» »

Enajsterica obsojena zaradi piratstva

Enajsterica obsojena zaradi piratstva

CNet - Kitajsko sodišče v Šenženu je včeraj izreklo kazen enajsterici, ki jo je obtožnica bremenila kršitve avtorskih pravic in sodelovanja v razvejani verigi, ki je proizvajala in prodajala ponaredke Microsoftove programske opreme. Skupna preiskava FBI-ja in kitajskih organov pregona je trajala od leta 2005 do julija 2007, ko so aretirali 25 ljudi, podrli nekaj obratov za proizvodnjo ponaredkov in zasegli ponarejeno programsko opremo v vrednosti pol milijarde dolarjev. Ocenjujejo, da je kartel, ki je svoje izdelke prodajal v 36 državah po svetu, zaslužil dve milijardi dolarjev. S ponaredki, ki so bili tako dobri, da so pretentali celo kitajske carinike, saj so imeli holograme in certifikate avtentičnosti, so se usmerjali predvsem na tuje trge, ker se na Kitajskem tovrstni ponaredki prodajajo za prgišče dolarjev. Microsoft je pozdravil sodbo, s katero so enajsterico obsodili na zaporne kazni od poldrugega do šestih let in pol.

59 komentarjev

«
1
2

antonija ::

zaporne kazni od poldrugega do šestih let in pol

Kitajci? Zaporna kazen? Kaj pa zabave na stadionih?
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

simnov ::

v zapor zaradi sofware brezveze.

SmeskoSnezak ::

Kakšen software, x800xt? distribucija, proizvodnja, prodajanje, itd. software-a lahko enačiš z distribucijo... droge. Oboje je ilegalno.

Me zanima, koliko let bi dobli, če bi to počeli z drogo. Mislim, da veliko več. Komot bi jim lahko dali še par let...
@ Pusti soncu v srce... @

Zgodovina sprememb…

Meizu ::

Niti približno ne moreš tega enačit z drogo. Niti približno. Zaradi droge lahko zgubiš življenje, zaradi software-a pa ga ne bo noben. In ker si s preprodajanjem droge nekako "odgovoren" za življenja ljudi, ki bojo to stvar kupili, bi blo logično, da ti natrosijo 20 let + zaporne kazni. Če boš pa prodal en cd z ilegalno pridobljenim softwareom... No, sej veste.

Edit: Potem bi morali dobiti klošarji, ki prodajajo okoli ukradeno solato tudi 20 let zaporne kazni, sam zato ker je to ilegalno?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

linuxdady ::

Avtor se je izgleda zmotil. Napisal je naslov "Enajsterica
obsojena zaradi piratstva", prispevek pa govori o obsodbi zaradi kršitve avtorskih pravic in s piratstvom nima prav nikakršne zveze.
Kazenski zakonik RS:
Piratstvo

374. člen

(1) Kdor s silo ali z resno grožnjo, da bo uporabil silo, s kršitvijo pravil mednarodnega prava prevzame oblast nad letalom ali nad ladjo, se kaznuje z zaporom od enega do desetih let.
(2) Enako se kaznuje tudi član posadke letala ali ladje, ki se upre in prevzame oblast nad letalom ali ladjo.
(3) Če imata dejanji iz prvega ali drugega odstavka tega člena za posledico smrt ene ali več oseb ali veliko premoženjsko škodo, se storilec kaznuje z zaporom od petih do petnajstih let.

SmeskoSnezak ::

Saj o tem ravno govorim. Lahko enačimo le ob tej predpostavki, ki si jo ti povedal. Saj sem vedo, da se bo slej ko prej en ob to spotakno. Za drog dealing dobijo 20+, za software pa le 6? Sicer od iger (posplošimo na računalništvo) ne postaneš tako hitro odvisen, a so primeri, saj se že gradijo "hiše za odvajanje od računalništva". Smrt? Gledano z mojega stališča je to samo vprašanje časa...

In vi ne bi enačili tega, vsaj toliko, da bi vsaj malo povečali kazni ? Ali pa vsaj bi lahko začeli še kakšne drugačne kazni začeli uvajat, ne samo zapor. Najbolj se izkazuje v praksi za dobro kazen javna dela, dela z invalidi, otroki ip.

