»

Alan Wake bo zgoden

bit-tech.net - Igro Alan Wake zlahka lahko povežemo z zamudami in odpovedmi, saj so jo sprva najavili že leta 2005 na E3 in predstavili na jesenskem IDF-u leta 2006 kot eno izmed prvih iger, ki dodobra zapreže štirijedrni procesor. Takrat je bilo mišljeno, da bo igra ekskluziva za Windows Vista in DirectX 10 ter da bo vključevala mnogo grafičnih dobrot iz takrat sveže grafične knjižnice. Ta načrt se je izjalovil, saj so sprva lani poleti najavili različico za Xbox 360, februarja pa povedali, da različice za osebne računalnike ne bo. Razlagi za ukinitev sta dve, po besedah razvijalskega studia Remedy so sami premajhni, da bi lahko razvijali dve različici, po besedah Microsofta pa osebni računalniki niso primerna platforma za igro, kot je Alan Wake. Sprva se je Xbox 360...

29 komentarjev

Podrobnosti o ekskluzivnosti Alana Wakea

bit-tech.net - Poročali smo že, da bo težko pričakovan Alan Wake, sprva ekskluziven naslov za osebne računalnike oz. celo za Windows Vista, spomladi pravzaprav na voljo le za Xbox 360. Skupaj s tem podatkom smo dobili tudi marketinško opravičilo, v katerem je bilo govora o intimnosti in sproščenosti osebnih računalnikov in igralnih konzol ter da Alan Wake enostavno ne bi deloval na osebnih računalnikih.

Ker se nobena juha ne poje tako vroča, kot se skuha, smo dobili tudi resnično razlago za to potezo, neposredno od razvijalcev igre. Oskari Hãkkinen, zaposlen pri Remedyju, je v intervjuju za VG247 povedal, da je Remedy izredno majhen razvijalski studio z le okrog 50 zaposlenimi. Logično se jim je tako zdelo, da se osredotočijo na le eno platformo in zanjo igro dodobra...

56 komentarjev

Alan Wake le za Xbox 360

bit-tech.net - Saga Alana Wakea se je začela že pred petimi leti, ko so napovedi razvijalskega studia Remedy, ki razvija igro, naredile večjedrne procesorje že takrat vsaj nekoliko smiselne. Alan Wake je bila, vsaj v napovedih, prva igra, ki bi dejansko pridobila z uporabo štirijedrnega procesorja v primerjavi z zgolj dvojedrnikom. Stvari so se nekoliko zapletle lani poleti, ko so pri Remedy najavili, da bo Alan Wake prišel tudi na Microsoftovo igralno konzolo Xbox 360. Poteza je bila seveda pričakovana, saj je Microsoft založnik igre. A vse od takrat do danes ni bilo znano, kaj se bo zgodilo s PC različico igre. Pri Microsoftu so namreč prav danes razjasnili, da PC različice Alana Wakea ne bo, kar pomeni, da bo naslov ekskluziven za Xbox 360. Uradni razlog za to je nadvse...

55 komentarjev

Intel Core 2 Extreme QX6700 (quadcore Kentsfield)

Intel Core 2 Extreme QX6700

vir: AnandTech
Slo-Tech - Intel je letos spomladi množice očaral z novimi procesorji iz družine Core 2 Duo. Prav te dni so denimo na 3DCenter, pokazali, da AMD-jev dvojedrnik v popularnih igrah za doseganje istih rezultatov potrebuje dobrih 30% višjo hitrost! Intel, navdušen nad uspehom Core 2 Duo procesorjev, na srečo ni zaspal in danes tudi uradno predstavil novo lepljenko, štirijedrnika z imenom Kentsfield.

Tehnično gledano gre za dve (dvojedrni) jedri na enem podnožju. Na zunaj se procesor ne razlikuje od tistega, v katerem tiktaka samo Conroe. Tak pristop Intelu omogoča, da se lahko še v zaključnih fazah proizvodnje odloči, ali bo splavil dvo- ali štirijedrnika. Imajo pa zaradi tega vsa jedra enako hitrost....

11 komentarjev

Bo Alan Wake zapregel vsa štiri jedra?

Alan Wake

Slo-Tech - Dandanes le redke nove igre izkoriščajo dve jedri v novih procesorjih. Z drugimi besedami, igralna izkušnja običajno zaradi dveh jeder ni omembe boljša, z vsem dolžnim spoštovanje do izjem, se ve.

Če je temu tako, zakaj potem za igranje iger kupiti, ko bo to možno, štirijedrni procesor? Intel je izkoristil letošnji jesenski IDF ravno zato, da prepriča omahljivce. Tako so fantje iz Remedy Entertainment, avtorji izredno uspešne igre Max Payne, na navitem Core 2 Quad (3,73 GHz) pokazali njihovo prihajajočo mojstrovino, Alan Wake. Markus Maki (Remedy) je poudaril, da A-Wake ne bo tekel na enojedrnem procesorju, pogojno, torej brez kakršnih koli bonbončkov, pa na Pentiumu 4, ki podpira Hyper Threading. Že samo obdelava fizike terja v povprečju 80% enega jedra.
...

52 komentarjev

Vpliv 3D zvoka na izrisovanje slik (FPS)

Slo-Tech - Splošno znano je, da lahko zvok v igri odžre dokaj visoko število sličic pri izrisu na zaslon ( FPS) v igrah. Vendar koliko natančno? Je nakup samostojne zvočne kartice v času močnih in dvojedrnih procesorjev še smiseln, ali je bolje denar ta vložiti v procesor, oziroma v grafično kartico?

Odgovore na zastavljena vprašanja so poizkušali poiskati na 3DCenter. Ob bok so postavili danes najbolj uporabljeni AC'97 kodek, Realtek ALC658 in vsem znano zvočno kartico Audigy2, podjetja Creative.

Metodologija testa je bila domiselno sestavljena, saj so poizkušali izvedeti tudi, koliko vpliva surova moč procesorja na sposobnost izrisovanja sličic. Tako so testirali (poleg izklopljenega zvoka kot reference) obe rešitvi pri enaki frekvenci procesorja (2 GHz), dodali pa so meritev zmogljivosti kodeka pri procesorju, ki je bil na 2.4 GHz.

V igri Far Cry, na najzahtevnejših nastavitvah – Sound 5.1 + EAX 2.0, se na zaslon izriše 69 FPS (ALC658), če pa zvok obdela Audigy, pa 78. Če frekvenco...

59 komentarjev

Širokozaslonsko igranje

Igra Mafia na treh monitorjih

vir: Matrox
Slo-Tech - Pred leti je Parhelia, zadnja Matroxova grafična kartica, za tisti čas spodobno zmogljivostjo poganjati zahtevne 3D igre, obljubljala veliko, tudi Surround Gaming, večzaslonsko igranje. Na kartico smo lahko enostavno priključili tri monitorje in uživali na večji igralni površini. Kljub temu, da je bilo, v primerjavi z običajno rešitvijo, torej igranjem na enem monitorju (1024x768), večzaslonsko igranje izjemen napredek in doživetje, večje popularnosti in razširjenosti ta rešitev ni prinesla. Kljub naprednim funkcijam, je bila Parhelia ravno na meji zmogljivosti poganjati aktualne igre v večzaslonskem igranju. Tudi cena ob izidu je bila visoka, saj je Matrox od kupca želel okrog 130 tisočakov. Predvsem pa oddelku za marketing ni uspelo prepričati širše populacije, da bi si kupila še dva monitorja za popoln igralski užitek.



Matrox potem ni...

15 komentarjev