Novice » Ostale najave » EU prepoveduje navadne žarnice
gruntfürmich ::
Liter bencina tudi enako stane, če jih porabiš 5 ali 10.
loooooooooooool tale me pa je nasmejala.... ne vem, ali se delaš norca crnie al si samo butast, ker če bo poraba višja bodo cene šle navzgor; borza pač (povpraševanje vs. ponudba). zato prosim da se vzdržite takih neumnih komentarjev, ker so napačni in destruktivni.
in pa btw: se že veselim zastonj varčnih žarnic, pa upam da nam bodo še napeljavo po bajti za razsvetljavo zatonj nadgradili. se mar motim!?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Utk ::
grunturmich, nič novega nisi napisal, potem gremo pa uzakonit nazaj komunistično diktaturo, ki nam bo zapovedovala čim manjšo porabo vsega, da bo vsega dovolj in poceni, tako kot je blo v Jugoslaviji, in kot je še danes v Severni Koreji. To ni looooooooooool, ampak za zjokat žalostno, da še zmeraj obstajajo retardiranci, ki kaj takega zagovarjajo.
Prav pri nafti se je izkazalo, da poraba ni imela skoraj nobenga vpliva na ceno nafte. Razen če zdaj porabimo trikrat manj nafte kot smo je predlani. Pa je ponavadi sprememba v ceni manjša kot je sprememba v porabi.
Prav pri nafti se je izkazalo, da poraba ni imela skoraj nobenga vpliva na ceno nafte. Razen če zdaj porabimo trikrat manj nafte kot smo je predlani. Pa je ponavadi sprememba v ceni manjša kot je sprememba v porabi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
gruntfürmich ::
glej crnie, jst nimam nič proti tvojemu mnenju če so slučajno to zaznal, jst imam samo proti tvojim napačnim trditvam in postavkam za trditve; teh pa nažalost v tvojih postih kar mrgoli.
samo glede tega sem jaz jezen in te napizdujem.
in pa točno to, veliko regulative rabimo; v tem so si enotni vsi strokovnjaki ki preučujejo zakaj je do zdajšnje krize prišlo.
samo glede tega sem jaz jezen in te napizdujem.
in pa točno to, veliko regulative rabimo; v tem so si enotni vsi strokovnjaki ki preučujejo zakaj je do zdajšnje krize prišlo.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
jype ::
DejanL15> In katere so še?
Nizkotlačne natrijevke :)
Pa 12V halogenk tut ne bodo prepovedali, pa so prima za branje.
Nizkotlačne natrijevke :)
Pa 12V halogenk tut ne bodo prepovedali, pa so prima za branje.
keber ::
jype>Nizkotlačne natrijevke :)
Bravo.
Zdaj me pa res zanima splošna uporabnost njih v tvojem domu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: keber ()
gruntfürmich ::
spet ne vidiš celote oz. vidiš samo sebe in ped naprej.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
darkolord ::
Trg nikakor sam od sebe ne reši nobenih težav. Na primer: isti, ki je na trgu prvi, ima OGROMNO prednost pred vsemi, ki se za njim spravijo na trg z veliko boljšimi izdelki. Potrošniki so nasplošno zelo skeptični do vseh novotarij in alternativ. Trg je biased
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
Zheegec ::
Najbolj smešno je, ko pričakujejo "prihranek" porabe. Mogoče že v EU, ko večino varčnih žarnic izdelajo na Kitajskem, globalno pa vprašanje, če se bo sploh poraba neto znižala zaradi varčnih žarnic, ker so stroški proizvodnje višji in pa (delno) tudi življenjska doba žarnic. Pa še podražiti se znajo, ker bo monopol.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
darkolord ::
Kot je blo napisano, če so tako strašno dolgožive, mi naj dajo 5 let garancije na njo, pa jo kupim takoj. In to prave garancije, crkne, odneseš, zamenjajo, ne garancijo, da je v škatli res žarnica.Osram Dulux Superstar ima 10 let deklarirane povprečne življenjske dobe in 5 let garancije, tudi v Sloveniji. Clickity Click. Torej?
Sej zdej bo pa ena druga stvar motila. Pri enih stvareh je tako, da tudi če bi ble perfektne, bi nekdo na njih že našel nekaj, kar ga moti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
jype ::
Ne bo kupu, k je svetloba grda!
