Forum » Šola » Izbirni predmeti
Izbirni predmeti
Thomas ::
Pretekle dni smo naredl tole, za izračunavanje optimalne porazdelitve skupin za izbirne predmete za devetletke.
Proba naj, kogar zanima!
Proba naj, kogar zanima!
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Double_J ::
Sem pogledal ja.
En in edini ubožec je mel nakoncu samo eno željo izpolnjeno. Žrtev za skupnost.
En in edini ubožec je mel nakoncu samo eno željo izpolnjeno. Žrtev za skupnost.
Dve šivanki...
Double_J ::
Izboljšal je po 10minutah še dodatno.
Zdej je 40 drugih želj x 2 = 80 kazenskih pik.
Zdej je 40 drugih želj x 2 = 80 kazenskih pik.
Dve šivanki...
Thomas ::
Ja, tko to poteka. Evoluira proti maksimalnemu zadovoljevanju (donekle antagonističnih) želja.
Simple programming language, v katerem povemo zahteve, pol pa pocakamo na najboljsi mozni kompromis. Ki ga pa s popravkom sourcea tudi lahko spremenimo. Klasični programerski sistem:
Simple programming language, v katerem povemo zahteve, pol pa pocakamo na najboljsi mozni kompromis. Ki ga pa s popravkom sourcea tudi lahko spremenimo. Klasični programerski sistem:
do
Edit
Compile
loop until ...
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
iration ::
Hmmm, sicer nimam pojma o kakšnem programiranju, se mi pa zdi, da bi mogoče moral mencinger uvesti kakšne nove študijske programe. Pa saj ne da kdo kaj takega pričakuje od njega ... Se ne spomnim, da se je kdaj opravičil za trditve, da Slovenska valuta nima perspektive ... in da bo Slo gospodarstvo propadlo v nekaj mesecih, ... v vsakem po mencingerjevo Slo nima nobene perspektive brez Srbije. In ta taisti odloča o študijskih programih. Sramota!
Tudi jaz bi imel kakšno pravico rad v življenju. Npr. pravico do tega, da delam
12 ur na dan in sem za to nagrajen s strani delujočega ekonomskega prostora, ne
pa kaznovan s strani Salmoneličevih gremlinov. - NavadniNimda
12 ur na dan in sem za to nagrajen s strani delujočega ekonomskega prostora, ne
pa kaznovan s strani Salmoneličevih gremlinov. - NavadniNimda
Thomas ::
Eh Mencinger, ta je en cinik in konzervativec ...
Tukaj smo pa šele v osnovni šoli. Kako najbolj pravično razdeliti neko omejeno število goodies (izbirnih predmetov) med več mnogo interesentov, tako da bo kar najmanj prizadetih, da bo čimmanj hude krvi.
To so taki NP problemi, ki se jih lepo rešuje na:
A) EA evolucijski algoritem - boljši preživi.
B) "programersko paradigmo" - toliko časa popravljaj ASCII source, da boš s compiliranim zadovoljen.
Tukaj smo pa šele v osnovni šoli. Kako najbolj pravično razdeliti neko omejeno število goodies (izbirnih predmetov) med več mnogo interesentov, tako da bo kar najmanj prizadetih, da bo čimmanj hude krvi.
To so taki NP problemi, ki se jih lepo rešuje na:
A) EA evolucijski algoritem - boljši preživi.
B) "programersko paradigmo" - toliko časa popravljaj ASCII source, da boš s compiliranim zadovoljen.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Thomas ::
Konkurence ni. Ampak je 5X dražja. Zato da nekaj pofilozofira, v NP zahtevnost problema se pa sploh ne spušča.
Kaj šele da bi se trudila poiskati optimum, vsakemu bogemu učenčku kar najbolj iti na roke.
Nasploh so programerji moje generacije hecni. Niso niti še slišali za NP, če pa že so, bi kar po domače reševali take probleme.
