Alternativni načini upravljanja iger na GDC 2010
Heise - Ta konec tedna se je v San Franciscu sklenila Game Developers Conference, kjer so podjetja kazala obrise prihodnosti pri upravljanju videoiger. Obširno smo se razpisali o Sonyjevem PlayStation Move, a to ni bila edina nova zamisel na konferenci. Poglejmo si še ostale.
Mokre sanje vseh igralcev je seveda upravljanje z mislimi, čemur se proizvajalci sramežljivo bližajo. Neurosky je izdelal poceni sistem in k sodelovanju pritegnil podjetje Mattel z Mindflexom. Za 200 dolarjev so izdelali primitiven vmesnik med možgani in računalnikom v obliki slušalk s štirimi elektronskimi senzorji, ki zaznavajo alfa (8-13 Hz) in gama (nad 30 Hz) možganske valove. Cilj je doseči stanje maksimalne...
Mokre sanje vseh igralcev je seveda upravljanje z mislimi, čemur se proizvajalci sramežljivo bližajo. Neurosky je izdelal poceni sistem in k sodelovanju pritegnil podjetje Mattel z Mindflexom. Za 200 dolarjev so izdelali primitiven vmesnik med možgani in računalnikom v obliki slušalk s štirimi elektronskimi senzorji, ki zaznavajo alfa (8-13 Hz) in gama (nad 30 Hz) možganske valove. Cilj je doseči stanje maksimalne...