Aha, sej vidm, da si dostavu tut to :)
Aha, sej vidm, da si dostavu tut to :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
rejven ::
res ne razumem zakaj taka "gonja" proti varčnim žarnicam? Dejstvo je da se poraba energije enormno veča in je treba nekaj naredit v smeri k večji ekonomičnosti. To da je varčna žarnica dražja od navadne je enostavno butasto ker se ti vložek poverne v doglednem času tako da cena ne more biti razlog proti. Edini dve "slabosti", ki jih jaz vidim je nekoliko drugačna svetloba, ki nekaterim ni všeč, ampak se jo vsak hitro navadi, druga pa je nekaj desedtink daljsi "zaganjalni čas", ki je potreben do polne svetilnosti. Vsi ostali argumenti proti so po mojem brezveze. Po mojem bi se tudi za vse ostale elektronske naprave morala uvesti neka spodnja meja varčnosti (racimo razred A in bolje", ker čene se zna v prihodnosti zgoditi kaj podobnega kot je blo v jugi z bencinom , recimo da ti dnevno izklapljajo elektriko za kako uro dve ker enostavno nebo mogoče zadovoljiti potrebam. Ce imas hiši/stanovanju 20 (60W) žarnic ki povprečno gorijo 1h na dan in ena varčna zarnica porabi 13W elektrike namesto 60W, pomeni da eno gospodinstvo na dan prihrani cca 1000W (1kW), v 30 dneh cca 30kW in v enem letu cca. 360kW el. energije.
Če računamo da je v sloveniji cca. 800.000 gospodinstev pomeni, da se z uvedbo varčnih žarnic v Sloveniji na letni ravni poraba elektrike zmanjsa za cca. 288000000kW (288000mW). tukaj seveda niso všteta podjetja javne zgradbe itd... to so stevilke ki niso majhne, na evropski ravni pa so seveda precej večje. ne gre se za to, da je nekdo sposoben ali mu je vseeno koliko plača za elektriko ampak za to, da se prihranjeno el. lahko porabi za vedno nove tehnične "igračke", ki se pojavljajo v domovih ljudi in, da ljudje lahko nemoteno živijo svoj življenski stil.
Če je pa komu velik električni račun fetish si pa še vedno lahko zamisli kak mešalec betona in ga pusti prižganega 24/7:).
Ps: v našem gospodinstvu za el. mesečno porabimo približno 80€, in če se nam na račun varčnih žarnic račun zmanjša recimo za 5€ to pomeni 6.25% kar pa ni malo ( ne govorim v denarju ampak procentualno kakor se take stvari mora gledat.)
Če računamo da je v sloveniji cca. 800.000 gospodinstev pomeni, da se z uvedbo varčnih žarnic v Sloveniji na letni ravni poraba elektrike zmanjsa za cca. 288000000kW (288000mW). tukaj seveda niso všteta podjetja javne zgradbe itd... to so stevilke ki niso majhne, na evropski ravni pa so seveda precej večje. ne gre se za to, da je nekdo sposoben ali mu je vseeno koliko plača za elektriko ampak za to, da se prihranjeno el. lahko porabi za vedno nove tehnične "igračke", ki se pojavljajo v domovih ljudi in, da ljudje lahko nemoteno živijo svoj življenski stil.
Če je pa komu velik električni račun fetish si pa še vedno lahko zamisli kak mešalec betona in ga pusti prižganega 24/7:).
Ps: v našem gospodinstvu za el. mesečno porabimo približno 80€, in če se nam na račun varčnih žarnic račun zmanjša recimo za 5€ to pomeni 6.25% kar pa ni malo ( ne govorim v denarju ampak procentualno kakor se take stvari mora gledat.)
Utk ::
Kot je blo napisano, če so tako strašno dolgožive, mi naj dajo 5 let garancije na njo, pa jo kupim takoj. In to prave garancije, crkne, odneseš, zamenjajo, ne garancijo, da je v škatli res žarnica.Osram Dulux Superstar ima 10 let deklarirane povprečne življenjske dobe in 5 let garancije, tudi v Sloveniji. Clickity Click. Torej?
Ma jooj, zakaj ne prebereš do konca? Lepo sem napisal kako je s to garancijo, nekaj postov naprej. Evo, citat
OSRAM compact fluorescent lamps that fail to work properly as a result of a product defect in non-commercial applications during the specified period are covered by the OSRAM guarantee.
