» »

Igre spet vzgojile morilca

Igre spet vzgojile morilca

Ars Technica - Tako kot neštetokrat prej (zaenkrat se še sicer ne ve, kdo je bolj kriv za Columbine, ali John Carmack ali Marilyn Manson) so se po nedavni tragediji vsi mogoči poznavalci in nepoznavalci v ameriškem medijskem aparatu lotili iskanja krivcev in kazanja s prstom. Velika količina krivde je seveda padla na računalniške igre, saj naj bi morilec v prostem času med drugim pogosto igral Counter-Strike (ki je zgolj najpopularnejša streljačina na internetu), med drugim pa so igre obsodili tudi: Washington Post, Dr. Phil na CNN-u in vsem dobro znani stari prdec Jack Thompson.

Izvorna novica.

71 komentarjev

«
1
2

galimim ::

Klinci nimajo domišlije pol pa igre naje*ejo
Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: galimim ()

Daliborg ::

" The Washington Post published an article that largely ignored the most disturbing aspects of the shooter's character in order to focus on the fact that "he was a fan of violent video games


Ja lol ....kaj vse se lahko razvije iz tega ce se bodo na to tako usmerili.... Primer: Bos ubijal okoli in okoli, pa bos rekel da si zrtev dolocene virtualne igre, in te bodo stlacili v dom za par let dokler ne bodo ugotovili da ti racunalnik smrdi.
Kar pa kot so "MEDIJI" ze "DOLOCILI" ignorirali najpomembnejse morebitne izvore ( so kaj povedali o njegovi druzini, kako je zivel, s kom zivi, kako se prezivlja, kaksno druzbo ima, ima kaksne bolezni ali psiholoske motnje, itd......)
Sploh pa lahko recem "Dr. Phil ? ?:\ "
Ceprav nisem zagovornik da nam digitalno oz. virtualno zivljenje ne vpliva na realno zivljenje in razmisljanje, a sem zaenkrat se vedno skeptik da ima le to tako prevlado nad nami. Saj samo buljis v ekran, vse ostalo je od tebe odvisno a se bos premaknu stran, al pa se bos pustil da te par 0101010101 zmede in vrze iz tira! za take zadeve pa mislim da je izumlena shema tipa cloveka kot so kolerik, flegmatik ....tko da navem kiaj ta Phil bluzi kot da se nikoli ni slisal za take zadeve oz. jih se predobro nekateri poznajo in to potem na drugacen nacin priredijo le zato da bodo oni "MEDIJSKO" izpostavljeni!

Lp!
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Daliborg ()

hamax ::

Dons smo se lih v soli pogovarjal, kako bojo sigurno igre krive za 33 zrtev.
Prou dolgocasni so ze s tem.

Zgodovina sprememb…

  • polepsalo: gzibret ()

Ezg3ta ::

Mah in pol tem igram grozi prepoved (oz. je ponekod že nastopla), zaradi enih par dobesedno retardov, ki ne znajo ločit med realiteto in igro. Normalni človek pa ja zna presodit, da je eno igra, kjer streljaš namišljene vojake, in da je drugo realiteta, kjer se lahko tudi kaj zgodi, česar ne moreš z enim klikom ali ponovnim zagonom kar tako popravit.

hamax ::

Cudn da se se nihce ni pomislil na to, da je nfs glavni krivec za vse avtomobilske nesrece.

Zgodovina sprememb…

  • polepsalo: gzibret ()

jeryslo ::

Seveda so spet igre krive za to, kje je pa dobil pištolo pa ni važno:\ IMO bi mogli vzrok iskati v njihovi družbi, ki proizvaja takšne ljudi kot po tekočem traku

mtosev ::

Pri nfsju je warning please drive safely
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Matek ::

