» »

Intel bo predstavil osemjedrnike

Intel bo predstavil osemjedrnike

X-Bit Labs - Intel je napovedal, da bo predstavil več informacij o prihajajočih osemjedrnikih na IEEE International Solid-State Circuits Conference, ki bo potekala od 8. do 12. februarja v San Franciscu. Za zdaj je znano, da bodo ti Xeoni s kodnim imenom Beckton zgrajeni na arhitekturi Nehalem v 45 nm tehnologiji, vsebovali pa naj bi 2,3 milijarde tranzistorjev. Za uporabo bodo potrebovali novo ležišče LGA-1567.

Zanimivo je, piše X-Bit Labs, da imajo trenutni štirijedrni procesorji Core i7 s kodnim imenom Bloomfiled le 731 milijonov tranzistorjev, kar lahko pomeni, da bo imel Beckton bistveno več predpomnilnika (nekateri omenjajo celo številko 24 MB). Kdaj točno jih bomo dočakali, ni znano, saj se je njihov izid pomaknil v prihodnost. Leta 2007 je Intel na IDF-ju obljubljal, da bomo osemjedrnike zagotovo videli še leta 2008, sedaj pa se zdi tudi leto 2009 ne preveč verjetno.

64 komentarjev

«
1
2

PNG ::

Hahahahha, spet novo podnožje?! Pa saj ti niso normalni! 90% nas je še na 775 ali nižje!

LordPero ::

1567 je samo za hi-end server platformo.

In tudi, nevem čemu se čudiš uporabi 775, saj je to še vedno glavno mainstream podnožje Intela (1366 je in bo kar nekaj časa hi-end desktop -1156 bo šele nadomestilo 775).

Načeloma sam sicer nisem nikoli videl nekega ogromnega problema za menjavo podnožja (pač če maš nov čip, nevem čemu delat prevelike kompromise za neko nazaj-združljivost), ampak če ti to veliko pomeni, poglej kako se bo veselo nove AMDje tlačilo v AM2.

On-topik pa: Mega velik čip >:D (me spomni na Montecita -ravno tako 24MB). Ima 16 niti, nožic da se ti zmeša. ... :D
Da spomnim; GT200 ima 1,4 (seveda ta nima 3/4 placa za L3), Montecito pa je imel 1,72 miljard trazistorčkov.
LordPero

mtosev ::

8 core - good stuff
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Valvoline ::

Nekje sem prebral da bo v kratkem 8 in 16 jedrni i7 za podnožje 1366.

keba ::

ah kdo pa rab 8jedrnike, če še večinoma 4 jedrniki niso izkoriščeni!

Tilen ::

Za namenske aplikacije vedno dobrodošli.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

MrStein ::

Kdo potrebuje šleperje, če mi je Amigo* dober ?
Kdo potrebuje bolide forumule 1 ?

Hja, tisti, ki to potrebujejo.

(vedno mora nekdo to vprašanje postaviti)

* - če kdo ne ve, to je izposojevalec prikolic za avte
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

FireSnake ::

ah kdo pa rab 8jedrnike, če še večinoma 4 jedrniki niso izkoriščeni!



No, ob takih komentarih se pa jaz sprasujem, kako hudica imamo jajca se smejat Amerom, ces, da so butasti.

Pa eksplicitno je bilo receno, da gre za serverski procesor (no, ce ti beseda Xeon kaj pove, seveda).
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

bluefish ::

Tole bi pa sekalo pri rendiranju.

WamPIRe- ::

Folding@work? ;((

Ja za namenske aplikacije ni nikoli dovolj jeder. Me pa zanima kako se bo kaj tole grelo in kakšna bodo hlajenja...

BigWhale ::

Ze developerja, ki kaj nase da, je ze 4 jedrnik skor premal... :> Men vsake tolk cajta zmanjka core ali dva... :D

rfmw ::

ne igramo vsi igrc, npr. meni je trenutna delovna postaja z 2x xeon s po 4 jedri premalo za moje delo...
Legendary 8RDA+ (reCAPed ;), XP1700+ 2108 @ 1.84 V, SLK900A AS3 @ 2500 rpm
1,5GB Samsung DDR333+Geil DDR400+SuperTalent DDR400 @ DC 200 MHz @ 6-3-3-2.5

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: rfmw ()

_Enterprise_ ::

Eno vprašanje: kdaj pridejo osemjedrniki za domačo rabo? Naslednje leto?

