»

Netflix zagnal igričarsko ponudbo

Netflix - Po več mesecih preizkušanja so pri Netflixu lansirali prvih pet iger, s katerimi svoj repertoar vsebin širijo še na interaktivno digitalno zabavo. Zaenkrat še ne gre za pravi servis za pretočno igranje, temveč zgolj dodatek k obstoječi ponudbi.

Letošnjega julija so pri Netflixu objavili, da svojo dejavnost razširjajo tudi na področje iger. Ker gre za največjega ponudnika videa na zahtevo, je novica sprožila kar dosti vznemirjenja, poleg pa so privabili tudi nekdanjega Electronic Artsovega menedžerja Mika Verduja. Toda pri podjetju so sami kmalu pomirili, da zaenkrat še ne nameravajo lansirati gromozanskega servisa za pretočno igranje, kot sta Googlova Stadia in Amazonova Luna, temveč ciljajo na nekaj v smeri Applove posrečene storitve Arcade. Se pravi, igre bodo preprosto dodaten del ponudbe v okviru Netflixovih naročnin, v vlogi založnika in producenta pa bodo imeli tudi lastno vejo razvoja. Za namen slednje so septembra prevzeli studio Night School, ki ga poznamo po avanturi...

0 komentarjev

Kateri so vzroki za težave igričarskega servisa Stadia?

Slo-Tech - Bloomberg in Wired sta v petek objavila preiskovalni poročili o notranjem delovanju Googlovega oddelka Stadia, ki razkrivata nekaj razlogov za to, da storitvi za pretočno igranje ni uspelo upravičiti vseh pričakovanj, ki so nastala po predlanski bučni najavi.

Ko so na pomlad pred dvema letoma v Googlu najavili storitev za pretočno igranje Stadia, so ustvarili sliko zelo odločno zastavljenega projekta, s katerim so nameravali igranje iz oblaka po desetletju bolj ali manj uspešnih poskusov drugod po svetu naposled postaviti na samo čelo industrije. Glede na to, da se je tega naposled lotil eden največjih med tehnološkimi velikani, ki ima na voljo zmogljivo internetno hrbtenico, so bila pričakovanja velika. Toda lansiranje je bilo za mnoge zanesenjake dokajšnje razočaranje, saj je bila storitev videti kot beta test, pri čemer je bila kvaliteta prenosa podatkov pravzaprav še najmanjši problem. Podjetje si je privoščilo precej nerodnosti v odnosu s strankami, kot so neizpolnjene...

14 komentarjev

Spor med Epic Games in Applom se zaostruje

Slo-Tech - Ravsanje med Epic Games in Applom zaradi spora okoli višine davka v App Storu se je prelevilo v žolčen pravni dvoboj. Apple je za talca vzel Unreal Engine in skuša blokirati njegov razvoj na svojih napravah, kar pa je nato sprožilo podporo Microsofta Epicu.

Pred dvema tednoma je prišlo do enega bolj monumentalnih trkov med tehnološkimi velikani, ko je igričarska firma Epic Games na populističen način sprožila spor z Applom in Googlom, vse zaradi njunega 30-odstotnega davka, ki ga od transakcij pobirata na svojih nalinijskih trgovinah App Store in Google Play. V Epicu so dogodke izzvali tako, da so za svojo priljubljeno igro Fortnite dostavili posodobitev, ki omogoča mikroplačevanje mimo trgovin in s tem pravil, kar je najprej sprožilo blokado igre na eni strani in nato še tožbo na strani Epica. Kako se bo Timu Sweeneyju in druščini tvegano igračkanje izšlo, je v veliki meri odvisno od tega, koliko drugih podjetij in pa politikov bodo uspeli pridobiti na svojo stran - gotovo pa si...

200 komentarjev

Google Stadia novembra s plačljivo preizkusno različico

Euro Gamer - Pri Googlu so po desni prehiteli norijo prihajajočega sejma E3 in pojasnili mnogo podrobnosti o ambicioznem servisu za pretočno igranje Stadia. Najbolj zagnani ga bodo lahko preizkusili letošnjega novembra, a bodo za to plačali 120 evrov. Takrat bo štartal v štirinajstih državah in z nekaj čez tridesetimi igrami. Naslednje leto dobi polno obliko z brezplačnim in premijskim računom.

Ko je Google marca najavil storitev za pretočno igranje Stadia, sta se v odzivih mešala navdušenje in zadržana previdnost. Obljub o hitrem poganjanju iger v oblaku, ki bi jih nato lahko igrali že na šibkih napravah, smo se pač doslej že naposlušali, pa jih še nihče ni v celoti izpolnil. Predvsem pa pri Googlu takrat niso navedli najpomembnejših podrobnosti: cene in izbora iger, na...

37 komentarjev

Google najavil prelomno platformo za pretočno igranje Stadia

Slo-Tech - Na GDCju v San Franciscu se je že odvila najbolj pričakovana najava, saj je Google odgrnil tančico s platforme Stadia, ambicioznega servisa za pretočno igranje, ki je doslej nosil delovno ime Project Stream in bi lahko pomenil največji premik v igričarstvu v naslednjem desetletju.

Ideja "Netflixa za igre", kjer kodo namesto domače naprave poganja strežniški oblak in k nam pretaka video, je stara že skoraj dve desetletji, medtem ko so prvi zaresen tovrsten servis, OnLive, pognali leta 2010. Pa vendar pri večini igričarjev pojem pretočnega igranja še vedno sproža odpor, saj kvaliteta izvedbe doslej še ni dosegla ravni, ki bi povzročila vsesplošno rabo takšnih storitev. Zamik zaradi potovanja signala do strežnika in pa skompresirana slika sta za večino še vedno...

17 komentarjev

Netflix pobrisal vse kritike uporabnikov

vir: Wikipedia
Indiewire - Netflix je ta konec tedna s svoje strani zbrisal vse kritike filmov, serij in drugih oddaj, ki so jih v zadnjem desetletju spisali njihovi uporabniki. Prejšnji mesec je o svoji nameri sicer obvestil javnost, nato je konec julija onemogočil dodajanje novih zapisov, nihče pa ni zares verjel, da se bo tak genocid javnega mnenja tudi zares zgodil. Mnenja uporabnikov so bila sicer vidna le pri dostopanju do storitve prek računalnika, ne pa tudi v mobilni različici in v tistih, ki so vgrajene v najrazličnejše predvajalnike in povezane televizorje.

Spomnimo, pred nekaj več kot letom dni je podjetje ukinilo tudi ocenjevanje kakovosti posameznih oddaj z od ene do pet zvezdic, nadomestila sta jih palec gor oz. palec dol. Po...

152 komentarjev