»

Valve pripravlja Source 2

Shacknews - Na Shacknews poročajo, da Valve pripravlja novo različico svojega pogona za igre, poznanega pod imenom Source. Razvoj Source 2 je potrdil sam Gabe Newel, ko ga je za rojstni dan v Valvovih pisarnah obiskala skupina oboževalcev. Na vprašanje, če je v pripravljanju nov pogon, je povedal, da nekaj novega razvijajo že dlje časa. Nekoliko manj točen je bil odgovor na vprašanje, če gre za popolnoma na novo začet projekt ali zgolj za nadgradnjo starega pogona (kar naj bi bil bolj priljubljen način razvoja do nedavnega), a se vseeno predvideva, da bo pogon popolnoma nov. Ta objava se navezuje z omembami v nekaterih datotekah Valve Filmmakerja, najdenih v preteklem avgustu.



Prva generacija pogona Source je stara že dobrih 8 let, saj smo ga prvič ugledali leta 2004 z izidom Counter Strike: Source, temu pa je sledil izid Half Life 2. Zasnovan je bil z nadgradnjami v mislih, zato tudi tako dolgo obdobje aktivne uporabe, obenem pa jim je modularen način zasnove omogočal, da so pri Valvu leta...

18 komentarjev

Portal 2 v letu 2011, na PS3

Angleški prijatelj Wheatley

vir: bit-tech.net
bit-tech.net - Velika skrivnost, ki so jo pri Valveu napovedovali za E3 in za katero so že prej potrdili, da je povezana s Portal 2, je znana. Portal 2 in Steamworks bosta prišla na PlayStation 3, kjer je Steamworks Valveova rešitev za dostop do skupnosti, prenašanje dodatnih vsebin za igre, samodejne posodobitve iger in shranjevanje poteka igre v oblak. K neprekinjenemu igranju, ki je poznan s PC-ja in Macov (igro začnete na enem ter jo nadaljujete na drugem, tam kjer ste ostali na prvem), se torej najverjetneje pridružuje še PS3. Gabe Newell, vodja Valvea, je Portal 2 predstavil na Sonyjevi konferenci ter se obenem zahvalil za topel sprejem, kljub pretekli kritiki konzol, sploh PS3. Vsi Valveovi naslovi za PS3 bodo zdaj razviti v samem podjetju, kar velja tudi za različice...

26 komentarjev

Portal 2 šele v prihodnjem letu

Prizor iz konca prvega Portala

vir: bit-tech.net
bit-tech.net - Pri Valveu so objavili, da jim z izidom 2. inkarnacije priljubljene in mnogokrat nagrajene igre, Portal (ki je prav tako zamudila prvotno napovedan datum izida), ne bo uspelo ujeti božično-novoletnih počitnic 2010. Izid Portal 2 se bo namreč zavlekel v leto 2011, uradno objavo pa so naslovili z Making games is hard (Ustvarjanje iger je zahtevno). Povedali so še, da zamuda ne pomeni nič hujšega, da se bo življenje na zemlji nadaljevalo normalno ter da bo Portal 2 zaradi zamude še boljši, kot bi bil sicer. Pri Valve so dobro znan po tem, da svoje igre raje dokončajo popolnoma, tako kot se jim zdi prav, namesto da bi z izidom pohiteli ter izdali polizdelek, katerega bi...

4 komentarji

Linux se poslavlja s PlayStationa 3

Prizor preteklosti

Ars Technica - Sony je napovedal, da bo naslednja programska posodobitev 3.21 za PlayStation 3, ki bo izšla ta četrtek, onemogočila funkcijo Namesti drugi operacijski sistem. Ta je bila na PS3 na voljo do izida novih, tankih modelov lanskega septembra, in je omogočala tudi namestitev Linuxa na PS3. Kot pravi Sonyjev predstavnik za stike z javnostmi, bodo to možnost odstranili zaradi varnostnih pomislekov. Tako naj bi namreč zagotovili, da bodo imeli uporabniki še vedno dostop do iger in drugih zabavnih vsebin SCE-ja na varnejšem sistemu. Dodaja, da je namestitev popravka neobvezna, a se brez njega ne bo moč več povezati na PlayStation Network, igrati iger na spletu in poganjati novih iger ali filmov Blu-ray, ki bodo terjali nov firmware. Ne ravno izbira.