FireSnake ::

Jaz glede tega sicer nisem nic zasledil, ampak, glede na to, da smo sele v zacetku 2009 bi bilo leto 2010 kar good guess, po moje.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

k4vz0024 ::

Škoda, ker jih ne bo za LGA 775;(

Spc ::

8 Core-ni procesorji so pa za mene rahlo pretiravanje za desktope.
Za serverje pa so idealna rešitev ker zasede zadeva majn prostora in majn rackov, da dosežemo več procesorski sistem.
 

buneech ::

Tole bo fajn za v blade serverje :)

MrStein ::

Spc:
8 Core-ni procesorji so pa za mene rahlo pretiravanje za desktope.

Ko ti bo Doom IV na 4 jedrih štekal, sosedu na 8 pa gladko tekel, se boš premislil. ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

phong ::

Še vedno nisem našel primerjave v performansi Linux/Apache/Mysql/Php, ki se laufa na 4 jedrnem Xeonu ali pa na Core 2 Quad.
A kdo ve, kakšna je razlika (v ceni celotnega sistema ogromna)?

Meizu ::

Spc:
8 Core-ni procesorji so pa za mene rahlo pretiravanje za desktope.

Ko ti bo Doom IV na 4 jedrih štekal, sosedu na 8 pa gladko tekel, se boš premislil. ;)


Heh... 8 jedrniki bojo verjetno stali v 3pm. Kot je blo s prvim 4 jedrnikom. Najverjetneje bojo vsi nad 1000€. Kaj pa vem, enkrat se ga bo splačalo kupit, definitivno pa še en lep čas ne.

Valvoline ::

Če maš keša na preteku si boš enega 8x zihr prvoščil ane :)

bi0s ::

Ne igram igric-ne bom ga kupil, verjamem pa da je to za gamerje svetinja.

Utk ::

Igre imajo še s 4 jedri probleme, kaj šele z osmimi. Sej ni problem naredit, da uporablja 8 jeder, samo vprašanje kolk koristi je od tega.

Dr_M ::

Glede na to, da pri nas pride X7460 skoraj tri jurje, bi za ta procesor pristel se kasnega jurja zraven. Najmn.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

destroyer2k ::

Dr_M

Ni mus jaz menim, da bo ta procesor okoli 2800$.

Matek ::

Stric Amdahl je pa vedno bolj slabe volje...
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

Dr_M ::

Ni mus jaz menim, da bo ta procesor okoli 2800$.


Bo ja, eno leto po izidu :)
Sicer bo sigurno vec variant, ampak ena povprecna cena bo ~4000€ :)
To ni desktop procesor.Sicer pa tisti, ki resnicno potrebuje tak procesor, ne bo spraseval koliko stane.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Azrael ::

Danes špica konica, čez 10 let bo najcenejši mlinček imel bolj zmogljiv procesor.
Nekoč je bil Slo-tech.

Bistri007 ::

V vsakem primeru je ceneje 1x8 kot 2×4 - oziroma nx8 kot 2n×4.

Serverske aplikacije, kjer je vsaka zahteva lahko svoj thread, bodo zelo lepo tekle na več jedrih. Tudi za VM je več jeder idealno.

Ali ne bo ta Xeon pin compatible z Itanijem?
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Dr_M ::

Beckton MP server 8 (16) LGA-1567 130/105/90 W 4x QPI 4x FB-DIMM 24 MiB
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Steinkauz ::

Stric Amdahl je pa vedno bolj slabe volje...


+1
Folk si more mal preračunt kolk se dejansko pospeši :)

destroyer2k ::

Dr_M

Ja 6 jedrnik ko je prišel ven je tudi imel isto ceno kot prejšni najbolši 4 jedrnik, tako da dvomim da bodo pa nabili ceno sam za ta procesor prej pa niso nikoli.

