» »

Google se je opravičil prvi dami ZDA...

Google se je opravičil prvi dami ZDA...

screenshot

vir: BBC
BBC - ...za žaljivo in celo rasistično sliko, katero googlov iskalnik po slikah poda kot prvi zadetek, kadar iščemo z geslom "Michelle Obama". Da pa je mera polna, google doda še pripis: "včasih so lahko naši zadetki tudi žaljivi. S tem se mi strinjamo." Kljub uradnemu opravičilu Google zadeve ne namerava umakniti.

Bela hiša slike ne komentira.



Google pojasnjuje, da so njihovi zadetki rangirani na podlagi številnih spremenljivk in le odražajo stanje na internetu. To je tudi vzrok, da sporne slike ne bodo umaknili, saj želijo svojim uporabnikom podati kar najbolj relevantne zadetke.

Več: BBC News, Washington Post

57 komentarjev

«
1
2

Chelios ::

Torej le ni tako preprosto izločiti določenih iskalnih zadetkov? Je tako težko dodati samo eno sliko v fiter ali pa kaj podobnega, če sploh ima kaj takega ali samo skrbijo, da uporabniki dobijo le "najboljše". Po drugi strani pa, če umaknejo eno tako sliko bo lahko tam kaj kmalu nova IN lahko pričakujejo tudi kup pritožb, kar bi pomenilo dosti preverjanja, odstranjevanja ... dodatnega dela. Ne tako zelo vsemogočni Google :) .
Just juice me!

clovk ::

Men slike ne najde več... očitno so odstranil blog(erja) ;)
Asus P5KC//8Gb//Q6700//Radeon 4870 1Gb

galu ::



lol.
Tako to gre.

Zmajc ::

Vceraj je slika se bla gor, zgleda so skinili blog,

Mipe ::

Zanimiva je četrta slika na spodnji vrstici... polt je povsem drugačna od drugih slik. So jo "pobelili"?

JurijTurnsek ::

Zanimiva je četrta slika na spodnji vrstici... polt je povsem drugačna od drugih slik. So jo "pobelili"?


studijski flash
http://www.slatnaskejta.com

RejZoR ::

Lol, in zato je kriv Google, če je nek kreten dal gor predelano sliko? Ta je pa bosa pa še sezuta.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Bistri007 ::

Ko sem iskal za "žaljivo" sliko, sem našel tole:

http://images.google.com/images?gbv=2&h...

Meni se ta zdi bolj smešna kot ona, ki naj bi bila žaljiva.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

NiggerBob ::

Kako ste hudobni.
Ni sama kriva, da bi lahko igrala v planetu opic brez maske.
Genetika pač
"Hrabri umrejo samo enkrat, strahopetci umirajo tisočkrat"

Icematxyz ::

Problematika je na ravni Mohamedovih karikatur. Rezultat vsega skupaj pa pokaže na dvoličnost. Pa če je to komu všeč ali ne. To je dejstvo.

necromncr ::

Slike ni več, je pa zato nova cvetka: "Related searches: michelle obama monkey"

Icematxyz ::

Torej le ni tako preprosto izločiti določenih iskalnih zadetkov?


Seveda je. Zakaj le ne bi bilo? Google to počne big time all the time. Ne samo pri iskalniku. Tudi razne spletne strani kot so youtube in naprej...

Če pa kak "plevelček" zaide not.

Pa slej ko prej dobi svojo dozo strupa.

Zgodovina sprememb…

gzibret ::

Slike res ni več... Zanimivo. A je mighty google podlegel pritiskom?
Vse je za neki dobr!

Icematxyz ::

Seveda so umaknili. Brez pomisleka. Razen če na kakšnih "drugače" lokaliziranih iskalnih nizih vrže še vedno na prvo mesto. Ampak dvomim. Še dobro pa da se ne gre za Mohamedove karikature bi jaz rekel. Tam bi pa že šlo za svobodo...

To pa je tista razlika. Ali telefon dvigne in pokliče Google nek arabec ali nekdo iz bele hiše.