Človek se namreč "mora" prilagoditi okolju... ampak to je že druga tema, lahko se zgodi da zavijemo v to smer, če ne bo odgovorov na prvotno temo, mislim novico.

p.s.:linuxdady, ne obešaj se na take malenkosti. V računalniškem slengu je tole mišljeno in napisano. ;)
@ Pusti soncu v srce... @

Zgodovina sprememb…

antonija ::

Ce te bo slucajno zanimalo kaj vse pomeni beseda Pirat. Razen seveda ce ni KZRS referenca za celotno svetovno jezikovno srenjo.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

Meizu ::

Sicer od iger (posplošimo na računalništvo) ne postaneš tako hitro odvisen, a so primeri, saj se že gradijo "hiše za odvajanje od računalništva". Smrt? Gledano z mojega stališča je to samo vprašanje časa...


S tem se dejansko strinjam. Ampak, če on preproda eno igro za 10€ manj al pa če si jo on kupi legalno? A ni to isto? Folk bo še vedno zasvojen.

linuxdady ::

Hvala za povezavo. Zdaj pa še sam preberi, predvsem tole:
The copyright infringement of software (often incorrectly referred to as software piracy)

Azrael ::

Tukaj ga eni fejst biksate.

Ti, ki so šli sedet, niso pekli in talali naokoli CDjev take sorte:
Ampak takele sorte:
Praktično popolne ponaredke originala.

Ti se seveda niso prodajali po taki ceni kot CD, ki ga kak mulc speče za frende, ampak bolj ali manj za isto ceno kot original.

Kupci teh paketov so bili dejansko oškodovani, odkrili pa so prevaro največkrat šele z WGA.

O novici pa: Vprašanje je ali bodo ti tipčki sploh kdaj prišli živi iz luknje. Saj ni treba fešte na stadionu, da se ga proda po delih.
Nekoč je bil Slo-tech.

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Azrael ()

linuxdady ::


p.s.:linuxdady, ne obešaj se na take malenkosti. V računalniškem slengu je tole mišljeno in napisano. ;)

Ne gre za računalniški slang pač pa za pranje možganov. Izraza niso pričeli uporabljati s spremenjenim pomenom računalničarji, pač pa programska industrija, da bi nelegalnemu širjenju programja dala večji pomen, večjo družbeno nevarnost, kot jo v resnici ima. To pa ni malenkost.

Ziga Dolhar ::

Hvala za povezavo. Zdaj pa še sam preberi, predvsem tole:
The copyright infringement of software (often incorrectly referred to as software piracy)


Linuxdaddy,

zanimivo, da celo profesorji prava intelektualne lastnine na Cambridgeu smatrajo "piracy" za sprejemljiv izraz pri obravnavanju kršitev avtorskih in pravic intelektualne lastnine ... Šment.

-- edit: in to celo, ko govoré o razvoju konceptov v preteklih stoletjih.
https://dolhar.si/

Zgodovina sprememb…

alexa-lol ::

2 miljardi dolarjev pa 6.5 let kazni..pa to je smešno :)

Meizu ::

Ej, ste za akcijo? DOkler smo vsi mladi - hiitro prodajat XPje in Visto da zaslužimo vsak po 2miljardi dolarjev. Če nas primejo, jebiga, 6 let že preživiš. Sam pazi zdaj. 2 milijardi dolarjev, najprej si kupiš porša, eno veliko vilo, si nabaviš vsak večer novo žensko, hudičevo seksi služkinje ti brišejo potleh in ti masirajo noge... Man, this is the life.... In to za samo 6 let zapora...


Malo heca pa mora bit, fantje...

Gregor P ::

... nekateri bi verjetno najraje, da jih kar postrelijo na stadionu :8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

_Enterprise_ ::

Niti približno ne moreš tega enačit z drogo. Niti približno. Zaradi droge lahko zgubiš življenje, zaradi software-a pa ga ne bo noben. In ker si s preprodajanjem droge nekako "odgovoren" za življenja ljudi, ki bojo to stvar kupili, bi blo logično, da ti natrosijo 20 let + zaporne kazni. Če boš pa prodal en cd z ilegalno pridobljenim softwareom... No, sej veste.

Edit: Potem bi morali dobiti klošarji, ki prodajajo okoli ukradeno solato tudi 20 let zaporne kazni, sam zato ker je to ilegalno?
Lejga, še malo v šolo, še malo v svet po splošno znanost, potem pa piši tako hude trditve.

