Forum » Loža » Kaksen avto vozite?
Kaksen avto vozite?
Vikking ::
@Vikking:
Ko bo uveden višji "davek" na stara vozila (in to definitivno bo) bo ta "smotrnost samo za nove avtomobile" izpuhtela.
Kar se tiče odprave dizlov... jaz nisem za odpravo dizlov, sploh ne, sem pa za rigoroznejše ukrepe pri starih nehomologiranih avtomobilih, tako dizlih kot bencinarjih. Saj če odmontiraš katalizator z bencinarja smrdi še huje kot dizel.
Drugače sem pa za uvedbo eko con v mestih, ampak to ni več za to temo.
Kaj pa je zate staro vozilo? 1 leto 5 let 10 let 15 let? malo težko. Boš definiral na izpušne pline (pri uvozu so dajtave). A boš revni družini ki si lahko privošči staro vozilo dejal, sedaj pa ali kupiš novo vozilo ali pa plačaš 20% dodatnega davka.
Se pa strinjam da se najde bogat dobrotnik ter vsem tistim slovencem, ki imajo vozilo starejše od 5 let, kupi novega.
Nehomologirana vozila ne morejo opraviti tehničnega pregleda. Prav tako tehničnega pregleda ne boš opravil če je vozilu odstranjen katalizator oz. že dovolj je to da lambda sonda ne deluje. So sedaj že normativi za izpuhe in dokler si s straim vozilom v mejah dovoljenega potem se lahko takšno vozilo vozi po cesti. Če pa se sprejmejo še bolj rigorozni ukrepi in takorekoč počistiš stara vozila iz cest, pa pahneš veliko revnih ljudi na rob preživetja ki nujno rabijo vozilo za pot v službo, a si sodobnega vozil ane morejo privoščiti.
šernk ::
Kaj ti ni jasno,zobati jermen 25e,olje extralube 20e,filter za olje 5e,filter za zrak 10e,2 drocnika 12e.
seveda, čez en mesec, pa spet popravljaš. treba je menjati vsaj še filter goriva, filter klime, zavorno tekočino, pa še kaj se najde, škoda se prepirat, sploh dokler spadam, med tiste ki vozijo pokvarljivo italijansko sranje
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
-valvoline- ::
-valvoline- je izjavil:
Mal za hec...
Evo za vse vas ki ste *strokovnjaki*... xD
Torej hipotetično se odpravljam v nakup vozila,zahteve so pač naslednje:
- da je dizel z porabo 5-6l
- da gre na alternativno gorivo
- da ga lahka sam popraulam(kok tok preprost)
- vzdržljivost oz da preverjeno gre najmanj 500.000km
- dostopnost rezervnih delov
- da je max 3kE
Pa da vidim kaj bi vi nabavil.
Ti si čist zgrešu preference, ki bi jih moral imet avto dondons. No ne čist ne, v 90% pa.
Kot prvo, (tvoj) avto mora bit varen za ostale udeležence v prometu... to je tista varianta, da ko se zaletiš, da ne pobiješ okol sebe 5 ljudi ti ostaneš pa živ in si potem do konca življenja na antidepresivih, ostali ti pa plačujemo te antidepresive in vse samo zato, ker si se ti hotu vozt kot gospod v veliki limuzini stari 20 let za 2,5k Evrov.
Drugo je, da ne smrdi ostalim udeležencem v prometu. Tebi jasno da ne smrdi, ker sediš notri in se večinoma premikaš naprej, izpuh pa ostaja za tabo.
Dizla maš če in samo če prevoziš vsaj 30k km letno... to je za ilustracijo recimo, da se vsak dan voziš iz Novega Mesta v Ljubljano na šiht, lahko tut samo na sladoled ali burek.
Ja, če že maš dizla je pomembna turbina... pa ne zato da lažje prehitevaš tovornjake v škarje ampak zato, da ko zavijaš levo čim prej izprazniš križišče, da jih gre lahko še ene par za tabo. Nastane pa problem, ker takrat v križišču nastane velik črn oblak, in se ostali folk potem s tem oblakom ubada, namesto da bi se koncentrirali na promet in samo vožnjo.
Ostalo je dondons nepomembno... max hitrost (predpisana) je itak 130 km/h (tok gre usak auto dondons), na vpadnicah 60-70 km/h, povprečna hitrost ko greš na/s šihta pa je tam max. 30 km/h.
Torej še enkrat, gledaš na vse udeležence v prometu in ne samo nase kakšen car si ker imaš novega Audija Q7 za 100k Evrov ali pa staro stotko za 1k Evrov.
Aja pa jaz bi uzakonil, da mora imeti avto za ženske obvezno parkirne senzorje.
Veliko nakladanje.