Zgodovina sprememb…

Matwic ::

Poleg tega, da je stvar žaljiva, tudi ni relaventna. Če iščem iskalni niz Michelle Obama, pričakujem, da bo prvi zadetek neka nepredelana slika te osebe. Enako velja za Mohameda, če napišem Prophet Mohammed, hočem dobiti neko sliko (skico, portret,...) njega, ne pa karikature.

SmeskoSnezak ::

Poleg tega, da je stvar žaljiva, tudi ni relaventna. Če iščem iskalni niz Michelle Obama, pričakujem, da bo prvi zadetek neka nepredelana slika te osebe. Enako velja za Mohameda, če napišem Prophet Mohammed, hočem dobiti neko sliko (skico, portret,...) njega, ne pa karikature.

I totally agree. ;)
@ Pusti soncu v srce... @

donfilipo ::

Kar se preroka tiče je po njihovem vsako upodabljanje žaljivo in prepovedano. Kar pa se Michelle tiče, gre za rasizem. Je pač tako, da se iz praktično vsakogar narediti opičnjaka z morphingom. Jih je pa izgleda na Google nekdo poklical po rdečem telefonu in omenil, da bi znalo grmeti, če takoj ne skinejo slike:) Bi znalo pomeniti čisto pozitivno učinkovitost:)
In times of Universal Deceit, telling the truth
becomes revolutionary act. Orwell

Bistri007 ::

Aja, ko so pa prejšnjega predsednika ZDA (ne samo njegove žene) primerjali z isto živaljo, pa ni bil rasizem???

To je že troličnost...
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

tony1 ::

Aja, ko so pa prejšnjega predsednika ZDA (ne samo njegove žene) primerjali z isto živaljo, pa ni bil rasizem???

To je že troličnost...


Ne, ker je bil belec. In ne vleči Darwina sem not, ker bom še tebi kaj narisal... :D

Manu ::

Aja, ko so pa prejšnjega predsednika ZDA (ne samo njegove žene) primerjali z isto živaljo, pa ni bil rasizem???

To je že troličnost...


Je razlika, ko nekoga primerjaš z opico zaradi določene stopnje intelekta te osebe ali pa, ko nekoga primerjaš z opico zaradi njegovih afriških korenin.

Oboje je žaljivo, samo eno pa je rasistično.

Bistri007 ::

Manu, kako pa veš, da so Busha primerjali z opico zaradi njegovih afriških korenin in Obamovo ženo primerjajo z opico zaradi njenega intelekta?
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

bosmla ::

Kljub uradnemu opravičilu Google zadeve ne namerava umakniti.


To je najhujsa dvolicnost - napisejo eno naredijo pa drugo...

sicer pa vpisite v veliki G "cola" vsi prvi zadetki so Coca cola sedaj pa isto vpisite v druge iskalnike. Google postaja ena velika Gnoojna jama.

amigo_no1 ::

Cenzura na delu FTW.
V ZDA je svoboden samo še kapital 8-O.

PaX_MaN ::

icer pa vpisite v veliki G "cola" vsi prvi zadetki so Coca cola sedaj pa isto vpisite v druge iskalnike.

Prvi zadetek je vedno in samo le en...

Google postaja ena velika Gnoojna jama

Bi rekel, da je prej PEBG(oogle)AC.

Manu ::

Manu, kako pa veš, da so Busha primerjali z opico zaradi njegovih afriških korenin in Obamovo ženo primerjajo z opico zaradi njenega intelekta?


Ni treba bit ravno bister, da bi vedel, da Bush nima afriških korenin. Torej pri njemu ne more iti za rasizem.

Pri Obamovi ženi pa gre pri videih in slikah za njen videz, kakor je vidno iz opisa zgornjega videa (in tudi komentarjev), ki ga je prilepil DaCahpR, kjer je omenjeno " ... without makeup". Gre torej za videz in namiguje na rasisizem.