Po tvoji logiki ti lahko ukradem avto, saj tvoje življenje s tem ne bo ogroženo, in ne dobim nobene kazni.

edit: tudi klošarji bi si zaslužili kazen, ja, ampak do njih majo sodniki drugačen odnos.
Ej, ste za akcijo? DOkler smo vsi mladi - hiitro prodajat XPje in Visto da zaslužimo vsak po 2miljardi dolarjev. Če nas primejo, jebiga, 6 let že preživiš. Sam pazi zdaj. 2 milijardi dolarjev, najprej si kupiš porša, eno veliko vilo, si nabaviš vsak večer novo žensko, hudičevo seksi služkinje ti brišejo potleh in ti masirajo noge... Man, this is the life.... In to za samo 6 let zapora...
Pa kje ti je pamet? Pokradeš 2 milijardi, greš v zapor, prideš nazaj in 2 milijardi sta še vedno tam? Mislim lol, hec gor ali dol...

Zgodovina sprememb…

Meizu ::

Enterprise a zopet se bova kregala ha?

Dal sem, samo simboličen primer. Če klošarje ne mormo enačit s prodajo ilegalno legalizirane opreme, pol tudi prodaje le te ne mormo enačit s preprodajo droge, mi je enostavno žal ampak tko je.

Edit: Poleg tega je tvoje vseznanje mojo malenkost narobe razumelo. Jst nisem nikoli tukaj rekel, da bi morali klošarji bit nekaznovani in lahko prodajajo ukradeno solato po mili volji. Vsak naj bo kaznovan, ampak po temu primerni stopnji. Enostavno preprodajat windowse, oz. bilokakšen software se ne more enačit s preprodajo drog. Ker gre za čisto nekaj drugega in ne more bit enačeno no.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

Zheegec ::

Takoj neke čudne primerjave :)

Nekdo je nelegalno zaslužil $2 milijardi. 10 let bi moral vsaj dobit. Pri takšnem znesku ne moreš reci, da se nisi zavedal, da je to kaznivo dejanje.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Meizu ::

Takoj neke čudne primerjave :)

Nekdo je nelegalno zaslužil $2 milijardi. 10 let bi moral vsaj dobit. Pri takšnem znesku ne moreš reci, da se nisi zavedal, da je to kaznivo dejanje.


Seveda je logično da se zavedaš, razen če si mentalno prizadet. To je kaznivo dejanje. Ampak če se gleda po stopnji keša, se z drogami zasluži po 5kratne vsote tega denarja in to velikokrat uide izpod rok oblasti. Koliko droge se preproda okoli, ko sploh noben ne ve. Že potemtakem bi morali biti preprodajalci drog kaznovani huje kot preprodajalci softwarea. Kar tudi so. In s tem ni nič narobe.

Zheegec ::

Seveda je logično da se zavedaš, razen če si mentalno prizadet. To je kaznivo dejanje. Ampak če se gleda po stopnji keša, se z drogami zasluži po 5kratne vsote tega denarja in to velikokrat uide izpod rok oblasti. Koliko droge se preproda okoli, ko sploh noben ne ve. Že potemtakem bi morali biti preprodajalci drog kaznovani huje kot preprodajalci softwarea. Kar tudi so. In s tem ni nič narobe.

No, kaj je tukaj potem sploh problem? Izgovor, da pa ne moreš biti kaznovan, ker so drugi še hujši ampak jih še niso uspeli dobiti - nekako ne pride v poštev :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Meizu ::

Saj tega nisem niti omenjal. Samo odzval sm se na trditev, da lahko preprodajanje softwarea enačimo s preprodajanjem drog. Kar seveda ni res.

BigWhale ::

Meizu, gre za prodajo ilegalnih zadev. Trgovina na crno. Pa so to cigareti, droga ali pa software. Vse je prodaja na crno. Stvar ni enaka, ker so ze kazni drugacne. Treba pa vse sankcionirati.

techfreak :) ::

A zaradi tega, ker je preprodajalce drog težko dobiti, bi morali tisti, ki jih dobijo dobiti višjo kazen?

In moje mnenje je, da bi res morale biti malo višje kazni.

Meizu ::

Meizu, gre za prodajo ilegalnih zadev. Trgovina na crno. Pa so to cigareti, droga ali pa software. Vse je prodaja na crno. Stvar ni enaka, ker so ze kazni drugacne. Treba pa vse sankcionirati.


Točno to sem hotel povedati. Sam mogoče na malce drugačen način.