Avto je lahko oldtimer star 30 let če je odlično ohranjeh poštiman in vzdrževan ni nič slabši v prometu kot novejši avti. Osebna varnost(kao zmeckljive cone,erbegi itn)-who gives a fuck,vsaj jaz ne. Ce se je moj oce in matka pelu v fickotom in stoenko pa prezivel bom pa te se jaz v mojem a4. V preko 1 milijon prevozenik km avta(tovornjaka tut) se nikol nisem niti pocohal,povrocil ne nobene prometne nesrece,in tako planiram nadaljevat.
p.s.
Moj audi a4 ne kadi nic vec kot novi iz salona ksn sodobni dizel.Tisti ki mislite da je vse v letniku avtomobila pa vam res ni pomoči,vse je v glavi.
Kaj ti ni jasno,zobati jermen 25e,olje extralube 20e,filter za olje 5e,filter za zrak 10e,2 drocnika 12e.
seveda, čez en mesec, pa spet popravljaš. treba je menjati vsaj še filter goriva, filter klime, zavorno tekočino, pa še kaj se najde, škoda se prepirat, sploh dokler spadam, med tiste ki vozijo pokvarljivo italijansko sranje
Nic ne bo treba,pa tut ce bo potrebe tole skp stane 20-30e,zrihtano v pol ure.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
BlaY0 ::
@Vikking:
8 let. JA, točno to bom rekel revni družini! Svetoval pa javni prevoz ali kolo.
Ne vem sicer od kod si ampak če samo pogledaš blokovska naselja... na eno stanovanje pridejo tudi trije avtomobili. Fotr ma enga, mat druzga pa še mulc ma svojga. Ne rečem da pri bajtah ni več avtomobilov ampak tukaj se najbolje vidi koliko preveč je pleha. Ljudi v sloveniji je isto kot pred 20 leti, mesta niso nič večja, razdalje so enake. Če so pred 20 leti brez mobitela in avta prišli do službe ob 7h zjutraj bodo tudi danes ali jutri. Je pa vprašanje če se jim to da ali bodo za tisto malo konforta raskirali svoje zdravje in kupovali cenejšo hrano da si bodo lahko kupili avto.
Avtov v Slo je čisto preveč, kupuje se pa pretežno stare iztrošene avte (majka za povprečnega Slovenčka) iz Nemčije in drugih EU držav kjer se jih hočejo znebiti. Isto kot se hočejo znebiti ostalih odpadkov ki jih pridelajo in jih furajo v Afriko.
Res je da nehomologirano vozilo ne opravi tehničnega pregleda, zato mu za ta čas nazaj zmontiraš katalizator pa original ror in original gume, narediš tehničnega potem pa vse spet dol snameš. Saj se lahko delamo neumne/pametne kakšni so predpisi na cestah je pa še vedno vsak peti avto, ki ne bi šel čez tehničnega.
Druga stvar so pa hibridi. Hibrid v svetu trenutno ni eko pojem ampak statusni simbol. Tisti ki ima dovolj denarja si pač kupi eko odpustek v obliki hibridnega avtomobila, da lahko potem neovirano naprej svinjajo (ne govorim za vse, da se ne bo prec kdo vsajal). Poleg tega je bilo za izdelavo tega hibrida porabljeno 2x več nafte kot za kakega drugega.
8 let. JA, točno to bom rekel revni družini! Svetoval pa javni prevoz ali kolo.
Ne vem sicer od kod si ampak če samo pogledaš blokovska naselja... na eno stanovanje pridejo tudi trije avtomobili. Fotr ma enga, mat druzga pa še mulc ma svojga. Ne rečem da pri bajtah ni več avtomobilov ampak tukaj se najbolje vidi koliko preveč je pleha. Ljudi v sloveniji je isto kot pred 20 leti, mesta niso nič večja, razdalje so enake. Če so pred 20 leti brez mobitela in avta prišli do službe ob 7h zjutraj bodo tudi danes ali jutri. Je pa vprašanje če se jim to da ali bodo za tisto malo konforta raskirali svoje zdravje in kupovali cenejšo hrano da si bodo lahko kupili avto.
Avtov v Slo je čisto preveč, kupuje se pa pretežno stare iztrošene avte (majka za povprečnega Slovenčka) iz Nemčije in drugih EU držav kjer se jih hočejo znebiti. Isto kot se hočejo znebiti ostalih odpadkov ki jih pridelajo in jih furajo v Afriko.
Res je da nehomologirano vozilo ne opravi tehničnega pregleda, zato mu za ta čas nazaj zmontiraš katalizator pa original ror in original gume, narediš tehničnega potem pa vse spet dol snameš. Saj se lahko delamo neumne/pametne kakšni so predpisi na cestah je pa še vedno vsak peti avto, ki ne bi šel čez tehničnega.
