» »

Kaksen avto vozite?

Kaksen avto vozite?

««
14 / 37
»»

M-XXXX ::

A4 uber^^?

Razlog, da sem te izbral je to, da sem podatke našel po parih sekundah iskanja, če kaj drugega najdeš ni problema, lahko daš :)

PS: Pasat 160HP bencinar: 8,5
170HP dizel: 8.6

Kot sem rekel: razlike kvečjemu izmerljve...

pa seveda: kakšna je vzdržljivost dizla, če ga "teraš" in kakšna bencinarja

Koliko % vožnje poteka pri polnem gasu? Je 5%? Najbrž ni...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

Piggykiller ::

No ja Thor in podobni, se pa bi ja lahko takoj povedli, da ste mamini sinčeki, in bi radi imeli faini autek, ki vam ga pol tak slednja kupi, nimate pa pojma o pojmu, pa da še 1x čujem kakega japonca al celo korejčeka! Kot rečeno, se pa ja niste moški!

Dejstvo pa je, da se dizlovi pospeški ravno ne vidijo iz mesta, zaj pa ga daj skup z bencinarom vzporedno pospeševat od 70km/h na primer, pa pol povej!

TDI pa je itak zakon, bol stari je bol gre :)

PrimozR ::

M-XXXX je izjavil:

T-h-o-r je izjavil:

dizel ima pri večji kubikaži enake pospeške kot bencinar


se lahko strinjam s tem

Ravno iz linka zgoraj:

3.2 V6 FSI 256 PS (188 kW; 252 bhp) ✓ ✓ ✓ 6.8 sec 155 mph (elec. limited)
3.2 V6 FSI quattro 256 PS (188 kW; 252 bhp) ✓ ✓ ✓ 6.4 sec

3.0 V6 TDI quattro 233 PS (171 kW; 230 bhp) ✓ ✓ ✓ 6.8 sec

Večja kubikaža, več konjev, pa zelo podoben pospešek... No saj nima veze, ni vredno za tole se pričkat. Praktično nobene razlike ni (vsaj opazne na "uč"), kvečjemu izmerljiva.

Enaka kubatura oz. manjša za bencinarja, če imata oba turbino. Verjetno ni upošteval dejstvo, da sva oba nalimala 120/130 konjska turbobencinarja.

Vikking ::

Valvoline: pohvale, kupu si odlično zadevo. 1.9TDI je zgradil status sodobnemu audiju na vzdržjivosti, majhni porabi, neuničljiv motor, ima nekaj manjših felerjev, a se da za mali denar porihtat. Pri 250k km če je redno vzdrževan, je takšen audi pravkar prišel v najlepša leta. 500k km+ je najmanjši problem.

Sicer me pa neki zanima. Vsi tisti ki pljuvate preko 10 in več let starim audijem. Od kod vam denar da vsakih 5 let kupite novega audija za 30k € in več?? Da lahko potem serjete Valvolinu po glavi.
Značka gor ali dol, veliko je različnih znamk vozil, ki slovijo po svoji kvaliteti in kljub starosti 15 let in več prekašajo nove malčke za 7k €.

Saj si kolega ni kupil 15 let starega cliota.

T-h-o-r ::

Piggykiller je izjavil:

No ja Thor in podobni, se pa bi ja lahko takoj povedli, da ste mamini sinčeki, in bi radi imeli faini autek, ki vam ga pol tak slednja kupi, nimate pa pojma o pojmu, pa da še 1x čujem kakega japonca al celo korejčeka! Kot rečeno, se pa ja niste moški!

Dejstvo pa je, da se dizlovi pospeški ravno ne vidijo iz mesta, zaj pa ga daj skup z bencinarom vzporedno pospeševat od 70km/h na primer, pa pol povej!

TDI pa je itak zakon, bol stari je bol gre :)

japonski avti > all


vozim pa 8 let starega focusa 1.6, za katerega sem fotru in mami plačal 1.500 € lani :)
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

jype ::

Fujiwara Tofu Shop!

PrimozR ::

Vikking je izjavil:

Valvoline: pohvale, kupu si odlično zadevo. 1.9TDI je zgradil status sodobnemu audiju na vzdržjivosti, majhni porabi, neuničljiv motor, ima nekaj manjših felerjev, a se da za mali denar porihtat. Pri 250k km če je redno vzdrževan, je takšen audi pravkar prišel v najlepša leta. 500k km+ je najmanjši problem.

