnga. (kot kasneje omenim, zakaj bi sploh mel AV, ker kot ns pogosto opozorijo, AV ne ustavi vsega)
Windowsi pri starih mamicah ne delajo dobro po inštalaciji, ker tudi če nimajo roota jih boš v enemu letu reinstalerov al bojo pa laufal tok počas da boh pomagi, vem iz lastnih izkušenj. Staršem sem Win računalnik reinstaleru na pol leta (sta napol slepa in kr neki klikata), ubuntu zdele laufa 3 leta, sam enkrat sm ga popravlu zarad bad updata. Fora je v tem da se windows zaradi "enostavnoti uporabe" navleče z enim kupom navlake k samo serje po compu.
Tko da če dam jest dvema starimam mamicama pravilno naložen, po moji najbolši meri zaščiten windows in linux račnulanik, bo linux laufov leta, windows bomo pa hmal reinštaleral. (razn če fantje kšn update zajebejo pr linuxu kar se zgodi, priznam)
Če zaključimo, stroški supporta so za oba sistema na kratki rok isti, na dolgi rok zmaga linux.
In vem da je to občutljiva tema ampak za enkrat na linuxu ni baš neki velik virusov... tko da... ne rabiš antivirusa :D (še posebej če uporabniku ne daš root gesla)
Tko da če comp uporabljaš za Web search, Word processing, Muska, Filmčki, Online banking za minimalno ceno in z čimmanj dodatnimi stroški (ter čibolj varno zaradi bankinga) na dolgi rok sploh ni debate za boljšo izbiro.
PS: Vsa zadeva za uporabniki in dovoljenji je v linuxu MNOGO bolje implementirana kot v windowsih (MNOGO!)
Ja in tistih 100€ razlike pridelajo pri temu ker je sestavljen comp dražji glede na preformanc kot če bi si ga sam sestavu (iz različnih trgovin po možnosti)
To je vse biznis, ni cenej k vs majo tok radi.
PS: Pizda se kregamo!
Seveda da za windows obstajao zaston/odprtokodni programi, moj comp jih je povn, samo pokaži mi nekega nonST uporabnika windowsov ki ima OpenOffice (ok nekej jih je, vendar je procent precej majhen, vsaj po populaciji, ki jo jaz opazujem/servisiram)
Kar se AV tiče, obstaja mindset med slovenci: Če je free ni dobro. Jest vedno ponudim zaston antivirus na windowsih, vendar vedno hočjo noda al pa kasperskiga, jasno spiratizirnga. (kot kasneje omenim, zakaj bi sploh mel AV, ker kot ns pogosto opozorijo, AV ne ustavi vsega)
Windowsi pri starih mamicah ne delajo dobro po inštalaciji, ker tudi če nimajo roota jih boš v enemu letu reinstalerov al bojo pa laufal tok počas da boh pomagi, vem iz lastnih izkušenj. Staršem sem Win računalnik reinstaleru na pol leta (sta napol slepa in kr neki klikata), ubuntu zdele laufa 3 leta, sam enkrat sm ga popravlu zarad bad updata. Fora je v tem da se windows zaradi "enostavnoti uporabe" navleče z enim kupom navlake k samo serje po compu.
Tko da če dam jest dvema starimam mamicama pravilno naložen, po moji najbolši meri zaščiten windows in linux račnulanik, bo linux laufov leta, windows bomo pa hmal reinštaleral. (razn če fantje kšn update zajebejo pr linuxu kar se zgodi, priznam)
Če zaključimo, stroški supporta so za oba sistema na kratki rok isti, na dolgi rok zmaga linux.
In vem da je to občutljiva tema ampak za enkrat na linuxu ni baš neki velik virusov... tko da... ne rabiš antivirusa :D (še posebej če uporabniku ne daš root gesla)
Tko da če comp uporabljaš za Web search, Word processing, Muska, Filmčki, Online banking za minimalno ceno in z čimmanj dodatnimi stroški (ter čibolj varno zaradi bankinga) na dolgi rok sploh ni debate za boljšo izbiro.