Druga stvar so pa hibridi. Hibrid v svetu trenutno ni eko pojem ampak statusni simbol. Tisti ki ima dovolj denarja si pač kupi eko odpustek v obliki hibridnega avtomobila, da lahko potem neovirano naprej svinjajo (ne govorim za vse, da se ne bo prec kdo vsajal). Poleg tega je bilo za izdelavo tega hibrida porabljeno 2x več nafte kot za kakega drugega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
BlaY0 ::
-valvoline- je izjavil:
Avto je lahko oldtimer star 30 let če je odlično ohranjeh poštiman in vzdrževan ni nič slabši v prometu kot novejši avti. Osebna varnost(kao zmeckljive cone,erbegi itn)-who gives a fuck,vsaj jaz ne. Ce se je moj oce in matka pelu v fickotom in stoenko pa prezivel bom pa te se jaz v mojem a4. V preko 1 milijon prevozenik km avta(tovornjaka tut) se nikol nisem niti pocohal,povrocil ne nobene prometne nesrece,in tako planiram nadaljevat.
Z oldtimerjem lahko na leto narediš max 5k km.
Tvoj fotr se je s fičotom vozu v časih, ko je bilo na nekem odseku ceste 5 avtomobilov, ti se voziš zdaj ko jih je na istem odseku 500. Še enkrat ti povem, da men dol visi za tvojo varnost v tvojem avtu, ne visi mi pa dol recimo za mojo varnost in varnost mojih otrok v nesreči, ki jo bo povzročil nekdo s takšnim ali podobnim avtom kot ga imaš ti.
-valvoline- ::
.....Avtov v Slo je čisto preveč, kupuje se pa pretežno stare iztrošene avte (majka za povprečnega Slovenčka) iz Nemčije in drugih EU držav kjer se jih hočejo znebiti.....
Te pa nam ti kot *strokovnjak* lepo razloži kaj pomeni iztrošen avto.
Zame je to trenutek ko ga rja že fajn pobere. Če rje ni,VSE SE DA POŠTIMAT,da deluje brezhibno kot iz 1vega dneva nakupa k je avto bil nov.
V cem je razlika ce bi namest a4 l.96 ime novega a4 l.2011? Glede varnosti ostalih udeležencev(in tvojih frocov)?
Te pa nam ti kot *strokovnjak* lepo razloži kaj pomeni iztrošen avto.
Zame je to trenutek ko ga rja že fajn pobere. Če rje ni,VSE SE DA POŠTIMAT,da deluje brezhibno kot iz 1vega dneva nakupa k je avto bil nov.
-valvoline- je izjavil:
Avto je lahko oldtimer star 30 let če je odlično ohranjeh poštiman in vzdrževan ni nič slabši v prometu kot novejši avti. Osebna varnost(kao zmeckljive cone,erbegi itn)-who gives a fuck,vsaj jaz ne. Ce se je moj oce in matka pelu v fickotom in stoenko pa prezivel bom pa te se jaz v mojem a4. V preko 1 milijon prevozenik km avta(tovornjaka tut) se nikol nisem niti pocohal,povrocil ne nobene prometne nesrece,in tako planiram nadaljevat.
Z oldtimerjem lahko na leto narediš max 5k km.
Tvoj fotr se je s fičotom vozu v časih, ko je bilo na nekem odseku ceste 5 avtomobilov, ti se voziš zdaj ko jih je na istem odseku 500. Še enkrat ti povem, da men dol visi za tvojo varnost v tvojem avtu, ne visi mi pa dol recimo za mojo varnost in varnost mojih otrok v nesreči, ki jo bo povzročil nekdo s takšnim ali podobnim avtom kot ga imaš ti.
V cem je razlika ce bi namest a4 l.96 ime novega a4 l.2011? Glede varnosti ostalih udeležencev(in tvojih frocov)?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
jype ::
-valvoline-> V cem je razlika ce bi namest a4 l.96 ime novega a4 l.2011? Glede varnosti ostalih udeležencev(in tvojih frocov).
V možnosti preživetja.
V možnosti preživetja.
-valvoline- ::
BlaY0 ::
-valvoline- je izjavil:
Te pa nam ti kot *strokovnjak* lepo razloži kaj pomeni iztrošen avto.
Tak, ki se ga nekdo hoče znebiti...
-valvoline- ::
-valvoline- je izjavil:
Te pa nam ti kot *strokovnjak* lepo razloži kaj pomeni iztrošen avto.
Tak, ki se ga nekdo hoče znebiti...
In kaj zaj,potle pomeni da so avti 2-3 leta stari že za reciklažo če jih folk prodaja al kaj.
BlaY0 ::
@-valvoline-: Verjamem, da je tvoj avto tehnično brezhiben, ti tudi verjamem da voziš po predpisih, če boš tako rekel, samo tega ne morem trditi za večino, ki kupi tak (star) avto.
Z avtom, ki se ga nekdo hoče znebiti, nekaj ni v redu. Se strinjaš?
Z avtom, ki se ga nekdo hoče znebiti, nekaj ni v redu. Se strinjaš?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
-valvoline- ::
@-valvoline-: Verjamem, da je tvoj avto tehnično brezhiben, ti tudi verjamem da voziš po predpisih, če boš tako rekel, samo tega ne morem trditi za večino, ki kupi tak (star) avto.
Z avtom, ki se ga nekdo hoče znebiti, nekaj ni v redu. Se strinjaš?
