»

Disney vložil patent za humanoidne robote, ki se radi objemajo

Ars Technica - Očitno bodo obiskovalce zabaviščnih parkov korporacije Disney kmalu zabavali humanoidni roboti. Ki bodo optimizirani za objemanje obiskovalcev. Konglomerat iz zabavne industrije je namreč v ZDA vložil patent za »robote z mehkimi deli, ki so namenjeni interakciji z ljudmi

In kaj bo Disneyjeve robote ločevalo od navadnih? Deli objemajočega robota bodo napolnjeni s tekočino, robot pa bo sestavljen iz fleksibilnih membran in senzorjev za pritisk. Zaradi omenjenih tehnoloških nadgradenj naj bi bilo gibanje robotov fluidno. Realistično. Disney tudi trdi, da je prve prototipe robotov že preizkusil v praksi. Tudi med najmlajšimi. Zato...

4 komentarji

Ariel Dorfman in Armand Mattelart: Kako brati Jaka Racmana (1971)

Slo-Tech - Stric Skopušnik je stric Jake Racmana. Babica Katica je Jakova teta, a ni Skopušnikova žena. Lepi Šime je Skopušnikov nečak, Jaka je stric Paka, Žaka in Maka. Mini in Jakica sta dekleti in večni zaročenki Jake in Mikija Miške. Tudi onidve sta obdani s po tremi nečakinjami. V svetu Walta Disneyja ni bioloških staršev ali otrok, mater ali očetov.

Ti nenavadni sorodniki se v stripih pogosto odpravijo na pustolovske pohode in v eksotičnih (divjih) koncih sveta iščejo zaklade. Najdeni zakladi nimajo preteklosti. Nihče ni izkopal zlata, izdelal nakita ali častil svetih podob, zato nimajo lastnika. Ne pripadajo lahkovernim domačinom, ki se ne zavedajo njihove vrednosti. Vrednost – in z njo smisel – dobijo šele, ko jih „rešijo“ Disneyjevi junaki in pospravijo v veliki trezor strica Skopušnika.

Liki brez zgodovine si prisvajajo zaklade brez zgodovine. Nihče ne proizvaja in nikogar ne izkorišča. Sta le kopičenje in potrošnja. Zveni znano?

Waltu Disneyju in njegovemu imperiju zabave so...

40 komentarjev

Disney kupil Tapulous

Tap Tap Revolution

vir: TG Daily
TG Daily - Tapulous morda v svetu iger ni tako znano podjetje, kot so Electronic Arts, ActivisionBlizzard, Ubisoft in drugi, a to še ne pomeni, da ni uspešno podjetje. Vse prej kot to. Tapulous je pravzaprav eno izmed daleč najbolj uspešnih razvijalcev, če se zanimamo le za iPhone in njemu podobnim platformam (torej iPod Touch in iPad). Odgovorni so namreč za razvoj nekaterih izmed najpopularnejših...

0 komentarjev

Bo PS3 prehitel in preživel konkurente?

Se bo Sony res zavihtel nazaj na vrh?

vir: HotHardware
HotHardware - Dave Mercer, analitik pri Strategy Analytics Connected Home Devices, nekoliko presenetljivo meni, da bo do konca življenjske dobe trenutne generacije konzol najuspešnejši Sonyjev PlayStation 3, ki bo najverjetneje tudi preživel oba svoja konkurenta, Xbox 360 in Wii.

Mnenje je presenetljivo s stališča dosedanjih prodajnih rezultatov, saj je Sony trdno na zadnjem, tretjem mestu s 33,5 milijona prodanih konzol. Microsoft ima relativno lepo prednost z 39 milijoni prodanih Xbox 360, medtem ko je Nintendov Wii daleč spredaj s 67,45 milijona prodanih konzol. Skupno število prodanih konzol v celotni življenjski dobi naj bi za PS3 po mnenju Mercerja znašalo 127 milijonov, medtem ko naj bi se Wii prodal v le 103...

