»

GDC se odvija na spletu

Gamasutra - Čeprav je bila prireditev Game Developers Conference uradno prestavljena na poletje, se znaten delež predavanj in drugih dejavnosti skozi tekoči teden odvija na spletu - in to brezplačno.

Game Developers Conference v San Franciscu je največji letni dogodek za razvijalce iger na svetu. Karte za obiskovalce predavanj stanejo od več sto dolarjev navzgor, zato je običajno omejen na profesionalce. Posnetki in dokumenti s predavanj so sicer mnogokrat dosegljivi na strani GDC Vault, a se odklenejo šele po določenem času. Letos pa lahko zaradi tegob, povezanih s koronavirusom SARS-CoV-2, zadevo spremljajo tudi navadni smrtniki. GDC 2020 je bil predstavljen na še vedno nedoločen poletni termin, a precej velik delež predavanj se odvija ta teden - na spletu in povsem brezplačno. Neposredne prenose in posnetke je mogoče videti na GDCjevem Twitch kanalu, dosegljivi bodo tudi v Vaultu. Izjema je Microsoft, ki je (seveda) svoj delež ponudil skozi lasten servis Mixer.

Razen predavanj so pretočno...

1 komentar

Facebookova konferenca F8 odpovedana, GDC preložen

Slo-Tech - Koronavirus jemlje nov davek med letošnjimi tehnološkimi dogodki. Po sejmu MWC je tako odpovedana Facebookova razvijalska konferenca F8, medtem ko Game Developers Conference prestavljajo na poletje.

Dogajanje v preteklem tednu je bilo na moč podobno tistemu pred odpovedjo sejma Mobile World Congress: najprej sta 20. februarja Sony in Facebook prva oznanila, da se zaradi grožnje koronavirusa SARS-CoV-2 ne bosta udeležila največjega dogodka za razvijalce iger na svetu, prireditve Game Developers Conference v San Franciscu, ki bi se morala pričeti 16. marca. Nato so sledili Electronic Arts, Unity, Microsoft, Epic Games in Activision/Blizzard, kar je bilo preveč in organizatorji so morali včeraj vreči puško v koruzo. Toda v nasprotju z MWC se letošnji organizaciji konference niso odpovedali v celoti, temveč trenutno načrtujejo izvedbo v še nedoločenem poletnem terminu. Del predavanj in dogodkov v okviru GDCja, kot je Independent Games Festival, pa bodo prestavili na splet.

Za...

2 komentarja

Alternativni načini upravljanja iger na GDC 2010

Heise - Ta konec tedna se je v San Franciscu sklenila Game Developers Conference, kjer so podjetja kazala obrise prihodnosti pri upravljanju videoiger. Obširno smo se razpisali o Sonyjevem PlayStation Move, a to ni bila edina nova zamisel na konferenci. Poglejmo si še ostale.

Mokre sanje vseh igralcev je seveda upravljanje z mislimi, čemur se proizvajalci sramežljivo bližajo. Neurosky je izdelal poceni sistem in k sodelovanju pritegnil podjetje Mattel z Mindflexom. Za 200 dolarjev so izdelali primitiven vmesnik med možgani in računalnikom v obliki slušalk s štirimi elektronskimi senzorji, ki zaznavajo alfa (8-13 Hz) in gama (nad 30 Hz) možganske valove. Cilj je doseči stanje maksimalne...

5 komentarjev

GDCAlpeAdria 2006

Slo-Tech - Game Developers Conference Alpe Adria se bo pri nas dogajal prvič. Podobna odvijanja se čez lužo vrstijo že kar nekaj let, tokrat pa bo Ljubljana gostiteljica dogodka, katerega namen je spodbujati rast industrije interaktivne zabave - iger. To je idealna priložnost za širjenje koristnih informcij skozi predavanja ali okrogle mize ter seveda možnost za sklepanje poslov. Tematika se tako deli na programiranje, ustvarjalno stran ter poslovno stran, kjer razvijalec računalniških iger poskuša prepričati založnika, da je prav njihova igra prihajajoča uspešnica.

V upanju, da dogodek privabi čim širše občinstvo, GDCAA vabi vse, ki bi bili pripravljeni sodelovati pri pripravi kvalitetnih predavanj.

4 komentarji

Intervju z Richardom Huddyem

Slo-Tech - Slo-Tech svojim zvestim bralcem, bralkam in vesoljcem pripravlja intervju z enim izmed najboljših ljudi s področja računalniške grafike današnjega časa -- gospodom Richardom Huddyem. Richard Huddy je s skoraj dvajsetimi leti prakse na področju računalniške grafike eden izmed najbolj spoštovanih predavateljev na konferencah za programerje iger, kot je naprimer GDC ( Game Developers Conference). Lani je tako po štirih letih pri nVidii zapustil delo v oddelku za stike s programerji in z nekaj sodelavci ustanovil podjetje Code Mafia, ki se je kmalu povezalo z ATIjem. Richard Huddy je tako sedaj odgovoren za stike s programerji za ATI. Svoja vprašanja lahko zastavite v temi v forumu.

0 komentarjev

ATI in NVidia objavila prezentacije z GDC-ja

GDC - Tako ATI kot NVidia sta na svojih domačih straneh objavila svoje prezentacije z GDC-ja (Game Developers Conference), ki je potekal prejšnji teden. ATI-jeve prezentacije dobite tukaj in zavzemajo predvsem področje, kjer je ATI v rahli prednosti (SmartShader). NVidine prezentacije pa so na voljo tukaj in obsega praktično vse od optimizacij do prihodnosti. Še posebej se mi zdi zanimiva prezentacija Richarda Huddya What Comes After 4, ki govori o tem, kaj nas čaka v prihodnosti (za vse, ki niste zakapirali: What Comes After "GeForce" 4). Pa veselo branje >:D...

0 komentarjev