Forum » Loža » Kaksen avto vozite?
Kaksen avto vozite?
šernk ::
šernk pranje avta je obdelal fifth gear, ne top gear
ja vendar je zame totalno same shit...fifth gear, top gear...itak jih je en kup. pri vseh se smejem, ko delajo teste izključno da prikažejo natančno eno stvar. pol se ti pa azdeva zdi tolk super, da bi najraje v trgovino teku direkt. vendar ko postaviš pogled malce širše ugotoviš, da je vse skup skomercializirano.
glede lege alf: sprobaj in poročaj, drugega ne morem reči. glas motorja je pa res daleč najlepši
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
djordjevic ::
Jap. Francozi, vsaj večina njih doslej, ponujajo pač, kar ponujajo za svoj denar. Relativno udoben, prostoren in varen avto. Tu pa se konča. Za kaj več, je treba reskirat precej več denarja. Če si driver's driver, je imo več kot vredno. Če nisi, ti je najbrž res vseeno, ali voziš X5 ali nissan nota. V vsakem primeru pa velja, da ne veš, kaj zamujaš, dok ne probaš. Samo pol se je hudič odvadit, ko si enkrat hooked ...
No grave is deep enough to keep us in chains.
M-XXXX ::
Hehe, ravno danes po dveh dneh trpljenja vrnil nadomestnega Cliota (Coupejka bila na popravilu vrat: en mi jih je pritisnil).
IceIceBaby ::
Jap. Francozi, vsaj večina njih doslej, ponujajo pač, kar ponujajo za svoj denar.
No ja, pa smo spet pri posploševanju :)
Renaultov RS oddelek da lekcijo marsikateremu dražjemu konkurentu. DS3 je tudi odličen za vozit in presenetljivo hiter, ga ne menjam za nobeno alfo trenutno na trgu :)
Sem že enkrat napisal. Praktično vsaka znamka dela dobre in zanič avtomobile. Določeni modeli so posrečeni, drugi pa povsem faljeni. Enako je pri alfi, bmwju, renaultu in praktično vseh ostalih.
Steinkauz ::
Top gear je itak comedy ne pa resna oddaja in itak ne smeš nč s tam vzet resno(čeprov veliko jih na žalost)
djordjevic ::
@kst: Večina njih doslej. DS3, DS4, skratka večina novih citroenov, RS oddelek pa itak so druga liga. Govoril sem o standardnih avtih ala clio, megane, laguna. Tu pač ni nekega presežka in glede na to, da že 10 let vozim renaulte, in da je megane trenutno moj tretji, ne govorim na pamet, še zdaleč pa ne dajem znamke brezveze v nič. Avto prav lepo služi, mi pa je najmanjši problem po tem, ko sem preizkusil tudi nekaj drugih znamk, povedat, da se na določenih področjih _skrije_ pred konkurenti. Vodljivost je že eno izmed njih. Tudi kakovost materialov ni glih vrlina. Pa še kaj bi se našlo. Drugače pa, ja - dobiš, kar plačaš. That's it.
No grave is deep enough to keep us in chains.
PrimozR ::
aja zgoraj je nekdo prilepil eno tabelo, kjer kaže da ima fiat punto (nižji razred) 0,7 okvare več na n vozil, kot BMW (srednji razred), razlika v nakupni ceni je pa takšna, da lahko 3 puntote kupiš za enega BMWja.
Popolnoma drug svet, verjemi. Če že 1.4 T-Jet Grande Punto z mičkeno pomoči zavetrja drži 125 konjskega E46 320d (do top speeda okrog 200 km/h), v vsakem ovinku ta primerjava popolnoma propade. Pa ja, nabavna cena je bila za BMW-ja VSAJ dvakrat do trikrat višja. Ampak kvaliteta je pa tudi na mestu, Punto ima pri 55k km že čričke v armaturki, isti BMW pri ~250 pa ne, vsaj ne toliko.