PS: Vsa zadeva za uporabniki in dovoljenji je v linuxu MNOGO bolje implementirana kot v windowsih (MNOGO!)
gruntfürmich je izjavil:
windows je predrag. 100EUR pride če si cel komp kupiš, 200 če ne.
če bi bil recimo 30EUR, bi ga takoj kupil. pa tudi micro$oft bi več keyev prodal, imho...
Ja in tistih 100€ razlike pridelajo pri temu ker je sestavljen comp dražji glede na preformanc kot če bi si ga sam sestavu (iz različnih trgovin po možnosti)
To je vse biznis, ni cenej k vs majo tok radi.
PS: Pizda se kregamo!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Putr ()
bluefish ::
Seveda da za windows obstajao zaston/odprtokodni programi, moj comp jih je povn, samo pokaži mi nekega nonST uporabnika windowsov ki ima OpenOffice (ok nekej jih je, vendar je procent precej majhen, vsaj po populaciji, ki jo jaz opazujem/servisiram)Tukaj je problem v mindsetu. Uporabnika, ki še na Win ni pripravljen povohati odpret kode, ne boš zlepa prepričal, da naenkrat zamenja celoten sistem, kjer mu bo Oo takorekoč vsiljen.
Nekako enako kot pri AV produktih (glede teh bodo morda nekateri spremenili mnenje, ker enega razvija tudi MS in le temu kao zaupajo).
Windowsi pri starih mamicah ne delajo dobro po inštalaciji, ker tudi če nimajo roota jih boš v enemu letu reinstalerov al bojo pa laufal tok počas da boh pomagi, vem iz lastnih izkušenj. Staršem sem Win računalnik reinstaleru na pol leta (sta napol slepa in kr neki klikata), ubuntu zdele laufa 3 leta, sam enkrat sm ga popravlu zarad bad updata. Fora je v tem da se windows zaradi "enostavnoti uporabe" navleče z enim kupom navlake k samo serje po compuČe uporabljajo sistem le za prej omenjena opravila, potem niti nimajo kaj šariti s programi.
Seveda se tukaj strinjam, da so možnosti bolj odprte in kaj koga zanese in prične nameščati programe, ki jih niti ne rabi in je pač slišal, da jih je kul imeti.
PS: Pizda se kregamo!Ah, niti ni kreg, bolj izmenjava mnenj .
Na splošno mene osebno moti predvsem pomanjkanje oz. odsotnost nekaterih bolj specifičnih programov. Če bi bilo to malo bolje urejeno, bi verjetno slej ko prej naredil prehod.
Težave s trojno opremo bi ob tem že nekako rešil oz. kupil kompatibilen produkt ob naslednji menjavi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
techfreak :) ::
Če te res zanima varnost Windowsov poglej malo po različnih firmah, kjer varnost jemljejo malo bolj resno kot pa povprečen g33k sosed, ki zna Windowse in Offise inštalirat pa Xfire.
Poleg tega, če bi Windows bil tako slab, ga ne bi uporabljale banke, ker bi vsako sekundo nekdo noter heknil.
In ne pozabi, da nekje 30% vseh spletnih strani poganja Microsoftov IIS. Če bi Windows bil tako luknjast, kot ga nekateri tukaj predstavljate, potem teh 30% spletnih strani sploh ne bi bilo.
Poleg tega, če bi Windows bil tako slab, ga ne bi uporabljale banke, ker bi vsako sekundo nekdo noter heknil.
In ne pozabi, da nekje 30% vseh spletnih strani poganja Microsoftov IIS. Če bi Windows bil tako luknjast, kot ga nekateri tukaj predstavljate, potem teh 30% spletnih strani sploh ne bi bilo.
gruntfürmich ::
Tukaj je problem v mindsetu. Uporabnika, ki še na Win ni pripravljen povohati odpret kode, ne boš zlepa prepričal, da naenkrat zamenja celoten sistem, kjer mu bo Oo takorekoč vsiljen.