Name generator mam pa built in.
Kaj šele da bi se trudila poiskati optimum, vsakemu bogemu učenčku kar najbolj iti na roke.
Nasploh so programerji moje generacije hecni. Niso niti še slišali za NP, če pa že so, bi kar po domače reševali take probleme.
Name generator mam pa built in.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Gandalfar ::
konkurenca je in se zastonj in se plod slovenskega avtorja. Ce si ucitelj, ki je zadolzen za urnike za katero solo ga lahko tudi kontaktiras in ti bo z veseljem pomagal postavit sistem za tvojo solo in se kaj zraven.. :)
stran na users.kiss.si
stran na users.kiss.si
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gandalfar ()
Thomas ::
Ja seveda. To sploh niso Izbirni predmeti.
Vsaj ne pise, da bi bili. Mau si pomesal.
Vsaj ne pise, da bi bili. Mau si pomesal.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Thomas ::
Sicer pa - naredimo benchmarke:
Kdor hitreje in z manj napora pride do boljšega rezultata, naj bo zmagovalec.
Ostali, če jih je kaj ... back to the drawing board!
Kdor hitreje in z manj napora pride do boljšega rezultata, naj bo zmagovalec.
Ostali, če jih je kaj ... back to the drawing board!
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
MaFijec ::
Konkurenca se mi zdi (vsaj na prvi pogled) ima tudi možnost izbirnih predmetov.
Še ena pripomba.
V tvojem programu bi bilo porebno upoštevati še učitelje, saj lahko ti učijo na več šolah.
Glede strani.
Jezik malo šepa(slovnica, izražanje).
Če klikneš na slikice se ne zgodi nič, pust meni.
Še ena pripomba.
V tvojem programu bi bilo porebno upoštevati še učitelje, saj lahko ti učijo na več šolah.
Glede strani.
Jezik malo šepa(slovnica, izražanje).
Če klikneš na slikice se ne zgodi nič, pust meni.
Thomas ::
> Konkurenca se mi zdi (vsaj na prvi pogled) ima tudi možnost izbirnih predmetov.
Ja seveda! Potem pa rešuje ta (NP) problem po amatersko in kakršnegakoli optimuma seveda ni. Otroci so wasted.
> V tvojem programu bi bilo porebno upoštevati še učitelje, saj lahko ti učijo na več šolah.
Lokalni optimum za šolo se računam, samo. Učitelj bo, ali pa ne bo učil na tisti šoli, to je sekundarno.
> Jezik malo šepa(slovnica, izražanje).
Ja, bomo popravili, kolikor smo le pismeni!
> Če klikneš na slikice se ne zgodi nič, pust meni.
Hm ... tudi res! To blo tudi dobro poštimat.
Hvala lepa za uporabne pripombe, MaFijec!
Ja seveda! Potem pa rešuje ta (NP) problem po amatersko in kakršnegakoli optimuma seveda ni. Otroci so wasted.
> V tvojem programu bi bilo porebno upoštevati še učitelje, saj lahko ti učijo na več šolah.
Lokalni optimum za šolo se računam, samo. Učitelj bo, ali pa ne bo učil na tisti šoli, to je sekundarno.
> Jezik malo šepa(slovnica, izražanje).
Ja, bomo popravili, kolikor smo le pismeni!
> Če klikneš na slikice se ne zgodi nič, pust meni.
Hm ... tudi res! To blo tudi dobro poštimat.
Hvala lepa za uporabne pripombe, MaFijec!
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thomas ()
McHusch ::
A ni v devetletki tako, da učenci VEDNO hodijo k predmetom, ki so si jih izbrali (če je zanj prijavljenih vsaj 15 učencev)?
Takšne so moje izkušnje.
Takšne so moje izkušnje.
