»

World of Warcraft opremlja vse zaslonske posnetke z izdajajočimi vodnimi žigi

Slashdot - Igralci najbolj priljubljene masivno-večigralske spletne igre domišljijskih vlog (MMORPG) World of Warcraft so ugotovili, da uradni odjemalec za igro ob zajemanju posnetkov iz igre le-te hkrati skrivoma opremi z vodnim žigom (watermark). Podrobna analiza je pokazala, da ta skriva veliko podatkov o igralcu, ki je posnetek napravil, in njegovih dosežkih v igri. Praksa je sporna, ker je Blizzard ni nikoli razkril.

Blizzard to počne že vsaj od leta 2008, ko jih je prevzel Activision, a je javnost to odkrila šele sedaj. Pojav se s sprostim očesom vidi le, če uspemo zajeti zaslonsko sliko, ki je skoraj v celoti bela. Vzorec, ki se pojavi na sliki, meri 88 bajtov in se ponovi večkrat, odvisno od ločljivosti. V njem so zakodirani podatki o imenu uporabniškega računa,...

12 komentarjev

Igralci spletnih iger niso nedružabni

vir: Heise
Heise - Raziskovalec na Inštitutu za sociologijo Univerze v Duisburgu-Essnu Stefan Derpmann je izvedel raziskavo, v kateri je raziskoval vplive igranja spletnih iger na mreženje v resničnem življenju. Spremljal je dvanajst reprezentativnih igralcev spletne igre World of Warcraft, ki so bili stari med 21 in 41 leti. Izsledki kažejo, da igre niso le zlo.

Ugotovil je, da se ljudje, ki se spoznajo kot liki v igri World of Warcraft, družijo tudi v resničnem življenju. Vedejo se podobno kot igralci istega športnega moštva, ki imajo prav tako nekaj skupnega. Na spletu je sicer v ospredju vodenje likov, a tečejo debate tudi o zasebnem življenju, konjičkih, športu in podobno. Na spletu si sodelujoči...

15 komentarjev

Rekordni World of Warcraft

Ilustracija izpred izida razširitve

vir: Ars Technica
Ars Technica - Najnovejša razširitev najbolj znane masovne večigralske igre, World of Warcraft Cataclysm, podira rekorde v prodajnih številkah. S 3,3 milijoni prodanih izvodov v le 24 urah od začetka prodaje so za kar pol milijona kosov prehiteli prejšnjega rekorderja, ki je predhodnik Cataclysma, druga razširitev za World of Warcraft z naslovom Wrath of the Lich King. Slednjo so splavili pred dvema letoma, novembra 2008. Predstavnik Gamespota je povedal, da so v prvem dnevu tudi oni zabeležili rekordne številke prodaje, ki so presegle julijski izid Starcraft II: Wings of Liberty. S Call of Duty: Black Ops je bilo leto združenemu podjetju Activision Blizzard izjemno naklonjeno. World of Warcraft: Cataclysm je...

19 komentarjev

Prihaja nova razširitev WoW

Nova rasa Worgen v WoW

Slo-Tech - Blizzard je včeraj razveselil vse goreče privržence svojega sveta Warcrafta z napovedjo, da nova razširitev igre World of Warcraft izide 7. decembra. Dodatek bo imel naslov Cataclysm. Na voljo bo na DVD-ju ali prek Blizzard Store za Windows XP in novejše ter Macintoshe s priporočeno maloprodajno ceno 35 evrov oziroma 70 dolarjev za zbirateljsko edicijo.

Razširitev prinaša novo najvišjo stopnjo 85 (level cap), nekaj novih con z visokimi stopnjami (high level zones), dve novi rasi (igrati bo možno tudi kot Goblins ali Worgen), več kombinacij v rasah in razredih, nadgradnjo cehov (guilds), nov poklic arheologa in še nekaj dodelav sveta, med drugim tudi starih, že obiskanih območij....

30 komentarjev

Odškodnina za nezakonit strežnik za WoW 90 milijonov dolarjev

Ars Technica - Računalniške igre, še zlasti masovno igrane MMORPG, so že dolgo resen posel. Samo franšiza World of Warcraft, katere mesečno igranje stane 15 evrov, Blizzardu letno prinese več kot milijardo dolarjev. Tudi igralci so vzeli igro smrtno resno, saj se najbolje razdelani uporabniški računi prodajajo za več tisoč dolarjev. Denar je tudi razlog, da Blizzard nič kaj ljubeznivo ne gleda črne konkurence. Ta teden so dobili tožbo proti Alyson Reeves, lastnici igralskega strežnika na črno.