...as a result of product defect... To pomeni, če je slabo narejena. Kako boš to dokazal, je pa beyond me. Oziroma, to se zgodi v zelo zelo redkih primerih, praktično nikdar, in tega se sploh ne bojim. Bojim se, da crkne zaradi obrabe, na to pa ni garancije. Nobene. Še zmeraj pravim, da te bi rad videl oddit iz trgovine z novo žarnico zastonj.
darkolord ::
If an OSRAM DULUX SUPERSTAR fails within 5 years of the purchase date the buyer will receive a free replacement!
jype ::
CrniE> Bojim se, da crkne zaradi obrabe, na to pa ni garancije. Nobene.
Skratka, bojiš se, da boš prej kot v 5 letih imel 10.000 ur prižgano.
Jeba.
Skratka, bojiš se, da boš prej kot v 5 letih imel 10.000 ur prižgano.
Jeba.
BigWhale ::
Mhm. Menjava zarnic je prakticno isto kot 'nazaj v jamo'. V bistvu je hujse!
Hecn, da imam v hisi ze dve leti nekje okrog 40 zarnic. Od tega jih je devet varcnih. Varcna ni se nobena crknila. Navadnih ze vsaj pet.
Hecn, da imam v hisi ze dve leti nekje okrog 40 zarnic. Od tega jih je devet varcnih. Varcna ni se nobena crknila. Navadnih ze vsaj pet.
Utk ::
If an OSRAM DULUX SUPERSTAR fails within 5 years of the purchase date the buyer will receive a free replacement!
To je reklama, kot je reklama 5 let garancije pri raznih avtih. Garancijski pogoji so pa malo drugače napisani.
Jype, kdo mi garantira 10,000 ur? Nihče.
jype ::
CrniE> Jype, kdo mi garantira 10,000 ur? Nihče.
Kdo ti pa garantira, da ti bo "navadna žarnica" zdržala prvih 35 sekund? Nihče.
Kdo ti pa garantira, da ti bo "navadna žarnica" zdržala prvih 35 sekund? Nihče.
IceIceBaby ::
Mhm. Menjava zarnic je prakticno isto kot 'nazaj v jamo'. V bistvu je hujse!
Ne, menjava žarnic v resnici sploh ni problem. Razlike v cenah so minimalne (tudi, če so varčne 10x dražje je vse skupaj še vseeno minimalen strošek), na drugačno svetlobo se pa navadiš v parih dneh.
Meni se zdi sporen način, na katerega želijo forsirat uporabo varčnih žarnic in nakaterega nam vsiljujejo že velik del naših odločitev.
darkolord ::
To je reklama, kot je reklama 5 let garancije pri raznih avtih. Garancijski pogoji so pa malo drugače napisani.Sigurno ja, to je ena velika zarota Sylvanie/Osrama.
Utk ::
jype, sej, zato pa brez veze, da mi tu neko garancijo ponujajo, ker itak ni nič vredna. Samo da tam tvegam pol evra.
Darklord, preberi garancijske pogoje, ali pa nehaj. Potem ima tudi kia 5 let garancije na vse, tudi na metlice brisalcev. Še kakšna stara mama ni tako naivna.
Darklord, preberi garancijske pogoje, ali pa nehaj. Potem ima tudi kia 5 let garancije na vse, tudi na metlice brisalcev. Še kakšna stara mama ni tako naivna.
jype ::
kst> Meni se zdi sporen način, na katerega želijo forsirat uporabo varčnih žarnic in nakaterega nam vsiljujejo že velik del naših odločitev.
Meni tudi. Bedasto je.
Pomoje bi morali na drugačne načine spodbujati uporabo tehnologij, ki so energetsko učinkovitejše.
CrniE> jype, sej, zato pa brez veze, da mi tu neko garancijo ponujajo, ker itak ni nič vredna. Samo da tam tvegam pol evra.
Tle pa tvegaš 10 evrov, pa v 5 letih ti jo, če jo nazaj prneseš pa je nisi na tla vrgu, zamenjajo.
Meni tudi. Bedasto je.
Pomoje bi morali na drugačne načine spodbujati uporabo tehnologij, ki so energetsko učinkovitejše.
CrniE> jype, sej, zato pa brez veze, da mi tu neko garancijo ponujajo, ker itak ni nič vredna. Samo da tam tvegam pol evra.
