» »

Prodaja iPhonov peša

Prodaja iPhonov peša

The Register - Podatki ekskluzivnega prodajalca iPhonov za ZDA kažejo, da zanimanje uporabnikov za tu čudo elektronike počasi jenja. AT&T je v svojih finančnih izkazih za prvo letošnje četrtletje razkril, da je število aktivacij iPhonov upadlo na 1,6 milijona, medtem ko je ta številka v prejšnjih četrtletjih znašala 2,4 in nato 1,9 milijona. Vprašanje je, zakaj.

Prvi upad se je zgodil v drugem četrtletju lanskega leta, ko so to pripisali čakanju kupcev na poleti izšli iPhone 3G. Ko je ta julija ugledal luč sveta, so se prodajne številke domala podvojile. Prodajalci sklepajo, da uporabniki ponovno čakajo na novo različico iPhona, ki jo Apple napoveduje za junij. S čim točno bodo privabili lastnike starejših in nove kupce, še znano, se pa omenjajo videopošta, biometrična varnost, fotoaparat s 3,2 megapiksli, urejanje videa itn. Nekaj teh reči je Apple že patentiral, a to ni nobena garancija, da se bodo dejansko pojavile v končnem izdelku.

Zanimivo pa je še, kako zelo je AT&T odvisen od iPhonov. Njihova ekskluziva se sicer izteče prihodnje leto, a že lobirajo pri Applu, da bi jim jo podaljšali še za eno leto.

85 komentarjev

«
1
2

mir_ror ::

le zakaj, ker nima za burek :) iphone postaja navaden mac, lep design, dober operacijski sistem ampak drobovje je staro, neglede na to ali pride nov model vn ali ne, je takoj kej boljšega vzunaj. Pa tiste bedarije da se nemore instalirat programov ki nimajo certifikata ... totaly bullshit!
IntelQuad9450 3,6Ghz-AsusRampageFormula-nVidia285GTX-8GbGOCZ1066mhz-WDraptor

marvin42 ::

ja pizda, a ni logično, da se po določenem času zmanjša zanimanje za izdelek?
Mostly Harmless

zee ::

Pa tiste bedarije da se nemore instalirat programov ki nimajo certifikata


Malo si zamesal znamki Nokia in Apple. Ce je aplikacija v AppStore, jo lahko namestis brez kaksnih komplikacij. Za ostalo pa obstajata Cydia (in Installer). Ne vem, o kaksnih certifikatih sanjas.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

MasterBlaster ::

Pa tiste bedarije da se nemore instalirat programov ki nimajo certifikata ... totaly bullshit!


Tako je edino pravilno. Vse aplikacije na enem mestu in podpisane pomeni 0% možnosti za razne viruse in trojance. Sicer lahko preverjanje podpisa zaobideš, ampak to je že druga zgodba.
Tk je pa pika .

stuff ::

Ljudje so se pač mal naveličal igračke pa čakajo na drugo.

MTm2H37rqt7B ::

Zanimiv princip...

Zakaj bi takoj na trg dal telefon ki ima vse, ce lahko prodas 1G ki nima skoraj nic, 2G ki ima malo vec, 3G ki je ze skoraj uporaben... 4G,5G...

Sedaj vidim v cem je trik IPhone-a :)

nekikr ::

Ja, ker Nokie/Samsungi/Motorole/... recimo so čisto drugačni ane. Vse kar je dobrega so že pogruntali in dali na trg, nadgradnje in novejši modeli niso potrebni?

Aja, očitno ni tako...

Prospekt ::

Folk čaka na naslednjo verzijo, potem bo pa tako ali tako polovica lastnikov iphone1 kupilo tretjo verzijo. ker si pač ne morajo pomagat.
S tem, da bi lahko imel iphone1 že vse to kar ima trojka samo da so pač počakali da bodo na koncu dobili toliko milijonov keša več.

