» »

3D Labs izstopa iz sveta PC-jev

3D Labs izstopa iz sveta PC-jev

3D Realizm 800

Slo-Tech - V 3D Labs so se ukvarjali z razvojem grafičnih kartic, namenjenih za grafične delovne postaje (iz njihovih laboratorijev so bili denimo WildCat-i). Creative, lastnik 3D Labs od leta 2002, je te dni sporočil, da se bodo v tej podružnici odslej ukvarjali s prenosnimi napravami, ki bodo zahtevale močne grafične procesorje, za zahtevne multimedijske vsebine. Za izstop iz segmenta grafičnih delovnih postaj so se odločili tudi, ker se (menda) ta trg zelo krči.

Spomnimo, da je 3D Labs igral zelo veliko vlogo pri podpori standardu Open GL. Kakšne rešitve so ponujali nazadnje, oziroma kako so bile konkurenčne v primerjavi z dvema velikanoma, si lahko ogledate v testu na Anandtechu. V slovo smo pristavili še sliko njihove zadnje in najmočnejše grafične kartice, Realizm 800.



Novica ob popolni prevladi nVidie in ATi-ja, niti ne preseneča.

23 komentarjev

opeter ::

HUH! 8-O

Kartice serije Realizm so imele lahko celo 640MB RAM-a!!! WOW!
Zdaj je še samo vprašanje časa, kdaj bo spet kak proizvajalec vrgel puško v koruzo. Denimo Matrox...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

kuglvinkl ::

Ja, da ga npr. kupi Nviida. Ker ima v planu še nekaj nakupov letos.
Your focus determines your reallity

Fatboyslim ::

Matrox ne bo propadel:\

Jan987 ::

Ja matrox verjetno res ne bo propadel saj izdeluje dosti ''specifične'' izdelke za profesjonalno rabo.

simnov ::

diski naprimer

Tero ::

heh:D
Matrox NI Maxtor
To sta dve različni firmi.
Give a man a fish, he'll be fed for a day.
Teach a man to fish and he'll drown himself.

JohnyB ::

kukr vem je Matrox bl v igri pri obdelavi videa ,......
Apple iMac

kuglvinkl ::

Ja, in v medicini, kjer je nVidia izredno slabo prisotna.
Your focus determines your reallity

ombre ::

Matrox je čisto neka druga stvar kot pa nvidia pa ati. Medtem ko sta zadnja dva prvenstveno namenjena domačim uporabnikom, se Matrox grafične kartice uporabljajo predvsem v profesionalne namene... In tam jim nVidia kaj šele Ati ne sledita. Če ste kdaj bili v casinoju in vidli el. ruleto - notri so matroxove kartice, prav tako v igralnih avtomatih... Kot je rekel nekdo se tudi pri medicini uporablja, saj zmorejo prikaz drugačne slike na večih zaslonih itd... Pa obdelava videa in še in še...
OmbreMan - Galaxy of knowledge

kuglvinkl ::

Seveda, in ravno zato je odlična tarča za prevzem s strani nvidie.
Your focus determines your reallity

Bistri007 ::

Maxtorja je kupil Seagate :D
O Matroxu pa od Parhelije ni bilo nič odmevnega za slišat.

Razlog za umik 3D labs s tega trga je preprost:
- predstavljajte si 3D modeliranje leta 1996
- predstavljajte si 3D modeliranje leta 2006

1996 so ravno prihajali v modo 2D pospeševalniki, za kaj več pa je bilo potrebno imeti SGI. Danes pa za potrebe kakšnega arhitekta zadostuje tudi integrirano grafično vezje. Zato se ta trg "krči".
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

minmax ::

tudi matroxov trg se oži, in tak hi-tech imet za tako specializiran trg dolgoročno ne more biti strategija za samostojno preživetje. niti ni ekonomije obsega, niti ni visokih marž v tem kar delajo. to se ne izide. ali jih bo nekdo prevzel ali bodo pa začel brandat tuje čipe pod svojo znamko. ampak svojih dolgoročno ne morejo vzdrževat.

opeter ::

Jep, se strinjam z Minmaxom. Trg se Matrox-u vse bolj oži.
Pa tudi v medicini ne kupujejo ne vem koliko takšnih kartic, saj rabijo samo za specifična področja. Saj Matrox izdeluje samo kartice in podobne razdelilce, ne pa tudi monitorje.
Če dobro vem uporabljajo prav v medicini specifične monitorje (več megapikslov, včasih celo črno-bele, barve so tam zelo luksuz, saj stanejo nad nekaj milijoni).

Kot je že Bistri007 napisal... dandanes se ne uporablja več specifična delovna postaja... saj če kupiš kakšen računalnik s Quadro-jem ali FireGL-jem, potem si že na tiru.