Bistri007 ::

Manu:
Manu, kako pa veš, da so Busha primerjali z opico zaradi njegovih afriških korenin in Obamovo ženo primerjajo z opico zaradi njenega intelekta?


Ni treba bit ravno bister, da bi vedel, da Bush nima afriških korenin. Torej pri njemu ne more iti za rasizem.

Manu, glej: Wiki: Recent African origin of modern humans

Kje ti je tu etika: do dveh ljudi se obnašaš popolnoma enako, tj. oba primerjaš z opico. Pri enem (Bushu) gre po tvojem za rasizem , pri drugem (M.Obama) pa ne...
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Zero0ne ::

Google je že večkrat pokazal, da se je pripravljen pokoriti in uveljaviti cenzuro, kjer režim na oblasti to zahteva. Kaj je torej problem? Pač kitajskim oblastem niso všeč slike z tiananmena, ameriškim pa predelane slike afričanov. Google je privatno podjetje in ima vso pravico delati z svojimi rezultati iskanja, kar hoče.

Tistim, ki verjamejo, da je v ameriki še kaj svobode govora, pa se je samo za smejati. Samo še vprašanje časa je, kdaj bodo sprejeli kakšen amendment svoji ustavi, na las podoben našemu 63. členu ustave, ki svobodo govora omejuje tudi z zakonom.

PaX_MaN ::

Samo še vprašanje časa je, kdaj bodo sprejeli kakšen amendment svoji ustavi, na las podoben našemu 63. členu ustave, ki svobodo govora omejuje tudi z zakonom.

Tud' ti nis dlih na tekočem:
There are exceptions to the general protection of speech, however, including the Miller test for obscenity, child pornography laws, and regulation of commercial speech such as advertising. Other limitations on free speech often balance rights to free speech and other rights, such as property rights for authors and inventors (copyright), interests in "fair" political campaigns (Campaign finance laws), protection from imminent or potential violence against particular persons (restrictions on Hate speech or fighting words), or the use of untruths to harm others (slander). Distinctions are often made between speech and other acts which may have symbolic significance. Efforts have been made to ban flag desecration, for example, though currently that act remains protected speech.

Manu ::

Manu:
Manu, kako pa veš, da so Busha primerjali z opico zaradi njegovih afriških korenin in Obamovo ženo primerjajo z opico zaradi njenega intelekta?


Ni treba bit ravno bister, da bi vedel, da Bush nima afriških korenin. Torej pri njemu ne more iti za rasizem.

Manu, glej: Wiki: Recent African origin of modern humans

Kje ti je tu etika: do dveh ljudi se obnašaš popolnoma enako, tj. oba primerjaš z opico. Pri enem (Bushu) gre po tvojem za rasizem , pri drugem (M.Obama) pa ne...


Ni treba bit ravno bister, da ne bi vedel, da pri rasizmu ne gre za znanstveno ugotavljanje korenin modernega človeka, ampak da gre za primerjavo med ljudmi na podlagi lastnosti in/ali zmogljivosti in s tem določanje superiornosti ene rase nad drugo.

Rasizem se omeji samo na krajše časovno obdobje med rasami in ne gleda na sam izvor ras. Ravno zato je rasizem nesmiselen, kadar temelji na zunanjih lastnostih.

Zato pri Bushu ne gre za rasizem, ampak zgolj za žalitev glede na neko njegovo lastnost (ki je subjektivna opazovalcu). Pri njemu ne gre torej za barvo kože, ampak za lastnosti.
Pri M. Obami pa gre za rasizem na podlagi barve kože, saj se v videih in opisih dela primerjavo glede na zunanje lastnosti.

Ko govorimo o sovraštvu do skupine ljudi na podlagi njihove barve kože, potem temu rečemo rasizem. Kadar pa gre za sovraštvo do skupine ljudi zaradi nekih določenih lastnosti uporabimo besedo diskriminacija ali žalitev.

opeter ::

Planet opic v živo... hahaha.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

USS Liberty ::

Google(Eric Schmidt) je bil velik financier Obamine kampanje in del liberal bias mašinerije, zato ne preseneča, da je ta fotografija Michelle Obame izginila...

