Slashdot - Od prihoda Windows XP x64, ki vsebujejo polno podporo za x86-64 procesorje naprej se postavlja vprašanje, koliko so le-ti dejansko hitrejši od "navadne", torej 32 bitne različice Windows XP operacijskega sistema.
Na to vprašanje poskušajo odgovoriti na ExtremeTech, kjer so vpregli v testen računalnik obe različici Windows Xp in obenem še uporabili dvojedrni procesor Athlon64 X2 4800+. Rezultati ki so jih dobili, so morda malenkost presenetljivi, obenem pa še opozarjajo na nekatere težave Windows XP x64, kot so pomanjkanje gonilnikov in težave z nekatero programsko opremo.
Novice » Ostala programska oprema » Win32 vs. Win64
Tomaz27 ::
Se strinjam z obema. Sta me ravno prehitela ker ko sem prebral novico sem ravno razmišljal, škoda da ni kakega povzetka v nekaj stavkih v smislu: 64 bitni winxp niso nic hitrejsi itd. Tako bi v nekaj stavkih zvedel bistvo. Kogar pa zanimajo detajli pa naj klikne povezavo.
Vglavnem lahko bi res pri takšne vrste novicah vsaj bistvo napisali, ker nas vseh sigurno ne zanimajo detajli testiranja ampak zgolj dejstva, ali so, ali niso hitrejši.
lp
Vglavnem lahko bi res pri takšne vrste novicah vsaj bistvo napisali, ker nas vseh sigurno ne zanimajo detajli testiranja ampak zgolj dejstva, ali so, ali niso hitrejši.
lp
JtSŽ ::
Pol č bojo kej več špilov posvetili tudi 64 bitnim procesorjem se splača to gor dat?
Č bo pa še kr večina špilov narejena za 32 bitne proce pol se pa bl sprača met 32 bitne winse?
Čeprav imam 64 bitni proc...
Č bo pa še kr večina špilov narejena za 32 bitne proce pol se pa bl sprača met 32 bitne winse?
Čeprav imam 64 bitni proc...
Pokaž spoštovanje in boš spoštovan.
Lep Pozdrav,
JtS
Lep Pozdrav,
JtS
Izi ::
Kaj se čudite?
Saj je popolnoma isto kot ko smo iz 16-bitnih Windows 3.11 prehajali na 32-bitne Windows 95
Vsi 16-bitni programi so delali in še vedno delajo hitreje na Windows 3.11 kot na Windows 95
Šele ko so vsi programi in igre postali 32-bitni je bilo smiselno preiti na Windows 95,
kjer pa je kljub vsemu vse delovalo počasneje, ker so Windows 95 potrebovali še enkrat močnejšo mašino za spodobno delovanje kot pa Windows 3.11
Zgodovina se ponavlja.
Zanimivo kako hitro ste pozabili vse to, saj se je dogajalo komaj 10 let nazaj
Saj je popolnoma isto kot ko smo iz 16-bitnih Windows 3.11 prehajali na 32-bitne Windows 95
Vsi 16-bitni programi so delali in še vedno delajo hitreje na Windows 3.11 kot na Windows 95
Šele ko so vsi programi in igre postali 32-bitni je bilo smiselno preiti na Windows 95,
kjer pa je kljub vsemu vse delovalo počasneje, ker so Windows 95 potrebovali še enkrat močnejšo mašino za spodobno delovanje kot pa Windows 3.11
Zgodovina se ponavlja.
Zanimivo kako hitro ste pozabili vse to, saj se je dogajalo komaj 10 let nazaj
G-man ::
Zanimivo kako hitro ste pozabili vse to, saj se je dogajalo komaj 10 let nazaj
Mislim, da se marsikdo ne spomni, ker smo v večini tukaj sodelujoči mladež (jaz sem se bore malo soočil z Win 3.1, pa se zaradi že počutim, da bi se me lahko sosedov froc dotaknil, ker sem tako kul). Jaz lahko štejem za moj prvi OS kar 95-ke (pa je bila bolj slaba izkušnja, saj veš plug and pray, pa tud če je sam CD)
Looooooka ::
vazn da so rabl test,da povejo neki kar je samo po sebi logicno.
ocitno so mel slow news day =)
ocitno so mel slow news day =)
driver_x ::
Med prehodom iz 16 na 32 bitne procesorje in sedanjim prehodom iz 32 na 64 je ena bistvena razlika: takrat se je hardware razvijal bistveno hitreje in že sam prehod na 32 bitni procesor je prinesel ogromno pohitritev. Danes je stvar precej drugačna: moj dve leti star P4 2.8 mi še vedno več kot zadošča za vse moje potrebe.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | nVidia bo ostala samaOddelek: Novice / Grafične kartice | 2982 (2499) | MasterMind |
» | Miza + Računalnik + Star Wars = TIE FighterOddelek: Novice / Modifikacije | 4154 (3609) | rfmw |
» | athlon in pentiumOddelek: Strojna oprema | 1439 (1298) | dr.J |
» | Test LiveCD distribucij LinuxaOddelek: Novice / Ostala programska oprema | 2341 (2341) | Paramedic |
» | Kako bi lahko izgledal LonghornOddelek: Novice / Ostala programska oprema | 3098 (3098) | andrej |