24 komentarjev

iTunes z 10 milijardami prenosov

Slo-Tech - Pred dvema tednoma smo poročali, da pri Applu pričakujejo 10-milijardni prenos skladbe z iTunes še ta mesec, v znak česar so zagnali tudi nagradno igro. Tekmovanje je končano, saj je bil njegov cilj dosežen, torej 10 milijard kupljenih in prenesenih skladb z največje digitalne glasbene trgovine na svetu, iTunes. Skladba, ki je bila 10-milijardna, je bila Guess Things Happen That Way izvajalca Johnnyja Casha. Srečnež, ki je skladbo kupil in prenesel ter bo dobil tudi bon v vrednosti $10.000 za iTunes Store, je Louie Sulcer iz Woodstocka v ameriški zvezni državi Georgia. V lestvici najpogostejših 20 kraljujejo večinoma izvajalci popularne glasbe, kot so Black Eyed Peas, Lady GaGa in Katy Perry, na lestvici pa ima dve skladbi tudi ameriški raper Flo Rida. Žal Apple ni razkril točnih podatkov o številu prenosov posamezne skladbe, A vseeno, 5 najpopularnejših skladb na iTunes Store je:...

4 komentarji

Simsi praznujejo

Slo-Tech - The Sims je brez dvoma ena izmed najpopularnejših in najbolj znanih serij iger na svetu, delo simulacijskega genija Willa Wrighta, ki je odgovoren tudi za Spore in serijo Sim City. Prva igra The Sims je v Severni Ameriki izšla 31. januarja daljnega leta 2000, kar pomeni, da so razvijalci upihnili že deseto svečko. Kljub dejstvu, da se je Will Wright posvetil drugim projektom, Electronic Arts serijo še vedno razvija, kar je s skupnimi dohodki v višini 2,5 milijard dolarjev, 125 milijoni prodanih kopij in rednim udeleževanjem lestvic najbolj prodajanih iger (tako The Sims 3 kot razširitev, World Adventures, sta še vedno med angleško deseterico najbolje prodajanih iger) popolnoma logično.
Velik del prodaje gre sicer verjetno predvsem na račun mnogih razširitev, saj je Sims 3, izdan lani poleti, uspel nabrati le 4,5 milijona prodanih kopij. Vseeno je tretja izdaja igre v serijo prinesla kar nekaj (potrebne) svežine in zagnala tudi spletno menjalnico, The Sims 3 Exchange platform, s...

2 komentarja

Tapulous služi $1 milijon mesečno

bit-tech.net - Razvijalcem, ki naredijo uspešno aplikacijo za iPhone in iPod Touch, zlahka pade sekira v med, kar se sicer ve že dolgo, a se ni vedelo povsem točno, kako globoko se lahko zarije. To so razkrili pri studiu Tapulous, ki stoji za igro Tap Tap Revenge. Le-ta je bila z App Store prenesena že 20-milijonkrat, v vsaki izmed namestitev pa je bilo v povprečju odigranih 30 skladb. Tap Tap Revenge je konceptualno namreč dokaj podoben seriji Guitar Hero.



Čeprav je igra brezplačna, Tapulous vseeno mesečno zasluži kar milijon dolarjev zgolj iz naslova iPhone/iPod Touch iger. Trik je v oglasih, ki se nahajajo v sicer brezplačni igri. Veliki zaslužki so možni tudi za majhne razvijalce, Tapulous ima zgolj 20 zaposlenih, a je za to potrebna pravilna...

7 komentarjev

Activision in Blizzard se združujeta

BBC - Giganta industrije računalniških iger - Activision in Blizzard sta najavila dobrih 18 milijard dolarjev vredno združitev. Krmilo podjetja bo prevzel obstoječi direktor Activisiona, Bobby Kotick. Največji delež v novo nastalem podjetju, Activision Blizzard, pa bo imel trenutni Blizzardov lastnik - družba Vivendi.

Blizzard je sicer trenutno najbolj znan po World of Warcraft s katerim zaslužijo več kot 100 milijonov dolarjev mesečno. Activision pa po svoji serijah za konzole kot sta Guitar Hero in Tony Hawk Pro Skater. Kljub vseemu pa sta skupaj še vedno občutno manjša kot največji na trgu - Electronic Arts.

Glavna obljuba združitve je, da se vsakodnevne operacije v Blizzardu ne bodo spremenile. Toda ali ne bi bilo vredno žrtvovati nekaj Starcraft 2 programerjev za še boljši Guitar Hero 4?

25 komentarjev