...

18 komentarjev

Steam prihaja na OS X

Draženje uporabnikov izpred nekaj dni

vir: engadget
engadget - Uporabniki jabolčnih računalnikov, ki radi uživate tudi v dobri igri, imate ob tej novici nedvomno razlog za veselje. Valve, podjetje, ki je ustvarilo celotno serijo Half Life in mnogo z njim povezanih razširitev, tudi Steama, bo del svojega nabora preneslo na Applov OS X. Sprva bodo za OS X predstavili celoten servis Steam, prek katerega mnogi kupujejo legalne in poceni različice iger (brez nadležnega DRM-ja) in predelan pogon Source. Na njem sta recimo osnovani seriji Half Life 2 (s svojimi epizodami) in Left 4 Dead, ki bosta za OS X na voljo istočasno, kot Steam. Izid se bo zgodil v aprilu. Konec leta 2010 se lahko nadejamo tudi izida nadaljevanja miselne prvo-osebne streljačine Portal, ki bo tako prva Valveova igra, istočasno predstavljena za Windows in OS X. Za vse uporabnike Applovih računalnikih, ki...

51 komentarjev

Crysis 2 se bo dogajal v New Yorku

Naslovnica marčevske izdaje

vir: bit-tech.net
bit-tech.net - Crysis 2, igra, ki bo kot prva uporabljala pogon CryEngine 3, bo očitno nadvse pomembna tudi za konzole, za razliko od prve igre v seriji, ki je še danes znana kot igra za osebne računalnike, ki uspe na kolena spraviti še tako zmogljiv sistem. Prve podatke o Crysis 2 bomo ugledali v marčevski izdaji uradne revije PlayStation (PlayStation: The Official Magazine), katere naslovnico je glavni urednik revije na ogled postavil kar na svojem Twitterju. Na naslovnici se lepo vidi za Crysis...

68 komentarjev

Infinity Ward in Valve blokirata goljufivce

bit-tech.net - Ne dolgo po izidu zadnje izdaje serije Call of Duty, Modern Warfare 2, so že sledila tudi prva blokiranja s spleta. Razvijalec, Infinity Ward, je skupaj z Valveom oz. njihovim spletnim servisom Steam že preprečil dostop do spletnega dela igre 2.500 uporabnikom, ki so si do boljših rezultatov v igri pomagali s kodami in raznimi prepovedanimi pripomočki. Po besedah razvijalcev pri Infinity Wardu je to šele začetek takšnih posegov, saj je njihov namen igro popolnoma očistiti goljufivcev.

Z Modern Warfareom druge izdaje se je Call of Duty tudi oddaljil od namenskih strežnikov, s tem pa tudi proti-goljufivskega servisa oz. programa Punkbuster. Namesto tega zdaj uporabljajo Steam skupaj z Valveovim VAC (Valve Anti-Cheat), ki je ekvivalent Punkbusterju. Vseeno je slednji, čeprav v ročni obliki, mnogo hitrejši od avtomatiziranega sistema, ki ga uporablja Valve. Kar dva tedna je namreč trajalo, da je prišlo do prvih blokad računov. S Steamom se razvijalci tudi nekoliko bolj uspešno borijo...

34 komentarjev

Gabe Newell in Erik Johnson gresta v Avstralijo

bit-tech.net - Napoved izida Left 4 Dead 2 je med oboževalci povzročila obilico nemira, saj so bili prepričani, da bo Valve pričakovane razširitve za prvotno izdajo izdelal na hitro ter jih izdal kot popolnoma novo igro. Posledica je bila celo bojkot nove igre, na kar so pri Valveu odgovorili na zanimiv način. Dva najglasnejša akterja bojkota so pripeljali v Seattle, ju nastanili (na stroške studia seveda) ter jima omogočili izdaten predogled nove igre. Kasneje sta poskušala pomiriti skupnost, saj sta povedala, da je igra še pred izidom dodelana ter da ni skrbi, da bi bila spacana skupaj. A skupnost se je na to odzvala z obtožbami o podkupovanju.