Ni mus,pač dobiš priložnost za boljši avto(primeren finančnim zmožnostim in zahtevam posameznika),pa prodaš starega(enako k sem jaz zdaj prodal svojega golfa 3 čeprav je še vedno bil izredno ohranjen).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
IceIceBaby ::
Novi avtomobili se veliko kupujejo zaradi nekih neracionalnih razlogov. Avto je statusni simbol in pri teh zadevah racionalnost odpove.
Če je avto star 10 let je DALEČ od iztrošenega. Če je bil seveda redno vzdrževan. S tem, ko kupujemo nove avtomobile sicer po eni strani spodbujamo gospodarsko rast, po drugi strani pa zaradi napuha po nepotrebnem zapravljamo resurse. Meni se tudi to zdi precej pomemben faktor pri odločitvi za nakup avtomobila.
Zadnje čase se precej piše in govori o tem, da je verjetno bolj ekološko voziti starega "gasguzzlerja" kot poslati avto na odpad in kupiti novega hibrida.
Če je avto star 10 let je DALEČ od iztrošenega. Če je bil seveda redno vzdrževan. S tem, ko kupujemo nove avtomobile sicer po eni strani spodbujamo gospodarsko rast, po drugi strani pa zaradi napuha po nepotrebnem zapravljamo resurse. Meni se tudi to zdi precej pomemben faktor pri odločitvi za nakup avtomobila.
Zadnje čase se precej piše in govori o tem, da je verjetno bolj ekološko voziti starega "gasguzzlerja" kot poslati avto na odpad in kupiti novega hibrida.
BlaY0 ::
@Valvoline: Ne, mus ni nikoli. Vedno obstaja nek procent (verjetnost) da bo nekaj ravno obratno kot je normalno. Če imaš zadostno število jajc in dovolj časa, boš definitivno v enem našel dlako.
kst: Najbolj ekološko je da kupiš nov (povprečen) avto in ga voziš dokler ga ne iztrošiš in ga potem recikliraš. Amapk to iz ekonomskega vidika (lastnika avtomobila) ni smotrno.
kst: Najbolj ekološko je da kupiš nov (povprečen) avto in ga voziš dokler ga ne iztrošiš in ga potem recikliraš. Amapk to iz ekonomskega vidika (lastnika avtomobila) ni smotrno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
amigo_no1 ::
-valvoline-> V cem je razlika ce bi namest a4 l.96 ime novega a4 l.2011? Glede varnosti ostalih udeležencev(in tvojih frocov).
V možnosti preživetja.
Mogoče na cesti, potem pa crkneš doma (od lakote). pljunit ~30 k E če nisi ravno že v penziji, imaš rešen stanovanjski problem ni ravno mačji kašelj.
@BlaY0
Kaj je povprečen avto ? Definiraj specifikacije.
jype ::
amigo_no1> Mogoče na cesti, potem pa crkneš doma (od lakote).
Ne, možnosti preživetja pri sodobnejšem avtomobilu se povečajo tudi za tiste zunaj avtomobila, predvsem pešce in kolesarje.
Ne, možnosti preživetja pri sodobnejšem avtomobilu se povečajo tudi za tiste zunaj avtomobila, predvsem pešce in kolesarje.
sirotka ::
-valvoline-> V cem je razlika ce bi namest a4 l.96 ime novega a4 l.2011? Glede varnosti ostalih udeležencev(in tvojih frocov).
V možnosti preživetja.
Mogoče na cesti, potem pa crkneš doma (od lakote). pljunit ~30 k E če nisi ravno že v penziji, imaš rešen stanovanjski problem ni ravno mačji kašelj.
@BlaY0
Kaj je povprečen avto ? Definiraj specifikacije.
Ne rabi bit a4 l.11, vsak povprečen novejši avto je bolj varen od štirice l.96.
The car would not meet the new side-impact legislation effective from October 1998. In the frontal impact, seat belt loading of the chest was downrated because of intrusion at facia level. The presence of hard structures in the knee impact area posed a serious risk of injury to his knees, thighs and pelvis.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sirotka ()
-valvoline- ::
......Ne rabi bit a4 l.11, vsak povprečen novejši avto je bolj varen od štirice l.96.......
So what,zato pa je 50x bolj zakompliciran,sam ga ne mores popravljat(še poblaščenci včasih pokidajo živce zraven),servisi izredno dragi,rezervni deli tudi itn.... Varnost je btw zelo relativna zadeva.
Da bi na podlago ne vem euroncap zvezdic metal kupe denarja za neka sodobna jajca.... no thanks.
So what,zato pa je 50x bolj zakompliciran,sam ga ne mores popravljat(še poblaščenci včasih pokidajo živce zraven),servisi izredno dragi,rezervni deli tudi itn.... Varnost je btw zelo relativna zadeva.
Da bi na podlago ne vem euroncap zvezdic metal kupe denarja za neka sodobna jajca.... no thanks.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
amigo_no1 ::
Ne rabi bit a4 l.11, vsak povprečen novejši avto je bolj varen od štirice l.96.