Je pa zanimivo, da se v letu 2006 in 2007 praktično zdesetkajo napake na puntičih. Zanimivo predvsem z vidika, da so 2005 predstavili Grande Punto :)
Glede voznih lastnosti Alfe, zgoraj je omenjeno, da Grande Putno (z wannabe sportskim podvozjem) nima za burek proti BMW-ju. Mito ima enako platformo oz. je skorajda popolnoma enak avto. Torej nekih presežkov tudi ne more biti :) Ne rečem da drugi Alfini avti niso boljši (nasprotno, praktično zagotovo so, saj imata recimo 159 in Giulietta zadaj multilink), ampak ni zlato vse kar se sveti.
djordjevic je izjavil:
a mi zna kdo povedat, kako zgleda tisti "uzitek med voznjo", ki ga nekateri tko promovirajo pri alfah?
Tale užitek v vožnji si po mojem čist podzavestno pobral s kakega reklamnega BMW-ja dol. In ja, 'drugačna' vožnja dejansko je drugačna. Zase lahko samo rečem, da sem 14 dni slabo spal, ko sem po 14 dneh uporabe BMW 1 (fakin vstopni model pri bavarcih!) moral nazaj v svojo francosko kočijo od megana.
QFT. Sej avto ni bil za preživet, kompleten M paket, vključno z 18'' (215 spredaj, 245 zadaj), ampak vozniški položaj je pa fenomenalen. V italjanski gajbici pa stalno rpitiskam ročko za nižanje sedeža, pa ne gre več nikamor :D
Alien kater test to? :P
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
djordjevic ::
V italjanski gajbici pa stalno rpitiskam ročko za nižanje sedeža, pa ne gre več nikamor :D
To, ja! Jaz sem tudi mislil, da je z mojim sedežem v renoju kaj narobe, ko ni več hotel dol.
No grave is deep enough to keep us in chains.
Isotropic ::
kje ste najdli zdaj bmw v povezavi z mojim postom? oz. o katerem bmw to sploh govorite?
PrimozR ::
Pa tisti zabubljen filing, ko je armaturka blizu in kratka, posledično šipa blizu. Ko v enem lovcu :D
Govorimo pa o enki iz akcije Užitek je BMW. V mojem primeru 120d coupe.
Govorimo pa o enki iz akcije Užitek je BMW. V mojem primeru 120d coupe.
djordjevic ::
V mojem pa 118da. Uf, ti si šele imel raketo.
No grave is deep enough to keep us in chains.
Isotropic ::
djordjevic je izjavil:
a mi zna kdo povedat, kako zgleda tisti "uzitek med voznjo", ki ga nekateri tko promovirajo pri alfah?
Tale užitek v vožnji si po mojem čist podzavestno pobral s kakega reklamnega BMW-ja dol. In ja, 'drugačna' vožnja dejansko je drugačna. Zase lahko samo rečem, da sem 14 dni slabo spal, ko sem po 14 dneh uporabe BMW 1 (fakin vstopni model pri bavarcih!) moral nazaj v svojo francosko kočijo od megana.
ne vem, o katerem bmw ti to (glede na to, da is citiral moj post). cist verjamem pa, da so vstopni modeli skret.
djordjevic ::
Sem bil res tako dvoumen? Hotel sem namreč napisati, da je vstopni model ene tri lige pred avtom, ki ga vozim, čeprav je v istem velikostnem razredu. Poseka ga prav na področjih, razen na prostornosti. Hell, nekaj pa mora ostati tudi francozu. ;)
No grave is deep enough to keep us in chains.
PrimozR ::
loki govoril si o užitku v vožnji, ki je bil slogan BMW-jeve reklamne kampanje. Čeprav si ga ti povezoval z Alfo ;)
Isotropic ::
aja to pa pojma nimam, kaj so imeli pri bmw v reklamah... so pa tisti govorili za alfo.