FitnessBoy ::

Lep a neuporaben telefon. To bo razlog. Če primerjaš s kakšnim HTC, Samsungom, vidiš da ne omogoča niti pol toliko. Pa še v sredini maja pride Win Mobile 6.5, ki bi znal temeljito obrniti svet na tem področju.

Objava za izid Windows Mobile: http://www.betanews.com/article/Windows...

nekikr ::

Pojdi nazaj v fitness in dviguj uteži, ekonomijo pa prepusti drugim ;)

Funkcionalno primerjati HTC in Iphone je kot bi primerjal Jumperja s C3jem...

darkolord ::

Vse aplikacije na enem mestu in podpisane pomeni 0% možnosti za razne viruse in trojance.
Res? Torej je apple izumil način za 100% preverjanje aplikacij? OU RAJT!

Oh wait... not really...

Keyser Soze ::

Pojdi nazaj v fitness in dviguj uteži, ekonomijo pa prepusti drugim ;)

Funkcionalno primerjati HTC in Iphone je kot bi primerjal Jumperja s C3jem...

??? WTF?

P.S.: Kaj če bi vsaj uteži začel dvigat?
OM, F, G!

c00L3r ::

Zanimiv princip...

Zakaj bi takoj na trg dal telefon ki ima vse, ce lahko prodas 1G ki nima skoraj nic, 2G ki ima malo vec, 3G ki je ze skoraj uporaben... 4G,5G...

Sedaj vidim v cem je trik IPhone-a :)

Točno tak. Narediš izdelek, ki je po funkcionalnosti 2 leti zadaj, je neverjetno lep in ima zelo dober vmesnik. Narediš velik hype in služiš. Potem pa vsako leto dodaš 1 ali 2 stvari...

Ne obsojam tistih ki si ga lastijo. Tudi mene vedno znova impresionira. Ampak samo zaradi vmesnika. WM, Symbian in ostali vmesniki še niso na tem nivoju. Če pa je ta vreden cene pa je odvisno od posameznika in njegove denarnice.

Potem pa so še tisti, ki ga imajo zato da so "cool" 8-)

nekikr ::

Glej, Iphone se ne prodaja in se nikoli ni prodajal kot ubber-alles pametni telefon po funkcionalnosti. Prodaja in trži se kot nekaj novega (kar še vedno je - noben drug telefon mu ne seže do kolen po občutljivosti zaslona na dotik, po odzivnosti OSa itd. - pa je telefon star že 3 leta). Prodaja in trži se kot en "hype" telefon, ki je lep, ki dobro deluje, ki ima na razpolago malo morje aplikacij. To in nič več. Ne prodaja in trži pa se kot daleč najboljši poslovni telefon z vsemi mogočimi funkcijami (ki jih večina ljudi itaq ne rabi).

In predno pogoltnete slino, s težavo zahlastate za zrakom in začnete o tem kako Iphone kupijo samo tisti, ki hočejo "hype" telefon - poznam kar nekaj lastnikov Nokie N95 (ki je bila vedno uporabljena v flame-warih, pa naj bo še sedaj), telefona, ki ponuja vse in še več, pa so sami priznali, da ga praktično ne uporabljajo za kaj drugega kot telefonirjanje in smsanje. Ker sta cenovno telefona na istem, to pomeni da so tudi oni nasedli oglaševanju. V isti koš lahko vržemo tudi večino tistih, ki so kupili dražje modele Motorol/Samsungov itd.

Pa predno začnete z: "Bogokletstvo!" - ozrite se širše, ne samo na v povprečju tehnično bolje podkovane slo-tech uporabnike, vzemite povprečenga lastnika telefona - kaj mu ponuja N95(ali katerikoli dražji telefon ki jih v obtoku ni malo) več od Iphona? Seveda velja razmerje tudi za obratno razmerje.