Sicer me pa neki zanima. Vsi tisti ki pljuvate preko 10 in več let starim audijem. Od kod vam denar da vsakih 5 let kupite novega audija za 30k € in več?? Da lahko potem serjete Valvolinu po glavi.
Značka gor ali dol, veliko je različnih znamk vozil, ki slovijo po svoji kvaliteti in kljub starosti 15 let in več prekašajo nove malčke za 7k €.

Saj si kolega ni kupil 15 let starega cliota.

Kdo pa kupi vskaih 5 let Audija za 30k? Kupiš 2 leti starega superminija, ki je danes velik skoraj toliko kot 15 let stare A4ke, ki je obenem težak približno toliko kot ta A4ka, ampak je za to veliko varnejši - ima več zvezdic, več (pravilno delujočih) airbagov, elektronska pomagala, itd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Boeing ::

Vikking je izjavil:

Sicer me pa neki zanima. Vsi tisti ki pljuvate preko 10 in več let starim audijem. Od kod vam denar da vsakih 5 let kupite novega audija za 30k € in več?? Da lahko potem serjete Valvolinu po glavi.


Ne kupujemo audijev, bmw-jev in mercedesev, ker ne rabimo zlatega podaljška za kratkega tiča.

Sem srečen in zadovoljen lastnik japonskega avtomobila, ki je v svetu postal ikona in sinonim za avtomobilsko industrijo, ki je pred svojim časom.
V vožnji s tem avtom uživam v tišini, udobju in ergonomiji, podkrepim s kakšno dobro glasbo in iz ponavadi celodnevnih voženj pridem spočit. Ne ukvarjam se s šraufanjem in servisiranjem, ker to zame naredijo na servisu za smešno ceno in pri 150 evrih za kompleten servis resnično ne mislim šparati.

Je pa res, da mi ta avto ne daje občutka večvrednosti nad ostalimi vozniki. Žal je to danes ključen argument pri prodaji novih nemcev, kultura (večine) voznikov pa sledi tej filozofiji.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

djordjevic ::

Lepo, da si zadovoljen, ni pa fer, da vse kupce zgoraj navedenih znamk mečeš v isti koš. Marsikdo ima pač rad bolj 'driver's car', kot je hibrid, pa četudi samo zaradi zvoka, ki prihaja izpod motornega pokrova. Torej, da je nemški avto zgolj kompenzacija - se ne bi mogel strinjati.
No grave is deep enough to keep us in chains.

listje123 ::

Ferary v garaž pa mam 120 jeklen nitra

-valvoline- ::

PrimozR je izjavil:

Vikking je izjavil:

Valvoline: pohvale, kupu si odlično zadevo. 1.9TDI je zgradil status sodobnemu audiju na vzdržjivosti, majhni porabi, neuničljiv motor, ima nekaj manjših felerjev, a se da za mali denar porihtat. Pri 250k km če je redno vzdrževan, je takšen audi pravkar prišel v najlepša leta. 500k km+ je najmanjši problem.

Sicer me pa neki zanima. Vsi tisti ki pljuvate preko 10 in več let starim audijem. Od kod vam denar da vsakih 5 let kupite novega audija za 30k € in več?? Da lahko potem serjete Valvolinu po glavi.
Značka gor ali dol, veliko je različnih znamk vozil, ki slovijo po svoji kvaliteti in kljub starosti 15 let in več prekašajo nove malčke za 7k €.

Saj si kolega ni kupil 15 let starega cliota.

Kdo pa kupi vskaih 5 let Audija za 30k? Kupiš 2 leti starega superminija, ki je danes velik skoraj toliko kot 15 let stare A4ke, ki je obenem težak približno toliko kot ta A4ka, ampak je za to veliko varnejši - ima več zvezdic, več (pravilno delujočih) airbagov, elektronska pomagala, itd.

Kolk pa stane 2 leta star supermini(ali a4)? A ti to liliputanca primerjaš z audijem? Whatever.

Boeing je izjavil:

Vikking je izjavil:

Sicer me pa neki zanima. Vsi tisti ki pljuvate preko 10 in več let starim audijem. Od kod vam denar da vsakih 5 let kupite novega audija za 30k € in več?? Da lahko potem serjete Valvolinu po glavi.