Nja, AFAIK je večina relevantnih raziskav pokazala, da nasilne igre/filmi/glasba/knjige/karkoli redko inducirajo nasilje same po sebi, lahko so zgolj manjši končni člen v verigi, za katero je predhodno pomembno določeno degenerirano psihološko stanje. To se ponavadi razvije skozi daljše obdobje in nanj vplivajo mnogi dejavniki (predvsem vzgoja, če smem komentirati), ki bi jih bilo možno/potrebno urediti za preprečevanje nesreč, kot je tale. Iskanje krivca na koncu cele verige je zgrešeno početje.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

dejanslo ::

Mislim, da tu ne gre za neločevanje realnosti od virtualnega sveta.. Prej bi rekel, da gre za kakšno potlačevanje čustev, jeze, ki pač enkrat vdari ven.. Zakaj pa je takšnih incidentov vedno več in kak te to, da ravno v Ameriki..... ? To, da je orožje legalno, po moje ni glavni razlog (seveda pa nekaj prispeva), saj se da orožje kupit komot tudi v državah, kjer je prepovedano (to gre le na te poboje, ne pa posamične umore iz neumnosti, ipd). Mislim, da je problem bolj v družbi, ki žal ni takšna kot v Sedmih nebesih.

ok, zdaj smo dali gol, vmes je blo napisanih že veliko postov, zato bom dodal samo to, da me zanima, kolko pa amerika naredi za to, da se to ne bi dogajalo (razn detektorjev in podobnega sranja)? V mislih imam reševanje težav tam, kjer se začnejo, tj pri psihi.. Zdaj bo spet pomp, krive bodo igre, pol se bo pa pozablo, nafta bo bolj pomembna..
There`s More Than One Way To Do It

hamax ::

Legalnost orožja je problem, ker taka dejanja ponavadi niso en mesec v naprej načrtovana.
Človeku se strga, vzame puško iz očetover omare in gre streljat.
Če te puške ne bi bilo, je majhna verjetnost, da bo ta oseba šla orožje kupit in nato pobijat.
Navsezadnje se tudi pri nas ne prodaja orožje za vsakim vogalom.

Zgodovina sprememb…

  • polepsalo: gzibret ()

edge540 ::

Yes čakal sem koliko časa bodo rabili da bo neki Counter Strike kriv spet.

Včeraj sem z pipsom napadel ose, ki smo jih dobili pod streho. Vse sem pobil. Torej, če se mi v naslednjih dneh slučajo vtrga in grem zaklat polovico svojih profesorjev, je nedvomno treba prepovedati insekticide, ker spodbujajo nasilje. :)

PaJo ::

To iskanje vzrokov pri igrah se meni zdi prav smešno, tudi sam sem samo čakal kdaj bo padla ta izjava in ko sem danes po radiju slišal nisem mogel drugega kakor se nasmejat in ob enem razjezit, da zopet kvasijo bedarije. Najlažje je imet imaginarnega krivca, težko pa je najdit (priznat) pravi izvor problema, katerega Amerika vsekakor ima, pa ne samo enega;(
Ne se preveč sekirat, rajši uživat:)

orescek ::

Seveda so igre krive, moja pištolca za pasom nima nič s tem.

karafeka ::

A ni bilo nekaj pisano, da so bile krive ženske (ženska)?
To veliko prej verjamem. Znajo bit pravi hudiči, če hočjo.

krho ::

hm, cel dan sem po radiju poslušal, da se je zelo skregal s svojo punco...
Na šihtu sem se še zajebaval, da čudno da niso spet igre krive..
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: krho ()

snow ::

V CSju ne smeš pobijat talcev!!!
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

bMozart ::

So naredl raziskavo, ter dokumentarc posnel. Ugotovl so da se v ZDA zgodi največ umorov zato ker ima večina ljudi oprane možgane zaradi gledanja TVja (poročil). Če bi bil kriv orožje bi blo kanadčanov za polovico manj, itd itd..
Zanimivo se mi je zdelo še najbolj to, da ko so naredili intervju z znanimi osebnostimi in jih vprašali kje tiči razlog da je ZDA na vrhu pri umorih, je edini pravilno odgovoril samo Marly Manson.
Naslova oddaje se na žalost ne spovnem, če kdo ve naj napiše.
Strelske igre kvečjemu pomirijo človeka. Velikokrat sem že videl človeka ki je bil na nekoga tako hud da bi ga najraje ubil(čudim se ne, glede na to kolk so eni fukn__) pa je šel potem igrat strelske igre in se zatem počutil bolje(v nasprotnim primeru bi verjetno poiskal prvi nož ali pištolo).
I NEED The Point of View Gun effectible on girls too! And then...