T-h-o-r ::
krš zakaj? ker ti tako rečeš? ko mi bo en dejansko podal dejstva zakaj so to slabi avti, pol lahko naprej se pogovarjamo. in prosim ne mi vlačit 20 let starih kant ven, ker pol lahko gremo 70 let nazaj pa bomo videli kdo je bil takrat krš.
krš zato, ker sta ga imela stric in kolega (alfo namreč)
krš zato, ker po vseh forumih folk govori kako se ne kvarijo, ampak ne priporočajo ga tistim, ki sami ne znajo malo pošraufat okrog :D
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
WarpedGone ::
M-XXXX:
Welcome back ;)
Hehe, ravno danes po dveh dneh trpljenja vrnil nadomestnega Cliota (Coupejka bila na popravilu vrat: en mi jih je pritisnil).
Welcome back ;)
Zbogom in hvala za vse ribe
TribesMan ::
Verjetno zato ker so podoben krš kot Alfe...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
TribesMan ::
Pač moraš enkrat lastit Alfo za več kot en mesec, da boš to vedel.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
detroit ::
Hehe mam seata pri ene 9letih starosti prvi črički (sedaj je že čez 10), vmes par turbinc, bosch pumpa in alternator (ščetke zamenjane or something). Pa ni slabo za tolk km ko jih imam..samo sedaj imam fiatovo turbino notr in ni problema:P
Skero
TribesMan ::
No pol ti pa mora bit jasno kaj je krš...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Buggy ::
ta forum je res postal en otroski vrtec prepotentnih posrancev.
Sicer se pa zaradi take mentalitete ki se potem odraza tudi na SLO trgu da za malo denarja dobiti zelo dober avto...keep troling.
Princip ata so mi povedali :D
Sicer se pa zaradi take mentalitete ki se potem odraza tudi na SLO trgu da za malo denarja dobiti zelo dober avto...keep troling.
Princip ata so mi povedali :D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
TribesMan ::
Hejtrs gona hejt...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
detroit ::
Še vedno mi ni jasno kaj je krš....mislim za moje pojme noben avto ni vredn pol piz....po kvaliteti that is. Sami materiali pa ne vem... vozim (kmalu) 11let starega seata in ima bolj kvalitetno notranjost kot novi megan...to mi je mal čudno. Žarnc sm zamenu tud en paket že, elektronika je mal čudna. Drugač pa avto laufa bp.
Skero
T-h-o-r ::
Hehe mam seata pri ene 9letih starosti prvi črički (sedaj je že čez 10), vmes par turbinc, bosch pumpa in alternator (ščetke zamenjane or something). Pa ni slabo za tolk km ko jih imam..samo sedaj imam fiatovo turbino notr in ni problema:P
mam 9 let starega focusa
zaenkrat je bilo potrebno zamenjati 1 tesnilo za hladilno tekočino in pač žarnice :D
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
detroit ::
ja sj focus ni slb, ampak jst imam 300k km za sabo, turbine so edine čudne stvari, ki so crkovale, ostalo je potrošni material imo.
Sm boga molim da bo še ene 5let zdržu, ker se mi ne da ukvarjat z avti preveč oz. beri raje dam za kaj drugega kot avto, ker tistega, ki si ga želim ga še vzdrževat ne bi sfolgu:D
Zanimivo 2.4jtdm mašina recimo z okol 190+ konji na alfi 159 mi je zelo ušeč, samo pol mal prekalkuliraš in daš za registracijo ful več in še pije mnogo več. In glede na to da imam po moje najnižjo porabo od vseh voznikov tukej mi je to kar pomembn atribut:P
Sm boga molim da bo še ene 5let zdržu, ker se mi ne da ukvarjat z avti preveč oz. beri raje dam za kaj drugega kot avto, ker tistega, ki si ga želim ga še vzdrževat ne bi sfolgu:D
Zanimivo 2.4jtdm mašina recimo z okol 190+ konji na alfi 159 mi je zelo ušeč, samo pol mal prekalkuliraš in daš za registracijo ful več in še pije mnogo več. In glede na to da imam po moje najnižjo porabo od vseh voznikov tukej mi je to kar pomembn atribut:P
Skero
Venomus ::
Venomus ::
Jaz bi rekel da nekje okoli 4000 €. Ker večkrat se menja motor sam, kot pa da se dela generalka. Pa tudi avto ni nek biser, pije veliko olja, kakšen liter na 3000 km in tudi menjalnike se je velikokrat menjalo.
