» »

Quake3 na P4

Quake3 na P4

Linux Today - Na The Register so naredili test Quake 3 na Linuxu in na Windows XP. Šlo je za Northwood 2.2 GHz 0.13-micron P4, oba operacijska sistema sta bila nameščena na isti mašini. Čeprav so imeli XPji mnogo boljšo podporo vsemu specialnemu hardwareu in so bili Linux driverji bolj bogi, je imel Quake na Linuxu vendarle višji FPS. Glede na to, da je testerja to močno presenetilo, se je odločil, da bo sedaj preizkusil še nekaj cross platform aplikacij kot so OpenOffice, Netscape in Gimp.

12 komentarjev

cyer^3d ::

Taki nerelani testi nastanejo predvsem, ko se jih loti neuk tester. Kot prvo, testiral je v 16 bitni resoluciji med drugim tudi v 640x480...Novejsi driverji za graficne pod winsi predvsem gforce serija so optimizirani predvsem za 32 bitno resolucijo NAD 800x600. Napisal ni niti katere driverji je uporabljal. Pri arhitekturi novejsih game enginov driverji igrajo precej veliko vlogo. Poleg tega, da quake3 arena ni scompilana posebej za p4 procesorje(moji podatki) in lahko 20 stopenjski cevovod kar odpisemo.
Beden nerealen test na katerega se ne zanasati:D

R0K ::

... jaja, še en ki ne prenese poraza ...

...me prou zanima, kako bi blo da bi testirali linux na kakšnem AMD XP 2000+ , recimo Ti500 in na P4 1.7ghz, Radeon 8500 ...

...ful me zanima kakšni bi bli kaj rezultati ..

franci ::

jah vsaj 32bitne barve bi lahko ble ja[:\]

JLP ::

So tud že u 32 bit pa višjih resolucijah testiral in je tm tud velik hitrej bil na Linuxu. Kaj bi šele blo če bi mal bl ble zadeve za Linux optimizirane. Recimo ta test.

cyer^3d ::

ROK a si ti cisto pocco locco? kaksnega poraza??? test pac ni realen. pika.

JPL ..glej glej kaksno naklucje, tudi v tistem testu je bits per pixel 16 in ne 32...NAKLUCJE???

Sicer pa tudi ce bi pod linuxom uspelo napisati driverje hitrejse za quake3 engine..in? quake3 engine je novejsi engine ni pa novi.
V slabem letu zagotovo prihaja doom3, quake4..s popolnoma novo tehnologijo in arhitekturo samega engina, ki bo izkoriscal tisto kar nudi p4 in gforce3. Do takrat pa ne nasedajte nekim bednim testom, ki jih pisejo 13 letni froci v vasem preljubem Washingtonu.

minmax ::

sam nisem gamer, tako da ne wem kaj je najbolj realno.
btw... daj če že kritiziraš te teste vsaj povej kje se najde po tvoje bolj objektivne...

kot sem rekel, nisem gamer, se mi je pa zdelo zanimivo da so pri vseh optimizacijah winsi počasnejši, se oproščam če sem naredil kako krvoskrunstvo ko sem tole postal

tha_man ::

Znano je da linux pobere manj CPU resourcev kot windowsi. Pri manjših ločljivostih, pa tudi pri malo večjih, če je noter GF3, pa je ozko grlo ravno CPU. Zato še take optimizacije kar se grafične kartice tiče ne pridejo do izraza. Pri igrah kjer je ozko grlo grafična kartica pa grem stavit da bo na windowsih hitreje delalo. Če bi bilo seveda vse optimizirano za linux, bi le-ta spet deloval hitreje, ampak ni.

minmax ::

the_man hvala za razlago, zdrava pamet bi dejala da maš verjetn prov
čeprav nikol ne moreš bit zihr, ampak zgleda da vseen maš prav

cyer^3d ::

torej kot prvo nisem nekaksen 'gamer', govorim predvsem iz izkusenj, ki sem jih pridobil pri programiranju...




Objektiven test je zame test, kjer se testira vsaj 3 driverje, v razlicnih resolucijah in razlicni barvni globini. Driver je alfa in omega, tudi zelo dobro napisane aplikacije/igre brez dobrih driverjev izpadejo precej slabse kot bi lahko. Tako pac je v dobi layerjew in abstraktnosti. Vsak del mora delovati brezhibno.




Glede ozkega grla...CPU je ozko grlo proti GPUju ZMERAJ kadar opravlja delo GPUja. Ce npr. dolocen program/igra ne podpira hardwerskega vertex procesiranja (zaradi slabe graficne oz. je slabo napisan) je CPU takoj ozko grlo. Npr. brez HWPja v 3d sceni z 100.000 vertexi bo moral CPU preko matrik updejtati vse vertexe sam, nato pa jih se poslati graficni kartici preko AGPja za nadaljno obdelavo. Z HWPem se GPUju poslje lahko samo 1 matriko, updejtanje pa opravi GPU v precej kratkem casu in tudi prenosov po AGP je precej MANJ. S tem da GPU deluje paralelno z CPUjem kar pomeni, da CPU takrat lahko dela kaj drugega(naprimer AI)....u get the picture? Tega je se precej in se ne da skrciti na par odstavkov.


Pri vsem tem je seveda pomemben tudi sam OS, ki doloca velikost casovne rezine CPUju za dolocen program.

minmax ::

cyer, ja lepa in logicna razlaga... ampak a si hotu tud o teh benchmarkih kaj povedat?

klosar18 ::

dejstvo je tudi da ni povedal ce je ugasnil vse servise pri windows xp,ni povedal kero distribucijo uporablja ni povedal katere servise je imel omogocene pod linuxom,ni povedal če je zagnal prvo x-windowse pa recimo kaksen KDE in šele nato nad njimi naložil quake3 ali je samo zagnak Xfree pa takoj z njim quake3(hitrost je zelo očitna...sem sam probal).
Skratka zadeva je nasploh neprimerljiva še posebej ko pogledaš koliko nepotrebnih servisov ima windows XP omogočenih po defaultu.
Tko....ja ta človek je kreten.

klosar18 ::

aha ups...uporabljaj je gayforce.no ampak vseeno...glede servisov ni bilo povedano nič :)
a kje sploh pise kaj vse nvidia xfree gonilniki znajo izrabljati,uporabljati in s tem(če seveda ničesar ne uporabljajo) pohitriti fps?
za windowse vemo da uporablja vse...
skratka nerealn test še enkrat :P


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Linux kubuntu 8.10

Oddelek: Operacijski sistemi
241309 (884) Sehnsucht
»

"Zakaj Linux ni primeren za namizje?" (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostala programska oprema
706396 (6396) Stalin
»

Suse winerack?

Oddelek: Operacijski sistemi
191217 (990) prix
»

Staknimo glave - razturimo M$

Oddelek: Operacijski sistemi
281894 (1390) Gh0st
»

L I N U X

Oddelek: Operacijski sistemi
181718 (1401) nsignific

Več podobnih tem