» »

Oskarji 2010 za pirate nezanimivi

Oskarji 2010 za pirate nezanimivi

Slo-Tech - Pred dnevi so objavili nominacije za letošnje oskarje in gusarski karteli to napoved vsako leto vzamejo kot vodilo, katere filme bi se res splačalo spraviti na internet v čim boljši kvaliteti (cam je že zdavnaj premalo), da bi resnično vznejevoljili MPAA, če jih seveda že niso. Andy Baio se je v svojem blogu lotil analize, kako uspešni so bili v zadnjih letih pri tem, in se dokopal do zanimivih zaključkov. Ni namreč res, da gre vsako leto laže.

Curljanje filmov na internet spremlja že od leta 2003 in prav vsako leto so pirati do objave nominacij uspeli izdati vse nominirane filme. Lani so vse razen treh izdali kar v DVD-kakovosti. Zanimivo je, da se trend obrača.

Do letošnje prireditve je le še mesec dni, a pirati so izdali vsega 14 izmed 34 filmov. Tako slabo se niso odrezali še nikoli. Podaljšal se je tudi čas med premiero v kinematografih in prvo pricurljano verzijo - njegova mediana se je letos povzpela na 21 dni, medtem ko je lani znašala 11 dni, v preteklih letih pa še manj. Vprašanje je, zakaj od leta 2008 število predčasno izdanih filmov konstantno pada. Bodisi so filmi tako plehki, da se nikomur ne da ubadati z njimi, bodisi so studii uspešnejši pri varovanju screenerjev in zastraševanju članov Akademije.

54 komentarjev

«
1
2

karagoth ::

Hmm, js bi reko da je glavni razlog za zakasnitev to da CAM izdaje skorda noben noče več gledat, ker smo se pač razvadli z 720p in 1080p, torej se počaka na izdaje dvd-jev, ali pa vsaj dvd screener-jev.
Kar je tud prav, potem večina ljudi ki res hoče gledat film gre v kino.

Brane2 ::

Meni pa ni jasno, zakaj še nihče ni izdelal malo boljše opreme za zajem CAM-a.

Vse neke blesave variante.

Če bi meni bilo do tega, bi si naredil svoje kamere in:

- uporabil spodoben visokoločljivostni in občutljivi čip za kak fotoaparat najnovejše generacije recimo.
- izdelal in uporabil objektiv prav za ta namen.
- uporabil več kamer pri več gledalcih, katerih posnetke bi kombiniral in tako izločil šum senzorja, razna popačenja in prehodne pojave, kot tudi vstajajoče gledalce.
- sinhroniziral bi zajem slike z njenim prikazom.

S takimi prijemi bi IMHO kakovost CAMa povzdignil ohoho in takrat bi tudi CAM štel.
Sedaj je bolj reklama za film kot kaj drugega, ker se ga za veliko večino stvari sploh ne splača gledat.
On the journey of life, I chose the psycho path.

mjk ::

ja in pol te odvedejo v spremstvu policije iz kina.
Pa dej ga no srat - cam je brezveze in prenevarno.

Brane2 ::

Niti ne. Tako kamero bi se dalo narediti res majhno.

Lahko bi inel senzor recimo v kapi.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Tr0n ::

karagoth je izjavil:

Hmm, js bi reko da je glavni razlog za zakasnitev to da CAM izdaje skorda noben noče več gledat, ker smo se pač razvadli z 720p in 1080p, torej se počaka na izdaje dvd-jev, ali pa vsaj dvd screener-jev.

To + vecina filmov, ki jih izmecejo iz Hollywooda so enostavno slabi.

dexterboy ::

@Tr0n:
popolnoma se strinjam s tabo. Evropska kino industrija dela veliko dobrih in kvalitetnih filmov. Vse bolj se mi dozdeva, da so "holivudski blokbasterji" res eni "bastardi" :D

Samo efekti pa prazne zgodbe, kjer so na koncu fsi heroji... nazadnje sem gledal 2012, pa mi je sodelavec lepo rekel, da je to čista zguba cajta. Imel je prav, le jaz ga nisem poslušal...
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

Mipe ::

Eh, ti filmi so res izguba časa. Namesto da bi posneli kaj novega, raje delajo filme po istem modelu, ki preverjeno prinaša denar, pri tem pa najemajo iste svetovno znane igralce.