Ne kupujemo audijev, bmw-jev in mercedesev, ker ne rabimo zlatega podaljška za kratkega tiča.

Sem srečen in zadovoljen lastnik japonskega avtomobila, ki je v svetu postal ikona in sinonim za avtomobilsko industrijo, ki je pred svojim časom.
V vožnji s tem avtom uživam v tišini, udobju in ergonomiji, podkrepim s kakšno dobro glasbo in iz ponavadi celodnevnih voženj pridem spočit. Ne ukvarjam se s šraufanjem in servisiranjem, ker to zame naredijo na servisu za smešno ceno in pri 150 evrih za kompleten servis resnično ne mislim šparati.

Je pa res, da mi ta avto ne daje občutka večvrednosti nad ostalimi vozniki. Žal je to danes ključen argument pri prodaji novih nemcev, kultura (večine) voznikov pa sledi tej filozofiji.

U bistvu sem jaz iskal golfa4 1.9tdi,pa ga ne moreš dobit za manj k 3kE,kar se men zdi absolutno preveč za ta letnik(98-99). Nakup a4 je pa bila vsaj zame odlična priložnost,saj sem dubu pol cenejš k golf4,pa boljši avto.

Zgodovina sprememb…

TribesMan ::

Če hočeš bang for buck, kupiš avto, ki je znan po tem da veliko zgublja na vrednosti ne pa audija, ki je kup precenjenega dreka. Samo še BMWji so slabši kar se tega tiče.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

jype ::

Boeing> Sem srečen in zadovoljen lastnik japonskega avtomobila, ki je v svetu postal ikona in sinonim za avtomobilsko industrijo, ki je pred svojim časom.

Ko bom jaz potreboval lasten avtomobil, bom tudi lastnik takega.

Nekaj dni nazaj sem moral v Maribor in sem tja vozil 95-105 km/h, počasi in sproščeno. Tja sem prišel popolnoma spočit in svež.

Nazaj sem ves čas vozil na zgornji meji omejitev in morda še celo kdaj čez. Domov sem prišel občutno bolj utrujen ter precej razdražen.

Sem ugotovil, da popolnoma drži vse tisto, kar sem si mislil o voznikih avtomobilov, ki se jim počasna vožnja zdi problematična. Objestni, zabiti in nesposobni so, the lot of them - audije in bmwje pa potrebujejo zato, da si lahko mislijo, da so pravi moški, v resnici so pa nebogljeni pamži, ki niti lastnih hormonov niso sposobni držat pod kontrolo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

TribesMan ::

jype problem je v tem da voziš samokolnico, katera je bila zasnovana za vožnjo po mestu pri 50km/h. Verjamem da je v takem pajzlu tečno vozit 130+. Druga stvar je pa da so te med eno in drugo vožnjo cel dan sekirali baba in otroci. Marsikdo bi bil razdražen.

Vsedi se v nekaj kar ima 4.5m in 1500kg, pa boš videl da vozit 150km/h ni popolnoma nič utrujajoče.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

-valvoline- ::

TribesMan je izjavil:

Če hočeš bang for buck, kupiš avto, ki je znan po tem da veliko zgublja na vrednosti ne pa audija, ki je kup precenjenega dreka. Samo še BMWji so slabši kar se tega tiče.

Precenjen drek? Ko pa maš tule lastnika ki se ga ne bi mu odpovedal tudi po 500tkm? Kaj si ti tut na biciklu mogoče?

djordjevic ::

jype je izjavil:

Sem ugotovil, da popolnoma drži vse tisto, kar sem si mislil o voznikih avtomobilov, ki se jim počasna vožnja zdi problematična. Objestni, zabiti in nesposobni so, the lot of them - audije in bmwje pa potrebujejo zato, da si lahko mislijo, da so pravi moški, v resnici so pa nebogljeni pamži, ki niti lastnih hormonov niso sposobni držat pod kontrolo.