Škoda, da nikoli niso dali normalnega motorja notri, 2.3 od MPS bi bil odličen.
Škoda, da nikoli niso dali normalnega motorja notri, 2.3 od MPS bi bil odličen.
šernk ::
krš zato, ker sta ga imela stric in kolega (alfo namreč)
torej je audi A8 krš avto po tvoji definiciji? zame ja, ker da vsake 14 dni crkne kakšna elektronika, pol mora biti krš.
z alfo je tko, vsi bi jo želeli voziti, pa nihče si je ne upa. in kar naj tako ostane, nimam nič proti, vendar če je zanič zato, ker drugi tako pravijo...tko bom reku, po mojih izkušnjah sta glede vzdrževanja cenejša le še FIAT in renault.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
dolenc ::
No čist vsi si jo pa tud ne želijo, men čist dol visi za alfo, pa verjetno še 99.5% ostalih šoferjev
Priznam pa da upam si je pa ne met, ker denar raje porabim za kaj drugega
Ne vem od kje alfistem ideja da se mečejo v isti koš s ferarijem ali ducatijem in podobno. Alfa je ravno toliko ljudski avto kot renault, pa kakšna stvar več je za zamenjat
Priznam pa da upam si je pa ne met, ker denar raje porabim za kaj drugega
Ne vem od kje alfistem ideja da se mečejo v isti koš s ferarijem ali ducatijem in podobno. Alfa je ravno toliko ljudski avto kot renault, pa kakšna stvar več je za zamenjat
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dolenc ()
PrimozR ::
Jaz bi rekel da nekje okoli 4000 €. Ker večkrat se menja motor sam, kot pa da se dela generalka. Pa tudi avto ni nek biser, pije veliko olja, kakšen liter na 3000 km in tudi menjalnike se je velikokrat menjalo.
Škoda, da nikoli niso dali normalnega motorja notri, 2.3 od MPS bi bil odličen.
In kje bi bil potem point RX-8?
TribesMan ::
Zanimivo 2.4jtdm mašina recimo z okol 190+ konji na alfi 159 mi je zelo ušeč, samo pol mal prekalkuliraš in daš za registracijo ful več in še pije mnogo več. In glede na to da imam po moje najnižjo porabo od vseh voznikov tukej mi je to kar pomembn atribut:P
Jah, če maš najnižno porabo s Seatom, boš mel tudi z 2.4 JTDm relativno nizko porabo. Sam problem je ker Alfa je avto ki ga je ZLO težko peljat počasi. OK 159 je bolj križarka z večjim povdarkom na udobju. Ampak iz lastnih izkušenj ti povem da pri 147 zboliš če moraš vozit 80, ker se ti zdi da stojiš na mestu, s puncinim P207 pa teh problemov nimam in komot "cjazim" 70 na cestah zunaj naselij, pa se mi ne zdi da grem prepočas :D
Drgač pa zlo težko primerjat 10 let staro piksno s težo pod 1200kg in 100 konji ter 159 2.4 ki ima skoraj 1700kg pa 200 oslov. Tudi gume na 159 2.4 ne morejo bit manjše kot 17", ker so zavore prevelike da bi gor dal 16" felgo. Tko si potem obsojen na kupovanje gum s ceno 150€ na komad, ali pa še več če maš kake 18-19" feltne.
Tko da če prideš pod 7l si že kr korenjak.
Point RX8 je točno v wanklu, ker je zelo lahek. Če bi notri nabil eno klasično mašino bi zadeva postala precej nose heavy in bi ubil vozno dinamiko.
In ja Alfa je ljudski voz, samo za malo drugačen tip ljudi. Tistim ki so VWji všeč okoli alfe nimajo kej iskat, ker jim garantirano ne bo všeč...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TribesMan ()
šernk ::
Ne vem od kje alfistem ideja da se mečejo v isti koš s ferarijem ali ducatijem in podobno.
pač vse so tljanske kante tko vi pravte in ne alfisti.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
IceIceBaby ::
Jaz bi rekel da nekje okoli 4000 €. Ker večkrat se menja motor sam, kot pa da se dela generalka. Pa tudi avto ni nek biser, pije veliko olja, kakšen liter na 3000 km in tudi menjalnike se je velikokrat menjalo.
