» »

Kyro III?

Kyro III?

Segatech - STM že načrtuje novo grafično čipovje. Izšlo naj bi še do konca leta. To bo, po besedah STM-ja, res tista "prava" stvar. Kyro III bo imel tudi T&L enoto, ki jo tako pogrešamo pri njegovem mlajšem bratcu (Kyro II). Neuradne specifikacije pa so:
  • jedro s frekvenco 300MHz
  • DDR SDRAM s frekvenco 300MHz
  • 128bit-ni pomnilnik
  • 9.6 GB/s pasovovne širine pomnilnika
  • 1200 megapixels/sec
Kartica bo verjetno tudi DirectX 8 prijazna. Ne sicer tako, kot GeForce3, bolj pa kot Kyro II. Seveda so vse informacije zelo neuradne in uradno ne obstajajo. Originalna stran tukaj.

13 komentarjev

undefined ::

WHOA!

yjj ::

Mislim da bo tudi Nvidia poražena, tako kot Intel

Sergio ::

ja lepo bo tole, lepo... samo... bo takrat nVidia že potrebno ukrepala...

Pretorijanec ::

No ja, usaj za konkurenco se nam ni bat. ATI je itq kr neki. Da ne govorim o Matrox-u... Bomo vidl. Čez 3-4 leta bo STM prevzemal Nvidio, tko kot je ona 3dFx.

Luka Percic ::

Heh, upajmo na najboljše, bodimo pripravljeni na najslabše! (če bi STM prevzel nv, to dobro ne spljoh)

Mitja 34 ::

Ena beseda : Konkurenca. :D

Luka Percic ::

Pretorijanec: kyro3 ¨DX8 friendly¨ spljoh ne! Največja prednost DX8 je, da bodo kartice v osnovi zgrajene iz dveh popolnoma prograbilnih delov (vertex in pixel shader),teh pa kyro3 ne bo imel. Če podpira enih par funkcij DX8, še ne pomeni da je friendly. Za ta naziv bo mogel kyro3 še precej zrasti. 8-)

OZZY ::

To pot mislim, da se lahko Nvidia boji konkurence.Že pri kyrot2 dve je bilo videti kaj pa šele z trojko. Me prav zanima kako obvestilo bojo dali ven. Da je kyro tak in drugačen in da raje kupujte geforce 3 ali 4 (če bo že odzuni) in tako naprej....

A.L.T. ::

ah, ko bo pršu ven Kyro III bo veni že GeForce 4! Tak da nebo prevzeu vodstvo, sam konkureca pa verjetn bo (na srednjem cenovnem tržišču, kot je zdj Kyro II). Da bi pa STM tolk zaslužu, da bi prevzeu Nvidio, ki je zdaj že orenk vlka pa skor neverjamem (razen če bo Nvidia tko zastala k je 3Dfx :([:]

Jeebs ::

Ce bo uradno tko lepo kokr je neuradno, pol navalite! Sam do takrat pa let's wait in piece.

element ::

Hja, kyro 3 bo konkurenca v srednjem razredu, ker takrat bo zuni že kakšna geforce 3 ultra, geforce 4 bo že v zadnji stopnji razvoja... Upajmo, da ne bo noben nobenga kupu, ker je bolš, da je konkurenca, k pa da en sam zmaga! :D Zdej se bo mogla tud nVIDIA mal podvizat, k bo mela konkurenco, kar je pa dobro za nas kupce! :D

undefined ::

nVIDIA je že začela zastajat z GF3, saj je že 6 mesecev prepozen! NV30 pa bo itak spet izšel pomladi 2002, tako da nVIDIA že v 2. rundo misli zamuditi en cikel. Če bosta ATI in STM le malo hitrejša pri proizvodnji, se nVIDII ne piše dobro.

undefined ::

The State of 3D

"The NP2 is supposed to be the latest and greatest that Imagination Technologies will be offering. It is again based on the PowerVR architecture, and holds much in common with the Kyro in terms of rendering. It most likely will add pixel shaders to the mix though, and increase the texture size to 2048x2048 (the Kyro only supports textures up to 1024x1024 pixels). Instead of the two rendering pipelines that the Kyro has (and uses very well) the NP2 will feature 4 rendering pipelines. The speed of this chip is estimated to be 300 MHz! When you add the tile based rendering, the four pixel pipelines, and the clock speed of the product, it is not going to be filrate limited! Since overdraw is such a huge performance hit for traditional renderers, the PowerVR architecture (tile based, deferred rendering) makes overdraw a non-issue. On paper it seems that the NP2 has a filrate of 1200 Mpps, but with an average overdraw factor of 3.6 for a scene, the performance of this card in terms of bandwidth and filrate would be over 4000 Mpps! This will also be the first PVR chip that uses an onboard T&L unit, so it is nearly up to spec with the next generation products from other manufacturers. It is unknown at this time if the architecture will be as "programmable" as others coming out (such as the NV-20 and the Radeon II). Programmable meaning programmable pixel and vertex shaders, as well as a programmable T&L unit. There are also many other added functions that makes the architecture much more compatible with current applications (as the PVR architecture has historically had some problems in the compatibility department when it comes to rendering functions, and at times many scenes were not rendered properly). This looks to be their best product as of yet, and will be very capable and competitive with what the rest of the marketplace is showing."


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

GF2 MX400 z 32 al 64

Oddelek: Kaj kupiti
5893 (823) frudi
»

Kyro2 ultra?

Oddelek: Novice / Grafične kartice
61740 (1740) Senitel
»

Prophet 4500

Oddelek: Novice / Grafične kartice
91589 (1589) Mate
»

Kyro III?

Oddelek: Novice / Grafične kartice
131617 (1617) Jeebs
»

Kyro III

Oddelek: Novice / Grafične kartice
151704 (1704) Dalmatinc

Več podobnih tem