Nekako enako kot pri AV produktih (glede teh bodo morda nekateri spremenili mnenje, ker enega razvija tudi MS in le temu kao zaupajo).
mislim da ni čisto tako.
problem je v tem, da si recimo windowsa ali pa ms offica navajen; iz šole, od doma, kolegov, prav tako kasperskega, ki je najboljši v testih. vsi ga imajo, vsi ga poznajo, vsi znajo delati z njim.
zato folk rine k M$ & piratskim rešitvam.
OO še vidli niso, zakaj bi ga potem uporabili, v winsih si zna folk nekaj naštimat, v linuxu si še jst nisem mogel grafične instalirat.
zato je nepopularno, ker ne poznajo. ne zaradi miselnega vzorca ali pa zato ker je zastonj je zanič.
zato pa v OŠ instalacija ubunta & vseh gonilnikov + nastavitve pa bo folk začel to uporabljat. če ne bodo seznanjeni & NAUČENI, ne bo nič.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
techfreak :) ::
ali pa zato ker je zastonj je zanič.
Bi rekel, da to vsekakor vpliva, saj dražje (naj bi) pomeni tudi boljše. In če dobiš zastonj, zakaj bi vzel tisto kar je že prej zastonj, če pa lahko nekaj najboljšega s ceno 200EUR (primer).
Putr ::
@blueFish
Ja jest bi tudi naredu popoln prehod če bi 1. delal špili (pa skor nč ne igram tko da bom hmal to opustu) 2. ker sm se full preveč navadu na dreamweaver in photoshop (delam site).
@noraguta
Zanimivo. Mislm da je to tuki kombinacija faktorjev.
a. službeni compi so res bolje administrerani (pa tud bl omejeni, od webfiltrov, do nezmožnosti poganjanja programov, v večjih fermah še konstanten nadzor prek mreže)
b. folk hoče svoj domač folk "šefat", pa hoče si bit sposobn kej naložit/spremenit. Službenga compa večina sploh ne uporablja za več k maile + program k ga uporablajo (ga ne šefajo)
c. Defenitivno se pozna če folk mal bl slabo vidi :D
d. Je čist odvisno od folka, a folk pusti stvari k jih ne razume primeru, al klika pa šefa vse po spisku
Ja jest bi tudi naredu popoln prehod če bi 1. delal špili (pa skor nč ne igram tko da bom hmal to opustu) 2. ker sm se full preveč navadu na dreamweaver in photoshop (delam site).
@noraguta
Zanimivo. Mislm da je to tuki kombinacija faktorjev.
a. službeni compi so res bolje administrerani (pa tud bl omejeni, od webfiltrov, do nezmožnosti poganjanja programov, v večjih fermah še konstanten nadzor prek mreže)
b. folk hoče svoj domač folk "šefat", pa hoče si bit sposobn kej naložit/spremenit. Službenga compa večina sploh ne uporablja za več k maile + program k ga uporablajo (ga ne šefajo)
c. Defenitivno se pozna če folk mal bl slabo vidi :D
d. Je čist odvisno od folka, a folk pusti stvari k jih ne razume primeru, al klika pa šefa vse po spisku
Icematxyz ::
Da. Leto 2010 je leto GNU/Linux. Glede na vso sosledje dogodkov ki se odvija direktno pred našimi očmi. Lahko mirne duše rečeš da prodira močno v mainstream na vseh področjih. In z veliko dinamiko.
To predvsem zagotavljajo svetovno znana in velika podjetja. Ki bodo kot kaže GNU/Linux izrabila za doseganje svojih ciljev tudi na področjih kjer GNU/Linux še ni dosegal velikih deležev.
Celoten pomik industrije, standardizacija, zahteve uporabnikov... preprosto silijo razvojni model bližje modelom kot je GNU/Linux. Brez tega si upam trditi da že počasi a vztrajno zaostajaš...
Z uporabniškega vidika pa GNU/Linux ponuja toliko. Da je leto 2010 zagotovo leto GNU/Linux.