Jedi Master Yoda ::

Ma piratsvo ni problem, problem je ker nihče več noče sranja gledat, kaj šele da bi kupovali original. Avatar je tako ali tako edini zanimiv pa The Hurt Locker, ostalo pa niti ni vredno dolpotega.

pss-m ::

to da ljudje mogoče nimajo časa, ali pa da so "bolj pošteni" pa sploh ni opcija? :)
oz. kot je nekdo omenil, da so razvajeni in nočejo nekvalitetnih posnetkov.

najbolje, da ugotovijo, da je delovalo zastraševanje in nadzor, ker potem ga morajo povečati, da popolnoma prekinejo piratstvo

Lawler_ ::

Jedi Master Yoda je izjavil:

Ma piratsvo ni problem, problem je ker nihče več noče sranja gledat, kaj šele da bi kupovali original. Avatar je tako ali tako edini zanimiv pa The Hurt Locker, ostalo pa niti ni vredno dolpotega.


Jp. Večina filmov (skoraj vsi) je več al manj crap!

strictom ::

Bi šel v kino če nebi bil najbližji planet tuš/kolosej v celju oz. velenju. 2h uri vožnje + 2 uri filma, pol je pa še film v kurcu ...
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

ABX ::

Hvala IMDB sem našel ogromno odličnih starejših filmov ki sem zamudil.

Osebno nimam nobene želje gledat nepreverjene filme, preveč smeti je vmes. Raje malo počakam, preverim kaj ljudje pravijo o filmu in če so občutki po mojem okusu si ga pogledam.

Je pa res da pomagat to da ne gledam reklam, tako mi ne morejo vsadit željo po novem filmu.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Tear_DR0P ::

Če bi meni bilo do tega, bi si naredil svoje kamere in:

in bi s tem pocetjem zasluzil dovolj, da bi povrnil vsaj stroske? al bi se vlozen cas? tud pirati morjo nekje za kruh zasluzit.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

Relanium ::

Mipe je izjavil:

Eh, ti filmi so res izguba časa. Namesto da bi posneli kaj novega, raje delajo filme po istem modelu, ki preverjeno prinaša denar, pri tem pa najemajo iste svetovno znane igralce.

Točno to
Js že dolgo jamram kak so filmi zanič, sj res vsak film je enak prejšnjemu, pa tiste čist značilne zastarele holivudske fore.

pss-m ::

Tear_DR0P je izjavil:


in bi s tem pocetjem zasluzil dovolj, da bi povrnil vsaj stroske? al bi se vlozen cas? tud pirati morjo nekje za kruh zasluzit.

kako pa služijo če dajo torrent na TPB?

Seven ::

To da je večina Hollyoowd filmov narejenih po standardnem receptu za standardno parčkanje po kinih ni čisto nič novega in ustaljeno teče že mnogo dolgo. Nekaj je pač še družinskega šodra, da so mlajši in mame potešeni in akcije za najstnike.

Ko pogledaš določeno količino filmov, lahko že iz naslova, plakata in igralcev v večini filmov pravilno sklepaš na 95% dogajanja v filmu.

V angleščini izraženo je precejšna razlika tudi med "movies" (transformers, 2012) in "films" (Coens, Jarmusch, ...) in seveda večina izrodkov pade v prvo kategorijo.

Je pa v smislu svobode mišljenja piratstvo precej dobra zadeva saj si lahko razširiš obzorja z tujimi filmi, ki jih v naših kinih ne bo nikoli, kot naprimer Korejski, Švedski, Belgijski, Japonski, ...
Ko pa si enkrat ozveščen, da obstaja še kaj kvalitetnega poleg hollyoowd-a in skupkov okvirjev, ki se vrtijo po kino centrih, ti tudi ni problem izpljuniti nekaj evrov za nabavo in podporo spodobnih filmov.

tl dr; To da je večina filmov šodr ni čisto nič novega in so to vedele že naše babice.

destroyer2k ::

Jaz pravim, da to se dogaja, ker ni kvalitetnih filmov več veliko.

Za primer dam avatar, ko so vsi govorili, da kako dober je v 3d, pa meni ni bil nič poseben, da bi rekel wau to je pa res dober 3d efekt. Da sploh ne grem govoriti o zgodbi filma, ker ni bilo nič novega (lahko bi vsaj pojasnili, kako je mogoče da skale v zraku lebdijo).