Tle pa tvegaš 10 evrov, pa v 5 letih ti jo, če jo nazaj prneseš pa je nisi na tla vrgu, zamenjajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
darkolord ::
Darklord, preberi garancijske pogoje, ali pa nehajSem jih prebral. Če sijalka CRKNE v petih letih, ti jo zamenjajo. Če pa prej ponucaš deklariranih 10.000 ur in izgubi svojo svetilnost, pač ne. In zdej?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
Bistri007 ::
jype> Pomoje bi morali na drugačne načine spodbujati uporabo tehnologij, ki so energetsko učinkovitejše.
Se strinjam, to je manj slaba odločitev kot prepoved, čeprav bi morala g. Davko Plačevalec in ga. Davko Plačevalka vseeno poravnati večino računa tega "spodbujanja". Hec je v tem, ker sta v sorodu s Potrošniki.
Ampak zakaj se sploh truditi zmanjšati porabo energije??? Veliko ceneje bi bilo, če bi se odstranile birokratske ovire pri gradnji novih jedrskih elektrarn, termoelektrarn in prenosnih omrežij. Naj trg poskrbi za cene, ne veleumi poslanca, njegovega lobista in birokratov.
[---------]
Se strinjam, to je manj slaba odločitev kot prepoved, čeprav bi morala g. Davko Plačevalec in ga. Davko Plačevalka vseeno poravnati večino računa tega "spodbujanja". Hec je v tem, ker sta v sorodu s Potrošniki.
Ampak zakaj se sploh truditi zmanjšati porabo energije??? Veliko ceneje bi bilo, če bi se odstranile birokratske ovire pri gradnji novih jedrskih elektrarn, termoelektrarn in prenosnih omrežij. Naj trg poskrbi za cene, ne veleumi poslanca, njegovega lobista in birokratov.
[---------]
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gzibret ()
Utk ::
CrniE> jype, sej, zato pa brez veze, da mi tu neko garancijo ponujajo, ker itak ni nič vredna. Samo da tam tvegam pol evra.
Tle pa tvegaš 10 evrov, pa v 5 letih ti jo, če jo nazaj prneseš pa je nisi na tla vrgu, zamenjajo.
Darklord in jype, zamenjajo ti samo, če je produkt defekten. To pa ni avtomatsko, če crkne. Ampak mora bit slabo narejen. Tisto je garancija, da je stvar narejena tako kot treba. Ne da bo delala 5 let. Če pa ni narejena tako kot treba, in ti vseeno zdrži 5 let, je pa tudi za njih vredu. To ni tako kot pri procesorju, ki mora res delat tolk pa tolk let. Razumemo razliko?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Okapi ::
Ampak zakaj se sploh truditi zmanjšati porabo energije???
Ker je očitno pri elektriki težko končnemu potrošniku posebej zaračunati luksuz velike porabe in za povrhu še različno obremenitev okolja, ki jo povzročajo različne vrste elektrarn. Nihče si verjetno ne želi, da bi vso naravo "pokvarili" s številnimi elektrarnami, pa čeprav bi njihovi lastniki, kdorkoli bi to že bili, z elektriko dobro služili.
Se pa strinjam, da bi bilo veliko bolj pravično, če bi klasične žarnice preprosto dodatno obdavčili z davkom na energetsko razkošje in potem, kdor si ga lahko privošči, naj ga ima.
O.
Okapi ::
Razumemo razliko?
Ne vem, če jo ti razumeš. Če ima žarnica garancijo in crkne, ti jo zamenjajo. Ne zamenjajo je, če jo razbiješ ali če ti dokažejo, da si jo priključil na trifazni tok ali da je crknila zaradi strele ali da si jo uporabljal na nepravilen način, recimo v stroboskopu. V vseh drugih primerih, ko si jo pač imel v lustru in normalno uporabljal, je crknila zato, ker je slabo narejena, in ti jo zamenjajo.
O.
KandazaR ::
Kaj pa klime , cel dan prižgani računalniki, plazme... A to pa ni razkošje? Seveda so za vse krive žarnice ane.
Pyr0Beast ::
Žarnice ne porabijo 1% vse energije proizvedene v sloveniji ..
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
jype ::
KandazaR> Kaj pa klime , cel dan prižgani računalniki, plazme...
Plazme in klime (na elektriko) nimam, če mi pa zrihtaš računalnik, ki porabi 5W, ga pa kupim, tudi če je 10x dražji od tega, ki ga imam zdaj.
Plazme in klime (na elektriko) nimam, če mi pa zrihtaš računalnik, ki porabi 5W, ga pa kupim, tudi če je 10x dražji od tega, ki ga imam zdaj.