Niso pa samo Busha primerjali z opico, so tudi Riceovo, ki ima ravno tako afriške korenine kot Michelle Obama, pa ni bilo nobene cenzure, kot v primeru sedanje prve dame...
http://en.wikipedia.org/wiki/USS_Liberty_%28AGTR-5%29

Arto ::

Ko govorimo o sovraštvu do skupine ljudi na podlagi njihove barve kože, potem temu rečemo rasizem. Kadar pa gre za sovraštvo do skupine ljudi zaradi nekih določenih lastnosti uporabimo besedo diskriminacija ali žalitev.


A ni to, da ločuješ med delanjem norca iz recimo plešavih ljudi in delanjem norca iz ljudi z določeno barvo kože nekakšno posiljeno ustvarjanje rasizma, kjer ga včasih ni?

Gre za to, v kakšnem duhu se delamo norca (je pa res da je to velikokrat težko ugotoviti).

Bush je tudi izgledal kot opica, mogoče je Michelle Obama avtorju slike izgledala kot opica - priznajmo si, res ima nekoliko nizko čelo in mišičaste roke (ja ok, je mogoče še vedno žaljivo, ni pa nujno rasizem). Drugo je, če rečeš, da so črnci opice.

Sploh pa, če bi se ljudje malo manj obremenjevali s tem, kje vse preži rasizem, bi bilo rasizma tudi manj.

McNato ::

Mi lahko kdo razloži kako se je fotografija znašla na 1. mestu med zadetki?

Looooooka ::

crnci bojo itak v vsaki sliki/izjavi prvo najdl rasizem...pa tud ce jim bo cel svet rekel, da je pac zelo grda sala na racun obraznik potez.
Zidi...muslimani...isti problem.
Kdor ne zna sprejet nobene sale na racun svoje barve,vere in narodnosti je za moje pojme najbl nestrpen...in se jih v osnovi bojim bl kot vsazga druzga norca.

Gavran ::



Ni treba bit ravno bister, da ne bi vedel, da pri rasizmu ne gre za znanstveno ugotavljanje korenin modernega človeka, ampak da gre za primerjavo med ljudmi na podlagi lastnosti in/ali zmogljivosti in s tem določanje superiornosti ene rase nad drugo.

Rasizem se omeji samo na krajše časovno obdobje med rasami in ne gleda na sam izvor ras. Ravno zato je rasizem nesmiselen, kadar temelji na zunanjih lastnostih.

Zato pri Bushu ne gre za rasizem, ampak zgolj za žalitev glede na neko njegovo lastnost (ki je subjektivna opazovalcu). Pri njemu ne gre torej za barvo kože, ampak za lastnosti.
Pri M. Obami pa gre za rasizem na podlagi barve kože, saj se v videih in opisih dela primerjavo glede na zunanje lastnosti.

Ko govorimo o sovraštvu do skupine ljudi na podlagi njihove barve kože, potem temu rečemo rasizem. Kadar pa gre za sovraštvo do skupine ljudi zaradi nekih določenih lastnosti uporabimo besedo diskriminacija ali žalitev.


Še vedno je enako - kaj pa če je primerjavo Busha oz. njegove obrazne mimike s šimpanzom delal temnopolti ali rumenopolti avtor???
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

keworkian ::

Toliko o enakosti vseh ras.
Obscenities in B-Flat

Bistri007 ::

A če črnec primerja M.Obama z opico je drugače kot če jo azijec?

Jaz sem za svobodo govora, proti hate speech zakonodaji in "affirmative action" ter ostalim neumnostim, ki jih prinese politična korektnost (p.k.==obvezno laganje).
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Manu ::

Na žalost je bilo s strani svetlopoltih precej posmeha, žaljenja, nasilja in tudi pravne neenakosti do temnopoltih. In zaradi te zgodovine so temnopolti precej občutljivi. Saj do neke mere je to razumljivo.