Med zmešnjavo je bilo slišati tudi krike modifikatorja igre. Joe W-A je menil, da bi si tudi on zaslužil ogled Valveovega studia, s čimer bi dobil tudi priložnost pokazati svoj mod igre razvijalcem le-te. A Valve mu je odgovoril, da tokrat oni bojkotirajo modifikacijo. Joe jih je v hecu vprašal, če to pomeni, da bo moral k sebi domov na lastne stroške...

14 komentarjev

Izdelava PS3 cenejša, Rage počasen

PlayStation 3

vir: bit-tech.net
bit-tech.net - Rage, nova igra, ki bo izšla v letu 2010, in ki jo pripravlja slavni prvoosebno-streljaški studio id Software, po besedah ustanovitelja družbe, prav tako slavnega Johna Carmacka, teče najpočasneje na Sonyjevem PlayStaion 3. Carmack za počasno delovanje igre, ki na Xbox 360 in njemu primerljivih PCjih teče s 60 FPS, na PS3 pa z 20 do 30 FPS, krivi predvsem šibkejši grafični procesor PlayStationa. Obenem je povedal tudi, da je kljub podobnima arhitekturama procesorjev v PS3 in Xbox 360, programiranje za slednjega mnogo lažje. A brez skrbi, Carmack zagotavlja, da je vsaka njihova igra narejena kot 60-Hertzna igra ter da bodo pred izidom izboljšali delovanje Rage-a na PlayStation 3.

Mimogrede, v konferenčnem klicu o financah v prvi četrtini je...

20 komentarjev

Valve pripravlja PS3 ekipo

bit-tech.net - Kot smo že govorili, v preteklosti Valve ni bil preveč naklonjen Sonyjevemu PlayStation 3, vseeno pa so se na tej platformi znašle igre. Slednje je predelal kar založnik EA, tukaj pa se najde tudi težava oz. razlog za spremembo odločitve. Za primer so postavili The Orange Box, ki združuje Half-Life 2, HL2: Episode One, HL2: Episode Two, Team Fortress 2 in Portal. PC in Xbox360 igri sta pri Metacriticu dosegli oceno zavidljivih 96 %, medtem ko je PS3 različica dosegla le 84 %.

Pri Valve so se zato odločili, da bodo, kljub pomanjkanju navdušenja nad platformo, razvoj PlayStation 3 iger preselili pod isto streho. Tako bodo izidi vseh treh platform sovpadali, enaka pa bo tudi kvaliteta in podpora po izidu. Zato pravijo, da že iščejo talentirane programerje za PlayStation 3. A vseeno jim lahko pošljete življenjepis, tudi če nimate izkušenj s PS3. Talentiranih razvijalcev se nikoli ne branijo.

14 komentarjev

Valve ne mara PS3

bit-tech.net - Valve, najbolj poznan po svoji seriji prvoosebnih streljačin Half Life in spletnemu nakupovalnemu servisu Steam, ne razvija iger za PlayStation 3, temveč se ukvarjajo le z razvojem iger za osebne računalnike ter Xbox 360. Nekatere od teh je vseeno mogoče igrati tudi na PlayStationih, saj jih tja prenese eden največjih založnikov v industriji, Electronic Arts. Razlog za takšno odločitev je preprost in, glede na način razkritja, kar malo grob. Eden izmed Valveovih razvijalcev, Tom Leonard, je v intervjuju povedal, da se jim enostavno ne da ukvarjati s težavnostjo PlayStation 3, saj je programiranje za osebne računalnike in Xbox 360 veliko bolj enostavno od zahtevne arhitekture PS3. Pravi, da je v to...

70 komentarjev

Valve išče inženirje za prenos njihovih iger na Linux

Slo-Tech - Na Valve-ovi strani se je pojavil razpis za novo delovno mesto. Med odgovornostmi je naveden tudi prenos iger iz Windows platforme na Linux. Očitno so pri Valve-u opazili, da se Linux trg počasi a vztrajno veča in hočejo biti med prvimi ponudniki Linux iger. Ker konkurenca ne počiva, so tudi pri ID-ju obljubili, da bo njihov nov FPS Enemy Territory: Quake Wars imel podporo za Linux, isto pa so obljubili tudi pri Epic-u za njihov Unreal Tournament III. Kmalu ne bo več izgovorov zakaj ostati na Windows-u.

100 komentarjev