christooss ::

Sicer žalostno, da se zgovarjamo o tem kdo bo kriv. Ampak mi smo domnevali, da bo kakšen death metal band. Ali pa mogoče Metallica. No na vse zadnje so krive igre.
Zakaj je nebo modro? Da imamo lahko sladoled Modro Nebo

bMozart ::

Je pa res naslednje:

Igre so najbolj krive za vse amriške vojake, ki se itak ve da imajo oprane možgane in so tudi sami vojaki priznali da so si večinoma predstavljaji vojno v iraku(in drugot) kot streljačino v igri.
So dojeli da imajo oprane možgane, na žalost prekasno, zatem je pa že naslednja generacija z opranimi možgani....
Pa še tu niso krive igre kot take, ampak....

O tem se da govoriti še in še, ampak je pomoje za vse ki nekaj vemo škoda besed in cajta.
I NEED The Point of View Gun effectible on girls too! And then...

Liker ::

Eni nekaj NFS omenjajo, samo v vednost:

Zadnjic sem s tecaja kitare, ki ga vodim, peljal domov 16 letnega mulca, s svojim avtom (takrat ko je bil tisti mocan sneg...).
In potem zacne, ce znam driftat, etc... Sem rekel, da raje ne bi, pa od kje njemu taksne ideje. Potem izvem, da on zeli izpit takoj ko bo 18, da bo lahko vozil tako kot v NFS! :( Sem ga probal nekaj prepricevat da je avto zelo nevarna zadeva in potrebuje veliko odgovornosti pa ni hotel nic o tem slisat, samo o driftanju, perfect shiftu, etc... je bluzil. Upam da se v naslednjih dveh letih malcek spametuje, drugace bo samo se en kamikaze vec na cesti ;(

Problem je da igre vplivajo na dolocen procent ljudi, to je dejstvo, potem je pa samo se vprasanje kdaj se se ostali dejavniki sestavijo v neko "katastrofo".

Same po sebi pa igre niso nic drugacne od TV-ja, in ostalih bedarij ki obstajajo na tej nasi zemljici...

CWIZO ::

Kriv je čokolešnik, ki ga je model pojedel zjutraj:\


Matr pa sej je pismo pustil, v katerem je napisal čemu je to storil. Sploh ne morem verjet, kolk so ti "strokovnjaki" pokvarjeni in ignorantski. In pol bomo spet mi najebal, ko nam bodo Quake 5 prepovedal, ali še hujše: bodo namesto krvi vn špricali plišasti medvedki.
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...

CWIZO ::

Liker: špil kvečjemu vzpodbudi domišljijo. Če je pa nekdo sposoben pobiti 30 folka, pa zato ni kriv špil ampak njegova pokvarjena psiha.

Sploh pa tema te novice ni kako/če špili vplivajo na dejanja. Ker je vsem jasno, da je v tem primeru to popolnoma zgrešena trditev.
Tema je bolj v smer, laganja odgovornih...
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...

Jernej L ::

Ja itaq.. Jack Thompson.. on je obtožil igre še preden so sploh vedeli koliko je bilo žrtev, da ne omenim da takrat še sploh niso vedeli kdo je bil strelec...