Neon Dei ::
Oblikovno link malce šepa. Malo lepše barve in pa predvsem ne komplicirati. Školniki imajo radi enostavne stvari :)
primer
Toliko, kar se designa tiče. Se pravi belo ozadje, ene par živih elementov, da ne bodo kupci zaspali in pa elegantna preprostost.
Pa naj ti besedilo pregleda nekdo, ki obvlada jezik bolje kot ti. :) Meni na prvi pogled deluje precej neprofesionalno. (Tudi to, da je cena prav takoj na prvi strani)
Lp, JT.
p.s.: Tudi tipografija naj bo konstantna po celi strani.
primer
Toliko, kar se designa tiče. Se pravi belo ozadje, ene par živih elementov, da ne bodo kupci zaspali in pa elegantna preprostost.
Pa naj ti besedilo pregleda nekdo, ki obvlada jezik bolje kot ti. :) Meni na prvi pogled deluje precej neprofesionalno. (Tudi to, da je cena prav takoj na prvi strani)
Lp, JT.
p.s.: Tudi tipografija naj bo konstantna po celi strani.
"Honest disagreement is often a good sign of progress."
-Mahatma Gandhi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Neon Dei ()
Thomas ::
McHush:
> A ni v devetletki tako, da učenci VEDNO hodijo k predmetom, ki so si jih izbrali (če je zanj prijavljenih vsaj 15 učencev)?
Ja ni vedno mogoče vsem izpolniti vseh želja. Stvarne možnosti (koliko skupin šola sploh sme imeti in kako velike so lahko) so eno. Želje učencev in staršev pa drugo. Problem najoptimalnejše rešitve je pa zelo hud. Seveda se marsikdo hvali kako ga zna rešiti, vendar je benchmark (dirka) preprosto izvedljiva in rezultat merljiv. Naj boljši potem "odide na nogah, slabši pa na nosilih". Učenci bodo potem v vsakem primeru zmagovalci.
Neon Dei:
> Oblikovno link malce šepa. Malo lepše barve in pa predvsem ne komplicirati. Školniki imajo radi enostavne stvari :)
Nekoliko smo že popravili. A se kaj pozna?
> Pa naj ti besedilo pregleda nekdo, ki obvlada jezik bolje kot ti.
Se je že tudi zgodilo.
> Meni na prvi pogled deluje precej neprofesionalno. (Tudi to, da je cena prav takoj na prvi strani)
Zato je dober razlog. Straight forward!
Hvala za dosedanje pripombe obema!
> A ni v devetletki tako, da učenci VEDNO hodijo k predmetom, ki so si jih izbrali (če je zanj prijavljenih vsaj 15 učencev)?
Ja ni vedno mogoče vsem izpolniti vseh želja. Stvarne možnosti (koliko skupin šola sploh sme imeti in kako velike so lahko) so eno. Želje učencev in staršev pa drugo. Problem najoptimalnejše rešitve je pa zelo hud. Seveda se marsikdo hvali kako ga zna rešiti, vendar je benchmark (dirka) preprosto izvedljiva in rezultat merljiv. Naj boljši potem "odide na nogah, slabši pa na nosilih". Učenci bodo potem v vsakem primeru zmagovalci.
Neon Dei:
> Oblikovno link malce šepa. Malo lepše barve in pa predvsem ne komplicirati. Školniki imajo radi enostavne stvari :)
Nekoliko smo že popravili. A se kaj pozna?
> Pa naj ti besedilo pregleda nekdo, ki obvlada jezik bolje kot ti.
Se je že tudi zgodilo.
> Meni na prvi pogled deluje precej neprofesionalno. (Tudi to, da je cena prav takoj na prvi strani)
Zato je dober razlog. Straight forward!
Hvala za dosedanje pripombe obema!
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
OwcA ::
Dopuščam možnost, da imam preslabo mnenje o učiteljih, ampak ali bodo tole znali uporabljati? Za večjo komercialno uspešnost bi veljalo spackati kakšen ličen GUI.
