»

Oteženo izposojanje in preprodaja iger za Xbox One

Kotaku - O Microsoftovi prihajajoči konzoli Xbox One smo se razpisali že precej na široko. Nismo pa še pogledali, kako bo z nakupom, prodajo in posojanjem iger, ker Microsoft tega tedaj še ni razkril. Sedaj je znanega že precej več in zdi se, da se od časov poceni rabljenih iger in posojanja naokoli nezadržno poslavljamo.

Kot je znano, bo fizični medij, ki ga prejmemo pri nakupu iger za Xbox One, obrobnega pomena. Na njem bodo resda datoteke za namestitev, a bistven bo nakup licence, ki se bo preverjal prek interneta. Kaj to pomeni? Dobra novica je prenosljivost igre, saj jo bomo lahko igrali na vseh konzolah, ki jih imamo v lasti ali do katerih imamo dostop. Zadostovala bo zgolj prijava v osebni račun in kupljene igre bodo na voljo, ne glede...

73 komentarjev

Nov Xbox bo verjetno ves čas povezan na splet

Pobegli izsek dokumenta

vir: bit-tech.net
bit-tech.net - Na splet so pobegnili izseki iz dokumentacije, povezane z razvojnim kitom za programsko opremo (razvoj iger) za naslednika Xbox 360, ki ga poznamo pod kodnim imenom Durango. V dokumentaciji najbolj bode v oči podatek, da bo konzola ves čas priklopljena na splet, ne le ko se bo igralo igre v večigralskem načinu, temveč tudi v primeru lokalne uporabe ter v primeru izklopljene konzole (ko je v stanju pripravljenosti). V slednjem bi konzola prenašala in nameščala posodobitve tako svojega operacijskega sistema kot nameščenih iger, medtem ko bi v primeru lokalnega igranja seveda lahko preverjala istovetnost igre ter posodabljala socialna omrežja z dosežki igralca. Ni še povsem jasno, kako bo...

48 komentarjev

PS4, Xbox 720 obe brez možnosti preprodaje ali najema iger

Sporočilo vsem kupcem. Taka bi morala biti obvezna nalepka na vseh avtorskih delih, takoj zraven tiste s "CE".

vir: Jundooz
HotHardware - Letos pričakujemo naval novih konzol. PS4 bo najavljena 20. ta mesec s ceno okoli 430 dolarjev, Microsoft misli predstaviti Xbox 720 aka Durango enkrat junija po podobni ceni, Android konzola Ouya uleti prav tako junija za 100 ali malo več dolarjev (nadgradnje bodo potem vsako leto); morda nas preseneti še Valve z izidom Steam Boxa. 4k podpora naj bi bila zagotovljena (vsaj pri prvih dveh), igre so tudi že napovedane, vse je torej super, ali pač?

Bolj ne. Če se bo to, kar so zdaj govorice, uresničilo, bodo vse preko XBox live kupljene igre prišle z zgolj enkratno aktivacijsko kodo. Preprodaje kupljenih naslovov tako ne bo, prav tako bo treba taiste naslove ponovno kupiti, če vaši konzoli slučajno odklenka (in Microsoft pač je znan po...

117 komentarjev

Sony hoče še offline DRM

Scumbag Sony je sicer globoko v rdečih številkah

vir: The Internets
The Internets - Sony je minuli mesec vložil patentno vlogo za nov offline DRM sistem, ki bi vsak plošček z igro opremil še s posebno oznako (tag) za upravljanje pravic. Ko bi uporabnik kupil plošček in ga prvič vstavil v svojo igralno konzolo, bi se na to oznako trajno shranila identitega te konzole. Disk od takrat dalje ne bi deloval več nikjer drugje, kar bi efektivno preprečilo posojanje ali preprodajo rabljenih diskov, brez potrebe po vseskozi aktivni internetni...