To predvsem zagotavljajo svetovno znana in velika podjetja. Ki bodo kot kaže GNU/Linux izrabila za doseganje svojih ciljev tudi na področjih kjer GNU/Linux še ni dosegal velikih deležev.
Celoten pomik industrije, standardizacija, zahteve uporabnikov... preprosto silijo razvojni model bližje modelom kot je GNU/Linux. Brez tega si upam trditi da že počasi a vztrajno zaostajaš...
Z uporabniškega vidika pa GNU/Linux ponuja toliko. Da je leto 2010 zagotovo leto GNU/Linux.
damirj79 ::
Windowsi pri starih mamicah ne delajo dobro po inštalaciji, ker tudi če nimajo roota jih boš v enemu letu reinstalerov al bojo pa laufal tok počas da boh pomagi, vem iz lastnih izkušenj. Staršem sem Win računalnik reinstaleru na pol leta (sta napol slepa in kr neki klikata), ubuntu zdele laufa 3 leta, sam enkrat sm ga popravlu zarad bad updata. Fora je v tem da se windows zaradi "enostavnoti uporabe" navleče z enim kupom navlake k samo serje po compu.
Tko da če dam jest dvema starimam mamicama pravilno naložen, po moji najbolši meri zaščiten windows in linux račnulanik, bo linux laufov leta, windows bomo pa hmal reinštaleral. (razn če fantje kšn update zajebejo pr linuxu kar se zgodi, priznam)
Očitno nimaš pojma PRAVILNO nastavit ene boge Windowse. Prepusti to delo nekomu, ki zna. Kot je nekdo že rekel, banke, vladne inštitucije, firme, raziskovalni inštituti vse večinoma laufa na Windows in ni ne težav velikih, ne neki reinstalov vsak teden, kot se tebi dogaja. Je verjetno nek razlog, zakaj za njih ne skrbi nek garažni geek, kot ti. Če znaš Linux nastaviti še ne pomeni, da znaš tudi Windows.
Glede konzole in pravic uporabnikov, to je edina prednost Linuxa proti Win, pa še to se izboljšuje. Tudi na Win lahko že veliko konfiguracije postoriš preko powershell-a. Dobro, pobiranje inštalacij iz interneta ne :D
Glede OO proti MS Office.. Imam sicer OO nameščen, ker ga rabim res 1x na pol leta in je za kak dopis dovolj dober, ampak je pa lukavo lesen program, premikanje vmeščenih slik med in v tekst je BOLANO NEUMNO narejeno in premik ene slike popolnoma poruši izgled. V MS Office dela isti premik slike tako, da so ostale slike pravilno razvrščene. Sej zastonj alternativa obstaja, ampak je večkrat tako lukava, da se mi zdi, da spijo na uhah teli razvijalci.
Icematxyz ::
tista knjiga je še nekaj najbolšega kar se je zgodilo pri nas zadnje čase, pa po dolgem času.
Ja pri nas nas čaka še ogromno dela. Če ne želimo še bolj zaostajati kot že zaostajamo.
techfreak :) ::
Glede varnosti ... Adobeova 0-day luknja obstaja tako na Windowsu kot tudi Mac OS in Linux.
Poleg tega pa kot že rečeno, pravi administratorji bodo tudi Windows znali omejiti.
Glede OO proti MS Office ... Uporabljam oba in občasno še Applov iWork. Od vseh teh mi je MS Office najbolj všeč in najhitreje naredim tisto kar želim. Vstavljanje slik, tabel, ... še nikoli ni bilo tako enostavno. Tudi PowerPoint je daleč pred konkurenco.
Poleg tega pa kot že rečeno, pravi administratorji bodo tudi Windows znali omejiti.
Glede OO proti MS Office ... Uporabljam oba in občasno še Applov iWork. Od vseh teh mi je MS Office najbolj všeč in najhitreje naredim tisto kar želim. Vstavljanje slik, tabel, ... še nikoli ni bilo tako enostavno. Tudi PowerPoint je daleč pred konkurenco.
dela ::
eh prazne flance linux izgublja tržni delež na vseh frontah.