Kateri torej ?
sirotka ::
-valvoline- je izjavil:
......Ne rabi bit a4 l.11, vsak povprečen novejši avto je bolj varen od štirice l.96.......
So what,zato pa je 50x bolj zakompliciran,sam ga ne mores popravljat(še poblaščenci včasih pokidajo živce zraven),servisi izredno dragi,rezervni deli tudi itn.... Varnost je btw zelo relativna zadeva.
Da bi na podlago ne vem euroncap zvezdic metal kupe denarja za neka sodobna jajca.... no thanks.
So what... se vedn na Pahorja spomnem. Hjah lej, tudi tam se avto zaletava in nekako jim verjamem. Kar se servisov tiče je res, da so skoraj nujno pri mehaniku - ni pa nujno, da so dražji, vendar je vse odvisno od ohranjenosti avtomobila in preferenc...meni dost pomeni, da je varen avto.
-valvoline- ::
Itak da svojega a4 ne zamenjam za nobenega puntota,cliota,corse itn pa magar imeli 10 ncap zvezdic.
Ko pa povem da me je a4 stal 1500e potle nimamo kej več debatirat.
Ko pa povem da me je a4 stal 1500e potle nimamo kej več debatirat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
sirotka ::
Ne rabi bit a4 l.11, vsak povprečen novejši avto je bolj varen od štirice l.96.
Kateri torej ?
Clio l.2000 se bolje obnese pri trku.
-valvoline- je izjavil:
Itak da svojega a4 ne zamenjam za nobenega puntota,cliota,corse itn pa magar imeli 10 ncap zvezdic.
Ko pa povem da me je a4 stal 1500e potle nimamo kej več debatirat.
to je pa vse v glavi in über deutsch kompleks.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sirotka ()
-valvoline- ::
Ne rabi bit a4 l.11, vsak povprečen novejši avto je bolj varen od štirice l.96.
Kateri torej ?
Clio l.2000 se bolje obnese pri trku.
To je le ugibanje,enako velja za trk z novejšim cliotom ali puntekom.
.....to je pa vse v glavi in über deutsch kompleks.....
Nop,to je liliputanc razred,zame neuporabno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
-valvoline- ::
amigo_no1 ::
Škoda da ni letnikov 1996 in 2001 @ ncap.
To je res, da ncap pokaže manj obremenitev za voznika+ sovoznika, vendar sem se ob tej primerjavi (clio vs audi a4) spomnil na letošnjo nesrečo iz Štajerskega konca, ko je Navarra (1 prečrtana zvezdica) zdrobila Fiata Brava (Bravo?) (2 zvezdici).Kakšne so bile posledice potnikov v Fiatu je znano.
http://www.euroncap.com/tests/nissan_na...
http://www.euroncap.com/tests/fiat_brav...
Tako da ni vse v zvezdicah.
To je res, da ncap pokaže manj obremenitev za voznika+ sovoznika, vendar sem se ob tej primerjavi (clio vs audi a4) spomnil na letošnjo nesrečo iz Štajerskega konca, ko je Navarra (1 prečrtana zvezdica) zdrobila Fiata Brava (Bravo?) (2 zvezdici).Kakšne so bile posledice potnikov v Fiatu je znano.
http://www.euroncap.com/tests/nissan_na...
http://www.euroncap.com/tests/fiat_brav...
Tako da ni vse v zvezdicah.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
-valvoline- ::
audi a4 97
clio 2000
Ne zarad sebe, drugi so mi bolj sumljivi.
Tole zame pomen natančno nič. Score je tam tam. Ne vem zakaj niso pr audiju označil airbege,če pa jih je. Popolnoma brezvezni in neuporabni podatki.
sirotka ::
My bad, "Navarra" je bil VW Amarok.
Amarok je bil ja in ima par let tehnološkega napredka v sebi.
-valvoline- je izjavil:
audi a4 97
clio 2000
Ne zarad sebe, drugi so mi bolj sumljivi.
Tole zame pomen natančno nič. Score je tam tam. Ne vem zakaj niso pr audiju označil airbege,če pa jih je. Popolnoma brezvezni in neuporabni podatki.
Točke niti približno niso tam tam. Če ti tole ne pomeni nič, se pač sprenevedaš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sirotka ()
Super Sonic ::
"Tako da ni vse v zvezdicah."
Pa kar bo, samo ti si moraš dopovedat, da tak test v primeru trka z večjim in težjim vozilom ne bo pomenil nič. Tiste Navare so pa odpoklical in jih poštimal, tako, da je na koncu pristala pri treh zvezdicah ( http://www.euroncap.com/Content-Web-Art... ).
"Tole zame pomen natančno nič."