Okapi ::
A to pa ni razkošje?
Seveda je, ampak kot rečeno, težko je pošteno zaračunati luksuzno porabo elektrike. Pa klima sama po sebi tudi ni nujno zgolj razkošje (podobno, kot ni razkošje hladilnik). Zato pa imajo te ABC energetske razrede.
O.
KandazaR ::
cel dan prižgani računalniki
S tem mislim predvem tiste, ki tudi ko jih ni po več ur doma pustijo prižgane računalnike, da ne omenjam da se po nekaterih državnih službah pušča prižgane 24/7 (delavnik pa 8 urni).
Tear_DR0P ::
kako pa varčne žarnice prenašajo selitve? sam namreč živim kot najemnik in se na leto do dve selim v novejše in boljše stanovanje, kar je pogosteje kot pa se menjava varčne žarnice in cena varčnih žarnic je tolikšna, da nimam namena puščat teh reči lastnikom, sploh če bom jaz kupovl boljše, kot pa lastnik :)
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
Pyr0Beast ::
ABC energetski razredi so samo še večji nateg potrošnikov.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
KandazaR ::
Pa klima sama po sebi tudi ni nujno zgolj razkošje
V hiši je vsekakor razkošje (razen če živiš v sahari).
Dr_M ::
V hiši je vsekakor razkošje (razen če živiš v sahari).
V hisi mogoce res, ampak v blokovskem stanovanju pa definitivno ne.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Utk ::
Razumemo razliko?
Ne vem, če jo ti razumeš. Če ima žarnica garancijo in crkne, ti jo zamenjajo. Ne zamenjajo je, če jo razbiješ ali če ti dokažejo, da si jo priključil na trifazni tok ali da je crknila zaradi strele ali da si jo uporabljal na nepravilen način, recimo v stroboskopu. V vseh drugih primerih, ko si jo pač imel v lustru in normalno uporabljal, je crknila zato, ker je slabo narejena, in ti jo zamenjajo.
O.
So ti jo kdaj zamenjali? So ti kdaj kak rezervni del na avtu zamenjali v garanciji? Si kadarkoli uveljevaljal garancijo na katerokoli potrošno robo? Ne gre to tako. Če je žarnica narejena enako kot 10 drugih, pa samo tvoja crkne, ti ne bojo nič zamenjali. Morda si jo pa cele dneve prižigal in ugašal. Kako boš kaj dokazal. Če crkne, še ne pomeni, da je slabo narejena. Po teh pogojih ne. Če pa je tako, pa naj to jasno napišejo, brez pogojev. Ampak tega ne bojo.
KandazaR ::
V hisi mogoce res, ampak v blokovskem stanovanju pa definitivno ne.
No samo ta klima bo v ene letu požrla več elektirke kot mojih 10 navadnih žarnic (pri normalni uporabi->ne puščam po nepotrebnem prižganih).
jype ::
CrniE> Če je žarnica narejena enako kot 10 drugih, pa samo tvoja crkne, ti ne bojo nič zamenjali. Morda si jo pa cele dneve prižigal in ugašal.
Ne seri.
Seveda ti jo bodo zamenjali. In ja, meni so zamenjali rezervni del na avtomobilu popolnoma brezplačno, 14 dni pred iztekom garancije (prej se mi ni dalo jit, ker je ta del - bralna lučka na voznikovi strani - zame popolnoma nepomemben).
KandazaR> No samo ta klima bo v ene letu požrla več elektirke kot mojih 10 navadnih žarnic (pri normalni uporabi->ne puščam po nepotrebnem prižganih).
Ja, 10 tvojih navadnih žarnic po pa požrlo petkrat več elektrike kot 10 mojih "varčnih". In?
Ne seri.
Seveda ti jo bodo zamenjali. In ja, meni so zamenjali rezervni del na avtomobilu popolnoma brezplačno, 14 dni pred iztekom garancije (prej se mi ni dalo jit, ker je ta del - bralna lučka na voznikovi strani - zame popolnoma nepomemben).
KandazaR> No samo ta klima bo v ene letu požrla več elektirke kot mojih 10 navadnih žarnic (pri normalni uporabi->ne puščam po nepotrebnem prižganih).
Ja, 10 tvojih navadnih žarnic po pa požrlo petkrat več elektrike kot 10 mojih "varčnih". In?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Dr_M ::
Inverter klima porabi malo vec kot tista tvoja navadna zarnica. In ne, ne rabis klime 24/7.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Okapi ::
So ti jo kdaj zamenjali?