Valvoline ::

Če si omislimo resimo povprečen 3ghz pr jedru danes. In zračunamo teoretično moč 8 ali 16 jedrnika. 3x8=24ghz oz 3x16=48ghz :::)
Some fast machine !!!!
Prej k slej bojo zihr pogruntal kako izrabit full potencijal večjedrnih procesorjev.
A ni bila neka nova pobuda da bi procesor pomagal grafični pr obdelavi gaming operacij ??
Celo da bi cpu zamenjal gpu ??

Urc ::

To se ne sešteva. Za gpu in cpu je pa glih obratno.

Valvoline ::

To se ne sešteva. Za gpu in cpu je pa glih obratno.

Zdaj še ne. Vendar v prihodnosti se bo spremenilo. Hitrost bo verjetn čez cajt najbolj odvisna od števila cpu jeder.

Matevžk ::

Ne. Nekaterih problemov se zaradi njihove narave na Turingovih strojih ne da paralelizirati.
Razen če misliš pri strežnikih, ja. Več jeder - več uporabnikov lahko shendla naenkrat (seveda s proporcionalnim večanjem zmogljivosti ostalega hardvera, npr. količina RAMa itd.).
lp, Matevžk

Utk ::

No, do ene meje bi prišlo to prav tudi "doma". Ti nažigaš GTA na 4 jedrih (tolk jih bo morda enkrat dobro izkoristil), nekdo gleda bluray na dveh jedrih (no, takrat bo najbrž že eno dovolj za to), pa še par jeder je prostih za še surfat na netu, laufat kak strežnik zadaj, vse na istem računalniku.

destroyer2k ::

Matevžk

Čisto vsaki program se lahko paralizira, ampak je ena finta. Vse se bi moglo spisati čisto nanovo brez ostankov starih kod. Ampak do je draga stvar za zdajšni čas in se ne splača. V bodočnosti bomo pa vidili programe, ki bodo nanovo spisani in delali hitreje, če bo večje število jedr.

Matevžk ::

"Paralizira" se lahko marsikaj, paralelizirati se pa vsakega algoritma ne more (v bistvu zelo daleč od tega). Vsaj ne na Turingovem modelu računanja, brez katerega pa trenutno ne moremo.
lp, Matevžk

444 ::

Cell v PS3 ima 7 jeder in je star že dve leti.

terryww ::

x86 še torej miga, kljub Nvidijini napovedi prehoda na MIMD. Fino. In kake rame bo zadeva podpirala? Glede na to, da bi naj imeli 4 kanale mogoče FB-DIMM ddr3, ki podpirajo do 6 kanalov?
Očitno pa se ne dvigujejo meje samo cpujem: http://www.electronista.com/articles/08....

terryww ::

@Matevžk
Na MIT se igrajo z lambda modelom računanja. Glede na to, da Haskell ipd., ki temeljijo na lambda analizi nimajo problemov s paralelizacijo, bi bilo zanimivo pogledat kak se taki problemi obnesejo na trugem modelu računanja.

@Dr M
A, torej se že ve za rame.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: terryww ()

Mavrik ::

Matevžk

Čisto vsaki program se lahko paralizira, ampak je ena finta. Vse se bi moglo spisati čisto nanovo brez ostankov starih kod. Ampak do je draga stvar za zdajšni čas in se ne splača. V bodočnosti bomo pa vidili programe, ki bodo nanovo spisani in delali hitreje, če bo večje število jedr.


Bluziš. Tako kot ena sama matematična naloga ne bo nič kaj hitreje rešena, če jo rešuje 5 ljudi hkrati, tako se tudi kar precej algoritmov preprosto ne da sparelizirati z nekimi opaznimi rezultati. Zakaj pa misliš da so vsi "multi-core" marketinški testi vedno opravljeni na točno določeni podmnožici problemov?

Cell v PS3 ima 7 jeder in je star že dve leti.


Tistile bogi SPEjčki se po kompleksnosti in zmogljivosti niti približno ne morejo primerjati z modernimi x86 jedri.


Na MIT se igrajo z lambda modelom računanja. Glede na to, da Haskell ipd., ki temeljijo na lambda analizi nimajo problemov s paralelizacijo, bi bilo zanimivo pogledat kak se taki problemi obnesejo na trugem modelu računanja.