Seveda, da ti ne pomeni nič, saj ti tudi ne sme, ker nimaš denarja za boljši/varnejši avtomobil. Moj ata je vedno govoru -> pa kaj rabiš varn avto, a se misliš zaletavat po cest? Odgovor je bil, da jaz ne, majo pa takšna nagnjena drugi. Pa btw, vozit se v Audiju je zelo tajkunsko. ;)
ps
Pa tisti Modus je čisto OK, nobenga rezanja traverz in ne vem kakšne zarote še vse ne.
Pa kar bo, samo ti si moraš dopovedat, da tak test v primeru trka z večjim in težjim vozilom ne bo pomenil nič. Tiste Navare so pa odpoklical in jih poštimal, tako, da je na koncu pristala pri treh zvezdicah ( http://www.euroncap.com/Content-Web-Art... ).
"Tole zame pomen natančno nič."
Seveda, da ti ne pomeni nič, saj ti tudi ne sme, ker nimaš denarja za boljši/varnejši avtomobil. Moj ata je vedno govoru -> pa kaj rabiš varn avto, a se misliš zaletavat po cest? Odgovor je bil, da jaz ne, majo pa takšna nagnjena drugi. Pa btw, vozit se v Audiju je zelo tajkunsko. ;)
ps
Pa tisti Modus je čisto OK, nobenga rezanja traverz in ne vem kakšne zarote še vse ne.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
-valvoline- ::
My bad, "Navarra" je bil VW Amarok.
Amarok je bil ja in ima par let tehnološkega napredka v sebi.
-valvoline- je izjavil:
audi a4 97
clio 2000
Ne zarad sebe, drugi so mi bolj sumljivi.
Tole zame pomen natančno nič. Score je tam tam. Ne vem zakaj niso pr audiju označil airbege,če pa jih je. Popolnoma brezvezni in neuporabni podatki.
Točke niti približno niso tam tam. Če ti tole ne pomeni nič, se pač sprenevedaš.
Nič se ne sprenevedam,sploh se ne obremenjujem za raznoraznimi crash testi. Vseeno raje mam a4 l.96 kot pa liliputanca 2005 in naprej.
Super Sonic je izjavil:
"Tako da ni vse v zvezdicah."
Pa kar bo, samo ti si moraš dopovedat, da tak test v primeru trka z večjim in težjim vozilom ne bo pomenil nič. Tiste Navare so pa odpoklical in jih poštimal, tako, da je na koncu pristala pri treh zvezdicah ( http://www.euroncap.com/Content-Web-Art... ).
"Tole zame pomen natančno nič."
Seveda, da ti ne pomeni nič, saj ti tudi ne sme, ker nimaš denarja za boljši/varnejši avtomobil. Moj ata je vedno govoru -> pa kaj rabiš varn avto, a se misliš zaletavat po cest? Odgovor je bil, da jaz ne, majo pa takšna nagnjena drugi. Pa btw, vozit se v Audiju je zelo tajkunsko. ;)
ps
Pa tisti Modus je čisto OK, nobenga rezanja traverz in ne vem kakšne zarote še vse ne.
Z enim popravkom,mam keš ampak ne dam več k 3k za avto kot sem že enkrat omenil.
p.s. Zame je itak idealni avto ford mustang coupe gt l.65 (verjetno -10 ncap zvezdic xD) al pa opel manta l.70
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
BlaY0 ::
amigo_no1 ::
BlaY0
Ne, par modelov povej, tako da bo nevedni kupec vedel, kaj se mu splača kupiti (p/p).Enostavno.
valvo
Za 3k dobiš C5 hdi z ~200 k km l.01, ki pelje a4 l.96 srat in scat.Sem vozil oba.
Šravfati se da tudi.
Ne, par modelov povej, tako da bo nevedni kupec vedel, kaj se mu splača kupiti (p/p).Enostavno.
valvo
Za 3k dobiš C5 hdi z ~200 k km l.01, ki pelje a4 l.96 srat in scat.Sem vozil oba.
Šravfati se da tudi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
Vikking ::
Dajmo primerjat drugače. Če novejši clio pride 8k €, potem za ta denar dobiš 10 let ali mlajšega audija z vso opremo.
Ter primerjajmo: 10 let star audi ima 6 air bagov, esp, abs, bas, asr, 2 področno klimo, 10x več opreme, še 4x4 pogon za povrh če hočeš. Veliko bolj udobno se voziš. Varnost veliko veliko boljša.
Oziroma obrnemo zgodbo in primerjamo audija l. 96 za 1.500€ in rabljenega cliota za 1.500€ (razlika je nekje max. 5 let. Pa razpravljamo o varnosti. Star Audi ga v vseh pogledih po varnosti bolje odnese.
Ter primerjajmo: 10 let star audi ima 6 air bagov, esp, abs, bas, asr, 2 področno klimo, 10x več opreme, še 4x4 pogon za povrh če hočeš. Veliko bolj udobno se voziš. Varnost veliko veliko boljša.
