»

Prihaja 3D Mark 2011

bit-tech.net - Nova izdaja popularnega sintetičnega testa zmogljivosti celotnega računalnika, predvsem pa grafičnega podsistema, 3D Mark 2011, bo prekinila najdaljše obdobje med dvema izdajama 3D Marka, po 3D Mark 99, 2000, 2001, 03, 05, 06 in Vantage (ter njihovih podizdajah). Kot se je pogosto zgodilo datum izida ne bo sledil letnici različice, saj naj bi bila zbirka testov za prenos (in nakup) na voljo že v letošnjem septembru. Detajli so zaenkrat še skopi, a bo več znanega že čez 4 dni, 26. maja, ko bo prišlo do uradne najave. Vseeno je znano, da se bo 3D Mark 11 osredotočil zgolj na DirectX 11, podobno kot se je Vantage osredotočil na DirectX 10. Glavni pokrovitelj slednjega je bil Sapphire, medtem ko bo podobno vlogo v najnovejši izdaji po...

3 komentarji

Trojna 3D Mark krona

Hardware Asylum - In ne le to, Kinc, s švedske strani Hardware Asylum, je poleg vseh treh rekordov podrl tudi dva druga mejnika. V 3D Mark 2001 je dosegel neverjetnih 50.614 točk, kar pomeni, da je prvi prek 50.000 točk, v 3D Mark 2003 pa je dobil približno 10.000 točk manj (40.061) in s tem podrl mejo 40.000 točk. V 3D Mark 2005 mu žal ni uspelo doseči prek 20.000 točk, dosegel jih je le 17.560, kar pa je zadostovalo za trojno krono, dosežek, ki si ga že lep čas ni nihče lastil.

Za ta podvig sta bili uporabljeni dve Gigabyte 7800 GTX kartici v SLI načinu, AMDjev FX-57 procesor, navit na osupljivih 3,95 GHz (že nekaj časa nazaj je sicer padlo 4 GHz, a je bil procesor dovolj stabilen le za sliko namizja), DDR pomnilnik Corsair (s tem dosežkom je razbit mit, da se Corsair moduli na DFI Lanparty ploščah navijajo slabo), vse skupaj pa je počivalo na matični plošči DFI Lanparty SLI-D. Iz slike dogajanja je razvidno, da se je za hlajenje vsega skupaj uporabljal tekoči dušik.

Več na Hardware Asylum.

15 komentarjev

Patch za 3D Mark 2001 ter Kyro/Kyro 2

Slo-Tech - Pred meseci je MadOnion obljubil patch za 3D Mark 2001 ter Kyro/Kyro 2 grafične kartice, tako da bi jih vsi lastniki končno lahko primerjali z ostalimi grafičnimi karticami. Glede na to da tega patch-a ni in ni, so se na strani Petition Online odločili napisat peticijo. Peticija je startala danes (6.1.2002). Vsi zainteresirani ki bi radi končno vidli rezultat v primerjavi z ostalimi grafičnimi, dodajte svoj podpis. Vzelo vam bo le minuto časa!!

Za novico se zahvaljujem Kristjanu.

16 komentarjev

Detonatorji XP

Guru 3D - Ja, zmotil sem se. Dejansko se nisem zmotil jaz, ampak Marko, ki je poslal mail, da bodo Detonatori 4 izšli šele v začetku oktobra. Zdaj, ko so izšli, jih je Nvidia preimenovala v Detonatorje XP. Kako se obnesejo si poglejte tu. Stestirali so jih v Vulpine GLMark, Quake III Arena, 3D Mark 2001 in 3D Mark 2000. Za primerjavo so uporabili Detonatorje 3 verzija 12.41. Ugotovili so, da so 4-ice boljše od 3-jk. Sicer ne za veliko, ampak so. Test so seveda opravljali na GeForce3 grafični kartici, ker naj bi le-ta največ pridobila s temi posodobljenimi driverji.

2 komentarja

Uporabnikov test Detonatorjev

Slo-Tech - Matej Oman nam je poslal rezultate svojih testiranj, ki jih je pridobil z novimi 12.00 Detonatorji. Ker se je s testom precej potrudil, objavljam njegov prispevek v celoti:

Pozdravljeni!

Vem, da ste že testirali Detonator 12.00, ampak vseeno vam pošiljam moje rezultate...

S strani www.gamers.at sem si prenesel Detonator 12.00 Final in ga preizkusil v testih 3D Mark. Rezultate si lahko ogledate spodaj. V igrah pa se drugače ti gonilniki dobro obnesejo, le pri Midtown Madness 2 so težave (semaforji ne delujejo, vrhov palm ni, zmešane teksture!)...

Rezulatati:
------------------------
3DMARK2001 PROJECT FILE:
------------------------
DISPLAY
Platform NVIDIA GeForce 256
CPU Optimization D3D Hardware T&L
Width 1024
Height 768
Depth 16 bit
Z-Buffering 16 bit
Texture Format Compressed
Buffering Triple
Refresh Rate Default
FSAA Mode None

RESULTS
3DMark Score 2137
Game 1 - Car Chase - Low Detail 34.5 fps
Game 1 - Car Chase - High Detail 12.2 fps
Game 2 - Dragothic - Low Detail 31.5 fps
Game...