Bullshit. Za počasno vožnjo izvoli na magistralko. Na AC se vozi 130 km/h. Če tega nisi sposoben ali nočeš, nisi za na AC. Simple as that.
No grave is deep enough to keep us in chains.

jype ::

TribesMan> jype problem je v tem da voziš samokolnico, katera je bila zasnovana za vožnjo po mestu pri 50km/h. Verjamem da je v takem pajzlu tečno vozit 130+. Druga stvar je pa da so te med eno in drugo vožnjo cel dan sekirali baba in otroci. Marsikdo bi bil razdražen.

Nič od tega ne drži.

TribesMan> Vsedi se v nekaj kar ima 4.5m in 1500kg, pa boš videl da vozit 150km/h ni popolnoma nič utrujajoče.

I have. Isto.

djordjevic> Bullshit. Za počasno vožnjo izvoli na magistralko. Na AC se vozi 130 km/h. Če tega nisi sposoben ali nočeš, nisi za na AC. Simple as that.

Bullshit, na AC se vozi 100. I was there. Ko sem poskušal 130+ sem ves čas čakal pri 110 za nekom na prehitevalnem pasu, ali pa na prehitevalnem _zaviral_, ko je nanj zapeljal šlepar s cisterno. Celo pot.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

TribesMan ::

-valvoline- kaj je to 500kkm kej takega? To dan današnji zmore vsak avto. Ali ti mogoče misliš da sam VAG zna naredit mašino ki bo laufala 500kkm? Zbudi se...

Danes vsak avto neglede na poreklo ob rednem vzdrževanju brez težav zmore 500kkm. Z lahkoto.
Avto, ki dela tako kilometrino, je vožen na dolge razdalje in po možnosti večino po AC, ki je za avto prava milina proti vožnji po mestu ali razfukanih regionalnih cesta.

Večina avtov na avto.net, ki jih danes prodajajo uvoženih s tujine z 99kkm ima v resnici krepko preko 200kkm pa kupci še posumijo ne, ker vse zgleda kot novo. In to so 2-4 leta stari avti. Nekje vmes pa so si VAG fani zabil v glavo da prevozit 500kkm zmore pa sam das auto... hkrati pa, ko jim omeniš, da ima tvoj avto čez 200kkm samo debelo gledajo in se križajo, češ to bo vsak čas razpadlo.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

TribesMan ::

jype nauči se vozit, kaj naj rečem... LJ-MB vozim večkrat mesečno, brez vsakih težav vozim 130+ popolnoma nič utrujajoče, in to brez da bi me kdo oviral na prehitevalnem pasu pri 110, ali mi skakal pred avto iz voznega pasa pri 80km/h. Velikokrat prevozim celo relacijo na tempomatu pri 140, pa hitrost znižam samo na cestninskih postajah in v tunelih. Večino poti po voznem pasu.
Lj-Mb ~60-65 minut.

Mogoče je problem da se takrat ko se ti spraviš na cesto tja zapodijo tudi vsi tebi podobni nedeljski šoferji. Kaos je neizbežen.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

jype ::

TribesMan> Mogoče je problem da se takrat ko se ti spraviš na cesto tja zapodijo tudi vsi tebi podobni nedeljski šoferji. Kaos je neizbežen.

Nedeljski šoferji vozijo šleparje?

No ja, vsaj nobene alfe ni bilo spredaj (bila je sobota od 13h do 14h).

TribesMan> LJ-MB vozim večkrat mesečno, brez vsakih težav vozim 130+ popolnoma nič utrujajoče, in to brez da bi me kdo oviral na prehitevalnem pasu

Jaz mislim da samo bullshitas in da še nisi vozil 100, da bi razumel koliko bolje je, al pa te morda živcira baba in te je strah, da te bodo kmalu tudi otroci? Ker jaz sem vozil sam - če bi vozil z otroci in dekletom, bi vozil v obe smeri počasi.

djordjevic ::

Obožujem 100 km/h voznike, ki povrh vsega mislijo, kako daleč najbolj varni vozniki v vesolju so. Get real, man. Seriously. ;(
No grave is deep enough to keep us in chains.

-valvoline- ::

@tribesman... kšno sveto kravo jahaš ti če nam lahka zaupaš,pa je zate audi drek?
:D

Zheegec ::

hehe, ravno včeraj je kolega razlagal, kupil 5 let staro alfo 166 s "120k km" pri nekem prodajalcu "na Letališki" (hehe), in so ugotovili, da ima preko 300k :))

Jype - žal se motiš, višji rang avtomobilov se pelje po AC tudi pri 150+ izredno udobno, razlika napram cenejšim je ogromna. Je pa mogoče tudi odvisno od modela avtomobila, gum, "ravnih" felten,...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

-valvoline- ::

110kmh na AC edino v primeru če se res špara na gorivo,drgač pa je nesmisel in nevarnost vse manj k 120-130kmh.