Na zasebnem strežniku je bilo prijavljenih 427.393 igralcev, ki so igrali v svojem svetu. Blizzardova EULA eksplicitno prepoveduje tovrstne konkurenčne strežnike, zato mu je sodišče prisodilo skoraj 90 milijonov dolarjev pavšalne odškodnine. Na prvi pogled se zdi višina astronomska, a je izračunana zelo...

79 komentarjev

Real ID-ja na forumih ne bo

Real ID v akciji

MMO Champion - Le 3 dni nazaj smo poročali o Blizzardovi nameri, da na svojih forumih uvede uporabo pravih imen svojih uporabnikov. Začeli bi s forumi, namenjenimi Starcraft II in nadaljevali s forumi za World of Warcraft: Cataclysm. S tem so želeli dvigniti nivo debat na forumu in zmanjšati število manj resnih prispevkov gorečih podpornikov ene strani v argumentu - trollanja in flame warov. Rezultat napovedi je bilo seveda precejšne zgražanje.

A ne le to, da bi bi igralce pomirili, je svoje ime razkril eden izmed zaposlenih pri Blizzardu, Micah Whipple (16. prispevek v temi). Ne dolgo zatem so uporabniki na spletu kot demonstracija, kakšne varnostne težave ta Blizzardova poteza predstavlja, našli Micahov Facebook profil, naslov prebivališča,...

18 komentarjev

Število igralcev na spletu lani večje

Heise - Čeprav se je trg računalniških iger lani vsled recesije nekoliko sesedel (zbrani podatki so sicer za ZDA, a stanje po svetu ne odstopa znatno), se to pri spletnih igrah ni dosti poznalo. V podjetju NPD Group, kjer spremljajo razne trge in dogajanje na njih, so izračunali, da se je lani število igralcev iger zmanjšalo. Temu navkljub je število prodanih spletnih iger že tretje leto zapored naraslo. To pomeni, da je bilo 20 odstotkov vseh odigranih iger online.

Zanimivo je tudi, da so aktivni igralci na spletu preživeli več časa kot leto poprej. Lani so svojemu konjičku posvetili osem ur tedensko, leta 2008 pa 7,3 ure na teden. Najpriljubljenejša platforma za spletno igranje je kakopak PC, medtem ko je med konzolami najviše Xbox 360. Več o tem.

1 komentar

World of Warcraft patch 3.3: Fall of the Lich King

Slo-Tech - Danes so igralci igre World of Warcraft dočakali popravek 3.3: Fall of the Lich King. Gre za zadnji veliki patch pred naslednjo razširitvijo in verjetno tudi za zaključek zgodbe o Arthasu, ki se vije že iz časov Warcrafta 3.

Glavna novost so seveda nove instance: The Frozen Halls je skupina treh instanc za 5 igralcev, The Frozen Throne pa raid (za 10 ali 25 igralcev), ki se konča z spopadom z Arthasom. Raid se bo odpiral postopoma: prva stopnja je odprta že danes, naslednja pa bo dostopna čez 28 dni. Z novimi instancami seveda pride tudi nova oprema (med drugim tudi tier 10 seti ter legendarni meč Shadowmourne).

Igralci pa se bodo razveselili tudi izboljšanemu sledenju nalog (lokacije nalog se sedaj prikazujejo na karti) in boljših...

22 komentarjev

World of Warcraft 'obrnjen'

Kaj pa zdaj?

vir: ComputerAndVideoGames.com
ComputerAndVideoGames.com - World of Warcraft je tudi med računalniško manj zainteresirano javnostjo večinoma poznana kot igra, ki igralca celega posesa vase ter ukrade normalno življenje. Zaradi World of Warcrafta je nešteto učencev moralo ponavljati letnike, se zdravilo od odvisnosti, v ta namen pa so se ustanavljali tudi posebni centri. Vse to ni zmotilo nekega tajvanskega igralca, v virtualnem svetu poznanega kot Little Grey, ki je več kot eno leto dan za dnem igral World of Warcraft ter ga obrnil.