6 komentarjev

3D Mark 2001

Tweak Town - Kaj pravite na rezultat 5847 3D Markov. Ja, povsem običajno za 3D Mark 2000, a ta rezultat je bil dobljen z 3D Markom 2001! Sistem, na katerem je bil dosežen ta rezultat pa je bil 1.2 GHz Athlon navit na 1467 MHz, družbo na FICovi AZ11 matični plošči pa mu je delal Geforce 3 s 64 MB pomnilnika. Ni kaj, tako pošast bi tud jest mel .

1 komentar

Rezultati novih Detonator-jev 12.00

VR - Zone - Včeraj smo objavili novico o novih Detonatorjih 12.00. Danes vam lahko postrežemo z rezultati. Tukaj si jih lahko ogledate v originalu. Drugače pa so nove driver-je (verzija 12.00) primerjali z verzijo 10.80. Testirali so jih na IWill KK266R, TBird 1Ghz, WinME, GF2 MX, DirectX 8.0 s programoma 3D Mark 2000 in 3D Mark 2001. V 3D Mark 2000 so novi (12.00), pri ločljivosti 1024x768x16, dosegli 5018, stari (10.80) pa 5110 točk. V 3D Mark 2001 so pri isti ločlijivosti novi (12.00) dosegli 2309, stari (10.80) pa 2317 točk. Verzija 10.80 torej še vedno ostaja najboljša v hitrosti.

0 komentarjev

Detonator-ji 12.00

The-Ctrl-Alt-Del - Izšla je nova verzija Detonatorjev za Windows 9x/ME operacijske sisteme. Verzija 12.00 se nadgradi iz verzije 11.01. Prvi vtisi so mešani. Nekaterim ljudem, ki so novo verzijo naložili, se jim je rezultat poslabšal, drugim izboljšal. Vsi se strinjajo, da se je za malo izboljšala kakovost slike. Vsi, ki so driver-je preizkusili, ugotavljajo, da so zelo stabilni. Seveda je tudi ta verzija Detonatorjev (kot vse druge v zadnjem času) neuradna. Torej jo nalagate in uporabljate na lastno odgovornost! Še vedno pa ni ne duha ne sluha o driver-jih, ki bi podpirali vse funkcije Nvidia GeForce3 čipa. Kot veste, je to uradni razlog, zakaj Nvidia ne spusti kartic z GeForce3 čipom v obtok. Če želite zvedeti vtise o uporabi novih Detonatorjev, poglejte sem. Naložite pa si jih lahko tukaj.

8 komentarjev

Kratka raziskavica

Jaz - Simon Miklavčič je na Slo-Tech poslal novico, v kateri je opisal, kateri Detonatorji delajo njemu osebno najbolje. Testiral je štiri: 6.50, 7.58, 10.80 ter 11.00. Do teh rezultatov je prišel s svojim Geforceom2 MX DDR (ne vem, kje ga je dobil, ampak vseeno):

3D Mark 2000 (default benchmark)
Detonator 6.50 (175/286)4097 |Detonator 6.50 (220/366)4887
Detonator 10.80 (175/286)4085 |Detonator 10.80 (220/366)4890
Detonator 11.00 (175/286)3951 |Detonator 11.00 (220/366)4794
Detonator 7.58 (175/286)4183 |Detonator 7.58 (220/366)5066

V 3D Mark 2000 imajo Detonatorji 7.58 očitno nadmoč pri hitrosti. Kaj pa 3D Mark 2001?

3D Mark 2001 (default benchmark)
Detonator 6.50 (175/286)n/a |Detonator 6.50 (220/366)1925
Detonator 10.80 (175/286)n/a |Detonator 10.80 (220/366)2032
Detonator 11.00 (175/286)n/a |Detonator 11.00 (220/366)2029
Detonator 7.58 (175/286)n/a |Detonator 7.58 (220/366)1949

Za to zelo informativno informacijo se mu zahvaljujem, saj je v svojem e-mailu navedel, da je testiral cel ljubi dan....

18 komentarjev

Detonatorji in Geforce 2 MX

Overclockers Online - Te, že zelo velikokrat premlete in skoraj nikoli dokočnane teme, so se lotili pri Overclockers Online. Med sabo so primerjali Detonatorje 5.32, 6.62, 7.52 in 10.80. Kot testni sistem so uporabili Pentium III 550 navit na 825 in Geforca MX. Rezultati v Quakeu 3 niso enotni. V 16 bitnih barvah so povsod, razen pri 640×480 najhitrejši Detonatorji 10.80. V 32 bitnih barvah pa so se najbolje izkazali detonatorji 7.52. V 3D marku 2000 pa prednjačijo Detonatorji 10.80, ki naberejo približno 300 (4892) pik več kot ostali. Če vas test zanima, si ga oglejte tukaj.

6 komentarjev