CNN? pa kaj je zdaj to, očitno je fox news sindrom nalezljiv.

frudi ::

Glede na obsedenost azijcev z mmorpgji, se lahko takim komentarjem samo smejim. Ko bom pa nekje prebral, da je nek psiho v chain mailu z mečem razsekal 20 ljudi na podzemni... No, takrat bom pa pomislil, da so mogoče igre krive :\
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Zgodovina sprememb…

  • polepsalo: gzibret ()

Liker ::

Ja, saj sem rekel da morajo se ostali dejavniki pripomoci, da se zgodi "katastrofa". Igre niso nevarne nekomu ki je mentalno zdrav. Problem je da jih lahko igrajo _VSI_ :\

killzone ::

Eh dolgcajti so s tem igre so krive, nekateri jih mamo za sprostitev iz krutega realnega sveta, kjer smo potem lahko v igrah taglavni in najbolši :))

Pithlit ::

Špili so vedno bili - in vedno bodo - grešni kozli v glavah posameznikov, ki si radi zakrivajo oči pred resnico. Sicer se strinjam z raznimi omejitvami (une... starostne pa "PG" varijante) ampak lih za vsako stvar jih pa ni treba v drek potiskat.

Legalnost orožja je problem, ker taka dejanja ponavadi niso en mesec v naprej načrtovana.

Glupost. V Rusiji je posedovanje orožja zelo nelegalna zadeva. Kako to da imajo na leto _več_ (veliko več) umorov kot američani? V Kanadi lahko vsak državljan kupi puško brez vsakršnih posebnih dokumentov (osebna... in je problem rešen) pa imajo na leto okol 10 umorov... Aja pa pr nas se tud nebi noben streljal, ane?

bMozart: sej z večino posta se strinjam... sam te raziskave pa niso delal. Ta "dokumentarc" ki ga omenjaš je "Bowling for Colombine". Ki je v bistvu samo propaganda s strani Michael-a Moor-a.
Life is as complicated as we make it...

dela ::

Žaljivka "stari prdec" nekako ne spada v novico (ki bi naj bila karseda nevtralna) in kaže na avtorjevo pristranskost. Takšne besedne zveze se lahko uporabljajo kvečjemu v komentarjih, nikakor pa ne v sami novici. IMO bi morali tole popraviti.

SmeskoSnezak ::

Če je kdo gledal na A kanalu novice ob 20h (vsaj zdi se mi, da je blo tam), so kasneje le ugotovili, da je bil samotar in je bil moten. Naj bi profesorica že klicala nekoč policijo in da bi naj imel kartoteko? Ne vem... Probajte najt ta posnetek nekje. Je dosti povedanega na to temo. Zadne dni pa bi mu naj odfrčalo...

V glavnem. Igre niso bile krive!!!
@ Pusti soncu v srce... @

bMozart ::

Pithlit: Si zadel, to nisem bil prepričan, a so tud zaresno raziskavo delal, al sam dokumentarc posnel. V bistvu bi lohka rekel da je bila manjša raziskava (logike če ne druzga;) )... Sicer je pa to že dolg nazaj ko sem to gledu, tako da se samo bežno spominjam.
Drugače je pa vedno propaganda maksimalna, z "obeh" strani v sredini so pa ovce>:D :D Ah sej nevem a se bi smeju al joku:'( :\
U glavnem zapret temo, k je itak začaran krog in zabijanje cajta(o tem tk al tk govori pol sveta - sheep anyone?>:D )
Me že ni:8)
I NEED The Point of View Gun effectible on girls too! And then...

Luka Percic ::

Slaba vzgoja, ter naključja torej.
To rodi sick osebo.

Do pištole se bo pa že dokopal- drugače pa lahko sestavi pipe bomb, mala malca.

Ta oseba tudi ni pograbila pištole ter začela streljat.
Ni pozabil na dodatne naboje- kar kljub bolanosti dejanja, kaže na neko mero pripravljenosti.

Bolj resnatea na PČ.


pa "cryptozaver-jev" link.

Povsem jasno je da strgancev nikjer na svetu ne manjka.

Umori so pa druga kategorija, ne je mešat z strganci- saj imamo tudi pri nas poboje po družinah.
Če bi bili dovolj veliki, bi vsako tolko tisti psihič ki je streljal na svoje, pač odpravil v šolo.