Velike filmske hiše se bi lahko veliko naučili od neodvisnih filmov. Recimo the man from earth ni imel čisto nič efektov in vse je bilo snemano v eni hiški, ki so govorili zraven kamina (več kot 1 uro), ampak je bil vseeno eden najzanimivejših filmov leta, ker te zgodba zanimala, da si takoj pozabil na tiste ekslozije itd.

Seven ::

Mah dasiravno je tudi "The Man from Earth" dalec od popolne izvedbe, se pa strinjam da sta ideja in zgodba dobri temi za pogovor.

Avatar pa mislim da je kar se 3D efektov tice kar revolucionaren, saj nima efektov v stilu.. "zdaj leti proti tebi puscica.... UUUUUUUUU 3D je", ampak ti ob ogledu dejansko da bolj ziv obcutek dogajanja in ti pribliza okolico in like filma.
Seveda pa je to tudi vse kar je pri Avatarju dobrega... zgodba in zapleti so le recikliranje, za skripto najbrz placali blizu 5 dinarjev.

opeter ::

destroyer2k je izjavil:

Jaz pravim, da to se dogaja, ker ni kvalitetnih filmov več veliko.

Velike filmske hiše se bi lahko veliko naučili od neodvisnih filmov. Recimo the man from earth ni imel čisto nič efektov in vse je bilo snemano v eni hiški, ki so govorili zraven kamina (več kot 1 uro), ampak je bil vseeno eden najzanimivejših filmov leta, ker te zgodba zanimala, da si takoj pozabil na tiste ekslozije itd.


Večini ljudi žal noče (več) razmišljatii. Marsikdo pravi, da se prehitro utrudi(jo). Po napornem dnevu, v službi, v šoli. Pridejo domov in se usedejo poleg TV-ja, ali če že grejo v kino, raje pogledajo kakšen hitri akcijski film, ki ga itak že naslednji dan pozabijo (kaj šele po enem tednu, mesecu ali več).

Kaj mislite, koliko gledalcev je imel film tipa Moon? Ali pa Vesoljska odiseja? Četudi so imeli ti filmi več gledalcev (od povprečja tega žanra), koliko jih je sploh razumelo?

Isto je s knjigami, video- (a ta izraz še sploh obstaja? Videoigre ...) in računalniškimi igrami ter podobni "izdelki". Izdelki. Kaj naj rečem, tržno naravnan pojem.

Ljudi zanima lahko branje. Koliko jih sploh še bere? Tukaj mislim predvsem za lastno zadovoljstvo. Jaz sem žal v prejšnjem letu prebral le štiri knjige :8), berem skorajda samo revije in spletne strani. Če je to dobro ali ne, ne vem. Nekateri bi rekli, da je in pametovanja tipa "glavno, da bereš".

Da poslušanje glasbe sploh ne omenim. Kdaj ste bili nazadnje na kakšnem koncertu klasične glasbe? Ali na kakšni gledališki predstavi? Res je. Vedno je ovira denar, pa vendar. Ministrstvo za kulturo je imelo lani akcijo za brezposelne osebe in sicer, da so si lahko ogledali brezplačno ogledali (edina omejitev je bila, da je moral biti prost sedež) večino gledaliških predstav in koncertov v gledališčih, katere pokrovitelj je Ministrstvo za kulturo RS. Kaj menite kakšen je bil odziv?

Enostavno se gre za človekovo dušo. Če ga futraš s pokvarjenim, bo čez čas razpadlo, podobno kot sranje v času razpadanja oz. trohnenja.

Da ne boste rekli, fak, kakšen duševni bolnik se je tukaj oglasil. Morda. Ampak menim, da je dober film (ali knjiga, ali gledališka predstava) tisti, katerega se spomniš čez čas. V določenih situacijah oz. v določenih okoliščinah. Morda se kaj pametnega naučiš. Iz večine "movies" še žal ne.
Režiserji v raznih "blockbusterjih" poskušajo pihati na človekovo dušo. Da o brilijantni filmski glasbi sploh ne govorim. Jim uspe? Včasih. Morda zaradi glasbe privabi kakšno solzo. Pa vendar.

