» »

RFID znajo "shekati" še celo prašiči

RFID znajo "shekati" še celo prašiči

Schneier.com - O tem, da RFID tehnologija ni med najbolj varnimi smo že pisali. Da so torej ponovno uspeli "prilagoditi" RFID zaščito samo po sebi ne bi bilo nič nenavadnega, če tokrat "hekerji" ne bi bili prašiči.

In to v dobesednem pomenu. Na BBC namreč poročajo o prašičih iz neke prašičje farme, ki so ugotovili kako "shekati" RFID oznake tako, da dobijo več hrane.

Računalnik na farmi namreč vsakemu prašiču na podlagi njegove RFID identifikacije odmeri ustrezno količino hrane. Vendar pa so nekateri prašiči ugotovili, da je količina hrane vezana na RFID oznako in potem s pomočjo tuje RFID oznake prišli do dodatnega obroka.

59 komentarjev

«
1
2

kopernik ::

Odlično. Prašiči se znajdejo, ni kaj. Bo potrebno nadgraditi sistem, mogoče s podkožnimi senzorji (naj potem poskuša svinja sneti senzor) ali pa tako, da računalnik ustrezno reagira ob hkratnem vstopu dveh ovratnic v tisti koridor za hranjenje.

uio ::

lol to pa mora bit najbolj smešna nova :D

nocutius ::

Tale je pa ena bolj smešnih novic :D.
Prasec je pač pametna žival, na zakol nikoli ne gre brez upiranja.

bosmla ::

Ma ko pa pogledas kaksno zivljenje imajo... brrr. Nasi vodilni imajo z nami najbrz podobne ideje. Crni trg: na voljo so rabljeni cipi za hrano.

GSin ::

Ni zastonj kralj živali..

Relanium ::

zaka hudiča pa omejujejo hrano prašičem?
Doma pač damo kolker pojejo ane, sj so prašiči :)

strictom ::

Tile pač majo "fit" prašiče :)
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

opeter ::

Tile prašijo imajo odmerjen obrok hrane zato, da občutijo, kaj je to kapitalizem. Zakaj me situacija spominja na slovenske delavce v tovarnah? Le žal ti delavci ne morejo shekati nobeno zadevo, da bi prišli do plače, kaj šele do večje.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Aston_11 ::

Po mojem so prašiči zgruntali le, da lahko še kaj dobijo na račun soseda prašiča. Drugi prašiči so pač ugotovili, da na račun soseda prašiča ostanejo brez vsega. Ne bi prav verjel, da vejo, da imajo kakšne oznake. Itak gre njihova pamet v pašteto, pašteta pa v kekec pašteto, to pa v nas. Zato, zgleda, po avtorju članka, vemo, kaj je to RFID (or else Google It).

lymph ::

Ta novica nima nič z varnostjo RFID... ne vem sploh zakaj novica napeljuje na to.
"Belief is immune to counter example."

techfreak :) ::

Ta novica nima nič z varnostjo RFID... ne vem sploh zakaj novica napeljuje na to.

Prašiči lahko shekajo le implementacijo.

Tody ::

ja čisti fail novice :S

root987 ::

Nagradno vprašanje - vidi kdo narekovaje?

Pravilni odgovor vam prihrani strošek obiska okulista!
"Myths which are believed in tend to become true."
--- George Orwell

lymph ::

Root,

mogoče ti bo pomagalo če še enkrat prebereš uvodni stavek:
"O tem, da RFID tehnologija ni med najbolj varnimi smo že pisali."

Kaj ima dejstvo, da so prašiči našli način, da dvakrat dobijo hrano, z varnostjo RFID?

No?
"Belief is immune to counter example."

opeter ::

Kaj? To, da našli način, kako zaobiti "zaščito". Da dobijo dodatni obrok. A ni zaščita to, da ti računalnik naenkrat da samo en obrok? Kaj ne razumeš?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

techfreak :) ::

Kaj? To, da našli način, kako zaobiti "zaščito". Da dobijo dodatni obrok. A ni zaščita to, da ti računalnik naenkrat da samo en obrok? Kaj ne razumeš?