Pa še tole dopišem:
Iz vsega tega sledi, da je Iphone ravno toliko "hype" telefon kot pa N95 in ostali. Vsak uporabnik pa zase odloči ali mu več pomeni super OS in zaslon pri Iphonu ali neka funkcija, ki jo ima samo N95 (ali drug telefon), oz. na Iphonu ta funkcija ne deluje zadovoljivo. Jaz sem preizkusil oba, odločil sem se za Iphone. ne rabim kamere, ne dobrega fotoaparata itd. Pri telefonu mi je pa super OS in touchscreen. Sem kupil zaradi "hype-a"? Ne vem. Ravno toliko kot je nekdo drug kupil drug telefon zaradi boljše kamere. Ali tretji zaradi MMSov (ki jih Iphone čisto na začetku ni znal pošiljati, ker je bil to telefon za ameriški trg).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

darkolord ::

Iz vsega tega sledi, da je Iphone ravno toliko "hype" telefon kot pa N95 in ostali.
iPhone je tak "hype", da je v nekaterih državah to postal telefon, ki ga boš _po defaultu_ kupil. Pol se morajo vsi telefoni primerjati z njim (in biti precej boljši), če želijo karkoli doseči.

c00L3r ::

Se strinjam, da je tudi N95 naredila manjši hype in marsikdo si je kupil ta telefon, dal 400€ zanj, potem pa ga imel samo za telefoniranje. To so pač ljudje, ki ne vejo kaj hočejo in kupijo tisto, kar drugi smatrajo za najboljše. Pa dražje kot je boljše je :))

Nekateri pa kupimo tak telefon, ki izpolni naše zahteve. Pri meni je to Wlan, 3G, GPS navigacija, velik pomnilnik, možnost priklopa na PC kot removable storage in po možnosti touchscreen. Stvari kot so fotografiranje, snemanje videoposnetkov, bluetooth povezovanje so pa samoumevne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c00L3r ()

Bistri007 ::

iPhone je mid-range telefon. Za top range je treba iti z Windows Mobile ali Symbian.

Kdor je hotel kupiti ta telefon, si ga je že kupil. Ker se v celoti prodaja preko operaterjev, si vezan z 2 letno pogodbo in drugega vmes ne moreš kupiti.

To je mediokritetna naprava, ki omogoča ljudem z IQ < 90, da znajo narediti nekaj bolj naprednih opravil.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

SmeskoSnezak ::

iPhone na kitajski sploh ne pogledajo. Morajo ga prodajati zastonj in zraven še dodajati stvari. Toliko o tem hype wannabe high telefonu :D
@ Pusti soncu v srce... @

Santa ::

Kakšna debata se je razvila. Ko pa preberemo, da Nokia še nikol ni prodala tko mal telefonov, pa noben ne pomisli na N95.

Večina piscev tukaj iPhona še v roki ni držala. Sami predsodki.

Tudi Linux naj bi bil nek über OS, pa so XP še vedno bolj uporabni. Trik je ravno v slednjem, uporabnosti, enostavnosti.

O fotoaparatih na telefonih pa sploh nehajte. Nihče ne rabi 32Mpx kamere na telefonu z lečo 2mm. Lahko pa poskusi kdo posnet dobro sliko na 3Mpx fotoaparatu z optiko kot je treba, pa bomo potem primerjali. Da sploh ne omenjam svetlobnih pogojev.
Bolje biti pijan nego star.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Santa ()

Bistri007 ::

> Večina piscev tukaj iPhona še v roki ni držala. Sami predsodki.

Ja, fasado ima iPhone lepo in odzivno. Glede "v roki držala": v Sloveniji ga lahko kupiš samo od preprodajalcev, kolikor vem, pa tudi Tuš (s svojim super duper omrežjem in 3G hitrostmi) ne omogoča od operaterja podprtih storitev, celo upgrayedd ne dela. Sem si ogledal to "čudo tehnike", ampak ne v Sloveniji. Preko nekih sivih kanalov pa ne grem kupovati naprave, ki se prodaja po dvakrat dražji ceni, kot drugod, pa še polovica storitev ne deluje. A bo video mail delal pri Tušu???

Kateri telefon ima boljšo lečo: N95 ali iPhone? Kateri dela boljše fotke in snema video VGA resolucije?