Oziroma obrnemo zgodbo in primerjamo audija l. 96 za 1.500€ in rabljenega cliota za 1.500€ (razlika je nekje max. 5 let. Pa razpravljamo o varnosti. Star Audi ga v vseh pogledih po varnosti bolje odnese.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vikking ()
;-) ::
V Sloveniji je avto postal nek statusni simbol. Imamo 2 večji skupini "Slovenčkov". Eni so Vag-ovci oz. lahko bi jim rekli kar Golf-ovci, iz višje ležečih predelov (pri nas rečemo tem Pohorci, ob obali mislim da so Šaurini al kako že), tisti iz nižjeležečih predelov so pa Fižolčki, ki imajo zgleda daljne korenine iz današnjega ozemlja Francije.
Da še razložim razmišljanje teh dveh skupin.
Golf-ovci so ljudje, ki na vsak način kupijo Golfa (ali kak drug avto iz VAG koncerna), ni jim pomembno ali bodo imeli kaj doma jest ali ne, samo da je golf pred hišo. Njihov življenski cilj je da si kupijo novejšega golfa in tako naprej...
Fižolčki pa so ljudje, ki imajo fobijo pred starejšim avtomobilom pred hišo in jim lasje vidno sivijo ko vidijo da ima sosed novejši avto od njih...potem pa je seveda na vse pritege treba kupit drugega, ampak ker Ata Fižolček ne zasluži dovolj za nek spodoben avto potem pač vzamejo Renaulta, ker je najcenejši in ima dosti opreme...no pa imamo nov avto doma, ni pa važno če bomo namesto da bi šli 2-3krat na morje kot lastniki raznih Japoncev, dali tisti denar za razne turbine, težave z elektroniko itd.
Slovenskega kmeta je kar na izi spoznat v mestu. Če je voznik golfa je iz višjeležečih predelov, če je voznik renaulta je iz ravnine.
Da še razložim razmišljanje teh dveh skupin.
Golf-ovci so ljudje, ki na vsak način kupijo Golfa (ali kak drug avto iz VAG koncerna), ni jim pomembno ali bodo imeli kaj doma jest ali ne, samo da je golf pred hišo. Njihov življenski cilj je da si kupijo novejšega golfa in tako naprej...
Fižolčki pa so ljudje, ki imajo fobijo pred starejšim avtomobilom pred hišo in jim lasje vidno sivijo ko vidijo da ima sosed novejši avto od njih...potem pa je seveda na vse pritege treba kupit drugega, ampak ker Ata Fižolček ne zasluži dovolj za nek spodoben avto potem pač vzamejo Renaulta, ker je najcenejši in ima dosti opreme...no pa imamo nov avto doma, ni pa važno če bomo namesto da bi šli 2-3krat na morje kot lastniki raznih Japoncev, dali tisti denar za razne turbine, težave z elektroniko itd.
Slovenskega kmeta je kar na izi spoznat v mestu. Če je voznik golfa je iz višjeležečih predelov, če je voznik renaulta je iz ravnine.
-valvoline- ::
BlaY0
Ne, par modelov povej, tako da bo nevedni kupec vedel, kaj se mu splača kupiti (p/p).Enostavno.
valvo
Za 3k dobiš C5 hdi z ~200 k km l.01, ki pelje a4 l.96 srat in scat.Sem vozil oba.
Šravfati se da tudi.
Oh madonca zdaj si ga mim brcnil. Sodelavec ga ma in vsak mesec je pr mehaniku,avto je l.2004 prevoženih 130.000km realnih z servisno knjigo,on ga je kupu od 1rvega lastnika. Skratka katastrofa in poden od avta. Kadi kot lokomotiva,menjal že skoraj pol mašine in še vedno ni v redu. Je reku da ga bo jeseni prodal in kupu passata ali audija.
Super Sonic ::
"valvo
Za 3k dobiš C5 hdi z ~200 k km l.01, ki pelje a4 l.96 srat in scat.Sem vozil oba.
Šravfati se da tudi."
To se pa strinjam. Naš drugi avto je ta moment ravno C5 / 2003 in ne morm verjet kako dober je ta avtomobil, kaj šele, kako dober je bil svoje čase.
"Z enim popravkom,mam keš ampak ne dam več k 3k za avto kot sem že enkrat omenil."
Vlaganje v lastno varnost ni ravno stran vržen denar. Če mene kdo kaj vpraša.
Za 3k dobiš C5 hdi z ~200 k km l.01, ki pelje a4 l.96 srat in scat.Sem vozil oba.
Šravfati se da tudi."
To se pa strinjam. Naš drugi avto je ta moment ravno C5 / 2003 in ne morm verjet kako dober je ta avtomobil, kaj šele, kako dober je bil svoje čase.
"Z enim popravkom,mam keš ampak ne dam več k 3k za avto kot sem že enkrat omenil."
Vlaganje v lastno varnost ni ravno stran vržen denar. Če mene kdo kaj vpraša.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
;-) ::
Vlaganje v lastno varnost ni ravno stran vržen denar. Če mene kdo kaj vpraša.
Samo če vložiš v francosko jajce je to slaba naložba, ki te štihne še v hrbet ko je malo slabše vreme :)
amigo_no1 ::
Mogoče sem jaz trofil dobrega C5 in zanič A4, ne vem.
