»

Vrnitev izgubljene japonske videoigre odstira svet zbirateljev

Slo-Tech - Poznamo izgubljene rokopise in knjige, izgubljene filme in - izgubljene videoigre. V dobi interneta si težko predstavljamo, da bi bil kakšen kos bitov izgubljen, a stare videoigre živijo zelo drugačno življenje, kot bi si predstavljali. Obilico prahu je te dni dvignila obskurna japonska igra Labyrinthe, ki je veljala za izgubljeno in je imela že skoraj mitski status, sedaj pa priromala...

11 komentarjev

AlphaGo v goju proti človeškemu prvaku vodi 2:0

Slo-Tech - Morda se res ne sliši tako tendenciozno kot pristanek na Luni, a te dni lahko vsak dan ob 5.00 spremljamo, kako se piše zgodovina, ko Googlova umetna inteligenca premaguje najboljšega igralca goja. AlphaGo je tudi danes igral izvrstno in dobil tudi drugo igro proti Leeju Sedolu.

Včerajšnjo igro je AlphaGo dobil tudi zaradi nekaj napak oziroma slabše odigranih potez, kjer bi se Lee Sedol moral odzvati bolje. Na začetku igre je bil v boljšem položaju, v zadnjih 20 minutah pa je zapravil obetaven položaj in moral igro predati. Danes že od samega začetka ni bilo dvoma o zmagovalcu, saj je imel AlphaGo igro ves čas pod nadzorom. Lee je po igri povedal, da ni imel niti enkrat občutka, da bi bil v prednosti in da je osupel nad igro...

93 komentarjev

Računalnik se uči z gledanjem iger in nato ustvari novo

Računalniško generirano okolje v Super Mariu

Slo-Tech - Poklic oblikovalca naj bi bil med najodpornejšimi, ko govorimo o izrinjanju poklicev zaradi robotizacije in umetne inteligence. Raziskovalci z Georgia Institute of Technology so pokazali, da to ni nujno res. Izdelali so program, ki opazuje igranje iger - bodisi videoposnetke na YouTubu ali Twitchu - in potem oblikuje nove sekcije v igri. Za demonstracijo so si izbrali klasiko iz leta 1985, originalni Super Mario Brothers.

Algoritem opazuje, kako se človeški igralci premikajo skozi igro. Pozornejši je na dele, kjer se zadržujejo dlje, saj so ti očitno bolj pomembni in so tako tudi bogatejši vir informacij o ustroju igralnega okolja. Sčasoma...

19 komentarjev

Wii je cenejši

Celoten komplet, v kratkem vreden 150 ameriških dolarjev.

vir: Ars Technica
Ars Technica - Že nekaj časa se je govorilo o prihajajoči pocenitvi Nintendove konzole Wii, zdaj pa je japonski zabavljaški gigant te neuradne napovedi uresničil. Wii bo kmalu, vsaj v ZDA, namreč naprodaj za 150 dolarjev. Padec cene bo v veljavo stopil 15. maja, poleg ugodnejše cene pa bo paket s konzolo še nekoliko bogatejši. Nintendo je konzoli brezplačno dodal Mario Kart Wii ter igri namenjen volan, v katerega se vtakne upravljalnik in tako nekoliko olajša igranje. Skupaj s cenejšo konzolo so predstavili še zbirko iger Nintendo Selects, četverico, ki bo v trgovinah naprodaj za vsega 20...

16 komentarjev

Igralci spletnih iger niso nedružabni

vir: Heise
Heise - Raziskovalec na Inštitutu za sociologijo Univerze v Duisburgu-Essnu Stefan Derpmann je izvedel raziskavo, v kateri je raziskoval vplive igranja spletnih iger na mreženje v resničnem življenju. Spremljal je dvanajst reprezentativnih igralcev spletne igre World of Warcraft, ki so bili stari med 21 in 41 leti. Izsledki kažejo, da igre niso le zlo.

Ugotovil je, da se ljudje, ki se spoznajo kot liki v igri World of Warcraft, družijo tudi v resničnem življenju. Vedejo se podobno kot igralci istega športnega moštva, ki imajo prav tako nekaj skupnega. Na spletu je sicer v ospredju vodenje likov, a tečejo debate tudi o zasebnem življenju, konjičkih, športu in podobno. Na spletu si sodelujoči...

15 komentarjev

Podrobnosti o ekskluzivnosti Alana Wakea

bit-tech.net - Poročali smo že, da bo težko pričakovan Alan Wake, sprva ekskluziven naslov za osebne računalnike oz. celo za Windows Vista, spomladi pravzaprav na voljo le za Xbox 360. Skupaj s tem podatkom smo dobili tudi marketinško opravičilo, v katerem je bilo govora o intimnosti in sproščenosti osebnih računalnikov in igralnih konzol ter da Alan Wake enostavno ne bi deloval na osebnih računalnikih.

Ker se nobena juha ne poje tako vroča, kot se skuha, smo dobili tudi resnično razlago za to potezo, neposredno od razvijalcev igre. Oskari Hãkkinen, zaposlen pri Remedyju, je v intervjuju za VG247 povedal, da je Remedy izredno majhen razvijalski studio z le okrog 50 zaposlenimi. Logično se jim je tako zdelo, da se osredotočijo na le eno platformo in zanjo igro dodobra...

56 komentarjev

Algoritem za prepoznavanje štetja kart

Blackjack

Slashdot - V kazinojih so igre sestavljene tako, da ima hiša vedno statistično prednost pred igralci. Ti občasno seveda dobijo kakšen velik dobitek, a na dolgi rok povprečno dobiva igralnica - navsezadnje, s tem se financira. Edina igra, kjer igralci lahko spremenijo verjetnost v svoj prid za približno odstotek, je blackjack. S štetjem kart že odigranih kart lahko igralec oceni, katero karto bo delivec izvlekel v naslednji potezi, in se ustrezno odloči, ali bo odstopil ali nadaljeval. Kakor kažejo hollywoodski filmi, tudi v realnosti velike hiše niso navdušene nad tovrstnim početjem, ki samo po sebi ni nelegalno, a prepametne igralce kljub temu po hitrem postopku pospremijo k izhodu.

Raziskovalci...

66 komentarjev

Premajhna raznolikost likov v igrah

TG Daily - Psiholog Dmitri Williams z Južne Kalifornijske Univerze se je odločil opraviti raziskavo likov, ki se pojavljajo v igrah in pregledati njihov spol, raso ter starost. V zadnjem letu je tako pregledal 150 naslovov vseh starostnih kategorij na devetih platformah in prišel do presenetljivih zaključkov. V igrah se najslabše godi latinskim američanom, saj jih od vseh pomembnejših akterjev le za 3 %, vsi pa igrajo zgolj stransko vlogo. Ta podatek je sploh zanimiv, če vemo, da ob igrah svoj prosti čas preživlja več otrok z latinskimi koreninami, kot belih otrok. Igranje sebi podobnega lika je za otroke nadvse pomembno, saj so po nekaterih drugih raziskavah igre lahko pomembna osnova za zanimanje za tehnična področja študija in dela. Brez sebi podobnega lika bi bili lahko otroci, na katere imajo igre v tem smislu največji vpliv, nezainteresirani za igranje iger in v prihodnosti morda tudi za tehnične poklice.

Podobno se godi tudi ženskam nasploh, saj je bilo ženskih vlog, ki jih je mogoče...

12 komentarjev