Primer, ki ne vključuje RFIDa bi bil, da bi vsak imel na ovratnici EAN-13 barcode in barcode reader. Torej RFID je v tem primeru samo medij, ki ni bil shekan. Shekan je bil sistem.

opeter ::

Ja, ampak sestavni del tega sistema je RFID, ali?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

filip007 ::

Ja no tud živali niso neumne...
Palačinka z Ajvarjem in stopljenim sirom v mikrovalovki.

techfreak :) ::

Ja, ampak sestavni del tega sistema je RFID, ali?

Da, ampak RFID je samo medij preko katerega sistem ve, kateri prašič je pri napravi. In medij je lahko tudi število pik na papirju. In v tem primeru je zlorabljen sistem zaznavanja prašiča ... in ne RFID tag.

opeter ::

Ja, ampak sestavni del tega sistema je RFID, ali?

Da, ampak RFID je samo medij preko katerega sistem ve, kateri prašič je pri napravi. In medij je lahko tudi število pik na papirju. In v tem primeru je zlorabljen sistem zaznavanja prašiča ... in ne RFID tag.


Razumem.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

black ice ::

Hm... Spet dilema, če so živali zavedne/inteligentne ali ne. Stroka pravi da ne, praksa (morda) nakazuje drugače. Mogoče je v prvo bilo čisto naključje, vendar so se kasneje nekateri posamezniki iz tega nekaj naučili - a ni to vsaj majhen znak inteligence?

In še en primer: nekje na youtube-u je bil video z neko ptico (mislim da je bila čaplja) v "glavni vlogi". Imela je zlomljeno krilo in zaradi poškodbe pozimi ni mogla odleteti v tople kraje. Nahajala se je ob ribniku v nekem parku in opazila, da ljudje mečejo kruh v ribnik, katerega potem pojedo ribe. Enkrat je nekomu sunila košček kruha in ga vrgla v ribnik, vendar predaleč. Vajo je ponovila in vrgla košček kruha v rangu dosega, riba je priplavala na površje in v tistem trenutku je ulovila ribo. Na koncu je ta čaplja preživela zimo.

Za zapisnik: ne zagovarjam nobenega stališča, če so živali inteligentne ali ne - zgolj izražam skeptičnost.

ZaOstali ::

Ja svinje že shekajo ta sistem. Kaj pa naši politiki?
Verjetno so hujši od svinj, in niti tega ne vedo!

Aja glede živali:
Živali niso neumne, samo človek je "pameten".

c0dehunter ::

black ice, podobno zgodbo nam je povedal naš profesor. Sraka je na avtocesto spustila oreh in čakala na strani, da ga bo kak avto zdrobil. Težko bi rekli, da ima to v genih, glede na to da ceste še ne obstajajo ravno dolgo, tako da bi lahko rekli da je to inteligenca.
I do not agree with what you have to say,
but I'll defend to the death your right to say it.

yapka ::

Iz prve roke vam povem, da so prašiči zelo inteligentni. Problem je samo da imajo ''dolgo lajtngo'' in če mu ti daš čas (kar si ga ponavadi vzame kr dosti) za v razmislek, lahko čuda vidiš kako prašič reagira na določeno situacijo!

Aston_11 ::

Tole s srako je bilo celo na discoveriju.

3p ::

Eh, tisti ki se dosti "druži" z živalmi dobro ve, da so inteligentne... seveda ne znajo ravno reševati matematičnih problemov, ampak (zelo) osnovne stvari pa pokapirajo.

Prašiči sploh veljajo za brihtne... po mojem celo bolj kot "ljubitelji malih živali", ki te za "umor" mačka prijavijo na policijo, potem pa doma za kosilo pojejo pleskavico.

riba1122 ::

RFID = Radio Frequency IDentification
... naslednja stvar ...
Na predmetu ali v telesu je majhno elektronsko vezje, ki ga imenujemo [b]RFID oddajnik ali oznaka[/b].

Wikipedia lepo pove svoje, le razumeti je treba.

(.... Prašiči so "shekali" identifikacijo - "predstavili" so se kot nekdo drug. = "hekanje identifikacije, kar brez prvih dveh črk RFID je.)


Huuh.