Meizu ::

A zaradi tega, ker je preprodajalce drog težko dobiti, bi morali tisti, ki jih dobijo dobiti višjo kazen?

In moje mnenje je, da bi res morale biti malo višje kazni.


Da. Morali bi. Edino tko bi se mogoče kriminal malce bolj razrešil. Za takšne resnejše primere bi morali uvesti nenormalno visoke kazni. To bi folk izučilo. AL pa spet ne.

Spc ::

No evo to pa je piratstvo - prodajanje in hudo služenje denarja na račun drugega.
Ne pa da me obsodijo piratstva ker sem snemal iz tvja ali pa posojal originalen DVD drugim.
 

Gandalfar ::

Ne pa da me obsodijo piratstva ker sem snemal iz tvja ali pa posojal originalen DVD drugim.


Kar se seveda ne dogaja. Ni treba zavajat.

BlueRunner ::

Ne pa da me obsodijo piratstva ker sem snemal iz tvja ali pa posojal originalen DVD drugim.


Kje so pa kaj takšnega že prepovedali oziroma poimenovali piratstvo?

Grey ::

Ne pa da me obsodijo piratstva ker sem snemal iz tvja ali pa posojal originalen DVD drugim.


Kje so pa kaj takšnega že prepovedali oziroma poimenovali piratstvo?

Amm...protipiratske korporacije v Ameriki?

BlueRunner ::

Ammm... Ne, da bi vedel. Kje in kako pa je to videti?

antonija ::

Si slucajno kdaj prebral drobni tisk na CDjih in DVDjih (originalih)?
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: antonija ()

BlueRunner ::

Si ga ti? Kaj točno je tam prepovedano? Posojanje prijateljem? Snemanje iz TV-ja verjetno ne...

Bistri007 ::

iz novice: "in zasegli ponarejeno programsko opremo v vrednosti pol milijarde dolarjev."

Ahja. Tolikšna je mogoče "retail value" te programske opreme, brez popustov ali OEM cen. Ampak nemogoče, da je/bi ta druščina uspela prodati svojo robo za tak denar. Še MSFT je ne more.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Poldi112 ::

>Si ga ti? Kaj točno je tam prepovedano? Posojanje prijateljem? Snemanje iz TV-ja verjetno ne...

Snemanje tv-ja je kot vem prepovedano. Na dveh naključnih cd-jih, ki sem jih potegnil s police, pa piše:

Unauthorized duplication is a violitaion of applicable laws

Unauthorized copying, hiring, lending, public performance and broadcasting of this record prohibited.

Drugače pa ja, ko vidiš koga vse toži RIAA in za kakšne stvari se ti obrne.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

BlueRunner ::

Snemanje tv-ja je kot vem prepovedano.
Narobe so ti povedali. Snemanje s TV-ja je dovoljeno, če ni dodatnih omejitev (npr. kodiranje).


Unauthorized duplication is a violitaion of applicable laws

Unauthorized copying, hiring, lending, public performance and broadcasting of this record prohibited.
Posojanje prijateljem in izdelava do treh kopij sta v Sloveniji z zakonom dovoljeni. Torej so to z zakonom "Authorized" uporabe. Na CD-jih in DVD-jih pa piše, da je prepovedana nedovoljena uporaba.


Drugače pa ja, ko vidiš koga vse toži RIAA in za kakšne stvari se ti obrne.
Strinjam se, vendar pa še nisem slišal za primer, kjer se bi nekoga tožilo, ker bi snemal iz TV-ja ali pa posojal CD/DVD-je prijateljem. Pri nas ali pa v ZDA. Tudi za zakon, po katerem bi to bilo prepovedano še nisem slišal. Pri nas ali pa v ZDA.

berni416 ::

sem proti piratsvu za dobiček, vendar za domačo uporabo sem pa popolnoma za! Da pa če še to ukinejo/začnejo "zares" lovit, preganjat tak folk pa itak nebi bilo več mesta v zaporih, že zdaj ga je premal, pa sem 100% da bi bilo stanje podobno kot par tednov nazaj v Atenah.

živelo piratsvo (za domačo uporabo in ne za služenje)!

Meizu ::

Da, seveda si tudi sam raje potegnem stvari iz travnika, kot pa da grem strosit keš za eno stvar. Ampak, če realno pogledaš, je to špilo/program naredu en team. Team ki je sestavljen iz delavcev, ki trdo garajo za nek uspeh s projektom.

