X-Bit Labs - Kot pravijo na X-bit so pri ATI-ju zanikali uporabo novega Shader Model (SA) 3.0a v najnovejših GPU-jih R520.
Med drugimi novimi naprednimi funkcijami, glede na prejšnje generacije jeder, bo podpiralo SM3.0 (brez 'a').
R520 lahko pričakujemo to poletje.
Bo nova revolucionarna arhitektura kjub temu delovala bolje od G70?
Novice » Grafične kartice » ATI ne bo sledil nVidii
Jakob_X ::
Kaj je z gonilniki? Ni nobenih posebnih tezav z ATI gonilniki ze kar nekaj let ne vem zakaj bi bile kaksne posebne tezave v prihodnje samo zaradi vdelave SM3.0 .
billy ::
Plus tega še ima ATI zelo slabo podporo linuxu, kar je tudi velik minus...
Napram nvidia, ki ima baje porihtane gonilnike za linux...
Napram nvidia, ki ima baje porihtane gonilnike za linux...
Senitel ::
Joj... Ampak na grafičnem področju je pa folk res šel zelo pošteno v maloro s pojmi... Shader model (za katerega so EDINE možne verzije: 1.0, 2.0 in 3.0) označuje par pixel shader in vertex shader. Pixel shader-ji (PS) imajo naslednje možne verzije: 1.0, 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 2.0, 2.x, 3.0. Vertex shaderji (VS) pa imajo naslednje možne verzije: 1.0, 1.1, 2.0, 2.x, 3.0. Torej ko rečeš "kartica podpira shader model 3.0" to pomeni, da podpira PS 3.0 in VS 3.0, če rečeš "kartica podpira shader model 1.0" to pomeni, da podpira PS 1.* in VS 1.*, recimo GeForce 3 z PS 1.1, VS 1.1 ali Radeon 8500 z PS 1.4 in VS 1.1.
Pa gremo k problemom s tole novico... "ATI ne bo sledil nVidii", zakaj ne? NV4x podpira SM 3.0, R520 bo tudi podpiral ta isti SM 3.0. "uporabo novega Shader Model (SA) 3.0a" (SA? typo namesto SM?). Kot že omenjeno SM 3.0a ne obstaja in ne bo obstajal. Dokler ne pride Longhorn z SM 4.0, bomo imeli SM 3.0 in nič več ter nič manj.
Seveda to ne pomeni, da bodo NV4x, G70 in R520 identični v funkcionalnosti... Ko rečeš "GPU podpira PS 2.0" točno veš koliko ukazov ima lahko pixel shader, koliko začasnih registrov je in podobno. Ko pa rečeš "GPU podpira PS 2.x" pa ne veš več točno kaj GPU podpira! Lahko je na nivoju osnovne funkcionalnosti PS 2.0, lahko je skoraj na nivoju PS 3.0. In ko rečeš "GPU podpira PS 3.0" lahko to pomeni, da GPU ne prebavi več kot 512 ukazov v pixel shaderju, lahko pa pomeni, da se še pri 4096 ukazih čisto nič ne pritožuje.
In ker ima DirectX 9 malo čuden koncept za HLSL, bo VERJETNO obstajal drug HLSL PROFIL za R520, kot je za NV4x. In ta novi profil bo MOGOČE nosil oznako PS_3_a, ampak ti to čisto nič ne pove o tem, da bi bil ta profil kakor koli bolj napreden od PS_3_0. Sedaj imamo recimo PS_2_0 (R300 serija in njeni derivati), PS_2_a (NV3x serija) in PS_2_b (R420 in derivati), ki vsi spadajo pod PS 2.x kategorijo in PS_2_a podpira največ funkcionalnosti.
Pa gremo k problemom s tole novico... "ATI ne bo sledil nVidii", zakaj ne? NV4x podpira SM 3.0, R520 bo tudi podpiral ta isti SM 3.0. "uporabo novega Shader Model (SA) 3.0a" (SA? typo namesto SM?). Kot že omenjeno SM 3.0a ne obstaja in ne bo obstajal. Dokler ne pride Longhorn z SM 4.0, bomo imeli SM 3.0 in nič več ter nič manj.
