»

Hekerji obrali Coinrail, kriptovalute navzdol

Slo-Tech - Južnokorejska kriptomenjalnica Coinrail, ki je bila po CoinMarketCap med prvimi stotimi po velikosti, je včeraj sporočila, da so nepridipravi z njenih strežnikov v času zbiranja zagonskih sredstev pobrali večjo količino ICO žetonov. V menjalnici so reagirali takoj in svoj portal navzven zaprli, preostale kriptovalute pa so preselili v cold storage, torej offline denarnice.

Podjetje že sodeluje z oškodovanci in preiskovalci, da bi izsledili storilce in zamrznili ukradene žetone. Njihova natančna vrednost še ni znana, so se pa pojavile informacije, da naj bi bila njihova vrednost med 30 in 40 milijonov dolarjev, približno polovica tega naj bi pripadala žetonom NPXS. Sicer je velik del menjalnic...

9 komentarjev

Kako animirane serije in glasbeniki osvajajo svet VR in AR aplikacij

vir: GameSpot
GameSpot - Ko je britanski bend Gorillaz pred desetletjem haral po glasebnih lestvicah, sta bili navidezna resničnost in obogatena resničnost bolj ali manj del znanstvene fantastike. Danes pa Britanci s svojo aplikacijo za AR spreminjajo poslovne modele v glasbeni industriji. In niso edini umetniki, ki izkoriščajo tehnološki napredek.

Ko risanka postane igra

Rick and Morty: Virtual Rick-ality je nova VR igra, na voljo na Steamu in na Oculus trgovini za 30 dolarjev. Igra je kompatibilna tako za HTC Vive kot Oculus Rift. Gre za mešanico popularne serije in elementov VR igre Job Simulator, ki so jo tako kot Rick and Morty VR igro razvili pri podjetju Owlchemy Labs.

V igri streljate vesoljce, mečete različne stvari in rešujete uganke, ki vam jih zastavlja zastavlja...

15 komentarjev

Prihaja Darkspore

Izsek iz igre

vir: bit-tech.net
bit-tech.net - EA-jev Spore, najnovejša igra, ki jo je zasnoval Will Wright (odgovoren za franšizi Sim City in The Sims), je bila pred nekaj leti dobrodošla novost v igričarskem svetu, saj je igralcem omogočila ustvariti celotno vesolje tako, kot so si ga zamislili. Skozi evolucijo so lahko ustvarjali in prilagajali svoje žverce, ki so se nato razvile vse do ravni, ki jim je omogočala potovati po vesolju ter zavzeti druge svetove.

EA seveda ne bi bil EA, če ne bi dodobra izkoristil možnosti franšize. Tako niti ni presenečenje, da po Spore prihaja še ena igra, poimenovana Darkspore, ki pa bo nekoliko drugačna. Gre za igro tipa RPG, kjer se igralci postavijo v vlogo različnih likov. V primeru Darkspore bodo...

21 komentarjev

Disney kupil Tapulous

Tap Tap Revolution

vir: TG Daily
TG Daily - Tapulous morda v svetu iger ni tako znano podjetje, kot so Electronic Arts, ActivisionBlizzard, Ubisoft in drugi, a to še ne pomeni, da ni uspešno podjetje. Vse prej kot to. Tapulous je pravzaprav eno izmed daleč najbolj uspešnih razvijalcev, če se zanimamo le za iPhone in njemu podobnim platformam (torej iPod Touch in iPad). Odgovorni so namreč za razvoj nekaterih izmed najpopularnejših...

0 komentarjev

EA se seli na Facebook

Madden NFL 10

vir: CNet
CNet - Že lani so za 300 milijonov dolarjev pri Electronic Artsu kupili razvijalski studio Playfish, ki izdeluje igre v Flashu za socialne spletne strani, kot je Facebook, MySpace in podobni. Zdaj bomo, kot kaže, ugledali tudi prve sadove te združitve, saj se po besedah vodilnega moža EA Sports, Petra Moorea, Electronic Arts seli na Facebook. Kot prvo bomo ugledali eno izmed vsakoletnih serijskih iger, Madden NFL, v kateri se igralci pomerijo v ameriškem nogometu. Že pred časom se je predvidevalo, da se bosta Facebook in Madden povezala, a je bilo takratno mnenje, da bo šlo za realno-časovne posodobitve statusa, npr. z dosežki iz igre (Facebook Connect). Temu ne bo tako, saj bo Madden dobil kar svojo Facebook različico igre. Le-ta bo mnogo preprostejša od polnokrvne PC...