No, zdej pa primer. Predstavljaj si, da delaš diplomsko nalogo, ko ena mona, nevem kolkih mesecev skupaj. NA zagovoru dobiš čisto desetko. In nato začne folk hodit do tebe in ti govorit - dej stari dej posodi to diplomsko, da si jo prekopiram, da bom imel še jst 10ko. Zastojn seveda. A ti bi blo prou?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

darkolord ::

Predstavljaj si, da delaš diplomsko nalogo, ko ena mona, nevem kolkih mesecev skupaj. NA zagovoru dobiš čisto desetko. In nato začne folk hodit do tebe in ti govorit - dej stari dej posodi to diplomsko, da si jo prekopiram, da bom imel še jst 10ko. Zastojn seveda. A ti bi blo prou?


Seveda "pirati" ne prodajajo tujega softvera pod svojim imenom, zato tale primer nima kej dost skupnega s tem

berni416 ::

Sam tudi podjetja kot so naprimer adobe, microsoft itd. dobijo mastne denarce od podjetij, ki morajo kupit to programsko opremo za (verjetno) previsoko ceno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: berni416 ()

Zheegec ::

Sam tudi podjetja kot so naprimer adobe, microsoft itd. dobijo mastne denarce od podjetij, ki morajo kupit to programsko opremo za (verjetno) previsoko ceno.

Saj je ni treba kupit. Kupiš jo samo, če jo želiš uporabljati.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

berni416 ::

Seveda sem mislil na podjetja ki rabijo te programe za delo ki ga opravljajo =)

jype ::

berni416> Seveda sem mislil na podjetja ki rabijo te programe za delo ki ga opravljajo =)

Vedno si lahko napišejo svojo programsko opremo.

No, skoraj.

antonija ::

...In nato začne folk hodit do tebe in ti govorit - dej stari dej posodi to diplomsko, da si jo prekopiram, da bom imel še jst 10ko. Zastojn seveda. A ti bi blo prou?


Ti si delal diplomo za oceno (placilo). Ce jo drugi skopirajo od tebe za isti namen (ocena - placilo) potem je to piratsvo z namenom pridobitve neke koristi (ki je brez tega nebi imel).

Kar se moje diplome tice: Lahko jo vidi/bere/kopira/citira vsak, dokler zdraven napise izvirnega avtorja. Ne racunam nikomur za "pravico do branja diplome" (kar nekako zagovarjajo "domaci" pirati: dokler je stvar za osebno rabo - ne za pridobivanje vecinoma materialne koristi kot v primeru teh kitajcev - potem to spominja na nekaksen napol-floss. Takoj pa ko se pojavi heroj ki bi rad sluzil na ta nacin, se pa nekako logicno slisi da bo za svoj zasluzek moral tudi nekaj zapraviti).
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

Meizu ::

...In nato začne folk hodit do tebe in ti govorit - dej stari dej posodi to diplomsko, da si jo prekopiram, da bom imel še jst 10ko. Zastojn seveda. A ti bi blo prou?


Ti si delal diplomo za oceno (placilo). Ce jo drugi skopirajo od tebe za isti namen (ocena - placilo) potem je to piratsvo z namenom pridobitve neke koristi (ki je brez tega nebi imel).



Ampak - Tvoj stavek bi jaz prevedel takole. "Ti si sprogramiral Windowse Visto (npr.) za plačilo. Če jo drugi skopirajo od tebe za isti namen (plačilo), potem je to piratstvo z namenom pridobitve neke koristi (ki je brez tega nebi imel).

Potem je to ok počet? Brezplačno krasti diplome al pa Winse?

Meizu ::

Predstavljaj si, da delaš diplomsko nalogo, ko ena mona, nevem kolkih mesecev skupaj. NA zagovoru dobiš čisto desetko. In nato začne folk hodit do tebe in ti govorit - dej stari dej posodi to diplomsko, da si jo prekopiram, da bom imel še jst 10ko. Zastojn seveda. A ti bi blo prou?


Seveda "pirati" ne prodajajo tujega softvera pod svojim imenom, zato tale primer nima kej dost skupnega s tem


Podal sem tale primer simbolično. Da obrazložim.