Ni nekih razlik- Slaba vzgoja, ter naključja, rodijo določen (zelo majhen) procent psihotov.
Neda se veliko storit. Prepoved orožja nebo naredila ničesar seveda- vsa ta pobijanja so se zgodila na gun free zones(prepovedana nošnja orožja).

Mene seveda zanima kaj bi bilo, če bi vsaj kakšen od učiteljev vseeno imel pištolo.
Mogoče sanjam, ampak imo jih nebi toliko umrlo.

V takih primerih ti lahko pomaga edino peer to peer security- nisem pa siguren če nebi takšen security ustvaril tudi kakšnega novega incidenta. No, imo ne, če bi za orožje morali imet izpit- dobijo ga le mentalno zdravi, pa taki brez kriminalne preteklosti.
Tako bi lahko tega fuckerja ustavili, druga možnost je pač take primere pospravit v statistiko. Kar tudi ni slaba možnost(čeprav se sliši kruto do sorodnikov žrtev).

urban99 ::

omg, prav včeraj sem si rekel "fajn, nikjer ni noben začel težit, da je ta psiho igral igre"... ma saj bi si lahko mislil, samo časa nisem imel vsega brat. In seveda, kaj drugega kot standardni vzorec in krivec - Counter Strike, neskončno leglo zla že od prve beta različice, pardon, Roberta Steinhauserja in trenchcoat mafije dalje. pha!

/edit: napača

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: urban99 ()

BigWhale ::

Ko se bom jaz odpravil na killing spree, bom med stevilnimi zrtvami (tako, ki me bo videla kako tri postrelim) izbral nekega posameznika, ga pustl zivega in mu rekel "I'll be back!"

Samo zato, da se bodo takoj vsi na Terminatorja in filme zgovarjali.

;>

edit, v bistvu, ce bi se enim parim rekel Hasta La vista baby in ene par famoznih 'there are two kinds of people on this world...' bi se na sodiscu zgovarjal na nepristevnost in podozivljanje filmov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Jedi Master Yoda ::

Kriva je vlada zda, ker dovoljuje in vzpodbuja prodajo orožja, pa pika, samo noben razen michaela moora nima jajc, da bi s prstom pokazal na njih!

Zgodovina sprememb…

  • polepsalo: gzibret ()

opeter ::

Jep, se popolnoma strinjam z zadnjim postom!

Sicer pa nihče ne sprašuje, zakaj je prišlo do tega. Morda so ga ves čas nekaj na veliko zajebavali pa to, potem pa mu je prekipelo, pa jih je postrelil, ku*ce zagamane. ;(
Občasno dobim tudi jaz podoben občutek: najrajši bi šel v nekatere sajvestekake uprave in jih vse postrelil, ko vidim, koliko časa rabijo, da izdajo kako vlogo, obrazec za uboge upokojence. Takrat me res prime, da bi odnesel en kofer v hišo, pa, da bi tam naredilo bum.

Imam pa eno vprašanje: ker nikjer nisem videl/bral - ali je fant na koncu naredil samomor, ali pa so ga zgrabili policisti?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

pizdindim ::

Ma kakšno neločevanje realnosti od virtualnosti? To ločijo že 2 leti stari otroci. Naj se vprašajo, zakaj je tip toliko časa preigral. Igre so lahko tudi nadomestek za druženje z drugo mularijo, če tega ni.

mtjz33 ::

Spomnil sem se na oddajo , če se ne motim je bila na Discoveryu, v kateri so se omenjali umori v ZDA ter Kanadi. Ne spominjam se točnega (niti približnega) imena mesta, vem le da se je govorilo o dveh mestih ; na eni strani ameriško na drugi strani kanadsko, vmes je le reka. Torej v ameriškem mestu se je zgodilo toliko in toliko umorov, v kanadskem v nekaj letih (govora je bilo o vsaj 5 letih) le eden. Storilec je bil iz prej omenjenega ameriškega mesta. Da ne pozabim omenit, da imajo kanadčani prav tako dovoljenje za posedovanje orožja (kako je z nošenjem le tega ne vem).
Druga zanimivost je da ljudje v kanadi sploh ne zaklepajo svojih vrat (kar je tudi novinar preveril). Novinar je spraševal ljudi zakaj ne. Odgovor se je glasil, da preprosto nočejo tako živeti.