Mr_Globus ::

zaka hudiča pa omejujejo hrano prašičem?
Doma pač damo kolker pojejo ane, sj so prašiči :)


Ker če ne so preveč zamaščene polovice. In ker hočemo bit mi "fit" morejo bit tudi prašiči :P

Prospekt ::

black ice, podobno zgodbo nam je povedal naš profesor. Sraka je na avtocesto spustila oreh in čakala na strani, da ga bo kak avto zdrobil. Težko bi rekli, da ima to v genih, glede na to da ceste še ne obstajajo ravno dolgo, tako da bi lahko rekli da je to inteligenca.

Sem gledal že pred leti dokumentarec da to delajo tudi druge ptice v določenih mestih (možno da ZDA).

todman74 ::

Eh, tisti ki se dosti "druži" z živalmi dobro ve, da so inteligentne... seveda ne znajo ravno reševati matematičnih problemov, ampak (zelo) osnovne stvari pa pokapirajo.

Prašiči sploh veljajo za brihtne... po mojem celo bolj kot "ljubitelji malih živali", ki te za "umor" mačka prijavijo na policijo, potem pa doma za kosilo pojejo pleskavico.


Se zelo strinjam!

VolkD ::

Ljubljanske ptice so še bolj inteligentne. Po nekajkratnem poizkusu razbiti oreh z metanjem z velike višine, je ptič postavil oreh pred presenečenega človeka, odskočil kak meter vstran in se začel obupno dreti. Čevelj in ustrezna teža sta poskrbela, da sta bila tako ptič kot človek dobre volje.
Preden zaspiš zapri oči. Preden zapreš oči, ustavi avto.

G-man ::

Hm, ta novica pa da povsem nov podton Orwellovi Prašičji farmi :D

MrStein ::

Novica: Dvakrat linka na isto stran.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

fosil ::

Prašiči sploh niso neumni.
So bolj inteligentni od psov.

Naj bi bili tretje najbolj inteligentne živali, za opicami in delfini.
Tako je!

Okapi ::

Prašiči niso nič "shekali", v narekovajih ali brez, ampak preprosto ukradli (oziroma uporabili izgubljen) rfid. Kar je sicer čisto zanimiva zoološka novica (recimo kot sinice, ki so se naučile "shekati" zamašek od steklenice z mlekom), kako to dokazuje slabost tehnologije rfid pa ve samo avtor novice.

O.

krneki0001 ::

Prašiči sploh niso neumni.
So bolj inteligentni od psov.

Naj bi bili tretje najbolj inteligentne živali, za opicami in delfini.


Bolj inteligentna žival od opic in delfinov naj bi bila hobotnica.

poweroff ::

black ice, podobno zgodbo nam je povedal naš profesor. Sraka je na avtocesto spustila oreh in čakala na strani, da ga bo kak avto zdrobil. Težko bi rekli, da ima to v genih, glede na to da ceste še ne obstajajo ravno dolgo, tako da bi lahko rekli da je to inteligenca.

Ne samo to. Pred časom sem bral članek, da znajo srake oreh nastaviti na kolesnice. In da tudi znajo počakat, da se na semaforju pokaže rdeča in potem gredo varno na cesto, počakajo, da avto stre oreh in potem pri naslednji rdeči pojejo jedrce.

Prašiči niso nič "shekali", v narekovajih ali brez, ampak preprosto ukradli (oziroma uporabili izgubljen) rfid. Kar je sicer čisto zanimiva zoološka novica (recimo kot sinice, ki so se naučile "shekati" zamašek od steklenice z mlekom), kako to dokazuje slabost tehnologije rfid pa ve samo avtor novice.

Hekanje pomeni nov način uporabe, da nekaj uporabiš na način, za kar ni bilo predvideno. Hekanje ni nujno vezano samo na tehnologijo. Lahko gre tudi za social inženiring, ali recimo za to, da ostrino lista uporabiš za to, da si odrežeš sir (nov, kreativen način uporabe).

Zato lahko rečemo, da so shekali sistem. Same tehnologije sicer ne, so pa očitno dovolj inteligentni, da so ugotovili kako sistem deluje in kje ima šibke točke ter kako ga zaobiti (oz. "nadmudriti").