PrimozR ::

-valvoline- je izjavil:

Kolk pa stane 2 leta star supermini(ali a4)? A ti to liliputanca primerjaš z audijem? Whatever.

JOJ! Kako si drznem enga italjančka priemrjat z veleopevanim Audijem!!

V primeru tistele pomaranče na prejšnji strani, 10k. Fully loaded, 40k km, 2 leti star. Šibkejši oz. manj opremljeni so primerljivo cenejši. In neprimerljivo bolj varni.

jype ::

djordjevic> Obožujem 100 km/h voznike, ki povrh vsega mislijo, kako daleč najbolj varni vozniki v vesolju so. Get real, man. Seriously. ;(

Se boš moral kar sprijaznit s tem, da to drži. Pri hitrosti 100 km/h me je prehitelo bistveno manj vozil kot sem jih jaz prehitel pri 130.

ALIEn3001> Jype - žal se motiš, višji rang avtomobilov se pelje po AC tudi pri 150+ izredno udobno,

Ne, se ne. Proti temu, da pred tebe nonstop skačejo počasnetje in šleparji, ti pomaga kvečjemu letalo.

-valvoline- ::

PrimozR je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Kolk pa stane 2 leta star supermini(ali a4)? A ti to liliputanca primerjaš z audijem? Whatever.

JOJ! Kako si drznem enga italjančka priemrjat z veleopevanim Audijem!!

V primeru tistele pomaranče na prejšnji strani, 10k. Fully loaded, 40k km, 2 leti star. Šibkejši oz. manj opremljeni so primerljivo cenejši. In neprimerljivo bolj varni.

Torejm 10kE,kar je še vedno občutno preveč(3kE je max kar dam jaz za avto). Če je bencinar pa itak nima kej iskat na mojem seznamu.

PrimozR ::

Ko boš pa čelno fasal nekoga z 10k € vrednim superminijem boš pa tenko piskal, če boš imel srečo boš lahko jedel po slamci.

-valvoline- ::

PrimozR je izjavil:

Ko boš pa čelno fasal nekoga z 10k € vrednim superminijem boš pa tenko piskal, če boš imel srečo boš lahko jedel po slamci.

Enako velja če supermini čelno poljubi kšnega šleparja. Torej?
btw kok je men znano a4 že ima napredno crash tehnologijo čeprav je letnik 96(ne da bi se jaz z tem sploh obremenjeval).

Zgodovina sprememb…

Vikking ::

Boeing je izjavil:


Ne kupujemo audijev, bmw-jev in mercedesev, ker ne rabimo zlatega podaljška za kratkega tiča.

Sem srečen in zadovoljen lastnik japonskega avtomobila, ki je v svetu postal ikona in sinonim za avtomobilsko industrijo, ki je pred svojim časom.
V vožnji s tem avtom uživam v tišini, udobju in ergonomiji, podkrepim s kakšno dobro glasbo in iz ponavadi celodnevnih voženj pridem spočit. Ne ukvarjam se s šraufanjem in servisiranjem, ker to zame naredijo na servisu za smešno ceno in pri 150 evrih za kompleten servis resnično ne mislim šparati.

Je pa res, da mi ta avto ne daje občutka večvrednosti nad ostalimi vozniki. Žal je to danes ključen argument pri prodaji novih nemcev, kultura (večine) voznikov pa sledi tej filozofiji.


kkk lol... Se pravi vsi ki si lastijo nemška vozila, imajo kratkega in rabijo nemca zato da imajo podaljšek. Come on, a si lahko še bolj naiven. Kako kratkega imaš se kaže skozi kulturo vožnje lastnika, ne pa katero znamko ali model vozila si lasti.

150€ je zelo veliko, saj bo valvoline dal za veliki servis za svoje vozilo pri 300.000km 250€-350€. Redni servis 120€ pri kvalitetnem mehaniku. V lastni režiji še manj.

