»

Google bo ukinil platformo za igre Stadia

Slo-Tech - Google je sporočil, da bo 18. januarja prihodnje leto ukinil storitev Stadia. Storitev, ki je omogočala igranje iger v oblaku, je bila že nekaj mesecev na seznamu za odstrel, saj se je število novih iger zmanjševalo, podjetje pa je zaprlo svoje studie za razvoj iger. Čeprav je Google še poleti zatrjeval, da Stadia ostaja, se to ne bo zgodilo. Podpredsednik Stadie Phil Harrison je v objavi za javnost zapisal, da storitev med uporabniki ni dosegla priljubljenosti, ki jo je Google želel, zato jo bodo kljub izdatni tehnološki podpori ugasnili.

V praksi to pomeni, da bodo do 18. januarja skoraj vse igre delovale kot doslej. Sredi januarja bodo začeli vračila denarja za nakupe strojne opreme (Stadia Controller, Founders Edition, Premiere Edition itd.) v Google Storu in programske opreme (igre, dodatki) v Stadia Store. Strojne opreme večinoma ne bo treba fizično vrniti. Naročnine na Stadia Pro ne bodo del vračil, se pa pretečene naročnine odslej ne bodo več podaljševale (bo pa naročnikom...

23 komentarjev

CNN+ propadel po rekordno kratkem času

vir: CNN
CNN - Zgolj dober mesec po zagonu novičarske pretočne storitve CNN+ bo ta 30. aprila ugasnila, med razloge pa je poleg srdite tekme med pretočnimi servisi mogoče šteti tudi organizacijsko kolobocijo ob združitvi WarnerMedie in Discoveryja.

Ko je 29. marca luč sveta ugledal pretočni servis CNN+, ga je strokovna javnost opazovala z velikim zanimanjem. V nasprotju z velikani, kot so Netflix, Disney+ ali HBO Max, namreč CNN+ ponuja izključno novičarske ter informativne vsebine. Ne samo, da je s tem že v štartu prikrajšan v primerjavi s konkurenco na že precej zasičenem trgu pretočnih storitev, ampak povrhu vsega ponuja stvari, za katere je malokdo pripravljen plačevati dodatno - in to 6 dolarjev mesečno. Še posebno pa v času, ko se morajo tudi ugledne novinarske hiše boriti za slehernega kupca. Zato ni presenetljivo, da servis ni dosegel predvidenih 150.000 naročnikov v prvem mesecu, temveč jih v teh dneh beleži zgolj dobrih 10.000. Tako je kar logična novica, da se projekt že po dobrem...

26 komentarjev

Kateri so vzroki za težave igričarskega servisa Stadia?

Slo-Tech - Bloomberg in Wired sta v petek objavila preiskovalni poročili o notranjem delovanju Googlovega oddelka Stadia, ki razkrivata nekaj razlogov za to, da storitvi za pretočno igranje ni uspelo upravičiti vseh pričakovanj, ki so nastala po predlanski bučni najavi.

Ko so na pomlad pred dvema letoma v Googlu najavili storitev za pretočno igranje Stadia, so ustvarili sliko zelo odločno zastavljenega projekta, s katerim so nameravali igranje iz oblaka po desetletju bolj ali manj uspešnih poskusov drugod po svetu naposled postaviti na samo čelo industrije. Glede na to, da se je tega naposled lotil eden največjih med tehnološkimi velikani, ki ima na voljo zmogljivo internetno hrbtenico, so bila pričakovanja velika. Toda lansiranje je bilo za mnoge zanesenjake dokajšnje razočaranje, saj je bila storitev videti kot beta test, pri čemer je bila kvaliteta prenosa podatkov pravzaprav še najmanjši problem. Podjetje si je privoščilo precej nerodnosti v odnosu s strankami, kot so neizpolnjene...

14 komentarjev

Google se odreka razvijanju lastnih iger za Stadio

vir: Google
Google - Iz Googla je prišla novica, da so obema studijema, ki so ju ustanovili za razvoj iger za svoj pretočni igričarski servis Stadia, šteti dnevi. Na samo pretočno storitev to na kratki rok ne bo imelo vpliva, a dolgoročno pomeni pomembno preusmeritev Googlovih prioritet.

Ko so v Googlu predlani pompozno naznanili storitev za pretočno igranje Stadia, so zarisali širokopotezen načrt razvoja naslednje stopnje igričarjenja, ki bo bo po njihovem potekala v oblaku in nam pošiljala igre na vse mogoče naprave, ob vsakem času in kamor koli (kjer je na voljo dovolj široka internetna pipica, to je). Notranja razvojna studia v Los Angelesu in Montrealu, ki so ju ustanovili nalašč za razvoj lastnih naslovov, imata zato precej pomembnejšo vlogo, kot je videti na prvi pogled. Gre obenem za nekakšna raziskovalna laboratorija za inovativno izrabo oblaka v igrah - na primer za vdelavo naprednih fizikalnih simulacij ali strojno učene umetne pameti, kar bi teoretično strežniška hrbtenica omogočala -...

10 komentarjev

Amazon najavil pretočen igričarski servis Luna, kroglaste zvočnike Echo in hišnega drona s kamero

novi Echo Dot Kids

Slo-Tech - Na svoji jesenski hardverski predstavitvi so pri Amazonu oznanili nekatere pričakovane naprave in storitve, kot je lasten pretočni servis za igranje iger in nove izvedenke pametnih zvočnikov ter routerjev; pa tudi kakšno nenavadnost, kot je majhen leteči dron za varovanje notranjih prostorov.