117 komentarjev

Valve potrdil delo na lastni konzoli

Kotaku - Gabe Newell je v včerajšnjem intervjuju na prireditvi Video Game Awards '12 potrdil vstop na konzolni trg (recimo): že naslednje leto nameravajo začeti prodajo lastnega konzoli podobnega PC-ja za v dnevno sobo, pri čemer bo šlo za precej zaprto platformo, skoraj zagotovo z prednameščenim Steamom in morda na osnovi Linuxa. Mišljen bo kot neposredna konkurenca prihajajočima Xboxu 720 oziroma PS štirki.

O napravi, ki bi se znala imenovati "Steam Box", se potihoma šušlja že od letošnje pomladi. Takrat se je sicer špekuliralo, da Valve pripravlja zgolj specifikacije, tako da bi dejanske izvedenke proizvajali in tržili kar PC OEM-i, zdaj pa očitno mislijo vse narediti sami. Poleti so se odkrito distancirali od Oken, najavili GNU/Linux različico Steama...

153 komentarjev

Valve je predstavil Steam Big Picture

The Verge - Ljubitelji konzol radi povedo, da le-te po prodajnih številkah tako stroje opreme kot iger samih vedno bolj režejo del PC-jev na področju igranja iger, a čas je pokazal, da se računalnikom ni potrebno bati. Čeprav se nekateri založniki trudijo temu nasprotovati (ekskluzive zgolj za konzole, zakasnjeni izidi PC verzij, obupne na hitro narejene predelave verzij za konzole, itd.), računalniki še vedno vztrajajo v domovih igričarjev. Vedno bolj pomembna je tudi digitalna distribucija iger, tukaj pa je nesporni vodja Valve s svojim servisom Steam, ki je nedavno presegel 6 milijonov uporabnikov, hkrati povezanih na splet.

Že nekaj časa se govori, da Valve pripravlja svojo konzolo, s čimer bi računalniške igre ponesel v dnevno sobo, na velik zaslon. Iskali so že inženirje, vešče zasnove strojne opreme, na veliko so kritizirali Windows 8 (predvsem zaradi vključene trgovine z aplikacijami, ki je jasno konkurent Steamu), nedavno so predstavili prve verzije Steama za Linux, vse to pa je...

9 komentarjev

Pet korakov za slab prenos igre s konzole na računalnik

Ars Technica - Pri Ars Technici so za vse razvijalce iger pripravili priročen vodič, ki jim v vsega petih korakih pove, kako sicer odlično igro za konzole popolnoma pokvariti, ko je čas za njeno izdajo na osebnih računalnikih. Vodič so pripravili z neizmerno pomočjo igričarske industrije, saj je dandanes skorajda vsaka igra namenjena za konzole in osebne računalnike. S tolikšnim deležem ne-ekskluzivnih naslovov je slabih prenosov z ene na drugo platformo seveda dovolj.

Pod prvo točko so izpostavili protipiratske zaščite, predvsem izredno drakonske različice. Na konzolah jih igralci zaradi naveze strojne in programske implementacije ne opazijo, a zato še njihov delež težav prejmejo igralci različic za osebne...

15 komentarjev

Xbox Live za stari Xbox bo ukinjen

Xbox

ITworld.com - Microsoftov generalni menedžer za Xbox Live Mark Whitten je napovedal, da bodo s 15. aprilom 2010 ukinili storitve Xbox Live za originalni Xbox in igre. Točnega razloga za to odločitev niso navedli, le vegasti "to bo prineslo največjo korist za skupnost Xbox Live".

Spomnimo, da so Xbox Live izdali že daljnega leta 2002, leto po izidu konzole Xbox. Ob izidu Xboxa 360 leta 2005 so nehali prodajati prvi Xbox, tako da je ukinitev podpore za napravo, ki ni več naprodaj že pet let, smiselna. Manj logična je ta poteza za igre v sklopu Xbox Originals, ki so prek neposrednega prenosa (direct download) naprodaj še danes. Več o tem.

7 komentarjev