To nekako ni dovolj. Zakaj po ogledu večine teh filmov večinoma čutim luknjo? Praznino. Ker sem to že gledal? Videl? Večkrat. Morda celo bral. Ker se gradi na isti šabloni.

Kot, da bi pogreli eno in isto hrano. Večkrat. Medtem ko je golaž, bograč, ribja čorba ipd. po večkratnem ogretju vse boljši, pri ostali hrani (večini) to žal ne deluje.

Pravijo, da je že skoraj vse narejeno. Težko je narediti novo. Izmisliti izvirno. Na srečo obstaja peščica, kateri to občasno uspe.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

JurijTurnsek ::

tako kot so že drugi rekli... večina novih filmov je že bila videnih v kaki starejši, morda boljši izvedbi. izvirnih filmov je malo, tiste pa je bolje pogledati v 1080p kot pa v CAM kvaliteti.

verjetno bi bilo zanimivo narediti kako konkretno raziskavo o popularnosti filmov (torrent in dejanski kino obisk) in o koleraciji z oceno na imdb (ali kje drugje) - rezultat pa bi bil verjetno precej predvidljiv...
http://www.slatnaskejta.com

gruntfürmich ::

da je holiwud v globoki krizi priča to, da so vse filmske zvezde dokaj stare oz. ni nikjer nobenih novih.

vsi novi igralci izgledajo kot pedri, punce pa kot debilne najstnice.

tega nobeden noče gledat.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

TKPhysicist ::

gruntfürmich je izjavil:

da je holiwud v globoki krizi priča to, da so vse filmske zvezde dokaj stare oz. ni nikjer nobenih novih.

vsi novi igralci izgledajo kot pedri, punce pa kot debilne najstnice.

tega nobeden noče gledat.

Se podpišem in dodam, da so filmi že zlajnani...prihajajo vedno novi, ampak na koncu so vsi isti, le vizualne efekte izboljšujejo in to je to. Sedaj pa delajo isto le da v 3D, da nategnejo folk.
Stroji so boljši od ljudi. Pokvarjen stroj se ustavi, pokvarjen človek se ne.

Tear_DR0P ::

kako pa služijo če dajo torrent na TPB?

nimam pojma kako služijo - samo če ob odhodu v kino spokaš za zraven še družinski camcorder, je strošek skoraj 0, kurac pa fejst raste (če si axxo) - če pa se skeširaš ko kreten za proper cam opremo, kar predlaga brane, pa že skoraj moraš nekaj zaslužit s tem početjem
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

krho ::

No grafek je napačen, tole je včeraj prišlo ven: Oscars 2010 13 dvdscr, 10 brrip, 6 dvdrip, 1 R2.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

FireSnake ::

Jedi Master Yoda je izjavil:

Ma piratsvo ni problem, problem je ker nihče več noče sranja gledat, kaj šele da bi kupovali original. Avatar je tako ali tako edini zanimiv pa The Hurt Locker, ostalo pa niti ni vredno dolpotega.


Avatar je zanimiv?

Meni je zal, da sem sel to skropucalo sploh gledat. Moja ocena 5/10

So imeli Troja, LOTR, 300 in se kateri vec za ponudit - pa BREZ 3D efektov.

Najbrz bo se najvec resnice v tem, da so filmi, ki jih izdajajo navadno sranje, za katero je skoda casa, kamolisele denarja.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

FireSnake ::

Seven je izjavil:


Avatar pa mislim da je kar se 3D efektov tice kar revolucionaren, saj nima efektov v stilu.. "zdaj leti proti tebi puscica.... UUUUUUUUU 3D je", ampak ti ob ogledu dejansko da bolj ziv obcutek dogajanja in ti pribliza okolico in like filma.


No, v + mu lahko stejemo tudi to, da dejansko res ne ves, kaj je kamera in kaj racunalo. No, ce o tem sploh razmisljas .... jaz sem ... in to med filmom ... to tudi dosti pove, kako me je "potegnil" :D
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

destroyer2k ::

FireSnake

Pri meni je bil problem, da sem točno vedel kaj je CGI in kaj ni (še vedno manka mu nekaj).

Shuli ::

opeter +1, se bi dalo marsikaj povedat na to temo...