Glede streljanja na koliđu. Zadevo sem spremljal le prvi dan (oziroma pri nas, prvo noč). Govorilo se je o dveh streljanjih; eno okrog 7h zjutraj, drugo ob 9h v drugi bljižni stavbi. Kako je do tega prišlo, seveda nihče ne zna pojasniti. Normalno bi bilo, da bi po prvem streljanju policija nekaj storila, karkoli pač že, tako da do druge streljanje sploh ne bi prišlo. Zato me niti ne čudi, da so morali najti nekaj (v tem primeru seveda igranje strelskih iger), kar bo odvrnilo pozornost od resnice oz. nesposobnosti, napak....drugih.

darkolord ::

Kako to da imajo na leto _več_ (veliko več) umorov kot američani?

A maš kakšen link na to temo?

opeter ::

Imam pa eno vprašanje: ker nikjer nisem videl/bral - ali je fant na koncu naredil samomor, ali pa so ga zgrabili policisti?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

SmeskoSnezak ::

Read all on 24ur.com
@ Pusti soncu v srce... @

SmeskoSnezak ::

Družba se mora zavedati, da je velik faktor v posameznikovem življenju. Ravno družba te najbolj zaznamuje.

Blaim it on the society. >:D
@ Pusti soncu v srce... @

Zgodovina sprememb…

ahac ::

Zahvaljujoč vam, bom umrl kot Jezus Kristus


Blame it on the Bible.

Izrazi pa tudi svoje občudovanje pokola na srednji šoli Columbine leta 1999.


Blame it on Fox News.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Luka Percic ::

kriva je vlada zda, ker dovoljuje in vzpodbuja prodajo orožja, pa pika, samo noben razen michaela moora nima jajc, da bi s prstom pokazal na njih!


Podam ti link, ti pa nič.
Eh nekaterim gre na slabše.

Takih killing spreejev se ne zgodi v ameriki na prebivalca zelo veliko.
Problem je kriminal in to- tukaj američani prednjačijo. Zakaj že?
Kriminalci nimajo problema da skinejo očku pištolo remember?

Zgodovina sprememb…

  • polepsalo: gzibret ()

Gr0unD Zer0 ::

okej, potem takem treba najmanj vse obiskovalce NEST-a (naprimer) za zapahe spravit...

CS igrajo... pa kvejka... joj joj...
to bojo celo slovenijo poklal...

oni ko igrajo C&C pa bojo svetovno vojno zanetli...

darkolord ::

Liquid Tiberium bomb ready

ahac ::

No video games found in VT shooter's dorm

After police searched Cho's dorm room, however, it seems he didn't own any video games at all. No murder simulators or gun training programs, not even a copy of Tetris. If video games didn't teach him these skills, where did they come from?! Oh noes!
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Pesimist ::

Edini videogame ki bi ga lahko naucil strelat je Americas Army ki se uci tehniko dihanja med strelanjem lol. Drugo so vse arkadne verzije streljacin.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pesimist ()

mtjz33 ::

Se ti vidi, da nisi še nikoli streljal. Jo ni igre, ki bi te naučila streljati.

hamax ::

v igri se naucis lih tok strelat kot v gta-ju plesat(gor, dol, levo, gor...)

:P
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Menlow na CESu

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
103639 (2941) Matko
»

Kje kupiti originalne starejše igre?

Oddelek: Igre
172459 (2001) SmeskoSnezak
»

Mozilla Thunderbird 1.5

Oddelek: Novice / Brskalniki
466921 (5161) krho
»

Ruska pobuda za rudnik helija-3 na Luni

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
447353 (4580) tratto
»

Znanost in tehnologija V.

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
144435 (3857) nicnevem

Več podobnih tem