Sicer je pa jasno, da je novica napisana bolj za hec in ja, se strinjam, je bolj zoološka, vendar tudi take vsebine sodijo na S-T.
sudo poweroff

Okapi ::

Zato lahko rečemo, da so shekali sistem.
Se pravi, če na tleh najdeš urbano in jo uporabiš za brezplačno vožnjo z busom, se temu reče, da si shekal sistem?

O.

Mercier ::

Al pa da si prasec. :)

imagodei ::

Okapi> "Se pravi, če na tleh najdeš urbano in jo uporabiš za brezplačno vožnjo z busom, se temu reče, da si shekal sistem?"

Well, informacijski sistem je obstajal že pred pojavom računalnikov in tehnologije.

V razmislek: kako rečeš skladovnici kartotečnih omaric, v katerih imaš zgolj na listih in v zvezkih podatke o zaposlenih, dvostavno knjigovodstvo, vhodno knjigo, glavno knjigo...

Baza podatkov?
- Hoc est qui sumus -

poweroff ::

Okapi, hja, odvisno.

Za nekatere je višek hekerstva že to, da si uspejo namestiti Linux, za druge je to osnovno znanje.

Tukaj bi rekel, da gre za neke vrste "hekerstvo", saj imamo opravka s prašiči, s kratka z nekom, ki je moral biti za svojo stopnjo inteligence precej kreativen, da je ugotovil kako se da "zaščito" zaobiti.
sudo poweroff

Okapi ::

Well, informacijski sistem je obstajal že pred
Ni problem v sistemu, ampak v hekanju. Tisti prasci so skužili sistem (kar je čisto zanimivo), ali zlorabili, ali prelisičili, ne moreš pa reči, da so ga shekali. Če nekomu ukradeš na papir napisano geslo in vdreš v računalnik, ne moreš reči, da si mu shekal računalnik, varnostni sistem ali karkoli.

O.

Blisk ::

Že dolgo nazaj, je prišel čas, da se živali jemlje malo drugače, kot samo zrezek na mizi.
Tokratni dokaz je še eden izmed mnogih.

Da je človek večji prašič od prašiča kar se tega tiče je odveč komentirati!

Me zanima kdo bi jedel zrezke, če bi moral sam narediti zrezek iz živali?

Okapi ::

Me zanima kdo bi jedel zrezke, če bi moral sam narediti zrezek iz živali?
Več ljudi že, kot bi jih hodilo obutih, če bi si morali sami narediti čevlje:P

O.

bf4ed ::

:) ok postaneš vegetarjanec...ampak čez čas se ti bodo še rastline smilile, ker so inteligentne,...kaj boš pa potem imel za hrano???

Tody ::

VEGAN!

bosmla ::

Jej karkoli vendar to jej s spostovanjem in zavedanjem.

poweroff ::

Okapi - poglej si kaj pomeni izraz shekati. Kot rečeno - ni vezan na tehnologijo, pač pa predvsem na kreativnost.
sudo poweroff

techfreak :) ::

hack 1 (hk)
v. hacked, hack?ing, hacks
v.tr.
1. To cut or chop with repeated and irregular blows: hacked down the saplings.
2. To break up the surface of (soil).
3.
a. Informal To alter (a computer program): hacked her text editor to read HTML.
b. To gain access to (a computer file or network) illegally or without authorization: hacked the firm's personnel database.
4. Slang To cut or mutilate as if by hacking: hacked millions off the budget.
5. Slang To cope with successfully; manage: couldn't hack a second job.
v.intr.
1. To chop or cut something by hacking.
2. Informal
a. To write or refine computer programs skillfully.
b. To use one's skill in computer programming to gain illegal or unauthorized access to a file or network: hacked into the company's intranet.
3. To cough roughly or harshly.
n.
1. A rough, irregular cut made by hacking.
2. A tool, such as a hoe, used for hacking.
3. A blow made by hacking.
4. A rough, dry cough.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

RFID znajo "shekati" še celo prašiči (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Varnost
599051 (5559) techfreak :)
»

Trdožive oznake RFID

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
203427 (2622) Bipo
»

Kloniranje RFID potnih listov v praksi

Oddelek: Novice / Zasebnost
205009 (3514) PaX_MaN
»

Ponovni pogled na Microsoftov Surface

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
173917 (2944) Tilk

Več podobnih tem