Ravno zaradi tega počasi a strajno SGI propada. Ne glede na to, kakšna so polletna finančna poročanja imajo hude izgube. Zdaj je samo še vprašanje časa, kdaj jih bo kdo kupil ali pa bodo propadli.
Ker prodajo superstrežnikom jim je začel odžirati Sun, IBM, NEC in ostali. Na vizualizacijskem trgu so sicer še navzoči, vprašanje je le kdaj. Res, da so imeli grafični podsistem vedno zelo spcifičen in ultra hiter (spomnimo se samo vezja Kobalt), ampak to je v osemdesetih in do konca devetdesetih. Danes je slika (na žalost) drugačna.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

MrStein ::

Če ste kdaj bili v casinoju in vidli el. ruleto - notri so matroxove kartice, prav tako v igralnih avtomatih...

In kaj imajo matroxove kartice, kar je bistveno za casino ?

Iz zanesljivih virov vem, da se tam uporablja tudi recimo ATI.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

darkolord ::

Meni se pa zdi, da bo Matrox kar še nekaj časa dominiral z lastnimi rešitvami. Nekdo, ki se resno s temi stvarmi ukvarja, ne more kar mimo Matroxa

murmur ::

"1996 so ravno prihajali v modo 2D pospeševalniki, za kaj več pa je bilo potrebno imeti SGI. Danes pa za potrebe kakšnega arhitekta zadostuje tudi integrirano grafično vezje. Zato se ta trg "krči"."

Ja, ampak takratna [1996/97] 3dlabs permedia [ + pentiumpro 200 ] je gladko [v softimage-u] sesula takratni SGi o2 v wireframe modeliranju. Gladko. Kasneje je SGi samo se zaostajal, sploh v price/performance. "Problem" za SGi je bil tudi v tem, da je vecina izdelovalcev pro 3D software-a zacela podpirat "Window$".

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: murmur ()

Senitel ::

Matrox se bolj zanaša na tržno nišo kot kar koli drugega. Njihove kartice so pač top of the line kar se 2D tiče, o hitrosti 3D pa raje ne...

darkolord ::

Razen igric je pa skoraj vse 2D 8-)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

opeter ::

Oh ne... na žalost se motiš... npr. Illustrator-ov Revolve, pa Extrude deluje na osnovi OpenGL, operacijski sistem MacOS X uporablja Quartz podsistem (OpenGL GPU pospeševanje - seveda samo na AGP karticah od boljših Radeonov in Geforce-ov naprej).
Imaš še cel kup drugih. Vsak majhen in velik 3D program, ter programi ki imajo efekte za 3D uporabljajo OpenGL ali DirectX knjižice.

Windows Vista bo uporabljala GPU pospeševanje. Potem imamo še novi KDE 4 v razvojni fazi. Sun-ov novi SOlaris bo uporabljal tudi GPU pospeševanje pri izrisu GUI-ja.
Tak da, je kar nekaj programov, ki bodo uporabljali 3D "srčike" - (c) Joker.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

darkolord ::

Ja, to so end-user stvari... Kaj pa recimo obdelava videa, TV (broadcast), HDTV, ....

matildas ::

Windows Vista bo uporabljala GPU pospeševanje. Potem imamo še novi KDE 4 v razvojni fazi. Sun-ov novi SOlaris bo uporabljal tudi GPU pospeševanje pri izrisu GUI-ja.


Stvari razvijajo v napacno smer. Uporabnicki vmesniki bodo cez cas kot novoletne jelke - svetlikajoci in kicasti.Namesto da bi se posvetili stabilnosti in zasciti sistemov.
GPU bodo 80% obremenjeni, da ti bodo lahko vse efekte winsov prikazovali. Zalostno!


darkolord ::

Ne... GPUji bojo razbremenili CPU, tako da bo delo bolj tekoče in funkcionalno... Medtem ko boš pa igrce igral, pa vmesnika od OSja itak ne boš gledal

Matevžk ::

GPU bodo 80% obremenjeni, da ti bodo lahko vse efekte winsov prikazovali. Zalostno!

Pravilno!

Predstavljaj si neko manufakturo 100 let nazaj. Stroj na parni pogon. In potem direktor reče -- stroj uporabljamo 80 %! Žalostno!
Kaj si misliš? Verjetno to, da je šef mislil, da mora biti stroj obremenjen 100 % :)
Ti bi pa lepo kupil čim več komponent, od katerih bi bila ena stalno 100 % obremenjena (CPU), ostale bi pa zraven ždele ...
lp, Matevžk


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pentium III xeon 866mhz

Oddelek: Strojna oprema
101332 (1232) Vanadium
»

3D Labs izstopa iz sveta PC-jev

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
233754 (2394) Matevžk
»

Intel se pripravlja na prehod na 45 nm

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
133747 (3070) SavoKovac
»

Nov grafični čip

Oddelek: Novice / Grafične kartice
102009 (2009) Boeing
»

Huda Grafična!

Oddelek: Kaj kupiti
291403 (983) bastadu

Več podobnih tem