Neresno je tudi, da prodajajo samo en model, namesto da bi naredili vsaj tri modele v seriji, ki bi se razlikovali po količini vgrajene elektronike in posledično teži. Barva polovice ohišja in kapaciteta NAND čipa ne štejeta.

Pač, mid-range telefon za tiste, ki radi gledajo lepe animacije. Cover flow, wow
:O
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bistri007 ()

borchi ::

> iPhone na kitajski sploh ne pogledajo

na kitajskem sta hit lPhone in Nokla...

> iPhone je mid-range telefon. Za top range je treba iti z Windows Mobile ali Symbian.

kako hitro se stvari obrnejo. ob izidu iPhona se je ballmer režal, da apple kar naj proda tistih 6 iphonov za $500, da winmo bo pa na 90% ostalih smartphonih. zdej pa apple masam ljudi prodaja $500 iphone, winmo je pa kao butična ponudba...
l'jga

MasterBlaster ::

Nekateri pa kupimo tak telefon, ki izpolni naše zahteve. Pri meni je to Wlan, 3G, GPS navigacija, velik pomnilnik, možnost priklopa na PC kot removable storage in po možnosti touchscreen. Stvari kot so fotografiranje, snemanje videoposnetkov, bluetooth povezovanje so pa samoumevne.


Se popolnoma strinjam. Za vse našteto uporabljam svoj iPhone.

@darklord: To da pridejo vse aplikacije z enega mesta je velika prednost. Vsako aplikacijo mora odobriti Apple. Zdaj koliko sploh gledajo aplikacije se ne ve. Glede na količino aplikacij verjetno ne preveč podrobno. Samo še vedno je to bolje kot da se aplikacija naloži z neke strani, ki si jo dobil po možnosti kot link preko email-a. Če pa jailbreakaš in omogočiš nalaganje nepodpisanih (beri crackanih) aplikacij, si si pa sam kriv če se ustreliš v nogo.

Meni je po eni strani kar malo žal da sem nabavil iPhone. Mi je tako dvignil standarde uporabniškega vmesnika, da praktično ni telefona, ki bi trenutno bil zadovoljiva zamenjava. Palm Pre obeta, pa mogoče kaka prihodnja verzija Androida, G1 je baje več ali manj razočaranje. Potem se pa že konča.
Tk je pa pika .

MasterBlaster ::

Pač, mid-range telefon za tiste, ki radi gledajo lepe animacije. Cover flow, wow


Raje imam bolj odzivrn telefon, kot pa da čakam 10 sekund, da se naloži glavni meni, kot se mi je dogajalo prej pri N73.
Tk je pa pika .

destroyer2k ::

nekikr

Žal touch screen na iphone je zanič, vsaj iz mojega vidika. Ker dotik zazna samo takrat ko nimaš rokavic. Ampak pozimi venih če hočeš da je telefon funkcionalen moreš dati rokavice dol in potem zato hladno bo v roke. Pa ni samo v tem problem je tudi za ženske, ker če imajo dalše nohte jim velikokrat ne zazna dotika.

c00L3r ::

MasterBlaster GPS turn by turn navigacijo imaš na iPhone-u? Res? Katero? Koliko vem je Apple komaj zdaj dal v SDK možnost razvoja takih aplikacij... Prej so bile prepovedane.

Za priklop na PC kot removable storage je potreben dodaten software. Kar pomeni, da priklop na naprave, ki podpiraje default USB disk odpadejo. Prav tako ne moreš prit do poljubnega PC-a in nekaj prenest.

Bluetooth je pol funkcionalen, snemanje video posnetkov pride z naslednjo verzijo.

Poleti ko pride ven novi iPhone in software za starega bo mogoče celo primeren za te stvari, ki jih redno uporabljam.

"večina, ki šimfate iPhone, še ga niste imeli v roki". To je potem tisti izgovor, ko ni več pametnih argumentov.