Pri vsaki znamki lahko naletiš na gnilo jajce.
Pri vsaki znamki lahko naletiš na gnilo jajce.
sirotka ::
Dajmo primerjat drugače. Če novejši clio pride 8k €, potem za ta denar dobiš 10 let ali mlajšega audija z vso opremo.
Ter primerjajmo: 10 let star audi ima 6 air bagov, esp, abs, bas, asr, 2 področno klimo, 10x več opreme, še 4x4 pogon za povrh če hočeš. Veliko bolj udobno se voziš. Varnost veliko veliko boljša.
Oziroma obrnemo zgodbo in primerjamo audija l. 96 za 1.500€ in rabljenega cliota za 1.500€ (razlika je nekje max. 5 let. Pa razpravljamo o varnosti. Star Audi ga v vseh pogledih po varnosti bolje odnese.
Novejši clio ne pride 8k, za ta denar dobiš novega in ugani....spet je clio bolj varen. Sicer pa 6AB, abs,... ni NIČ od opreme. Če se gremo tako, Laguna ima za 3.5k 8AB, in vse dalje našteto.
Vlaganje v lastno varnost ni ravno stran vržen denar. Če mene kdo kaj vpraša.
Samo če vložiš v francosko jajce je to slaba naložba, ki te štihne še v hrbet ko je malo slabše vreme :)
Spet über švabske pravljice izpred nekaj let. Isti čigumi je vse skup. Tud bemfa se lup notr, tud vw in audi ima težave s common rail mašinam,...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sirotka ()
djordjevic ::
Vlaganje v lastno varnost ni ravno stran vržen denar. Če mene kdo kaj vpraša.
Samo če vložiš v francosko jajce je to slaba naložba, ki te štihne še v hrbet ko je malo slabše vreme :)
Baba čula, baba rekla.
No grave is deep enough to keep us in chains.
BlaY0 ::
Tle je zdej brez veze razpravljat o firmah, koncernih in podobno. Vsi vemo, da obstaja v imenu vsake tudi akronim z negativno konotacijo. Glede na to bi potem lahko "trdili" da so vsi avti zanič.
;-) ::
Spet über švabske pravljice izpred nekaj let. Isti čigumi je vse skup. Tud bemfa se lup notr, tud vw in audi ima težave s common rail mašinam,...
Nič švabske, švab še ni vojne zmagal in ni avta naredil.
Tle je zdej brez veze razpravljat o firmah, koncernih in podobno. Vsi vemo, da obstaja v imenu vsake tudi akronim z negativno konotacijo. Glede na to bi potem lahko "trdili" da so vsi avti zanič.
Baba čula, baba rekla.
Seveda brezveze, seveda baba čula baba rekla, škoda da so na povprečju lestvic zanesljivih vozil na vrhu skoraj vedno japonci, ko pa iščemo renaulte pa sredinski gumb na miški trpi ;)
-valvoline- ::
Spet über švabske pravljice izpred nekaj let. Isti čigumi je vse skup. Tud bemfa se lup notr, tud vw in audi ima težave s common rail mašinam,...
Nič švabske, švab še ni vojne zmagal in ni avta naredil.
Tle je zdej brez veze razpravljat o firmah, koncernih in podobno. Vsi vemo, da obstaja v imenu vsake tudi akronim z negativno konotacijo. Glede na to bi potem lahko "trdili" da so vsi avti zanič.
Baba čula, baba rekla.
Seveda brezveze, seveda baba čula baba rekla, škoda da so na povprečju lestvic zanesljivih vozil na vrhu skoraj vedno japonci, ko pa iščemo renaulte pa sredinski gumb na miški trpi ;)
Btw,kšno karjolo furaš zdej ti? Par si hih razbil,parkrat si se zajebal pr nakupu itn....
djordjevic ::
Seveda brezveze, seveda baba čula baba rekla, škoda da so na povprečju lestvic zanesljivih vozil na vrhu skoraj vedno japonci, ko pa iščemo renaulte pa sredinski gumb na miški trpi ;)
10 let vozim Renault - en bencinar, dva dizla (1.5 82, 1.9 120). Z njimi sem naredil 235.000 kilometrov. Edina omembe vredna okvara doslej je bil komplet vžigalnih sveč na meganu. Dedek vozi renaulte že kakšnih 25 let - 5 različnih modelov. Razen tovarniškega vpoklica na njihove stroške in menjave cinšpul na enem od bencinarjev brez izrednih okvar. Vožnja po pameti pač in redno servisiranje. Ampak, ja. Francoz je klump. Itak.
No grave is deep enough to keep us in chains.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kok ste stari? (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 56425 (2159) | Kayzon |
» | Izbira avtomobila (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 14680 (11574) | mr_chai |
⊘ | Free energy (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Loža | 67316 (56109) | Gandalfar |
» | Alfa Romeo...Oddelek: Na cesti | 2370 (1721) | balocom |