Tako kot katerikoli drug tak model, je izjemno hiter in primeren za določeni podset problemov, nikakor pa se ne obnaša hitro v večini primerov, ki se pričakujejo od povprečnega namiznega računalnika.
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

terryww ::

@Mavrik
nikakor pa se ne obnaša hitro v večini primerov, ki se pričakujejo od povprečnega namiznega računalnika.

Važno je, da ima nek dostojen performans/jedro in ko dodajaš jedra, enkrat prehitiš Turningov model, ki laufa samo na enem jedru.

terryww ::

Tistile bogi SPEjčki se po kompleksnosti in zmogljivosti niti približno ne morejo primerjati z modernimi x86 jedri.

Po kompleksnosti ne, zmogljivosti... si pogledal int in fp performance? Obstaja razlog zakaj astronomi delajo PS3 klastre...

Matevžk ::

@jmakov: lambda račun je ekvivalenten Turingovemu modelu.
Poskušaj paralelizirati kakršnokoli numerično iterativno metodo ... Ja, mogoče jo boš spravil na 2 jedri, ali pa še to ne. In obstaja še mnogo drugih problemov, kjer morajo podatki pri reševanju pač teči zaporedno in ne gre drugače.

Jasno, funkcijski programski jeziki omogočajo lažjo avtomatsko paralelizacijo (govorim po občutku; morda to ni res; nimam izkušenj), tako da programerjem ne bo več toliko treba skrbeti za zaklepanje in podobno (kar je glavni razlog, da danes programi niso bolj paralelni kot so). Se strinjam, marsikater program bo s tem možno lepo paralelizirati. Samo opozarjam, da NISO vsi problemi taki, da se jih da rešiti vzporedno. Kot (na pol) matematik pa na take stvari pogosto naletim ...
lp, Matevžk

terryww ::

@Matevžk
Se razume - so stvari, ki se jih ne da paralelizirat. Mogoče so novi algoritmi bolj na mestu kot pa menjava modela računanja. Na gpgpu.org sem zasledil kako spravit MIMD kodo na SIMD arhitekturo (med drugim:"MIMD C code using shared memory communication can do recursion, etc., while running on a CUDA GPU."). Zanimivo bi bilo videti obratni postopek :).

destroyer2k ::

Mavrik

Hmmm da vidimo, če jaz bluzim to pomeni da crytek, ibm, microsoft, epic, intel, amd bluzimo v 3 dni. Ker vsi so potrdili da je mogoče narediti. Naj mi nekdo pove en primer, ki nebi mogel delovati v paralelnem? Da nebi kdo omenjal kakšne drajverje za zvočno itd., ker so povedali da je možno narediti, ampak se ne splača narediti, ker nebi bilo bolšega učinka.

Utk ::

Ok, destroyer2k, zračunaj mi 2+1+3 na dveh procesorjih hitreje kot na enem. Ali pa (2+1)*5+1. Dobro, če smo pošteni, (1+2)*(3+4) lahko zračunaš na dveh procesorjih hitreje, ampak, najprej moraš ugotovit, da se da to zračunat na dveh procesorjih hitreje, in v tem času je čist možno, da bi tist prvi procesor to že zdavnaj zračunal. Ali so to že preveč komplicirani problemi? Ker če jih zakompliciramo bolj, ne bojo nič bolj enostavni, kvečjemu bolj komplicirani. Če razporejanje na jedra prepustimo programerjem, smo pa približno tam, kjer smo danes. Ne zelo daleč.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

AMD pripravlja obilico strežniških novosti

Oddelek: Novice / Procesorji
83762 (2500) pegasus
»

Llano in Bulldozer šele poleti

Oddelek: Novice / Procesorji
185978 (4786) PrimozR
»

AMD ukinja znamke procesorjev, vrača nekatere oznake

Oddelek: Novice / Procesorji
319197 (7883) RuskiSnajper
»

Intelove dobrote za prenosnike: nova hladilna tehnologija in štirijedrnik

Oddelek: Novice / Procesorji
365359 (3265) PrimozR
»

Shanghai jih bo imel osem

Oddelek: Novice / Procesorji
62956 (2304) Jst

Več podobnih tem