»

V igrah z lokalnim večigralstvom se bo mogoče na Steamu kmalu povezati preko interneta

Ars Technica - Na Steamu bodo čez dober teden pognali beta test funkcije Remote Play Together, ki bo do štirim osebam omogočala, da se v igrah z načinom lokalnega večigralstva pomerijo po internetu.

Na servisu Steam je nekaj zelo priljubljenih iger, ki poznajo zgolj lokalno igro v več - se pravi na skupnem ali deljenem zaslonu. Kdor želi dandanes takšne naslove igrati preko interneta, se mora potruditi z zunanjimi programi, kakršen je Parsec. Pred leti so sicer pri Nvidii nekaj časa preizkušali podobno funkcijo GameStream co-op, a se ni ohranila. Kmalu pa utegne biti skok na linijo enostavnejši, saj so pri Valvu napovedali skorajšnji začetek javnega preizkušanja takšne novosti Remote Play Together.

Najava je sicer prišla potiho, s pošto razvijalcem, a je hitro ušla na splet, nakar so jo uradno potrdili. Funkcija Remote Play Together je postavljena na obstoječi zmogljivosti Remote Play in bo lahko povezala dve do štiri osebe. Omejena bo na igralne načine, kjer vsi vidijo enak zaslon, torej...

7 komentarjev

Po "fake novicah" v boj proti "fake igram"

vir: The Verge
The Verge - Zadnja leta so Steam preplavile nekvalitetne video igre. Podjetje izza palatforme Valve se je zato odločilo nekaj storiti. In rešitev je podjetje našlo v svojih uporabnikih. Te podjetje sedaj naproša, da med pregledovanjem najnovejših izdaj na Steamu sami izpostavijo skrite dragulje platforme.

V sklopu novega programa bo podjetje rekrutiralo Steamove raziskovalce z namenom, da preigrajo igre, ki so v čakalni vrsti pred objavo. Vse igre s potencialom bodo lahko označili. Večkrat, kot bo igra označena za obetavno, bolj bo na platformi vidna.


Drobni tisk sprememb

V želji, da bi uporabnikom učinkovito predstavil spremembe, je Valve k sodelovanju povabil popularna gaming Youtuberja, Jima Sterlinga in Johna...

11 komentarjev

Valve pripravlja Source 2

Shacknews - Na Shacknews poročajo, da Valve pripravlja novo različico svojega pogona za igre, poznanega pod imenom Source. Razvoj Source 2 je potrdil sam Gabe Newel, ko ga je za rojstni dan v Valvovih pisarnah obiskala skupina oboževalcev. Na vprašanje, če je v pripravljanju nov pogon, je povedal, da nekaj novega razvijajo že dlje časa. Nekoliko manj točen je bil odgovor na vprašanje, če gre za popolnoma na novo začet projekt ali zgolj za nadgradnjo starega pogona (kar naj bi bil bolj priljubljen način razvoja do nedavnega), a se vseeno predvideva, da bo pogon popolnoma nov. Ta objava se navezuje z omembami v nekaterih datotekah Valve Filmmakerja, najdenih v preteklem avgustu.



Prva generacija pogona Source je stara že dobrih 8 let, saj smo ga prvič ugledali leta 2004 z izidom Counter Strike: Source, temu pa je sledil izid Half Life 2. Zasnovan je bil z nadgradnjami v mislih, zato tudi tako dolgo obdobje aktivne uporabe, obenem pa jim je modularen način zasnove omogočal, da so pri Valvu leta...

18 komentarjev

AMD-ju ušli ključi za DiRT 3

Slashdot - AMD pri prodaji svojih grafičnih kartic ATI že nekaj časa uporablja taktiko pospeševanja prodaje, pri kateri dobi vsak kupec kartice tudi kupon za brezplačno igro. V zadnjem času delijo reli dirkačino DiRT 3. Sistem funkcionira tako, da vsak kupec v škatli prejme kodo, s katero se prijavi na Steam, sname igro s spleta in začne igrati. Problem je, če AMD-ju pobegnejo ključi za igre.

To se jim je zgodilo včeraj, saj se je na internetu znašlo 1,7 milijona (nekateri viri pišejo o treh milijonih) ključev, ki omogočajo brezplačno igranje DiRT 3. Napad se je zgodil izključno pa AMD-jevi krivdi, saj so ključe enostavno objavili na svojem spletnem strežniku in upali, da jih tam ne bo nihče našel.

...

40 komentarjev

Večigralstvo za začetnike

Slo-Tech - Vsak malo bolj resen igralec se slej ko prej naveliča ubijanja neumnih računalniških nasprotnikov in začne iskati zabavo na medmrežju. Večigralski način igranja pa pogosto prinaša nemalo težav. Za začetek se je treba potruditi z namestitvijo, ki ni sestavljena samo iz preprostega zagona namestitvenega programa, ampak je treba z interneta prenesti tudi različne preobleke, mape, popravke in podobne datoteke, ki se uporabljajo. Ko je za to poskrbljeno, moramo najti še primeren strežnik za igranje in se malce spoznati z načinom igranja, da ne bomo proglašeni za največjega n00ba in da nas ne bodo brcali s strežnikov.

Pri vseh naštetih težavah vam bomo po novem poskušali pomagati s kratkimi...

7 komentarjev

Usoda igre Half Life 2 še ni znana

več strani - Kot smo že poročali, so pretekli teden pri Valvu doživeli neljub dogodek, ko se je na spletu nekako znašel del izvorne kode prihajajočega Half Lifea 2. Ker ima Murphy vedno prav, se je na spletu znašel ravno eden izmed ključnih delov igre, kar bi omogočilo izdelovanje boljših goljufij in modov za igro, pa še česa bolj nevarnega. Na spletu se pojavljajo namigovanja, da se bo tako izid igre prestavil v prihodnost, ker bodo pri Valvu omenjeni del spisali na novo, in da bomo igro ugledali šele prihodnjega aprila. Uradnih informacij na spletu skorajda ni, zato pa je toliko več špekulacij. Klik!

6 komentarjev