Seveda to ne pomeni, da bodo NV4x, G70 in R520 identični v funkcionalnosti... Ko rečeš "GPU podpira PS 2.0" točno veš koliko ukazov ima lahko pixel shader, koliko začasnih registrov je in podobno. Ko pa rečeš "GPU podpira PS 2.x" pa ne veš več točno kaj GPU podpira! Lahko je na nivoju osnovne funkcionalnosti PS 2.0, lahko je skoraj na nivoju PS 3.0. In ko rečeš "GPU podpira PS 3.0" lahko to pomeni, da GPU ne prebavi več kot 512 ukazov v pixel shaderju, lahko pa pomeni, da se še pri 4096 ukazih čisto nič ne pritožuje.
In ker ima DirectX 9 malo čuden koncept za HLSL, bo VERJETNO obstajal drug HLSL PROFIL za R520, kot je za NV4x. In ta novi profil bo MOGOČE nosil oznako PS_3_a, ampak ti to čisto nič ne pove o tem, da bi bil ta profil kakor koli bolj napreden od PS_3_0. Sedaj imamo recimo PS_2_0 (R300 serija in njeni derivati), PS_2_a (NV3x serija) in PS_2_b (R420 in derivati), ki vsi spadajo pod PS 2.x kategorijo in PS_2_a podpira največ funkcionalnosti.
Jakob_X ::
Malinovc: verjetno kaksne tezave definitno so. Noben driver ni brez njih. Jaz osebno pac do sedaj z catalysti nisem imel se nobene tezave in na podlagi lastnih izkusenj domnevam da teh tezav pac ni ravno veliko. Ljudje pac zelo radi vsakic ko se sesuje kista okrivijo driverje za graficno kartico. (tudi jaz sem med njimi pa se je dozdaj vedno izkazalo da se krivec skriva drugje)
Da si pa ti njim poslal 250 bugov so pa tudi ene buče.
Da si pa ti njim poslal 250 bugov so pa tudi ene buče.
Malinovc ::
# verjetno kaksne tezave definitno so. Noben driver ni brez njih....
Kaj pa ce driverja sploh nimas? Js sm brez las ostal zaradi DRI_64...Po xxx izbruhih sm zadevo podaril.
Kaj pa ce driverja sploh nimas? Js sm brez las ostal zaradi DRI_64...Po xxx izbruhih sm zadevo podaril.
Jakob_X ::
DRI 64? kaj pa je spet to?
Glede stronghold 2 in GTA SA pa nebi vedu. NImam toliko denarja in cajta da bi kaj prevec spilal nove spile. Ni pa na ATI strani nic videti da bi ta dva spila imela kaksne tezave. Katero grafo imas in katere driverje?
Glede stronghold 2 in GTA SA pa nebi vedu. NImam toliko denarja in cajta da bi kaj prevec spilal nove spile. Ni pa na ATI strani nic videti da bi ta dva spila imela kaksne tezave. Katero grafo imas in katere driverje?
SebaR ::
Senitel:
Kot že omenjeno SM 3.0a ne obstaja in ne bo obstajal. Dokler ne pride Longhorn z SM 4.0, bomo imeli SM 3.0 in nič več ter nič manj.
To da lahko v novih gpujih uporabijo sm3.0a (PS3.0a, VS3.0a) so navedli na tej zuxxovi strani.Torej možnost je po 'govoricah' obstajala. Ampak je ta sedaj uradno zanikana. Uporabili bodo, kot si sam rekel 'navaden' SM3.0.
Websites were reporting that the R520 would support SM3.0a after Zuxxes' website for the game Earth 2160 claimed SM3.0a support.
Kot že omenjeno SM 3.0a ne obstaja in ne bo obstajal. Dokler ne pride Longhorn z SM 4.0, bomo imeli SM 3.0 in nič več ter nič manj.
To da lahko v novih gpujih uporabijo sm3.0a (PS3.0a, VS3.0a) so navedli na tej zuxxovi strani.Torej možnost je po 'govoricah' obstajala. Ampak je ta sedaj uradno zanikana. Uporabili bodo, kot si sam rekel 'navaden' SM3.0.
Websites were reporting that the R520 would support SM3.0a after Zuxxes' website for the game Earth 2160 claimed SM3.0a support.
Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>
:>
Senitel ::
SebaR: Eko tako se pa novice generirajo... Na strani od Earth 2160 napišejo tole "Unterstützung für Pixel Shader 3.0a, den R520 Chipsatz (ATI)" link. In potem polovico interneta to označi za čisto novo pogruntavščino SM3.0a. In iz tvoje novice se prebere kot da NVIDIA že podpira SM3.0a... Dobro si preberi komentar od Richarda Huddya na X-bit labs: "To the best of my knowledge there is no Shader Model 3.0a or Pixel Shader 3.0a specifications". Jaz sem beta tester za DX9, Huddy je developer relations manager za evropo in se ukvarja samo z DirectX. Če ob tem verjameš govoricam po internetu, potem ti res ne morem najdit bolj kredibilnega vira, da SM3.0a ne in ne bo obstajal.
In kot sem napisal v prejšnjem postu, mogoče bo "PS_3_a" HLSL compiler, ki bo generiral pixel shader 3.0 kodo za R520. Vendar to ne pomeni čisto ničesar o kakšnih koli pixel shaderjih 3.0a kaj šele shader model 3.0a.
In kot sem napisal v prejšnjem postu, mogoče bo "PS_3_a" HLSL compiler, ki bo generiral pixel shader 3.0 kodo za R520. Vendar to ne pomeni čisto ničesar o kakšnih koli pixel shaderjih 3.0a kaj šele shader model 3.0a.
SebaR ::
To je logično, da se najbolj verjame samim razvijalcem kartic, kot pa razvijalcem igric. Richard Huddyu je pa vsekakor za verjeti ;)
Vsej tej pogruntavščini sem pa nasedel tako močno da sem mislim da ima nVidia SM3.0a
Vsekakor pa bo poletje še vroče
Vsej tej pogruntavščini sem pa nasedel tako močno da sem mislim da ima nVidia SM3.0a
Vsekakor pa bo poletje še vroče
Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>
:>
MrStein ::
BoLhCa :
"ATI da ima poštimane gonilnike? Stronghold 2, GTA: SA,.... samo dva nova izmed problemou"
Flatout, (neuporabno) popačena grafika na nVidii z vsemi verzijami driverjev, razen ene. Zdaj pa jo najdi. Ne, ni najnovejša.
* - baje dela prav tudi z eno starejšo beta verzija
"ATI da ima poštimane gonilnike? Stronghold 2, GTA: SA,.... samo dva nova izmed problemou"
Flatout, (neuporabno) popačena grafika na nVidii z vsemi verzijami driverjev, razen ene. Zdaj pa jo najdi. Ne, ni najnovejša.
* - baje dela prav tudi z eno starejšo beta verzija
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
jlpktnst ::
Z nekimi pol leta starimi omega driverji mi je delal Stronghold 2 na R9600 pro M in na R8500 LE. Nisem opazil nobenih problemov.
MrStein ::
Kateri driver ?
Saj je meni tudi delal, ko sem pravo verzijo gonilnika gor dal.
Saj je meni tudi delal, ko sem pravo verzijo gonilnika gor dal.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
MrStein ::
Slučajno imaš edino "pravo" verzijo. Sreča.
Fajn je , če imaš "slučajno" prave nastavitve. Jaz pač nisem imel.
Fajn je , če imaš "slučajno" prave nastavitve. Jaz pač nisem imel.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
BaRtMaN ::
Sreča. Sicer pa nisem nikjer zasledil, da bi imel kdo velike probleme, verjetno nisem bil pozoren.
Da pa ne bom totalno off topic, je tukaj ena zanimiva novička, da bo ATi v R520 uporabil X arhitekturo za povezavo med tranzistorji.
Da pa ne bom totalno off topic, je tukaj ena zanimiva novička, da bo ATi v R520 uporabil X arhitekturo za povezavo med tranzistorji.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nvidiin čip naslednje generacije-G70 (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Strojna oprema | 26514 (17402) | Senitel |
» | ATI ne bo sledil nVidiiOddelek: Novice / Grafične kartice | 3919 (3161) | BaRtMaN |
» | 6600 gt ali 6800 POMOCOddelek: Kaj kupiti | 1202 (933) | Sami |
» | nVidia Geforce 6800 Ultra ali ATi Radeon X800 XTOddelek: Kaj kupiti | 2645 (1856) | kuglvinkl |
» | X900 ali nateg?Oddelek: Strojna oprema | 1156 (763) | d3n15 |