»

NV30 ni izpolnila pričakovanj

Tech Seekers - nVidia nas je močno razočarala, saj smo od njenega čipa NV30 pričakovali veliko več, za napake pa je krivila vse razen sebe. Tokrat pa so vodilni možje nVidie priznali, da NV30 Ultra, poznan tudi kot Geforce FX 5800 Ultra, ni izpolnil vseh stvari, ki so jih s partnerji pričakovali. Zagotavljajo pa, da se z Geforce FX 6800 Ultra, ki vsebuje čip NV35 in naj bi na tržišče prišla okoli junija, ista napaka ne bo ponovila. Več o tem ...

2 komentarja

MSIjev GeForce

Hardware Zone - nVidia je trenutno eden izmed vodilnih proizvajalcev grafičnih procesorjev. Pred kratkim se je na policah (na žalost ne tudi pri nas) pojavila nova predstavnica družine GeForce -- imenuje se MSI G4Ti4200-VTD8X. Kot lahko razberemo iz njenega imena, je proizvajalec MSI -- ki ga bolje poznamo kot izdelovalca matičnih plošč -- ter ima zanimivo lastnost, ki je že zvezda stalnica pri ATIjevih karticah, da podpira AGP 3.0 (8x).To kartico so si ogledali na Hardware Zone.

3 komentarji

Nov test - primerjava osmih grafičnih kartic

Slo-Tech - Končno sem za vas spisal test osmih grafičnih kartic. Vse od njih podpirajo tehnologije DirectX 8.0, so grajene v 0.15 mikronski tehnologiji, imajo vsaj 64 megabajtov pomnilnika, a se vseeno njihove cene gibljejo med sprejemljivimi 20.000 ter glomaznimi 120 tolarskimi tisočaki. ATi Radeon 9700 PRO, Sis Xabre, nVidia Geforce 4 Ti 4200, 4400, 4600, Radeon 9000 PRO ter 9000 128 MB in Matroxova Parhelia. Vse pod eno konfiguracijo, združene v medsebojnem boju. Branje testa obvezno. Prebij se, kdor se more [:D]. Klik!

41 komentarjev

Novi Detonatorji 30.82

Nvidia - nVidia nas je včeraj ponovno razveselila s svežo verzijo svojih Detonatorjev, ki tokrat nosijo oznako 30.82. Ta verzija je uradna, kar pomeni da jo lahko snamete iz nVidiinih strežnikov. Če uporabljate Windows 9x/ME kliknite tukajle če pa uporabljate Windows 2000 ali XP kliknite tu. Če radi preizkušate jih lahko namestite takoj, sicer pa lahko tudi počakate na informacije tistih, ki so to že storili.[:D]

4 komentarji

Renderiranje filmov v realnem času?

The inquirer - Če gre verjeti temu poročilu na The Inquirer, se lahko bojimo, da bomo kaj kmalu lahko ugledali fotorealistične igrice. nVidia, naš najbolj napredni (heh :)) proizvajalec grafičnih procesorjev za igričarje, je pred časom naznanila, da bi lahko njen procesor (nVidia George Ti4600) lahko v realnem času zrenderiral film Final Fantasy, in to s 24 sličicami v sekundi. To so tudi poskusili na Athlonu XP 2100+ s 256 MB pomnilnika. Avtor je baje ostal odprtih ust, saj je zadeva tekla tekoče z izjemo občasnih izpadov sinhronizacije med zvokom in sliko. Vizualni efekti naj bi bili identični kot v filmu, čeprav v to dejstvo močno dvomim. Če je na temu vsaj pol resnice, se jaz 3D Marka 2002 že bojim [:D]. V pričakovanju DirectX 9, Matroxove Parhelie, nVidiinega DreamForcea, ATIjevega R300 ter igric, ki bodo to pošastno moč celo deloma izkoriščale...

11 komentarjev

nVidia Cg

več strani - Novica včerajšnjega dne, lahko mirno rečemo. nVidia, naš najbolj agresivni razvijalec 3D tehnologij za igričarje, je, vsaj po mojem mnenju, naredil velik korak v pohitritvi razvoja trodimenzionalnih aplikacij. Fora je v tem: nVidia Cg je vmesna plast med razvijalcem programske opreme ter API vmesnikom. Namesto da bi razvijalec pisal kodo direktno v OpenGL 1.3 ter DirectX 8.1 jeziku, bo ta korak zanj naredil kar nVidia Cg sam. Tako se odpirajo zelo velike možnosti za poenostavitev ter pohitritev razvojnih procesov, saj lahko z navadnim vtičem (plug-inom) za Mayo ali 3D Studio, ki izvrže končno sceno v Cg jeziku, imamo le-to sceno prenešeno v zelo kratkem času. Naslednji napredek leži...

5 komentarjev