»

Microsoft z znižanjem provizij v boj proti Steamu

The Verge - Microsoft je sporočil, da bo z avgustom znižal provizijo, ki jo zaračunava izdajateljem iger za računalnike na svoji platformi Microsoft Store. S trenutnih 30 odstotkov se bo spustila na 12 odstotkov, s čimer izenačuje pogoje Epic Games, medtem ko Valve s Steamom še vedno vztraja pri 30 odstotkih (kar se zniža na 25 odstotkov po 10 milijonih dolarjev in 20 odstotkov po 50 milijonih dolarjev).

Ne bo pa znižanje veljalo za igre za konzole Xbox, kjer provizija ostaja 30-odstotna. Razlog je bržkone v drugačni logiki prodaje iger za konzole, saj so tam subvencije strojne opreme znatne, zato jih proizvajalci nadoknadijo s cenami iger. To velja tako za Microsoft kakor tudi Sony in Nintendo.

Zanimivo bo opazovati, ali bosta Microsoft in Epic Games uspela privabiti več založnikov. Steam ima še vedno prevladujoč tržni delež, čeprav čedalje več založnikov meni, da si ne zasluži 30-odstotnega deleža pogače od prodaje. Ni namreč vse v odstotkih, temveč tudi v uporabniški izkušnji, ki je bila...

18 komentarjev

Tudi Google bo znižal provizijo v Play Storu

Slo-Tech -
Začenši s 1. julijem, bo Google za polovico znižal 30 odstotno provizijo, ki jo pobere ob vsakem plačilu v svojem Play Storu. Popust bo veljal vse dokler ponudnik v tekočem letu ne bo zaslužil milijona ameriških dolarjev, zatem bo znova obdavčen s 30 odstotki. Podoben popust je lani novembra pripravil tudi Apple, a s pomembno razliko: pri njih gre za poseben "program", ki ga moraš zapustiti, potem, ko prvič v letu dni presežeš milijon dolarjev, medtem, ko se bo igra pri Googlu vsako leto začela znova in bo do zasluženega milijona veljala tako za garažne programerje, kot tudi za največje založbe.

Kot so povedali pri Googlu, bo sprememba razveselila veliko njihovih razvijalcev. Relativno seveda, saj svoje izdelke na njihovi tržnici zaračunava le 3 odstotke ponudnikov. Res pa je, da jih od teh le odstotek v letu dni zasluži več od razmejitvenega milijona, zato jih bo popusta deležna velika večina.

Vodstva Googla seveda ni poprijel nenaden napad empatije, pač pa je podjetje...

16 komentarjev

Spor med Epic Games in Applom se zaostruje

Slo-Tech - Ravsanje med Epic Games in Applom zaradi spora okoli višine davka v App Storu se je prelevilo v žolčen pravni dvoboj. Apple je za talca vzel Unreal Engine in skuša blokirati njegov razvoj na svojih napravah, kar pa je nato sprožilo podporo Microsofta Epicu.

Pred dvema tednoma je prišlo do enega bolj monumentalnih trkov med tehnološkimi velikani, ko je igričarska firma Epic Games na populističen način sprožila spor z Applom in Googlom, vse zaradi njunega 30-odstotnega davka, ki ga od transakcij pobirata na svojih nalinijskih trgovinah App Store in Google Play. V Epicu so dogodke izzvali tako, da so za svojo priljubljeno igro Fortnite dostavili posodobitev, ki omogoča mikroplačevanje mimo trgovin in s tem pravil, kar je najprej sprožilo blokado igre na eni strani in nato še tožbo na strani Epica. Kako se bo Timu Sweeneyju in druščini tvegano igračkanje izšlo, je v veliki meri odvisno od tega, koliko drugih podjetij in pa politikov bodo uspeli pridobiti na svojo stran - gotovo pa si...

200 komentarjev

Epic Games v čelnem spopadu z Applom in Googlom

Ars Technica - V četrtek je Apple zaradi nespoštovanja pravil s svoje trgovine Apple Store umaknil igro Fortnite, nekaj ur zatem pa mu je z enakim ukrepom sledil še Google. Epic Games, snovalci Fortnita, so imeli odgovor že skrbno pripravljen, saj so proti velikanoma takoj sprožili tožbo, ki jo obenem spremlja še nenavadno bizarna medijska kampanja.

Kdor je letos poleti pričakoval kisle kumarice, se je uštel, kajti Epic Games so se z Applom in Googlom zapletli v spor, ki je navzven morda videti kot banalno podjetniško izsiljevanje, a lahko vendarle daljnosežno odloča o naravi delovanja online trgovin tehnoloških velikanov. Vse se je pričelo v četrtek popoldne, ko so v Epic Games lansirali novo posodobitev za svoj igričarski fenomen Fortnite. Specialnost "Mega Dropa" je v spremembi mikronakupovanja vsebine v igri, saj so uporabniki po novem dobili možnost nakupa neposredno od Epica, se pravi mimo trgovin Apple Store ali Google Play, ki si od vsake transakcije vzameta 30 odstotkov, nad čimer v...

255 komentarjev

Epic Games zagnal lastno spletno trgovino

Slo-Tech - Igričarski studio in založnik Epic Games je pognal Epic Games Store, spletno trgovinico za igre, s katero se želi odprto zoperstaviti Steamu.

Nalinijska trgovina Steam ima sicer vse več vidnih tekmecev, kot sta GOG.com in Itch.io, a še vedno zelo trdno sedi na prestolu med igričarskimi tržnicami. Zdaj se je pojavil še en izzivalec, nihče drug kot Epic Games, ki ga mularija pozna po Fortnitu, tisti malo starejši pa po Unrealu in Gears of War. Očitno je nesluten in čisto divji uspeh Fortnita dvignil apetite v firmi, zaradi česar so se odločili nove milijone dolarjev vložiti v trgovanje. Pri tem povsem odkrito hodijo v zelje Steamu, saj je poglavitna prednost njihove trgovine, ki jo izpostavljajo, ta, da od razvijalcev iger zahtevajo zgolj dvanajst odstotkov prometa, v nasprotju s...

22 komentarjev

Koliko naj stane e-knjiga? Amazon: 10 dolarjev

Jeff Bezos si želi nižje cene e-knjig, a ne iz altruizma.

Slo-Tech - Če vprašate, koliko bi morala stati e-knjiga, boste dobili toliko kot odgovorov, kot je sogovornikov. Učbeniški odgovor je seveda toliko, kolikor je trg pripravljen plačati zanje, a zgodba ni tako enostavna, ker imajo igralci različne interese.

Trenutno se e-knjige precej drage, saj dosegajo ceno tudi do 15 dolarjev in več. Postavljanje njihove cene je odvisno od modela, ki ga uporablja prodajalec. Medtem ko Apple pušča založnikom proste roke z agencijskim modelom in se zadovolji z deležem od izkupička, je Amazon naklonjen nakupu na debelo in nadaljnji prodaji po ceni, ki bi jo določil sam.

Amazon sedaj intenzivno lobira za spremembe. Ta teden so javno razkrili nekaj številk, ki temeljijo na dejanskih podatkih o prodaji e-knjig. V sporočilu za javnost...

20 komentarjev