Recimo direktna primerjava, da ne govorim z glave. Primerjama japonca in nemca stara 15 let. Subaru impreza in audi a4 karavan. Pri obeh motor kvaliteten in zna zdržati lepo kilometrino.
No in pred 3 meseci se je kolegu zgodila prigoda, da mu je na njegovi imprezi dvignilo pokrov motorja. Nov Pokrov motorja za 15let staro imprezo stane 500€ nebarvan. En mesec smo iskali rabljen pokrov po celi sloveniji, da smo končo našli enega za 100€. Za audi a4 karavan nov nebarvan 130€. Rabljeni pod 50€.

Da ne govorim o problemih ko se mu dogodi izredni servis, kjer je potrebno pri popravilih veliko improvizacije, kajti na rezervni del se čaka lahko več kot teden dni.

Ravno takšne prigode in astronomske cene za nepomembne dele, ko je vrednost vozila jurja ali dva, me je odvrnilo od nakupa toliko let rabljenega japonca. Pa lahko rečem da motor in 4x4 pogon pri imprezi so prfekt, tako kot pri nemcu. A kaj ko se za glavo držiš ko začneš zadevo servisirati, če pride do neljubega dogodka.

WarpedGone ::

Jype - žal se motiš, višji rang avtomobilov se pelje po AC tudi pri 150+ izredno udobno, razlika napram cenejšim je ogromna. Je pa mogoče tudi odvisno od modela avtomobila, gum, "ravnih" felten,...

"Žal" res. Moja karjola je pri 130 precej neudobna, pri 150 pa postane ko zračna blazina kar se udobja tiče in kot na tirih kar se tiče vodljivosti,
Prejšnja karjola je pri 100 bila kot doma, pri 130 pa je bil že zgornji nivo "dobrega občutka". Nad 130 se je začelo polje plavanja po cesti in zgubljanja tal pod nogami.

Avti so si različni, še bolj kot šoferji.
Zbogom in hvala za vse ribe

jype ::

Sem se že tudi z zelo dobrimi avtomobili vozil, pa pojemki pri zaviranju vsake pol minute niso bili nič udobnejši.

Nočna vožnja skozi Nemčijo, kjer sta vedno na voljo dva prazna pasova, je seveda nekaj povsem drugega - je pa res da tam z malimi avtomobili vozijo med 80 in 100 in jim nihče ne pametuje, ampak jih normalno prehiti, oni se pa z nizko hitrostjo ne rinejo na hitre pasove, pa so vsi srečni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

TribesMan ::

jype je izjavil:

TribesMan> Jaz mislim da samo bullshitas in da še nisi vozil 100, da bi razumel koliko bolje je, al pa te morda živcira baba in te je strah, da te bodo kmalu tudi otroci? Ker jaz sem vozil sam - če bi vozil z otroci in dekletom, bi vozil v obe smeri počasi.


Vozil sem tudi že 100 celo pot... ker me je zanimalo kako nizka je poraba pri taki hitrosti. Poraba je bila nizka, dobre 4l/100km, meni se je pa celo pot spalo. Zato tega ne prakticiram več. Očitno smo različni ljudje, nekaterim je 100km/h preveč, drugim premalo... bohpomagej. Ne morejo bit vsi inženirji.

-valvoline- občasno jaham Pinarello Angliru letnik 2002 s okoli 40kkm prevoženimi kilometri.

Drugače pa vozim najbolj nezanesljivega Italjana, s približno 30% več moči kot iz fabrke (skor 200HP to be exact), z 200kkm prevoženimi v 5 letih, s prvim vztrajnikom, z originalnimi rokami iz fabrke, z originalnimi nosilci motorja, z prvimi injektorji (te stvari omenjam samo zato ker imam sodelavce ki vozijo Audije in so omenjene stvari že vsi menjali...)
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

jype ::

TribesMan> meni se je pa celo pot spalo.

Nisi dost sposoben, zgleda.

-valvoline- ::

@vikking hvala za pohvalo xD

.....150EUR je zelo veliko, saj bo valvoline dal za veliki servis za svoje vozilo pri 300.000km 250EUR-350EUR. Redni servis 120EUR pri kvalitetnem mehaniku. V lastni režiji še manj.....

Sem že sam opravil veliki servis,vse skupaj cca 60-70e.DIY normalno xD.