11 komentarjev

Simsi praznujejo

Slo-Tech - The Sims je brez dvoma ena izmed najpopularnejših in najbolj znanih serij iger na svetu, delo simulacijskega genija Willa Wrighta, ki je odgovoren tudi za Spore in serijo Sim City. Prva igra The Sims je v Severni Ameriki izšla 31. januarja daljnega leta 2000, kar pomeni, da so razvijalci upihnili že deseto svečko. Kljub dejstvu, da se je Will Wright posvetil drugim projektom, Electronic Arts serijo še vedno razvija, kar je s skupnimi dohodki v višini 2,5 milijard dolarjev, 125 milijoni prodanih kopij in rednim udeleževanjem lestvic najbolj prodajanih iger (tako The Sims 3 kot razširitev, World Adventures, sta še vedno med angleško deseterico najbolje prodajanih iger) popolnoma logično.
Velik del prodaje gre sicer verjetno predvsem na račun mnogih razširitev, saj je Sims 3, izdan lani poleti, uspel nabrati le 4,5 milijona prodanih kopij. Vseeno je tretja izdaja igre v serijo prinesla kar nekaj (potrebne) svežine in zagnala tudi spletno menjalnico, The Sims 3 Exchange platform, s...

2 komentarja

Modern Warfare 2 še vedno podira rekorde

vir: Wikipedia
TorrentFreak - Priljubljenost najnovejšega naslova iz serije Call of Duty skorajda ne pozna meja, saj je rekordom v prodaji sledil tudi rekord pri količini nelegalnih prenosov. Teh je bilo v letu 2009 oz. pravzaprav v dveh mesecih od izida kar 4,1 milijona samo za osebne računalnike, več kot dvakrat več od najbolj piratizirane igre iz leta 2008, Spore (izid v začetku septembra, 1,7 milijona prenosov za PC). Številki za Modern Warfare lahko dodamo še 970.000 prenosov za Xbox 360, kar prek vseh platform pomeni trikrat več prenosov od Spore (slednji je na voljo le za osebne računalnike z operacijskim sistemom Windows oz. OS X). Lanskoletno zmago Spore je z letošnjimi rezultati preseglo vseh 5 najbolj prenesenih iger, The Sims 3 na drugem, Prototype na tretjem, NFS: Shift na...

31 komentarjev

Obiskovalci največ časa prebijejo pri Microsoftu

Slo-Tech - Comscore je te dni objavil zanimive rezultate meritev internetnega obiska, kjer so merili, koliko časa uporabniki prebijejo na kakšni spletni strani. Na prvem mestu je še vedno prepričljivo Microsoft, saj so uporabniki septembra na njihovih straneh preživeli skoraj štiri milijarde ur, od tega tri četrtine na storitvi Windows Live Messenger. Na drugem mestu je Google s poltretjo milijardo ur, sledita pa mu Yahoo in Facebook. Slednji je svoj rezultat praktično potrojil.

Zanimiva je tudi regijska variacija, saj ima Microsoft v Latinski Ameriki dvakrat večji delež kot v Evropi in štirikrat večjega kot v Severni Ameriki. Yahooja pa Evropejci in Latinoameričani nekako ne marajo, medtem ko je v Severni Ameriki petkrat priljubljenejši kot tod. Še ekstremnejši primer je portal Tencent, ki v Aziji pobere desetino vsega časa, drugod pa sploh ne pride na lestvice.