Rezultat (izgubljenega življenja) je 390.895 ubitih nasprotnikov, zadanih kar 7.255.538.878 točk poškodb ter opravljenih 5.906 pohodov v 404 dneh, kar je v povprečju zneslo 14,62 pohodov na dan. V tem času je...

212 komentarjev

World of Warcraft ruši rekorde

ComputerBase - Blizzard Entertainment je naznanil, da je število igralcev večigralske spletne igre World of Warcraft preseglo 11,5 milijona. Od oktobra se je njihovo število povečalo za pol milijona, kar pripisujejo splavitvi novega dodatka Wrath of the Lich King, ki se je zgodila 13. novembra. Razvijalci trdijo, da so v prvih 24 urah po začetku prodaje dodatka pokupili 2,8 milijona kopij, v celem mesecu pa štiri milijone. S tem se je vpisal tudi med rekorde po številu prodanih kopij v prvem mesecu, kjer je kakopak nasledil svojega predhodnika, prvi dodatek za World of Warcraft po imenu The Burning Crusade. Spričo velike popularnosti franšize ima Blizzard ogromno dela, tako da zaposluje s polno paro.

21 komentarjev

Warcraft III odslej brez CD-ja

Slo-Tech - Kalifornijska velekorporacija Blizzard Entertainment znana po svetovnih uspešnicah kot so Blackthorne, The Lost Vikings, serij Diablo, Starcraft in Warcraft z vsemi dodatki ter nenazadnje po najnovejšem glamuroznem MMORPG-ju World of Warcraft, je po šestih letih od izida strategije Warcraft III v sredo, 6. 2. 2008, izdala nov popravek z nedvoumno oznako 1.21b, ki ne prinaša sicer nobene nove vsebine, vendar odstranjuje varnostno zaščito iger Warcraft III: Reign of Chaos in Warcraft III: The Frozen Throne.



Dobro ste prebrali, zvesti kupci slednjih iger: odslej je možno udarjati po Orkih in Vilinkah, ne da bi se vaš ubogi mlinček mučil s predvajanjem zgoščenke omenjenih strategij in...

18 komentarjev

World of Warcraft: 9 milijonov aktivnih igralcev

Slashdot - Pri Blizzardu so se včeraj pohvalili, da v njihovi spletni igri World of Warcraft svoja alternativna življenja preživlja več kot 9 milijonov uporabnikov (podatki bi naj veljali za pretekli mesec). Na videogamesblogger.com so pobrskali po World Factbook ameriške osrednje obveščevalne agencije in kot zanimivost navrgli, da bi v primeru, če bi WoW svet in igralci predstavljali resnični narod, bila WoW država med 236 popisanimi državami na 90. mestu po številu prebivalcev. Mimogrede, Slovenija se nahaja na 148. mestu ;).

24 komentarjev

Blizzardove igre za Linux?

PC Linux Online - Blizzard Entertainment slovi po odličnih igrah za operacijska sistema Windows in Mac OS, do Linuxa pa v javnosti še ni pokazal odprtih apetitov. Ker je prepoznavnost podjetja pogojena tudi s tem, da ponuja igre za najbolj priljubljena okolja, se je pojavilo vprašanje, kdaj bo Blizzard začel idelovati igre za bolj in bolj razširjen Linux, ki je po nekaterih raziskavah po tržnem deležu že prehitel Mac OS.

Število namestitev Linuxa na namizjih se povečuje, tako kot tudi število igričarjev, ki med igrami Unreal Tournament, Quake 3, Neverwinter Nights, Return to Castle Wolfenstein in Wolfenstein: Enemy Territory pogrešajo World of Warcraft in druge Blizzardove igre. Če ste tudi vi med njimi ali želite prispevati k uveljavljanju Linuxa na namizjih, podpišite peticijo.

28 komentarjev

Američani ... Avstralci ... Angleži

The Register - Morda je zgolj naključe, da se je dvema državama na A-, kateri pogostokrat vlačimo po zobeh, pridružila še ena - Anglija. Namreč, Angleži bodo šli podirat še neobstoječ rekord (torej ga bodo 'samo' postavili): naslednjo sredo bo na Leicester Square v Londonu opoldne zvonilo kot v peklu. Želijo namreč postaviti rekord v številu naenkrat zvonečih telefonov. Jojmene!

Kaj bo naslednje? Bomo Slovenci postavili rekord v največjem številu modrih zaslonov na Kongresnem trgu?

3 komentarji