Zgodovina sprememb…

PrimozR ::

A si štel še svoj čas? Koliko si plačan na uro? Koliko ur si zapravil pod avtom, da si prišel na to raven?

Da ne bo pomote, popolnoma štekam šraufanje v lastni režiji, navsezadnje se mi zdi glupo dati 25 ali še več € za eno uro serviserja za servis kolesa, ko bo zamenjal zajlo ali dve in bovdne, naravnal feltno, itd. Drugo je, da nimam doma vsega orodja, ampak po drugi strani ni nič bavbav. Za avto to ne velja, so zadeve precej bolj komplicirane.

TribesMan ::

jype je izjavil:

TribesMan> meni se je pa celo pot spalo.

Nisi dost sposoben, zgleda.


Maš prav, za gledat kako raste trava nisem prava oseba.
Potem, sklepam, tudi ti nisi sposoben da bi vozil 130 dlje časa? Jaz brez težav vozim 8ur z enim postankom, pri normalnih hitrostih (130) na AC. Po zavitih regionalnih cestah pa še lažje in raje.
Ubistvu hitreje kot se dogaja bolje se počutim. Hecno a ne :)
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

jype ::

TribesMan> Potem, sklepam, tudi ti nisi sposoben da bi vozil 130 dlje časa?

Po cesti, po kateri se vse ostalo vozi 100? Ne.

TribesMan> Ubistvu hitreje kot se dogaja bolje se počutim. Hecno a ne :)

Pa še bremze dobr znucaš!

TribesMan> Jaz brez težav vozim 8ur z enim postankom, pri normalnih hitrostih (130) na AC.

Ja, po prazni ni problema, sem tudi jaz že peljal, ampak večina vas je takih, da vas polna cesta "prav nič ne moti", pa kompenzirate s hupanjem, kretnjami, nevarnim menjavanjem pasov, prehitevanjem po desni in tako dalje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

TribesMan ::

Bremze so zato da se nucajo. Drgač pa s prvim kompletom bremz je avto prevozil 140kkm, zdaj sem na drugem kompletu, ki pa se še kr dobro drži :)

Nič ni bila prazna cesta... 8ur, Lj, Vilingen. Start zjutraj ob 5h. Skoz v prometu, sploh po nemčiji.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Sem se že tudi z zelo dobrimi avtomobili vozil, pa pojemki pri zaviranju vsake pol minute niso bili nič udobnejši.

Ja, idioti imajo pač tak efekt, se pa vseeno pogosto da zaviranja na 100 speljat samo s spuščanjem plina, kar precej omili premetavanje. Na Lj-Mb se zgodi mogoče dvakrat da moram šlatat zavoro, večino šleperjev se pohendla z gasom.

Seveda je pa predpogoj, da si sposoben dojemat dogajanje par 100m pred tabo.
Zbogom in hvala za vse ribe

PrimozR ::

jype je izjavil:

TribesMan> Ubistvu hitreje kot se dogaja bolje se počutim. Hecno a ne :)

Pa še bremze dobr znucaš!

THey're there for a reason :P

Sicer pa valvoline: http://www.euroncap.com/tests/audi_a4_1... - 3 zvezdice pogojno (po starih standardih, sicer samo dve)
http://www.euroncap.com/tests/fiat_punt... - 5 zvezdic.

-valvoline- ::

@jupe....
Na AC je vožnja z 130-140kmh(po omejitvah da se razumemo) po občutku enako k da se furaš 70 po regionalki

jype ::

Meni so v soboto (ko naj se jim ne bi tako zelo mudilo) štirje zapeljali pred avto manj kot 50m preden sem jih dohitel :|

PIPI> Sicer pa valvoline: http://www.euroncap.com/tests/audi_a4_1... - 3 zvezdice pogojno (po starih standardih, sicer samo dve)
PIPI> http://www.euroncap.com/tests/fiat_punt... - 5 zvezdic.

Avtomobili v različnih razredih med seboj niso direktno primerljivi po rezultatih testov.

-valvoline-> Na AC je vožnja z 130-140kmh(po omejitvah da se razumemo) po občutku enako k da se furaš 70 po regionalki

Po prazni, morda. Meni se itak vsaka vožnja zdi izjemno dolgočasna, a se mi še nikoli ni zgodilo, da bi postal zaspan ali karkoli spregledal.