Primer naj bi predstavljal situacijo, da si za nekaj trdo garal in dobil neki dobička na tem, potem pa pride eden pa ti spiči stvar zastojn in on prodaja naprej, ter sam služi ta denar, ki bi sicer pripadal tebi ane.

antonija ::

Ce vzames nek SW, ga zapeces na CD (lahko na CD nalimas se nalepko, vse zapakiras v skatlo in licno okrasis) in potem prodajas kot originalen SW, potem je to IMO kaznivo. Ce si fizicna/pravna oseba, ki za svoj dohodek uporablja nelegalen SW potem je to IMO spet kaznivo.

Ce nekdo vzame mojo diplomo in jo naprej "prodaja" kot svoj tekst potem je to spet kaznivo (vem za primer podiplomca ki ni nikoli koncal doktorata ker je "pozabil" citirati avtorja nekega grafikona). Ce kdo vzame mojo diplomo, jo sprinta in rpodaja fizicno obliko je to spet kaznivo. Ni pa kaznivo ce gre nekdo v knjiznjico (ali k meni domov), vzame diplomo in jo prebere. Dokler ne stori zgoraj opisanih dejanj seveda.

Pri znanstvenih objavah (ki so bolj kot ne vse "open") je zahtevano "placilo" v primeru uporabe zgolj natancno citiranje avtorja. Ce nekdo clanek prebere in ga nikoli ne citira je avtorju vseeno (mogoce se kaksna zalozba zacne usajati ker raziskovalci zeroxajo clanke namesto da bi vsak od njih kupil loceno "licenco za branje clanka"). Avtorju nihce nic ne ukrade ce njegov clanek prebere, vse dokler v svojih takstih pripise zasluge za tekst originalnemu avtorju.

Potem je to ok počet? Brezplačno krasti diplome al pa Winse?

Najprej se moras odlocit kaj zelis vprasati: Ce pod krajo diplome razumes da nekdo copy/paste text iz diplome in ne citira avtorjev, potem se to kaznuje. Ce nekdo prebere diplomo (navsezadnje morajo biti vse diplome dostopne javnosti), si rece "zanimivo", in nikoli nic ne naredi s tem, potem tukaj ne vidim nic spornega, kljub temu da doticni osebek ni placal za "branje diplome" oz. za "ogled diplome".
Pri winsih (ali drugemu SWju) se zadeva zaplete. Winsi so narejeni izkljucno za sluzenje $$ M$ju. Ce jih kdo uporablja za sluzenje potem naj za njih lepo placa. Ce jih nekdo uporablja za branje mailov... se pa naj sam odloci ali jih bno placal, piratiziral, presedlal na alternativo, etc. Dokler z njimi ne sluzi je meni popolnoma ravno kaj pocne.
Za razliko od winsov pa recimo igre ne prinasajo zasluzka kupcem ampak sluzijo zgolj kot zabava. Tukaj pa se sam nisem preprican kako bi zelel imet urejeno to podrocje...
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

Mavrik ::

Torej si 150 članska ekipa razvijalcev, ki delajo eno igro, program, s katerim firme ne morejo direktno zaslužit, po tvoje ne zasluži prav nobenega plačila in ga nima nobene pravice zahtevat?
The truth is rarely pure and never simple.

antonija ::

Ker del od "Tukaj pa se sam nisem preprican kako bi zelel imet urejeno to podrocje... " ti ni bil jasen? Lahko greva besedo po besedo ce hoces...
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

squngy ::

Tukaj pa se sam nisem preprican kako bi zelel imet urejeno to podrocje...


Obstaja več načinov kako služiti s špili ne da bi zahteval plačilo:

1. Raklame (lahko v špilu lahko na strani od špila,ki bi jo zaradi nekega razloga moral večkrat obiskovati)

2. Ponudiš neko osnovno obliko in/ali količino elementov in če je igralcu osnova všeč bo plačal še za vstalo

3. donacije

Te tri se spomnim čisto na hitro, vrjetno pa obstajajo tudi druge.

(verjetno bi bilo še najbolje, če bi samo začeli računati neke človeške cene...)
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Dva tedna po prepovedi prodaje na Kitajskem Apple še vedno prodaja iPhone

Oddelek: Novice / Tožbe
76760 (3148) oiwedfhjweif
»

Lenovo bo kupil Motorolo

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
2914160 (11381) kow
»

Kitajska bo brzdala piratstvo

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
175064 (3039) Manu
»

Enajsterica obsojena zaradi piratstva (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
5910186 (7195) jype

Več podobnih tem