Četudi pustiš oblikovanje kot je, bi bilo res dobro popraviti slovnico. Predstavljaj si, da kakšna učitelica slovenščine sestavlja urnike ...
Četudi pustiš oblikovanje kot je, bi bilo res dobro popraviti slovnico. Predstavljaj si, da kakšna učitelica slovenščine sestavlja urnike ...
Otroška radovednost - gonilo napredka.
Neon Dei ::
Če ljudje vedo za kaj se gre in koliko težav jim program lahko prihrani, je stran odlična. (Se vidi da ne zgubljaš časa z oblikovanjem in se raje posvečaš dovršenosti programja :) Če pa je namen propaganda, pa je malo slabša. Vprašati se moraš ali je namen strani privabljanje kupcev ali zgolj dodatno informiranje. Torej če imaš namen marketing izvajati ti ali pa želiš, da to prevzame spletna stran.
"Honest disagreement is often a good sign of progress."
-Mahatma Gandhi
Thomas ::
To uporabljajo tisti logično razmišljujoči učitelji, ki so že do sedaj morali reševati raznorazne tehnikalije.
GUI je po mojem za samo zmedo.
Programerska paradigma, ko narediš nek ASCII fajl v katerem so zapisani osnovni pogoji, kompajler pa botem naredi iz tega nekaj binarnega, hkrati pa rezultat nikakor ni brezpriziven, pač pa se vrneš nazaj popravljat ASCII source, dokler nisi zadovoljen z outputom - je bistveno boljša in produktivnejša pot. GUI programiranje je moda na poti ven.
Kakšna je razlika med programiranjem in sestavljanjem urnika, recimo?
Nobene bistvene ni. Z editorjem (urejevalnikom) moraš povedati constrainse, stvar stroja in kompajlerja je pa da to realizira.
Stvar boljša in hitrejša od vsake GUI šare. IMO.
Uporabnik mora čim manj delati in čimveč odločati. Mašina + program je (naj bo) orodje za dosego tega cilja.
GUI je po mojem za samo zmedo.
Programerska paradigma, ko narediš nek ASCII fajl v katerem so zapisani osnovni pogoji, kompajler pa botem naredi iz tega nekaj binarnega, hkrati pa rezultat nikakor ni brezpriziven, pač pa se vrneš nazaj popravljat ASCII source, dokler nisi zadovoljen z outputom - je bistveno boljša in produktivnejša pot. GUI programiranje je moda na poti ven.
Kakšna je razlika med programiranjem in sestavljanjem urnika, recimo?
Nobene bistvene ni. Z editorjem (urejevalnikom) moraš povedati constrainse, stvar stroja in kompajlerja je pa da to realizira.
Stvar boljša in hitrejša od vsake GUI šare. IMO.
Uporabnik mora čim manj delati in čimveč odločati. Mašina + program je (naj bo) orodje za dosego tega cilja.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Thomas ::
Kar se marketinga tiče, se vidi da sem v skušnjavi, da bi se šel enostavno buliranje v stilu:
"Si upate odreči se optimalni rešitvi in biti učencem neprijazni? Jih pošiljati na neizbrane izbrane predmete več kot je potrebno?".
To je izven vseh "dobrih običajev" marketinga ... ampak dober marketing je vedno izven.
Tudi glede tega bi rad slišal vaša mnenja.
"Si upate odreči se optimalni rešitvi in biti učencem neprijazni? Jih pošiljati na neizbrane izbrane predmete več kot je potrebno?".
To je izven vseh "dobrih običajev" marketinga ... ampak dober marketing je vedno izven.
Tudi glede tega bi rad slišal vaša mnenja.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
whatson ::
Thomas
Tak programček se trži predvsem fizično in ne po webu.