16 komentarjev

The Sims 3 dva tedna pred izidom že na spletu

Ars Technica - EA ima večne težave z uhajanjem iger. Najprej ji je ušla Spore, sedaj pa se zgodba ponavlja tudi s The Sims 3. Marca so razvijalci razglasili dobro novico, da kupcev ne bodo ubijali z DRM-jem, spletno aktivacijo in kakšnim drugim načinom avtentikacije, temveč se bodo zatekli le k dobri stari serijski številki. Te dni pa se je na spletu že znašla igra The Sims 3, čeprav je uradni izid oddaljen še dva tedna. Ker je EA tako velikodušno odstranil zaščite, ki so bile trn v peti tako legalnim kot nelegalnim verzijam, je razpečevanje in igranje igre postalo otročje lahko. Igra je na straneh s torrenti že velik hit, pri čemer večina prenašalcev trdi, da igre ne potrebujejo zase, temveč za svoja dekleta.

30 komentarjev

Will Wright zapustil Maxis

vir: Gamasutra
Gamasutra - Will Wright, ustvarjalec vseh reči Sim* in soustanovitelj znanega razvijalskega studia Maxis, je danes najavil, da prav ta studio zapušča. Vseeno pa mu ne bo dolgčas, saj se pridružuje klubu Stupid Fun Club, kjer bo lahko uporabljal svojo domišljijo na več področjih. Wright je klub iz lastnega žepa financiral že zadnjih 10 let, zdaj pa bo to postala njegova primarna zaposlitev. V teh desetih letih se je klub posvečal predvsem razvoju robotov in snemanju video posnetkov z njimi.

Klub se bo zdaj, za razliko od Maxisa, posvečal ne le igram, ampak tudi filmom, TV serijam, izdelavi spletnih strani in izdelavi igrač. Electronic Arts in Wright imata v klubu...

7 komentarjev

The Sims 3 ne bodo imeli DRM-ja

Slashdot - Lani si je EA zaradi svoje zaščite na zgoščenkah (DRM) nakopal kar nekaj tožb razjarjenih uporabnikov. Septembra so se nanj spravili kupci igre Spore, novembra pa še The Sims 2. Nekaj se je EA iz te zgodbe le naučil, saj je obljubil, da tretja inkarnacija družine Sims ne bo imela DRM-ja. Vrnili se bodo k dobri stari metodi, in sicer k serijski številki. Prav tako ne bo treba izvesti nobene avtentikacije prek interneta, aktivacije, registracije ali česa podobnega za igranje. The Sims 3 pride v trgovine junija.

14 komentarjev

Blizzardu ponovno uspelo

Blizzard - V ponedeljek je Blizzard objavil novico, da so igro Warcraft 3 prodali v miljon izvodih. Igra, ki je prišla na police 3. julija se je tako povzpela na prvo mesto najbolje prodajanih iger. Podobne uspehe je Blizzard doživel že z Diablom 2 ter njegovim razširitvenim paketom. Več informacij si lahko preberete tukaj.

5 komentarjev

Linux kot igričarski sistem?

Slashdot - Do nedavnega je bil Linux sistem, ki je bil namenjen izključno delovnim postajam in spletnim strežnikom, vendar pa bo moral Linux podpreti še nekaj stvari, če se bo hotel uveljaviti med širšo uporabniško srenjo - med drugim tudi igre. Teh je sicer v izobilju, vendar pa prevladujejo bolj razne Open Source igrice, ki pa niso ravno najbolj zanimive, saj se človek hitro naveliča igranja stotih vrst pasjanse, minolovca in podobnih že videnih stvari. Sicer obstajajo tudi izjeme, kot so Tux Racer, X-Plane (pošten simulator, ki v kratkem pride na Linux), BZflag ter ostale, vendar pa številni še vedno prisegajo na igranje iger, ki smo jih navajeni iz okolja Windows. Ti imajo na voljo emulator WINE, kmalu pa se mu bo pridružila povsem prilagojena različica Linuxa, ki bo namenjena izključno igričarjem. To različico pripravlja podjetje MandrakeSoft v sodelovanjem s TransGaming. Njihov izdelek bo prišel na prodajne police novembra, imenoval pa se bo Mandrake Linux Gamer Edition. Osnovan bo na...

25 komentarjev