Jesenski čas pred zimsko prodajno norijo ima za lastno tiskovko rezerviran tudi Amazon. Lanska je bila osredotočena predvsem okoli tlačenja Alexe v vse mogoče reči, letošnja pa je bila malce bolj raznolika. V prvi vrsti zaradi najave pretočnega igričarskega servisa Luna, s katerim se Amazon na temelju svoje močne hrbtenice v oblaku AWS spušča v neposreden boj z Googlovo Stadio, Microsoftovim xCloudom in drugimi. Luna bo znala igre pretakati na PCje, mace, Fire TV in tudi iOS. Slednje je še posebej zanimivo, ker je Apple v začetku septembra posodobil pravilnik App Stora na način, ki močno ovira aplikacije za streamanje iger. V Amazonu so se temu elegantno izognili tako, da Lune na iPhonih ne...

11 komentarjev

Spor med Epic Games in Applom se zaostruje

Slo-Tech - Ravsanje med Epic Games in Applom zaradi spora okoli višine davka v App Storu se je prelevilo v žolčen pravni dvoboj. Apple je za talca vzel Unreal Engine in skuša blokirati njegov razvoj na svojih napravah, kar pa je nato sprožilo podporo Microsofta Epicu.

Pred dvema tednoma je prišlo do enega bolj monumentalnih trkov med tehnološkimi velikani, ko je igričarska firma Epic Games na populističen način sprožila spor z Applom in Googlom, vse zaradi njunega 30-odstotnega davka, ki ga od transakcij pobirata na svojih nalinijskih trgovinah App Store in Google Play. V Epicu so dogodke izzvali tako, da so za svojo priljubljeno igro Fortnite dostavili posodobitev, ki omogoča mikroplačevanje mimo trgovin in s tem pravil, kar je najprej sprožilo blokado igre na eni strani in nato še tožbo na strani Epica. Kako se bo Timu Sweeneyju in druščini tvegano igračkanje izšlo, je v veliki meri odvisno od tega, koliko drugih podjetij in pa politikov bodo uspeli pridobiti na svojo stran - gotovo pa si...

200 komentarjev

Beta test pretočnega servisa xCloud se začne prihodnji mesec

Euro Gamer - Microsoft bo storitev za pretočno igranje xCloud oktobra poslal v prvi beta preizkus - toda le v ZDA, Veliki Britaniji in Južni Koreji.

Lanskega oktobra so pri Microsoftu najavili xCloud: storitev, skozi katero bo moč igre pretočno poganjati na mobilnih napravah, računalnikih in konzolah; sprva bo šlo za naslove z Xboxov, pozneje tudi druge. Čeprav servisi za pretočno igranje niso nova zadeva, pa je xCloud zaradi dobrega slovesa in zmogljivosti Microsoftovega oblaka Azure mahoma postal eden glavnih tekmecev Googlovi sorodni platformi Stadia. Pričakovanja so še podžgali pozitivni vtisi s preizkusov na letošnjem sejmu E3.

Leto dni pozneje se bodo zadeve lahko lotili prvi domači zanesenjaki - če prebivajo v Združenih državah, Združenem kraljestvu ali Južni Koreji. Test bo za začetek omejen na Androidne telefone in tablice z verzijo OSa vsaj 6.0, uporabniki bodo morali imeti tudi Xboxov modrozobi igrator. V tej fazi bodo za igranje na voljo Halo 5: Guardians, Gears 5, Killer Instinct...

11 komentarjev

Google Stadia novembra s plačljivo preizkusno različico

Euro Gamer - Pri Googlu so po desni prehiteli norijo prihajajočega sejma E3 in pojasnili mnogo podrobnosti o ambicioznem servisu za pretočno igranje Stadia. Najbolj zagnani ga bodo lahko preizkusili letošnjega novembra, a bodo za to plačali 120 evrov. Takrat bo štartal v štirinajstih državah in z nekaj čez tridesetimi igrami. Naslednje leto dobi polno obliko z brezplačnim in premijskim računom.

Ko je Google marca najavil storitev za pretočno igranje Stadia, sta se v odzivih mešala navdušenje in zadržana previdnost. Obljub o hitrem poganjanju iger v oblaku, ki bi jih nato lahko igrali že na šibkih napravah, smo se pač doslej že naposlušali, pa jih še nihče ni v celoti izpolnil. Predvsem pa pri Googlu takrat niso navedli najpomembnejših podrobnosti: cene in izbora iger, na...

37 komentarjev

Google najavil prelomno platformo za pretočno igranje Stadia

Slo-Tech - Na GDCju v San Franciscu se je že odvila najbolj pričakovana najava, saj je Google odgrnil tančico s platforme Stadia, ambicioznega servisa za pretočno igranje, ki je doslej nosil delovno ime Project Stream in bi lahko pomenil največji premik v igričarstvu v naslednjem desetletju.

Ideja "Netflixa za igre", kjer kodo namesto domače naprave poganja strežniški oblak in k nam pretaka video, je stara že skoraj dve desetletji, medtem ko so prvi zaresen tovrsten servis, OnLive, pognali leta 2010. Pa vendar pri večini igričarjev pojem pretočnega igranja še vedno sproža odpor, saj kvaliteta izvedbe doslej še ni dosegla ravni, ki bi povzročila vsesplošno rabo takšnih storitev. Zamik zaradi potovanja signala do strežnika in pa skompresirana slika sta za večino še vedno...

17 komentarjev