Čist praktično, iz mojih izkušenj s šolami: Po šolah razpošlješ dopis (upam, da si vsaj s.p al pa pravna oseba, da te ne bojo davčniki fentali) ... Potem ta dopis tajnica (ponavadi) šole posreduje ravnatelju, ki ga takoj preusmeri k računalničarju in/ali sestavljalcu urnika, da presodi o tem. Ravnatelj bežno preleti, računalničar pa dopis prebere. S konkretnimi podatki, kaj ta program praktično pomeni, prepričaš računalničarja, da si bo prihranil vsaj XY ur dela ... Daš mu na voljo poskusno različico (tukaj pazi kako boš rešil zaščito) ali ŠE BOLJE (da zavaruješ sebe) zastonj demonstracijo. Ko "osvojiš" računalničarja (oz sestavlalca) in mu dopoveš, da so s tem njegove muke končane, bo ta šel do ravnatelja oz. direktorja šole in mu predlagal nakup Softwara ... Cena ni toliko relevantna (ejga, gre za javni denar!), kot so relevantni reklama, support in pa enostavnost delovanja.
Dodatno o tem na ZS ;).
Tak programček se trži predvsem fizično in ne po webu.
Čist praktično, iz mojih izkušenj s šolami: Po šolah razpošlješ dopis (upam, da si vsaj s.p al pa pravna oseba, da te ne bojo davčniki fentali) ... Potem ta dopis tajnica (ponavadi) šole posreduje ravnatelju, ki ga takoj preusmeri k računalničarju in/ali sestavljalcu urnika, da presodi o tem. Ravnatelj bežno preleti, računalničar pa dopis prebere. S konkretnimi podatki, kaj ta program praktično pomeni, prepričaš računalničarja, da si bo prihranil vsaj XY ur dela ... Daš mu na voljo poskusno različico (tukaj pazi kako boš rešil zaščito) ali ŠE BOLJE (da zavaruješ sebe) zastonj demonstracijo. Ko "osvojiš" računalničarja (oz sestavlalca) in mu dopoveš, da so s tem njegove muke končane, bo ta šel do ravnatelja oz. direktorja šole in mu predlagal nakup Softwara ... Cena ni toliko relevantna (ejga, gre za javni denar!), kot so relevantni reklama, support in pa enostavnost delovanja.
Dodatno o tem na ZS ;).
Čas včlanitve v Slo-Tech - 6. nov 2000 ob 20:39
Zgodovina sprememb…
- spremenil: whatson ()
Thomas ::
Tole o peš trženju mi ne diši. Ampak se sliši kot resnica. (Ali ne bi mogel ta kelih mimo mene? In spil je človek grenko kupo do dna.)
Tisto o cenovni politiki mi pa bolj diši.
Hm ...
Tisto o cenovni politiki mi pa bolj diši.
Hm ...
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Mercier ::
Ena pripomba administratorske tečnobe:
Programi gredo v \Program Files\Izbirni
Podatki pa v \Documents and Settings\gospodična\Application Data\Izbirni
Recimo. Izbira bi pa sploh bila kul.
Men se svet podre, če moram ACEje štelat na C particiji, ker je kak programer bil trmast. (En se je komaj živ prebil čez kapijo, ker je htel locale menjat, da mu bo aplikacija delala. :)
Pa še ena pripomba (nonadmin mode):
Zakaj mora to prikazovat rezultate vmes? Mislim, sesuva se, če kaj praskaš vmes gor. Eno sporočilo "Pejt na kavo, pa me pust delat, potem me pa poišči v tray-u." bi bilo čist OK.
Programi gredo v \Program Files\Izbirni
Podatki pa v \Documents and Settings\gospodična\Application Data\Izbirni
Recimo. Izbira bi pa sploh bila kul.
Men se svet podre, če moram ACEje štelat na C particiji, ker je kak programer bil trmast. (En se je komaj živ prebil čez kapijo, ker je htel locale menjat, da mu bo aplikacija delala. :)
Pa še ena pripomba (nonadmin mode):
Zakaj mora to prikazovat rezultate vmes? Mislim, sesuva se, če kaj praskaš vmes gor. Eno sporočilo "Pejt na kavo, pa me pust delat, potem me pa poišči v tray-u." bi bilo čist OK.