Če bi imel vsaj tak avto kot Boeing, ki zna po avtocesti vozit samodejno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

-valvoline- ::

PrimozR je izjavil:

A si štel še svoj čas? Koliko si plačan na uro? Koliko ur si zapravil pod avtom, da si prišel na to raven?

Da ne bo pomote, popolnoma štekam šraufanje v lastni režiji, navsezadnje se mi zdi glupo dati 25 ali še več € za eno uro serviserja za servis kolesa, ko bo zamenjal zajlo ali dve in bovdne, naravnal feltno, itd. Drugo je, da nimam doma vsega orodja, ampak po drugi strani ni nič bavbav. Za avto to ne velja, so zadeve precej bolj komplicirane.


The pleasure is all mine. Neprecenljivo. Vsak ki si sam rihta avto ve o čem govorim.

:D

Vikking ::

PrimozR je izjavil:



Sicer pa valvoline: http://www.euroncap.com/tests/audi_a4_1... - 3 zvezdice pogojno (po starih standardih, sicer samo dve)
http://www.euroncap.com/tests/fiat_punt... - 5 zvezdic.


Teža audija cca. 1,4t puntota pa 900kg. Zmečkljive cone, kar je zelo pomembno pri trku je v audiju veliko več kot pa pri puntotu.

Recimo nissan navara (2008) pickup ima samo eno zvezdico, pa če se čelno počita punto s 5 zvezdicami, potem verjetno veš kaj pravi fizika.

Point je ta, da ne moreš primerjat vozil, ki niso v istem razredu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

WarpedGone ::

Sploh pa se lahko počiš tudi v vse kaj drugega kot v lažji avto, kje zvezdice niso tko merodajne. Ne zapadit v "kislo grozdje".
Zbogom in hvala za vse ribe

djordjevic ::

jype je izjavil:

Po prazni, morda. Meni se itak vsaka vožnja zdi izjemno dolgočasna, a se mi še nikoli ni zgodilo, da bi postal zaspan ali karkoli spregledal.

Lej, sori. Tebi je meka bicikel, eni pa radi vozimo. Po vsem, kar si napisal, je več kot očitno, da smo iz dveh različnih svetov, kar se vožnje tiče. Kakorkoli že, kekci, ki vozijo 100 km/h po prehitevalnem pasu, pa se jim pri tem sploh ne zdi nujno pospešiti, ko vidijo, da se jim približaš (s 130 km/h!), na AC pač ne sodijo, še manj pa so varni udeleženci prometa.


jype je izjavil:

Če bi imel vsaj tak avto kot Boeing, ki zna po avtocesti vozit samodejno.

Uuu, pa še naravno rešuje. ;(( Malo stereotipov še z moje strani.
No grave is deep enough to keep us in chains.

PrimozR ::

Fizika pravi, da ti bluziš. Lahko ti slikam prometno, v kateri je napisana teža tiste poamranče 1230 kg. Zmečkljive cone je isti k, obenem ima recimo audi vzdolžno nameščen motor, punto pa prečno - torej ti ga lažje porine skozi požarni zid :P

Pa glede fizike, večja zmečkljiva cona ti ne pomaga baš nešto, če je vredna pol k.



EDIT: 900 kg (890 če smo natančni) je imel prdhodnik pomaranče, letnik 97 Punto S z 1.1 vrsntim 4 motorjem s 55 konji, brez serva, brez airbagov, brez ABS-a, brez klime, itd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

IceIceBaby ::

Punto ima kar lepo od 1100 do 1200kg. Kaj se zgodi ob trku zastarelega velikega in majhnega sodobnega avtomobila smo pa že večkrat predebatirali. Imaš na youtube par različnih testov.

TribesMan ::

Oranžni Punto ma 1230kg, Audi 1.9 TDI letnik pred 2001 ima pa 1260kg. Jest bi stavil na Punteka.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
««
14 / 37
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kok ste stari? (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
51256426 (2160) Kayzon
»

Izbira avtomobila (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10914680 (11574) mr_chai

Free energy (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Loža
35267319 (56112) Gandalfar
»

Alfa Romeo...

Oddelek: Na cesti
132370 (1721) balocom

Več podobnih tem