Xtreme Systems - Futuremark je do zdaj vsake dve leti izdal novo, zahtevnejšo verzijo programa, ki je s točkami prikazal hitrost računalnika. Po 3D Mark 2001, 2003 in 2005 pa so pri Futuremarku malo pohiteli, saj jutri izide letošnja verzija.
če gre verjeti razpravi na XtremeSystems forumu, bo nova verzija zelo zahtevna, za kartice GeForce 7 ter X1800 družine se pričakuje pičlih dva do tri tisoč točk. Šesta reinkarnacija (zgoraj omenjeni so imeli še dva predhodnika, enega iz leta 1999, drugega pa iz leta 2000) priljubljenega testnega programa bo tudi optimizirana za več-procesorske sisteme (sem spadajo dvojedrniki, 2, 4 in več procesorski sistemi ter do neke mere še Pentiumi z Hyperthreading tehnologijo). Novost pri t.i. Advanced verziji (stane 20 ameriških Dolarjev, osnovna je zastonj) pa je kratka igrica, torej bodo največji zasvojenci 3D Markov zdaj uradno lahko rekli, da je to njihova najljubša igra.
evo bom se prvic spravu mert tocke u tem programu da vidm koliko točk bo dosegel moj že čisto od pokemon yellow upehani radeon 9800SE ali PRO . Hate my graphic card
Že res, da ima vsaka verzija lepšo grafiko pa da se uporabniku s high-end opremo ob pogledu na izplunjen rezultat poveča lulek. Ampak jazst bi rad ugledal igro ki ima vsaj tako naravo kot test V 3dMarku 2001. Zahtevam preveč?
Kiki de Lupis ne zahtevas. oblivion destination morrowind pa njihov gozd in trava zrenderirana v real timu so na posnetkih prou cool zgledal. se prav bo kmal to neki minimalnega...se 1-2 leti =)
He he jest ga mam še vedno ( GeF 3 namerč) in ja nature test je delal počasi. Dokelr nisi imel na računalniku Winse in test in nič drugega. Po ca. 4-6 mesecih pa je šel cel test bolj na slow skozi.
Don't blame me for dl-ing, blame MicroS... for bad stuff.
Ste eni pa res eni kekci. Sej človk ne more verjet da tok padate na te sintetične programe. Raj špilajte igrce kot pa zgubljate čas z downloadanjem in poganjanjem teh programčkov. Al je pa sam tuki ekstremno G33Kish populacija.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)
klemen22, tipično slovensko obnašanje, če ga ti ne boš mogel pognati na tvojem ubogem PCju, potem ga dajmo hitro dajati v nič, da drugi slučajno ne bodo preveč uživali.
Ti 3D Mark benchmarki so dobri, da jih prvič pogledaš, občuduješ in vidiš, kakšne bodo igre čez 2 leti. Za naprej so pa odlični za preverjanje stabilnosti sistema pri overclockanju. Je edini program, ki ti do konca obremeni tako GPU kot CPU pa tudi napake v RAMu se pokažejo.
Če ti ga uspe poganjati celo noč, brez da bi ti računalnik zmrznil potem pomeni, da imaš 100% stabilem sistem v celoti. Sem skoraj prepričan, da 30% overclockanih računalnikov ne zmore 20 krat zaporedno lavfati 3D Mark 05 brez, da bi sistem zmrznil
Je precej bolj zanesliv pokazatelj stabilnosti kot pa recimo Prime ali SuperPI.
Ma vse kar sem hotel reči je da je tukaj 90% folku važno kaj dobijo v 3d marku in potem spamajo v smislu moj vodno hlajeni radeon X1xxx ima pa ne_vem_koliko_pik in je res carski. Igrajte igrce folk s takimi karticami ne pa tuki penisev s točkami si meriti.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)
Nodes: zakaj že? Izi: Zaradi preveč navitega CPU, GPU, RAM, RAM na grafični, zaradi premajhnih voltaž, ... ?
Klemen22: ...da je tukaj 90% folku važno kaj dobijo v 3d marku... Izi: Seveda je važno. To pomeni, da si izbral prave komponente, jih pravilno sestavil, pravilno nasatvil BIOS, izbral prave driverje in pravilno nastavil OS. Če dobiš nižji rezultat, kot nekdo z podobno konfiguracijo pomeni, da si ga nekje polomil in moraš najti vzrok. Zakaj bi sicer dajal toliko denarja, da ti mašina lavfa samo z polovično možno hitrostjo.
Sicer pa kaj bi tebi razlagal, ki verjetno kupuješ konfekcijsko sestavljene PCje Nekaterim je sestavljanje in popolna optimizacija računalnika tudi hobi. In taki 3D Mark programček še kako cenijo.
Hm glede na tisti review prav vidim da je X1800XT čist popušnu napram 7800GTX 512. Že 7800GT je primerljiva z njim v večinio testov. Se pravi da je Nvidia v svoji seriji 7em skrivala še precej rezerve na stvari ki šele prihajajo.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)
klemen22: Kakšne rezerver? NVIDIA ima že od začetka serije 6 precej zmoglivejše pixel shaderje od ATI-ja. Sicer je majčken problem, ker je pri NVIDIJI en razširjen ALU v vsakem pixel shaderju rezerviran za teksturiranje. Ko pa ti bolj in bolj kompliciraš shaderje tako kot 3D Mark 2006 in prihajajoči špili, potem je pa % ukazov v shaderjih ki teksturirajo bistveno manjši razliko pa itak vidiš.