No, pa da ne bom samo grajal, bom povedal par stvari, ki so mi všeč (na zdajšnjem) iPhone:
-izgled
-odličen vmesnik
-zelo dober touchscreen
-določene aplikacije, kot so recimo pregledovalnik slik, so izveden boljše kot na bilokateri drugi platformi
-brskalnik je zelo dober (žal pa ni podpore za flash)

SmeskoSnezak ::

> iPhone na kitajski sploh ne pogledajo

na kitajskem sta hit lPhone in Nokla...


Pardon, sn zamešal. Japonci ga ne marajo

Ali pa tudi nisem zamešal. Očitno iPhone-a ni na Kitajskem. Ne širit govoric kr tja v tri dni, ker na koncu izpadete bedaki.
@ Pusti soncu v srce... @

Thagirion ::

saj ni napisal iPhone, ampak IPhone, za nokio pa tudi ni Nokia, ampak je Nokla :)
got the point? ;)

SmeskoSnezak ::

Got it. Samo vseeno preveri novici. Takih fensi čanik pač ne kupujejo tam doli :P

btw, tam doli delajo že na 5G generaciji mobilnih telefonov.
@ Pusti soncu v srce... @

Zgodovina sprememb…

Rauby ::

Morda imam res IQ pod 90, ampak še vseno nisem imel telefona, ki bi mi služil bolje kot iPhone. Kupil sem ga še za očeta in se ga je naučil uporablat v enem dnevu pa čeprav ni računalniško pismen.

d0rK ::

Ce je iPhone odziven sm jz en cevap. SMS aplikacijo mi odpira 9 sekund. Settings? 6 sekund. Notes 7 sekund do pisanja.


Dva mesca srt software, 20 SMSov. 1 ekstra panel aplikacij.

borchi ::

> Takih fensi čanik pač ne kupujejo tam doli :P

iphone ni dovolj fensi za japonsko. it's not a tv, dildo and a pet!

vsaj preber, če že linkaš...
l'jga

SmeskoSnezak ::

Ja, ni jim TUDI lep, kaj šele funkcionalen. Ne odgovarjaj s flamebait, če ne prebereš cele novice. :P
@ Pusti soncu v srce... @

techfreak :) ::

Ce je iPhone odziven sm jz en cevap. SMS aplikacijo mi odpira 9 sekund. Settings? 6 sekund. Notes 7 sekund do pisanja.


Dva mesca srt software, 20 SMSov. 1 ekstra panel aplikacij.

SMS aplikacijo odpira 2-3s. Notes odpre v pol sekunde.

Vsaj že 4 mesece imam ta software. Ter 3 panele ekstra aplikacij.

Še nisem videl telefona, ki je bolj odziven.

Rauby ::

Glede same novice.

Ja slabo se prodajajo...
iPhone and iPod sales figures were slightly higher than expected, with 11.01 million iPods sold and 3.79 million iPhones sold. In its press release, Apple pointed out that iPhone sales for the past quarter represent a 123% increase in unit growth from the same quarter a year-ago.


Pa še...
We are extremely pleased to report the best non-holiday quarter revenue and earnings in our history. Apple’s financial condition remains very robust, with almost $29 billion in cash and marketable securities on our balance sheet


Vir: Apple Reports Second Quarter Results

823483 ::