Lahko potem tudi gledamo iz te perspektive: zakaj pa so nekateri občutljivi na občutljivost temnopoltih?

Sicer pa iz članka ni razvidno, da bi se Obama pritoževal nad tem niti, da je zahteval umik sporne slike (saj so tudi njega ponazarjali z jokerjem in primatom, pa se ni odzval na to). Google se je sam opravičeval... Kako se že temu reče? "Samorefleksija"?

CptnJoe ::

@Manu: Samocenzura.

Hujše kot navadna cenzura imo.

kitaj ::

Google pojasnjuje, da so njihovi zadetki rangirani na podlagi številnih spremenljivk in le odražajo stanje na internetu.

Verjetno je sprejemljiva spremenljivka tudi politična korektnost in odraz stanja odraža tudi cenzuro.
images.google.cn
images.google.si

gzibret ::

Ne vem točno, kako google rangira slike... Morda bi Gandalfar vedel kaj več povedat o tem. Samo se mi vseeno zdi čudno, da algoritem poda prvi zadetek iz nekega low-end bloga, še posebej, ker iskalni niz vsekakor kaže na to, da iščeš tapravo sliko. Zato je to bilo IMO nastavljeno.

Malo kontroverzna se mi tudi zdi izjavava, da stanje zadetkov odraža stanje na internetu. če že glih stojijo za tem, zakaj je slika po medijskem pompu (novico je objavilo veliko tiskovnih hiš) čudežno izginila, ko pa je verjetno bilo klikov na tisti blog ziljon, in bi relevanca prej morala poskočit v višave, kot pa da je slika celo izginila.

Malo čuden je tale gugl...
Vse je za neki dobr!

Bistri007 ::

Manu:
Sicer pa iz članka ni razvidno, da bi se Obama pritoževal nad tem niti, da je zahteval umik sporne slike (saj so tudi njega ponazarjali z jokerjem in primatom, pa se ni odzval na to).
Obama se je enkrat že opekel z obrekovanjem policista Jamesa Crowleya, češ da je rasist. Potem je v delno opravičilo (bolj "face saving") organiziral "beer summit" na vrtu Bele hiše.

Ampak po pravici povedano M.Obama ni nobena dama, kaj šele prva dama.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

haiku ::

Manu:
Sicer pa iz članka ni razvidno, da bi se Obama pritoževal nad tem niti, da je zahteval umik sporne slike (saj so tudi njega ponazarjali z jokerjem in primatom, pa se ni odzval na to).
Obama se je enkrat že opekel z obrekovanjem policista Jamesa Crowleya, češ da je rasist. Potem je v delno opravičilo (bolj "face saving") organiziral "beer summit" na vrtu Bele hiše.

Ampak po pravici povedano M.Obama ni nobena dama, kaj šele prva dama.


Moram reči, da se po eni strani strinjam z uporabnikom Bistri007, premalo je znano glede tega, v kakšnem kontekstu je bila uporabljena slika Michele Obama kot opice, po drugi strani so pa naokoli nenehno krožile retuširane fotke Georga Busha kot opice, itd. Če smo pri Bushu zamižali na eno oko, dajmo tudi sedaj, glede na to, da je mož Michelle Obama predsednik ZDA, je popolnoma logično, da bodo zdaj vsi veliko bolj izpostavljeni medijem in bolj ali manj primitivnemu humorju. Pričakovati, da bodo zdaj Obamovi drugače obravnavani bi bilo dvolično. Če bo šlo tako naprej, bodo šale o afroameričanih lahko pripovedovali samo afroameričani, o belcih samo belci, o azijcih samo azijci, itd. Potemtakem mi ne smemo pripovedovati šal o bosancih in hrvatih in nasprotno, oni jih ne smejo o nas? Najbolje, da smo tako korektni, da si tudi o gorenjcih, savinjčanih, štajercih, itd. nehamo pripovedovati vice. Pravzaprav, šale o policaju, ki stopi na bananin olupek so popolnoma neprimerne, ker namigujejo, da so policaji "de facto estúpido"?