Doslej mi ni crknila še nobena žarnica, ki bi imela garancijo.
Mi je pa že kdaj kaj crknilo. Enkrat pred leti recimo en modem. Me je hotel model na servisu na hitro odpravit s tem, da je zaradi strele in da garancija zato ne velja. Sem mu rekel, naj mi to dokaže. Ni moja naloga, da dokažem, da sem zadevo prav uporabljal - njihova dolžnost je, da dokažejo, da je nisem. No, dokazati ni znal in so mi ga popravili ali zamenjali.
Pred nekaj meseci mi je crknil Wii. Zamenjali.
V zadnjih dveh letih so mi crknili 3 diski (dva v namiznem, en v prenosnem računalniku). Zamenjali. Nihče niti ni spraševal, zakaj in kako je prišlo do okvare.
Zakaj bi bilo z žarnicami kaj drugače kot z diski? Od dobrih poslovnih običajev pa je seveda odvisno, ali bodo pri zamenjavi komplicirali, ali ne.
O.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
Utk ::
Zato, ker je žarnica potrošna roba, ki po zakonu nima obvezne garancije, modem, konzola, disk, itd, jo pa morajo imet. Tam je vse dobra volja proizvajalca.
Bistri007 ::
Racionalni argumenti so pri debati o energiji velikokrat odveč. Potrebno je vedeti, da predlagatelje drakonskih predlogov vodi predvsem ideologija.
Varčevanje vodi v revščino, potrošnja je izobilje. Nimam nič proti varovanju človekovega zdravja, to zagovarjam. Ampak ekofašisti se zavzemajo za varovanje okolja per se, kot da sta Mati Narava boginja in njena "deviškost" oz. "neokrnjenost" predmet čaščenja, in sploh ne gre več za pragmatičen cilj človeku prijaznega in zdravega okolja.
Varčevanje vodi v revščino, potrošnja je izobilje. Nimam nič proti varovanju človekovega zdravja, to zagovarjam. Ampak ekofašisti se zavzemajo za varovanje okolja per se, kot da sta Mati Narava boginja in njena "deviškost" oz. "neokrnjenost" predmet čaščenja, in sploh ne gre več za pragmatičen cilj človeku prijaznega in zdravega okolja.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Utk ::
Varčne žarnice v bistvu že niso več potrošna roba. Imaš noter kar nekaj elektronike.
O.
Prav, ampak zapiši to v zakon. Eno leto. Niti ni nujno, da pet.
Btw, ko vidim tolk elektronike za eno žarnico, res začnem dvomim, da se s tem ohranja okolje:)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
gruntfürmich ::
Pa klima sama po sebi tudi ni nujno zgolj razkošje
V hiši je vsekakor razkošje (razen če živiš v sahari).
klima v lastni hiši pomeni da si nesposoben in da ne znaš zgradit hiše, ki bi bila energetsko varčna. jst bi jih definitivno zelo obdavčil.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
squngy ::
čarovnija je v reciklaži (ki je še vedno bolj sanje kot resničnost...), in mass produkciji (varčne so še malo dražje ker se jih ne naredi toliko).
Me prov zanima kaj je dražje (pri navadnih žarnicah):
izdelava
ali prevoz, pakiranje in hranjenje
Me prov zanima kaj je dražje (pri navadnih žarnicah):
izdelava
ali prevoz, pakiranje in hranjenje
gruntfürmich ::
Me prov zanima kaj je dražje (pri navadnih žarnicah):
izdelava
ali prevoz, pakiranje in hranjenje
verjetno davek^^
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
jype ::
CrniE> Btw, ko vidim tolk elektronike za eno žarnico, res začnem dvomim, da se s tem ohranja okolje:)
Sej je RoHS compliant :)
Sej je RoHS compliant :)
Dr_M ::
klima v lastni hiši pomeni da si nesposoben in da ne znaš zgradit hiše, ki bi bila energetsko varčna.
Kje pa ti spis, da te ne ukradejo, ko si tako pameten?!
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bliža se konec halogenskih žarnic (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 30262 (24265) | bMozart |
» | Jutri zadnji dan prodaje 75-vatnih žarnic (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 30812 (26427) | Spajky |
» | Od danes prepoved prodaje razsipnih žarnic (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 18461 (13137) | Matev |
» | EU prepoveduje navadne žarnice (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 25680 (16845) | MrStein |