Škoda, da nikoli niso dali normalnega motorja notri, 2.3 od MPS bi bil odličen.
Generalke na teh motorjih se praktično ne dela. So novi motorji cenejši. Ob pravilnem vzdrževanju delajo tudi 150, 200kkm, večina jih rikne okoli 100k, ker ljudje ne znajo vzdrževati.
To, da pije olje ni bug ampak feature. Wankel motor se maže in čisti tako, da v komoro šprica olje. Podoben princip, kot pri 2 taktnih motorjih, ki delajo na mešanico. Pač je treba poleg bencina vsake toliko časa natankati še malo olja. Na srečo je predpisano navadno, mineralno olje, ki je napol zastonj.
Kar se same vožnje tiče je pa zadeva odlična. Lega je zelo dobra, motor se vrti zvezno v višave. Pa glede na obliko ponuja precej prostora.
Skratka, podcenjen avto, ker se ga ljudje bojijo. Če veš v kaj se spuščaš je imho odličen nakup.
WarpedGone ::
Na testni vožnji sem na alfinem volanu dobil odrgnino na dlani.
Ne hvala.
Ne hvala.
Zbogom in hvala za vse ribe
TribesMan ::
Jest je v 120k prevoženih še nisem. :D
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TribesMan ()
shotalick ::
WarpedGone je izjavil:
Na testni vožnji sem na alfinem volanu dobil odrgnino na dlani.
Ne hvala.
očitno imaš rokice kot dojenčkova ritka.
lp
Isotropic ::
ja sj focus ni slb, ampak jst imam 300k km za sabo, turbine so edine čudne stvari, ki so crkovale, ostalo je potrošni material imo.
a ga imas od novega? zdrzat bi moral bp imo, ce lepo vozis.
koliko pa pokuri (na ac)?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Isotropic ()
detroit ::
drugi lastnik, prvi je delal relacije lj-postojna.
v tekoči koloni od grosuplja do lj zjutraj ene 4.3-4.6. Sicer imam 4,9 - 5,1 tudi do 5,2 sm že spravu (predvsem v obdobju kurjenja turbin:) Ko sm pa delu krajše razdalje po grosuplju cel mesec recimo pa je blo tudi 5.6
v tekoči koloni od grosuplja do lj zjutraj ene 4.3-4.6. Sicer imam 4,9 - 5,1 tudi do 5,2 sm že spravu (predvsem v obdobju kurjenja turbin:) Ko sm pa delu krajše razdalje po grosuplju cel mesec recimo pa je blo tudi 5.6
Skero
Zgodovina sprememb…
- spremenil: detroit ()
amigo_no1 ::
ko smo že pri avtih...čemu so rx8 tako poceni?
Verjetno zato, ker je treba pri 100.000 narediti generalko motorja?
Baba čula za generalko pri 100k ?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
TribesMan ::
Preverjene informacije ;)
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Zheegec ::
Uh, Alfica preživela 10min pod točo, mater je muka noter sedet pa poslušati ko pada...
Zanimivo brez vidnih posledic...
Zanimivo brez vidnih posledic...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
El Barto ::
Ko že "hvalite" Alfice, lahko samo rečem to, da svoji dve ne dam.
Obenem se tudi popolnoma strinjam z izjavo, da Alfice niso za vsakogar.
O super stvareh pa lahko rečem, da me v ljudskem vozu s štirivaljno traktor mašino začne bolet glava zaradi stalnega ropotanja in tresenja.
O opevanem BMW-ju (recimo serija 5) pa ... res ima kar nekaj, vendar šofer in potniki so pa 0 proti moji 166-ki.
Armaturka nikakva, sedeži pa strah in groza, še moja skoraj 20 let stara 75-ka ima boljši bočni oprijem sedežev, zadnja klop ... ja je kot klop v parku ... ravna .