Drugače je pa res eden filmov, ki so bili spregledani The Man from Earth.:)

Avatar je pa itak Sci-Fi Pocahontas.:P

Hardstyle ::

Na slovenski tracker je prišel oscar 2010 pack, 30 filmov. Najslabša kvaliteta je screener =)

Tr0n ::

To je samo zbirka ze izdanih filmov. Nic pametnega.

destroyer2k ::

Shuli

Ah the man from earth je zelo znan (ljubitelji dobrih filmov poznajo). Jaz bi dal filmu, kot je opeter povedal Moon, da je zelo spregledan.

Hardstyle ::

Tr0n je izjavil:

To je samo zbirka ze izdanih filmov. Nic pametnega.


Moj post se je nanašal na novico

Do letošnje prireditve je le še mesec dni, a pirati so izdali vsega 14 izmed 34 filmov.


Izdali so 30 filmov.

Lawler_ ::

FireSnake je izjavil:

Seven je izjavil:


Avatar pa mislim da je kar se 3D efektov tice kar revolucionaren, saj nima efektov v stilu.. "zdaj leti proti tebi puscica.... UUUUUUUUU 3D je", ampak ti ob ogledu dejansko da bolj ziv obcutek dogajanja in ti pribliza okolico in like filma.


No, v + mu lahko stejemo tudi to, da dejansko res ne ves, kaj je kamera in kaj racunalo. No, ce o tem sploh razmisljas .... jaz sem ... in to med filmom ... to tudi dosti pove, kako me je "potegnil" :D


Jest takoj ločm med CGI in realnostjo. To me tut najbolj moti pri filmih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lawler_ ()

Bor H ::

Ti si tako pameten in hitro vse opaziš da se bom šel kr fentat, itak nisem vreden da obstajam na istem planetu kot ljudje ki TAKOJ ločijo med CGI in realnimi zadevami..

Dejstvo je da v določenih primerih CGI zgleda tolk dobr da ne opaziš da je CGI, včasih je pa šlampast, in če je prevelik CGI opaziš, that's it.

Lawler_ ::

Pa kolk ste eni občutljivi no :) Ja kaj morem če sm pa vajen računalniške grafike :) Gibanje najbol izdaja. Pa nisem edini ki to takoj opaz.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lawler_ ()

Bor H ::

Ah, hočem ti povedat, da marsikaj je CGI pa ne veš, da je, ker je pač mejhno in nisi opazil. Kako pa veš da nisi nikoli spregledal CGI je pa itak filozofsko, nekako na nivoju "vse si zapomnem"

Lawler_ ::

Bor H je izjavil:

Ah, hočem ti povedat, da marsikaj je CGI pa ne veš, da je, ker je pač mejhno in nisi opazil. Kako pa veš da nisi nikoli spregledal CGI je pa itak filozofsko, nekako na nivoju "vse si zapomnem"


Se strinjam. Sej tam kodr je mal SGI-ja je dobr, sam v nekaterih filmih ga je pa čist preveč. Na primer zdej popularni Avatar.

Bor H ::

Sepravi trdiš da obstaja CGI, ki ga ne morš opazt oz. morš točno vedt kje je in ga čakat?

Lawler_ ::

Kot sm že napisau mal bolj gor, dobr si še enkrat preber vse.

Bor H ::

Damn, nisem te dobil. Pol pa tko, kako veš, da nisi nikoli spregledal CGI? A vedno preden gledaš film pogledaš kje vse bo CGI? (pazljivo, če rečeš ja pol tvoje opažanje ni fer, ker že itak veš da je, če rečeš ne potem ne morš bit prepričan, da si res vse opazu)

Lawler_ ::

Pa kaj te muči :)) Pač sm odgovarjal kar je napisau FireSnake za Avatarja. Sej sploh ni fora a veš al ne da je SGI, fora je če opaziš al ne. A tut ti ne ločiš SGi-ja v Avatarju?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lawler_ ()

FireSnake ::

Lawler_ je izjavil:

FireSnake je izjavil:

Seven je izjavil:


Avatar pa mislim da je kar se 3D efektov tice kar revolucionaren, saj nima efektov v stilu.. "zdaj leti proti tebi puscica.... UUUUUUUUU 3D je", ampak ti ob ogledu dejansko da bolj ziv obcutek dogajanja in ti pribliza okolico in like filma.