OwcA ::
"Si upate odreči se optimalni rešitvi in biti učencem neprijazni? Jih pošiljati na neizbrane izbrane predmete več kot je potrebno?".
To je izven vseh "dobrih običajev" marketinga ... ampak dober marketing je vedno izven.
Ponudiš demnostracijo, če komu uspe sestaviti boljši urnik hitreje z dosedanjimi metodami, dobi program zastonj. Če hočeš radikalen marketing.
Otroška radovednost - gonilo napredka.
Thomas ::
Saša,
Sama namestitev programa in podatkov je pač najbolj trotlzihr. Vsaj letos posebnih opcij za izbiranje parametrov pri instalaciji še ne bo.
Kar program predvsem zahteva, je toliko CPU, kot ga le lahko dobi. Bilijon inštrukcij lahko pomeni, da ima še en učenec več, najljubši predmet med svojimi izbirnimi predmeti. Zato naj med računanjem optimuma ne bi nihče odžiral procesorskega časa s čemerkoli. Razen z gledanjem na ekran, do kako dobre razporeditve je že prišlo. Dedicated to children.
OwcA,
Ta ponudna (na prazno) tako stoji. Bolj ciljam na "cinizem" nekaterih, da "bolj rabijo prenos podatkov naprej v urnik, kot pa ravno optimum". (Kot da ne bi dobili vseh podatkov v ASCII kodi, ki jih je treba samo prenesti.)
Tole (IZBIRNI) ni urnik, to je en del urnika, kjer se rešuje nek optimizacijski problem.
Urnik smo na ta algoritem ŽE TUDI naredili (lani), vendar je off the table, dokler se tole pošteno ne prime.
Dokler se "cinizem" tipa "sej je ista figa, samo da nekaj je" ne načne na tem področju, ga bo težko izrivat (marsikje) drugje.
URNIK - če ta aplikacija kdaj bo on the table - bo pa itak samo optimizacija nekega urnika. Kateregakoli, celo takega, ki predpostavlja 100 urni pouk v enem dnevu, ki se ga pa potem zoptimizira na recimo 5-6. Ali pa njihovega najboljšega, do katerega so sami prišli. Very Critticall way.
P.S.
Koncept: String podvržeš evoluciji tako, da nekatere lastnosti obdrži, druge mu pa "navije", ker si tja usmeril ves evolucijski pritisk. Ta koncept se mi zdi kar killer koncept. Sploh kadar ga ni pretežko pilotirati, kot ga ni pri IZBIRNI. Pri Critticallu ga seveda je.
Having said this ... mi je prišlo na misel, kaj pa če kar vsemu temu rečem Critticall. A je za programerje ali je za učitelje ali je za hazarderje - ni važno! Hm ...
Sama namestitev programa in podatkov je pač najbolj trotlzihr. Vsaj letos posebnih opcij za izbiranje parametrov pri instalaciji še ne bo.
Kar program predvsem zahteva, je toliko CPU, kot ga le lahko dobi. Bilijon inštrukcij lahko pomeni, da ima še en učenec več, najljubši predmet med svojimi izbirnimi predmeti. Zato naj med računanjem optimuma ne bi nihče odžiral procesorskega časa s čemerkoli. Razen z gledanjem na ekran, do kako dobre razporeditve je že prišlo. Dedicated to children.
OwcA,
Ta ponudna (na prazno) tako stoji. Bolj ciljam na "cinizem" nekaterih, da "bolj rabijo prenos podatkov naprej v urnik, kot pa ravno optimum". (Kot da ne bi dobili vseh podatkov v ASCII kodi, ki jih je treba samo prenesti.)
Tole (IZBIRNI) ni urnik, to je en del urnika, kjer se rešuje nek optimizacijski problem.