Tkole bom reku.
Tudi sam si lastim iPhone in mi je po eni strani malo žal za to odločitev. Apple me je namreč nase priklenil za vsaj nekaj let. Ko se enkrat navadiš na vmesnik in funkcije(kar se takoj), se je nemogoče odvaditi. Brat ima P1i in čeprav se mi je nekaj mesecev nazaj zdel soliden telefon je zdaj seveda drugače. Za približno enako ceno(300€) je iPhone lepši in predvsem boljši. Za namestitev in zagon aplikacije Fring, ki omogoča msn, skype,... sem rabil 30-60s. Nato sem v 10s ustvaril novega uporabnika. V manj kot dveh minutah sem že visel na msn-ju. Brat je najprej za namestitev potreboval 10minut, po zagonu je telefon zamrznil in se ni hotel več zagnati, po 10min se je zagnal in ob poskusu izdelave novega uporabnika še 2x zamrznil. Po eni uri truda je brat obupal, P1i pa je imel nenadoma vse nastavitve, zvonenja, ipd. resetirana na default.
iPhone pač nima kupa funkcij ampak je predvsem uporaben. Ima odličen brskalnik, dober uporabniški umesnik, mail deluje kot pesem, SMSi so najboljše kar sem kjerkoli videl. Če imaš naročnino z 1000 SMS je iPhone edini način, kako jih porabiti. Pri meni so SMS-i nadomestili msn...
OK, SMSi se res odpirajo nekaj sekund, če imam notri 15 pogovorov s po 100 smsi, drugače se odprejo takoj. iPod je brez napake. Nobenih nepotrebnih funkcij(no, nekaj jih pogrešam).
iPhone je v glavnem najboljše kar po mojem mnenju trenutno na trgu obstaja. Preprosto "dela".

P.S.
Appla drugače ne maram preveč, njihov računalnik bi vzel samo zastonj ali pa poceni, da bi nanj namestil winse. iPhone in iPodi so pa čisti win(o šaflu se še nisem zedinil, ampak načeloma je fail, ker je precej predrag zato kar ponuja)

CoolBits ::

Ni videt, da bi kaj pešalo :)

http://arstechnica.com/apple/news/2009/...

Valvoline ::

Lep a neuporaben telefon. To bo razlog. Če primerjaš s kakšnim HTC, Samsungom, vidiš da ne omogoča niti pol toliko. Pa še v sredini maja pride Win Mobile 6.5, ki bi znal temeljito obrniti svet na tem področju.

Objava za izid Windows Mobile: http://www.betanews.com/article/Windows...

Pol pa pridejo še mobile virusi,trojanci itn....
In bo vsak iskal po predalih kšn oldtimer 3210 ali kaj podobnega :)

darkolord ::

Virusi, trojanci? E??

Keyser Soze ::

SMS aplikacijo odpira 2-3s.

No roko na srce. Moja N6110 je hitrejša. S tem, da sporočila, v katerih so tako SMSi kot MMSi in maili, odpre v trenu oka. Dobesedno. Brez čakanja.

Pa je v folderju 500SMS/MMSov (pač, na toliko imam nastavljeno omejitev) + emaili.

Skratka... Zgleda, da tud iPhone ni glih tako fajn kot se špila naokol.

Aja, prostega spomina na moji Nokii je bore malo. Aplikacij malo morje. Mu pa traja kakšno sekundo, da odpre mesiđe, če recimo laufam gor Garmina.

P.S.: Ti lahko pokažem svojo Nokio, da vidiš bolj odziven telefon. =P
OM, F, G!

borchi ::

> P.S.: Ti lahko pokažem svojo Nokio, da vidiš bolj odziven telefon. =P

ziher tut browser dela tako hitro kot v onih prepovedanih applovih reklamah...
l'jga

Rauby ::

Zanimivo je da večina, ki si lasti iFona je zadovoljna z njim in da imajo največje probleme z telefonom tisti, ki si ga ne lastijo.

djordjevic ::

Mnja. Veš, kako gre tole? V grobem bi lahko razdelil ljudi na tri vrste (čeprav obstaja nešteto variacij): na ljudi, ki bi iPhone imeli, pa nimajo denarja zanj, na ljudi, ki se jim zdi neumno metati toliko denarja za mobilni telefon, če jim lahko vsaj približno enako nudi telefon za pol manj denarja, in na ljudi, ki so ga kupili - face it, težko najdeš koga, ki odšteje denarce za premium izdelek, nato pa ga na ves glas šimfa.
No grave is deep enough to keep us in chains.

nekikr ::

In po tvoji definiciji ljudje, ki so zadovoljni s svojimi Iphoni, ne obstajajo? Jaz potem ne obstajam? Ostali moji znanci, ki imajo ta telefon tudi ne obstajajo, vsi smo fiktivni?!?

