»

Šestnajst let pozneje: World of Warcraft

Slo-Tech - Že šestnajst let se milijoni igralcev - trenutno jih je skoraj pet milijonov - spopadajo v množični spletni igri vlog (MMORPG) World of Warcraft. Na današnji dan leta 2004 je Blizzard Entertainment izdal igro, ki je revolucionirala igranje in založniku prenesla več kot 10 milijard dolarjev. Popularnost je v veliki meri posledica tudi rednih razširitev, med katerimi bo naslednja izšla jutri (World of Warcraft: Shadowlands).

World of Warcraft je resda izšel leta 2004, a začetki segajo še desetletje v preteklost. Leta 1994 je izšla strategija v realnem času Warcraft: Orcs & Humans, ki se je igrala še v DOS-u (in na Macih). Sledila so nadaljevanja: Warcraft II: Tides of Darknes leta 1995, Warcraft III: Reign of Chaos leta 2002 (in razširitev Warcraft III: The Frozen Throne) in potem končno World of Warcraft, ki je do danes dobila sedem razširitev, jutri pa bo osmo. Vse navedene igre sodijo v kanon (torej vesolje) Warcraft.

World of Warcraft ni prva igra MMORPG, saj so se prve...

22 komentarjev

World of Warcraft je ostal brez naslednika

Ko ljudje pomislijo na MMORPG, masovno večigralske domišljijske igre, pogosto pomislijo prav na WoW

vir: Polygon
Polygon - Iz Blizzarda je odjeknila novica, da so ukinili razvoj naslednika igre World of Warcraft. WoW je daleč najbolj znana igra v žanru masovnih domišljijskih iger in je tekom svojega razvoja podrla tudi nekaj rekordov. A vsaki stvari se izteče rok uporabe, zato so pri Blizzardu že dlje načrtovali naslednika. Zdaj so sporočili, da projekt s kodnim imenom Titan ukinjajo. Projekt so začeli že pred sedmimi leti, ves čas so o njem govorili bolj potiho in popolnoma neuradno, spopadali pa so se z obilico težav. Lani so npr. povedali, da končni rezultat ne bo izšel pred letom 2016. Glavna težava, s katero so se spopadali, je bilo kako narediti igro zanimivo.

Za povrhu je Chris Metzen, eden od vodilnih mož oddelka, ki se ukvarja z razvojem franšiz in njihovih zgodb, navedel...

29 komentarjev

Diablo III je tu

Zbirateljska različica.

vir: Wikipedia
Wikipedia - Po 11 letih razvoja, od tega zadnjih dveh samo za poliranje, je včeraj izšel močno pričakovani akcijski frp Diablo III, za nameček ravno sredi maturitetnega meseca oz. izpitnih rokov. Za petdesetaka ga dobite v bližnji štacuni oz. na spletu.

Večjih novosti niti ni, ker igra tako vizualno kot tudi glede občutka pri igranju ostaja skoraj povsem zvesta dvojki. Pogled je še vedno izometričen, s čimer so po Blizzardovih besedah prihranili na strojni zahtevnosti in hkrati ohranili dober pregled nad situacijo, se pravi konstantnimi vpadi sil pekla z vseh smeri. Svet (Sanctuary), ki se je od razsutja Worldstona na koncu prejšnjega Diabla sicer nekoliko geografsko spremenil, je še vedno temačen in poln podzemnih sob, ki se ob vsakem obisku na novo naključno...

130 komentarjev

StarCraft II v beta stadiju

HotHardware - Mnogi ljubitelji strategij, sploh Blizzardovega StarCrafta, bodo nedvomno navdušeni nad podatkom, da je Starcraft II vstopil v beta fazo razvoja. Pri Blizzardu so tako zagnali prvi del programa zaprtega beta testiranja, kar pomeni, da so prvi (bodoči) uporabniki že dobili svoja povabila. Namen zaprtega beta testiranja Starcraft II: Wings of Liberty, kot je uradno ime naslednika kar 12 let starega StarCrafta, je najti potencialne težave v zmogljivostih posameznih ras, ki bi povzročile neuravnovešene boje, ter iskanje hroščev v Battle.net, spletnem servisu za StarCraft, StarCraft II, World of Warcraft in vse bodoče Blizzardove igre. Battle.net bo očitno nekoliko predelan in v takšni obliki javnosti predstavljen skupaj z izidiom StarCraft...

35 komentarjev

Blizzardova naslednja masovka še bolj masovna

Zgolj peščica uporabnikov

vir: bit-tech.net
bit-tech.net - Blizzard je s svojimi 11 milijoni naročniki, ki vsak mesec plačajo za igranje World of Warcrafta, brez težav alfa in omega sveta masovno-večigralskih spletnih iger. A tudi tako velike množice, kot jih ima WoW, Blizzardu očitno niso dovolj, saj so povedali, da bo njegov naslednik bolj zanimiv za širšo javnost. Kako bodo to dosegli še ni znano, a že dolgo je potrjeno, da naslednik ne bo uporabljal franšize, podobne World of Warcraftu. To pomeni, da odpadejo magična bitja vseh velikosti in oblik ter da bo nova masovka mnogo bolj vsakodnevna, torej bodo namesto škratov, orkov, palčkov in podobnih aktualni predvsem običajni ljudje. A po drugi strani je popolnoma mogoče tudi, da bodo ljudje le...