Če bo ena firma v ZDA v škripcih, bo lahko odpuščala delavce, s pogojem, da ne odpustijo nobenega afroameričana, ker če odpustijo afroameričana, je to rasizem, če pa odpustijo belca, je pa ok, ker so pač expendable? wtf? Kje se zaključi dvoličnost in hinavščina?

Tudi sam nisem maral Georga Busha, ampak če je demokracija, naj bo demokracija za vse.

Kar se tiče pa druge izjave osebe Bistri007:
Ampak po pravici povedano M.Obama ni nobena dama, kaj šele prva dama.


No, Wikipedia (First lady @ Wikipedia), prepričan pa sem, da še marsikatera druga spletna stran, pravi drugače:
First Lady or First Gentleman is the unofficial title used in some countries for the spouse of an elected head of state. In the United States, it is also used for the spouse of the governor.


Torej, vi pravite, da Michele Obama ni nobena dama, kaj šele žena predsednika?8-O
Izjava izpade, kot da zagovarjate karikature Michelle Obama bolj iz osebnih vzgibov, ne pa zaradi demokratičnih načel, ki jih na glas zagovarjate.:))

Po drugi strani je pa pravilno, da se je google opravičil za takšno žalitev, kot je tudi primerno, da se predstavnik podjetja Peugeot osebno zglasi do vsakega udeleženca prometne nesreče, v kateri je udeleženo vozilo znamke Peugeot, in se mu osebno opraviči, ker je za nesrečo krivo podjetje Peugeot, voznik namreč nima pri nesreči zraven popolnoma nič. Domnevam, da je bila slika retuširana s programom Adobe Photoshop, pričakujem, da se bo tudi predstavnik korporacije Adobe opravičil Obamovim, prav tako proizvajalec računalnika, na kateremu se je zloglasna oskrunitev fotografije Michelle Obama zgodila. :))
"The best portion of a good man's life is his little,
nameless, unremembered acts of kindness and of love."
- William Wordsworth

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: haiku ()

SmeskoSnezak ::

Jaz ne vem, kaj vam pri tej novici ni jasno.

Vpišite ostale USA predsednike noter recimo ali pa njihove dame. Nikjer ne vidite na prvi strani kar takoj nekih opičjih slik.

In to, da je google zatem, ko je sliko odstranil, namignil search Michelle obama monkey, je višek predrznosti! Očitno so zdaj tudi to odstranili.

Nesramnost nima meje očitno pri googlu. Ne samo da vdirajo v zasebno življenje z StreetView kamerami, še manipulirajo z iskanjem. Odslej naprej ne uporabljam več googla sploh!
@ Pusti soncu v srce... @

PaX_MaN ::

Slika ni relevantna za iskanje pod ključnima besedama "Michelle Obama". Pika.

SmeskoSnezak ::

Če je iskanje slik. Kak potem slika ni relevantna?!? Preberi si novico še enkrat.
@ Pusti soncu v srce... @

particle ::

včasih si dobil vse kar je bilo, sedaj pa dobiš vse kar oni hočejo da vidiš. marš v #$%&/ sodobni internet ;((

PaX_MaN ::

Če je iskanje slik. Kak potem slika ni relevantna?!? Preberi si novico še enkrat.

"Michelle Obama" != "Michelle Obama monkey"

SmeskoSnezak ::

What's your point, damn it? :P
@ Pusti soncu v srce... @
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Google pozabil članek, odziv pričakovan

Oddelek: Novice / Zasebnost
86297 (4873) Tear_DR0P
»

Google se je opravičil prvi dami ZDA... (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
578412 (5843) SmeskoSnezak
»

Ustanovitelj Wikipedije predstavil alternativo Googlu

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
184252 (2967) Gregor P
»

Konec TorrentSpya (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Zasebnost
5810417 (7112) OmegaBlue
»

Yahoojevo hvalisanje na trhlih nogah

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
314222 (2728) G-man

Več podobnih tem