djordjevic ::

Nisi razumel. Tretja skupine so ljudje, ki iPhone kupijo. Morda sem se preveč ozko izrazil, my apologies, kajpak. Hotel sem reči, da je skupina kupcev iPhona zelo homogena. Povsem mogoče je, da je dejansko 90% ljudi v njej z izdelkom nadpovprečno zadovoljnih. Prepričan pa sem, da niti tisti, ki morebiti niso, tega ne obešajo na veliki zvon. Nekako tako kot nikoli ne slišiš od lastnika golfa, da z vozilom ne bi bil zadovoljen, čeprav je morebiti zamenjal menjalnik po 25.000 kilometrih.
No grave is deep enough to keep us in chains.

CoolBits ::

A da bi telefon bil res dober pa ni mogoče?
No saj se vidi po ceni in koliko se jih kljub taki ceni proda... to tudi nekaj pove ne?

M-XXXX ::

No saj se vidi po ceni in koliko se jih kljub taki ceni proda... to tudi nekaj pove ne?

Aha- da je Apple genij v trženju:) Oni bi lahko še kamen po 250€ prodajal, če bi njihov logotip imel.

nekikr ::

Ja, se absolutno strinjam s tabo. Samo ne vem zakaj si izpostavil, da te tri skupine veljajo za Iphone. Enaka pravila veljajo za vsak telefon (višjega cenovnega razreda). Kolega recimo je imel N95, preizkusil Iphone, prodal Nokio in kupil Iphone...Drugi kolega je kupil Iphone, tako pogrešal tipke da ga je prodal in kupil neko motorolo... Skratka, vsak produkt ima te skupine uporabnikov, dražji kot pa le-ta je, večja je možnost, da ga bo hvalil (ali bil vzdržan mnenja), četudi mu dejansko ni všeč - pa je to lahko Iphone, Nokia, Motorola ali pa Ferrari..

djordjevic ::

No, vidiš, da se razumeva. Seveda velja izpostavljena logika praktično za vsak izdelek, tolikanj bolj pa za izdelke, ob katerih se vprašaš, ali je nazivne cene dejansko vreden. Da ne bo pomote - zadevico sem imel v rokah, sem se igračkal z vmesnikom, brskalnikom, fotoaparatom. Prvi vtis je bil vsekakor zelo dober. But ... Ne tako dober, da bi bil voljan odšteti toliko denarja, za to pa imam več razlogov. Prvič, zelo omejena varianta nabave. Drugič, za moje poslovne in zasebne potrebe povsem zadošča (trenutno in upam, da še dolgo) E71. Tretjič, jebiga - cena. :) Glede tistih skupin pa - velja sicer za ostale, midva sva to že dorekla - ne se obešat na vsako zapisano črko; poudaril sem, da je skupin oz. njihovih variacij, kakor temu pač želite reči, nešteto. In niti približno nimam časa, da bi o njih pisal dizertacijo.
No grave is deep enough to keep us in chains.

CoolBits ::

Aha- da je Apple genij v trženju:) Oni bi lahko še kamen po 250€ prodajal, če bi njihov logotip imel.

Aja, se pravi so kupci idioti in ne vejo kaj kupujejo, gledajo reklame pač in to kupijo?
Sigurno pa ni to, da je telefon lep, dovolj funcionalen, uporaben in hiter ne?
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

iOS 6.1.1 je zunaj, evasi0n jailbreak še deluje

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
4217536 (15043) lambda
»

Galaxy S III prehitel iPhone

Oddelek: Novice / Rezultati
4616010 (12910) nekikr
»

Applova predstavitev - povzetki prodajnih statistik (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
7923390 (20658) pleomax
»

Bo Nokia ob polletju še zasedala prestol pametnih mobilnikov?

Oddelek: Novice / Nokia / Symbian
146135 (4680) PrimozR
»

Prodaja Verizonovega iPhona 'rahlo' pod pričakovanji (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
8227332 (25098) amacar

Več podobnih tem