No, v + mu lahko stejemo tudi to, da dejansko res ne ves, kaj je kamera in kaj racunalo. No, ce o tem sploh razmisljas .... jaz sem ... in to med filmom ... to tudi dosti pove, kako me je "potegnil" :D


Jest takoj ločm med CGI in realnostjo. To me tut najbolj moti pri filmih.



Ja, ja ... tak, kot eni opazijo razliko med CDjem in ploscami.
Kot ze povedano; marsikje je bilo umetno narejeno, pa si mislil, da je kamera. Pogibanju se gre, a znajo zadeve (drugje) nastimat tako, da ne mores opazit.

Vprasanje zate (in se enega zgoraj, ki trdita isto): koliko vrst pri Gladiatorju (v areni) je dejansko ljudi, od kje naprej pa je racunalo?
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

Lawler_ ::

Ja kaj a si zdej fouš na ene ki to opazijo al kaj :) V Avatarju je očitn CGI. In kaj pol če ga eni opazijo. Boljš zate če ga ne opaziš, ti vsaj ne pokvar tolk filma.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lawler_ ()

techfreak :) ::

Lawler_ je izjavil:

Ja kaj a si zdej fouš na ene ki to opazijo al kaj :) V Avatarju je očitn SGI. In kaj pol če ga eni opazijo. Boljš zate če ga ne opaziš, ti vsaj ne pokvar tolk filma.

Če nisi opazil, da se pogovarjamo o CGI, ti pa še kar naprej govoriš o SGI ... kako boš potem dejansko kaj sploh opazil v filmu?

Lawler_ ::

Vem kaj se pogovarjamo. In hvala za popravk :)

Bor H ::

evo Lawler, Avatarja nisem gledal, me niti kej dost ne mika, ampak pustmo zdj moje razloge

gre za to da ne moreš trdit da CGI takoj opaziš ker to preprosto ni možno, včasih je CGI samo kak del obleke, ki jo ima kdo od igralcev, včasih kakšno drevo v ozadju včasih pa sam šalca, ki so jo pozabl posnet, preprosto ni vedno CGI dovolj velik, da bi ga opazu, sploh je pa ignorantsko trdit da to takoj opaziš

FireSnake ::

Lawler_ je izjavil:

Ja kaj a si zdej fouš na ene ki to opazijo al kaj :) V Avatarju je očitn CGI. In kaj pol če ga eni opazijo. Boljš zate če ga ne opaziš, ti vsaj ne pokvar tolk filma.


Ne cvili in odgovori na vprasanje.

Se enkrat: v Gladiatorju je nekaj ljudi narejenih umetno ... od katere vrste dalje so ljudje narejeni umetno.

Answer or STFU!


Edit: jaz odgovor poznam, ti ga pa s pomocjo Googla ne bos mogu najt ... zdaj pa, da te vidimo.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

Isotropic ::

destroyer2k je izjavil:



Velike filmske hiše se bi lahko veliko naučili od neodvisnih filmov. Recimo the man from earth ni imel čisto nič efektov in vse je bilo snemano v eni hiški, ki so govorili zraven kamina (več kot 1 uro), ampak je bil vseeno eden najzanimivejših filmov leta, ker te zgodba zanimala, da si takoj pozabil na tiste ekslozije itd.

daj ne nakladaj
en clovek je bil udelezen (oz. celo glavni akter) prakticno v vseh najpomembnejsih dogodkih v zgodovini clovestva yeah right. vecja izguba casa kot transformerji (prvi del).

Zgodovina sprememb…

FireSnake ::

@Lawler_: no, pa si le obmolknil s tvojim natolcevanjem (glede na to, da odgovora ni bilo)!
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Večina za oskarje nominiranih filmov že ušla na internet

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
189325 (6607) GrimReaper
»

Jernej Barbič na seznamu 35 najvplivnejših inovatorjev na svetu

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
3712068 (8961) Jeronimo
»

Pirati vsako leto manj uspešni pri distribuciji nominiranih filmov za oskarje

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
153268 (2222) techfreak :)
»

Zaključek spopada optičnih medijev (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
786961 (5175) @LOL
»

Oskarji 2004

Oddelek: Sedem umetnosti
182425 (1895) Tr0n

Več podobnih tem