Urnik smo na ta algoritem ŽE TUDI naredili (lani), vendar je off the table, dokler se tole pošteno ne prime.
Dokler se "cinizem" tipa "sej je ista figa, samo da nekaj je" ne načne na tem področju, ga bo težko izrivat (marsikje) drugje.
URNIK - če ta aplikacija kdaj bo on the table - bo pa itak samo optimizacija nekega urnika. Kateregakoli, celo takega, ki predpostavlja 100 urni pouk v enem dnevu, ki se ga pa potem zoptimizira na recimo 5-6. Ali pa njihovega najboljšega, do katerega so sami prišli. Very Critticall way.
P.S.
Koncept: String podvržeš evoluciji tako, da nekatere lastnosti obdrži, druge mu pa "navije", ker si tja usmeril ves evolucijski pritisk. Ta koncept se mi zdi kar killer koncept. Sploh kadar ga ni pretežko pilotirati, kot ga ni pri IZBIRNI. Pri Critticallu ga seveda je.
Having said this ... mi je prišlo na misel, kaj pa če kar vsemu temu rečem Critticall. A je za programerje ali je za učitelje ali je za hazarderje - ni važno! Hm ...
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
OwcA ::
Having said this ... mi je prišlo na misel, kaj pa če kar vsemu temu rečem Critticall. A je za programerje ali je za učitelje ali je za hazarderje - ni važno! Hm ...
Ko si že pri tem, optimizacija algoritma v metajeziku, ne critticall-C, važna je ideja. Dokler ostanemo v čisto programerskih vodah, implementacijo lahko človek še vedno naredi boljšo, ker 1) ima na voljo vse zmožnosti jezika 2) pozna ozka grla jezika. Za ostale pa šele z nekim takim preprostim jezikom stvar postane dostopna, oziroma uporabna. Kar poglej kakšna "tržna niša" so biološki algoritimi na področjih kot je urejanje transporta.
Otroška radovednost - gonilo napredka.
Thomas ::
Hja sej, vse tele optimizacije bodo šle pod firmo Critticall. Evolucijska optimizacija stringa glede na fitness, ki je vsaj delno programibilen z nekim jezikom. Pa naj bo to "Critticall C" ali pa "izbirni language" ali pa kaj tretjega.
Treba samo še polabelirat prav! To je to.
Treba samo še polabelirat prav! To je to.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Mercier ::
Thomas:Fora je v tem, da na c ("sistemski") particiji ne pustim pisat uporabnikom v root (in srčno upam, da nisem edini), tako, da ne izpade najbolj trotlziher, ker je treba še nastavljat pravice. Šur, ni pa to noben problem. Edino, je bolj kul, če je "prav".
Sama namestitev programa in podatkov je pač najbolj trotlzihr. Vsaj letos posebnih opcij za izbiranje parametrov pri instalaciji še ne bo.
Kar program predvsem zahteva, je toliko CPU, kot ga le lahko dobi. Bilijon inštrukcij lahko pomeni, da ima še en učenec več, najljubši predmet med svojimi izbirnimi predmeti. Zato naj med računanjem optimuma ne bi nihče odžiral procesorskega časa s čemerkoli. Razen z gledanjem na ekran, do kako dobre razporeditve je že prišlo. Dedicated to children.No, ja, razvijalci rabite buljit v tisto, ne prosveta. Ampak vem, da si trmast glede tega že od critticalla... Naj vam bo, lahko ostane.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prvi šolski danOddelek: Loža | 6965 (5223) | Pika na i |
» | Digitalna evolucija (strani: 1 2 3 4 … 26 27 28 29 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 75764 (25933) | pietro |
» | 2 tuji jezik obvezen v OŠ (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 8045 (5847) | overlord_tm |
» | Programska oprema v slovenskih šolahOddelek: Programska oprema | 1274 (1142) | overlord_tm |