Od kod ti to? Desktop očitno ni ena izmed teh front, ker linux na desktopu še nikoli ni imel višjega deleža kot zdaj:
http://www.w3counter.com/globalstats.ph...
http://marketshare.hitslink.com/os-mark...
Posebej na slednjem linku se zelo lepo vidi, kdo v resnici izgublja. Hint: ni linux.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dela ()
dela ::
Očitno nimaš pojma PRAVILNO nastavit ene boge Windowse. Prepusti to delo nekomu, ki zna. Kot je nekdo že rekel, banke, vladne inštitucije, firme, raziskovalni inštituti vse večinoma laufa na Windows in ni ne težav velikih, ne neki reinstalov vsak teden, kot se tebi dogaja. Je verjetno nek razlog, zakaj za njih ne skrbi nek garažni geek, kot ti. Če znaš Linux nastaviti še ne pomeni, da znaš tudi Windows.
Če človek zna nastaviti linux tako, da je z njim zadovoljen, windowsa pa ne, je pa morda linux le bolj user-friendly za administrirat. Človek ima nekaj težav z windows, pa ga takoj zabijete, da ne zna. Takšni fanatiki spravljate windows na slab glas.
Putr ::
Očitno nimaš pojma PRAVILNO nastavit ene boge Windowse. Prepusti to delo nekomu, ki zna. Kot je nekdo že rekel, banke, vladne inštitucije, firme, raziskovalni inštituti vse večinoma laufa na Windows in ni ne težav velikih, ne neki reinstalov vsak teden, kot se tebi dogaja. Je verjetno nek razlog, zakaj za njih ne skrbi nek garažni geek, kot ti. Če znaš Linux nastaviti še ne pomeni, da znaš tudi Windows.
Priznam, sm garažni geek, in kemik po izobrazbi, compi so mi bl hobi.. vendar...
Kot sm že napisu jest sem SVOJ osebni računalnik merno laufov windows 3 leta ker sm res pazu kaj sm delu... ista inštalacija za neukega uporabnika ni ravn ne vem neki..
Sploh pa a ni kao da microsoft reklamira da windowsi delajo "out of the box" ker če potrebuješ sup-dupr izobraženega administratorja da ti en jeben desktop nastavi ni to ravno uporabno, kajne? Ker vsaj po Microsoftovih reklama lahko vsak navadni smrtnik kupi Windowse, porine cd v comp, zbere par nastavitev in star naj bi delal... kajne? Ker po tvoje naj plača še 69,99€(cenik od soseda) zato da mu profesionalec nastavi comp... torej je realna cena Windowsov 270€ za OS... pismu to je že skor tok drago k Mac, pa vsi vemo da če imaš denar je Mac > Win.
noraguta ::
lol zgublja symbian napram iphonu in linuxu?
eh prazne flance linux izgublja tržni delež na vseh frontah.
Od kod ti to? Desktop očitno ni ena izmed teh front, ker linux na desktopu še nikoli ni imel višjega deleža kot zdaj:
http://www.w3counter.com/globalstats.ph...
http://marketshare.hitslink.com/os-mark...
Posebej na slednjem linku se zelo lepo vidi, kdo v resnici izgublja. Hint: ni linux.
vseeno sem mislil , da se alternativne platforme uporabljajo več.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Amazon želi postati tudi mobilni operaterOddelek: Novice / Rezultati | 5628 (4310) | vostok_1 |
» | Na internet ušla ostra okrožnica Nokiinega šefa (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 15614 (12194) | Lonsarg |
» | Nokia prevzema razvoj Symbiana, E7 prihaja decembraOddelek: Novice / Nokia / Symbian | 11532 (10719) | Gregor P |
» | MeeGo prihaja v avtomobileOddelek: Novice / --Nerazporejeno-- | 10714 (9752) | PrimozR |
» | HP kupil PalmOddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi | 11997 (11048) | jlpktnst |