41 komentarjev

Starcraft 2 brez LAN večigralstva

vir: Wikipedia
bit-tech.net - Novica, da Starcraft 2, ki ga mnogi že nestrpno pričakujejo, ne bo podpiral večigralstva preko lokalne mreže, odmeva po internetu in je povzročila mnogo razburjanja. Marsikdo je, ko je novico slišal prvič, verjetno dobil pogled začudenja, a Blizzardovemu Robu Pardu, ki je podpredsednik razvijanja iger, podpora LAN večigralstvu ni bistvena.

Gospod Pardo celo meni, da bo delež igralcev, ki bodo funkcijo pogrešali, precej majhen. Za to potezo so se odločili, da bi lahko vsakršno večigralstvo povezali z njihovim omrežjem Battle.net. Če le-ta iz kateregakoli razloga ne bo dosegljiv, večigralstvo enostavno ne bo možno, vsaj ne s človeškimi nasprotniki. Čeprav je mnenja, da funkcija ni...

19 komentarjev

World of Warcraft ruši rekorde

ComputerBase - Blizzard Entertainment je naznanil, da je število igralcev večigralske spletne igre World of Warcraft preseglo 11,5 milijona. Od oktobra se je njihovo število povečalo za pol milijona, kar pripisujejo splavitvi novega dodatka Wrath of the Lich King, ki se je zgodila 13. novembra. Razvijalci trdijo, da so v prvih 24 urah po začetku prodaje dodatka pokupili 2,8 milijona kopij, v celem mesecu pa štiri milijone. S tem se je vpisal tudi med rekorde po številu prodanih kopij v prvem mesecu, kjer je kakopak nasledil svojega predhodnika, prvi dodatek za World of Warcraft po imenu The Burning Crusade. Spričo velike popularnosti franšize ima Blizzard ogromno dela, tako da zaposluje s polno paro.

21 komentarjev

Alone in the Dark: SecuROM spet na pohodu

SecuROM logotip

vir: Ars Technica
Ars Technica - SecuROM, ena najbolj osovraženih DRM zaščit, je spet na pohodu. Za zaščito pred grdimi grdimi pirati™ ga bo uporabljala prihajajoča Atarijeva igra Alone in the Dark.
Posebnost SecuROMa je v dejstvu, da po namestitvi na sistem zahteva aktivacijo na založnikovem strežniku. Število aktiviranj je pri igrah do sedaj bilo omejeno na 3 (pri BioShocku in Mass Effectu), Mass Effect pa je še vsakih 10 dni poklical domov in preveril veljavnost aktivacije. V kolikor je kupec dosegel dovoljeno število aktiviranj, je moral poklicati na založnikovo linijo za podporo in prositi za povečano število aktivacij.
Alone in the Dark bo v tem primeru malo poseben: ne bo omejeno število aktiviranj, bo pa igra vezana na samo en računalnik. V kolikor bodo kupci ponovno aktivirati igro na drugem...

14 komentarjev

Warcraft III odslej brez CD-ja

Slo-Tech - Kalifornijska velekorporacija Blizzard Entertainment znana po svetovnih uspešnicah kot so Blackthorne, The Lost Vikings, serij Diablo, Starcraft in Warcraft z vsemi dodatki ter nenazadnje po najnovejšem glamuroznem MMORPG-ju World of Warcraft, je po šestih letih od izida strategije Warcraft III v sredo, 6. 2. 2008, izdala nov popravek z nedvoumno oznako 1.21b, ki ne prinaša sicer nobene nove vsebine, vendar odstranjuje varnostno zaščito iger Warcraft III: Reign of Chaos in Warcraft III: The Frozen Throne.



Dobro ste prebrali, zvesti kupci slednjih iger: odslej je možno udarjati po Orkih in Vilinkah, ne da bi se vaš ubogi mlinček mučil s predvajanjem zgoščenke omenjenih strategij in...

18 komentarjev

Diablo 3?

Slo-Tech - Več kot šest let je minilo od izida izredno popularne igre Diablo2. Ker pa smo danes navajeni pogrevanja prvič dobro skuhane hrane, ki je zato vse manj in manj okusna (EA tega ne ve, med drugim), se je čuditi, kako še ni izšlo nadaljevanje, oziroma Diablo 3.

Več upanja daje stavek pisca novel za to igro, Richarda A. Knaaka, ki je na strani Blizzplanet na vprašanje o nadaljevanju odgovoril, da nove novele ne piše za mrtvi svet, pač pa za svet z mrtvimi.

In sreča je zapolnila srca vseh, ki čakajo.

39 komentarjev

Nekaj novičk iz sveta iger

Slo-Tech - Razen tega, da imamo v forumu oddelek Igre, dotično področje na Slo-Techu ni bilo preveč zastopano. Temu bomo sedaj moderatorji omenjenega oddelka storili konec in poskušali dnevno dostaviti skromen kupček novic, ki bo zanimiv za igričarski del obiskovalcev te strani.

Activision, ki je izdal trenutno zelo popularno igro Call Of Duty, zadnje čase pridno dela. V petek so najavili dodatek United Offensive, ki bo vseboval nove kampanje za enega igralca, multiplayer načine igranja, več orožij, likov in ostalih stvari, ki jih podobni dodatki ponavadi vsebujejo. Na policah naj bi se pojavil konec jeseni tega leta. Seveda bomo dobili kakšno presenečenje tudi bolj zgodaj, recimo nov popravek...

6 komentarjev