Pokvarljivost in zaneslijivost je pa v veliki meri tudi odvisna od lastnikov, ter tistih ki skrbijo za avto - servis ali lastnik. Tukaj sta moji dve na boljšem, ker ju še nikoli nisem prepustil nemilosti servisa.
Toliko z moje strani, pa prijetno razpravo še naprej.
Obenem se tudi popolnoma strinjam z izjavo, da Alfice niso za vsakogar.
O super stvareh pa lahko rečem, da me v ljudskem vozu s štirivaljno traktor mašino začne bolet glava zaradi stalnega ropotanja in tresenja.
O opevanem BMW-ju (recimo serija 5) pa ... res ima kar nekaj, vendar šofer in potniki so pa 0 proti moji 166-ki.
Armaturka nikakva, sedeži pa strah in groza, še moja skoraj 20 let stara 75-ka ima boljši bočni oprijem sedežev, zadnja klop ... ja je kot klop v parku ... ravna .
Pokvarljivost in zaneslijivost je pa v veliki meri tudi odvisna od lastnikov, ter tistih ki skrbijo za avto - servis ali lastnik. Tukaj sta moji dve na boljšem, ker ju še nikoli nisem prepustil nemilosti servisa.
Toliko z moje strani, pa prijetno razpravo še naprej.
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
šernk ::
evo vam raziskavo:
10 najmanj zanesljivih avtov
10. mesto. Citroën C8. Indeks zanesljivosti 269.00, povprečni strošek popravil 552,38 €
9. Renault vel satis. Indeks zanesljivosti 247.00, povprečni strošek popravil 541,21 €
8. Mercedes-benz Viano/vaneo. Indeks zanesljivosti 248.00, povprečni strošek popravil 477,46 €
7. Jeep grand cherokee. Indeks zanesljivosti 256.00, povprečni strošek popravil 563,35,46 €
6. Renault espace. Indeks zanesljivosti 264.00, povprečni strošek popravil 565.53 €
5. Nissan pathfinder. Indeks zanesljivosti 269.00, povprečni strošek popravil 790,46 €
4. Mercedes-benz S-razred. Indeks zanesljivosti 287.00, povprečni strošek popravil 628,79 €
3. Range Rover. Indeks zanesljivosti 295.00, povprečni strošek popravil 610,83 €
2. Mercedes-benz CL. Indeks zanesljivosti 327.00, povprečni strošek popravil 752,49 €
1. Mercedes-benz SL. Indeks zanesljivosti 349.00, povprečni strošek popravil 854,3 €
zurnal24
4 mercedesi notri...sedaj pa zakaj. meni se ne da iskat kaj točno je bilo v raziskavi, samo za primer, da se najde tud nemce pri slabih.
10 najmanj zanesljivih avtov
10. mesto. Citroën C8. Indeks zanesljivosti 269.00, povprečni strošek popravil 552,38 €
9. Renault vel satis. Indeks zanesljivosti 247.00, povprečni strošek popravil 541,21 €
8. Mercedes-benz Viano/vaneo. Indeks zanesljivosti 248.00, povprečni strošek popravil 477,46 €
7. Jeep grand cherokee. Indeks zanesljivosti 256.00, povprečni strošek popravil 563,35,46 €
6. Renault espace. Indeks zanesljivosti 264.00, povprečni strošek popravil 565.53 €
5. Nissan pathfinder. Indeks zanesljivosti 269.00, povprečni strošek popravil 790,46 €
4. Mercedes-benz S-razred. Indeks zanesljivosti 287.00, povprečni strošek popravil 628,79 €
3. Range Rover. Indeks zanesljivosti 295.00, povprečni strošek popravil 610,83 €
2. Mercedes-benz CL. Indeks zanesljivosti 327.00, povprečni strošek popravil 752,49 €
1. Mercedes-benz SL. Indeks zanesljivosti 349.00, povprečni strošek popravil 854,3 €
zurnal24
4 mercedesi notri...sedaj pa zakaj. meni se ne da iskat kaj točno je bilo v raziskavi, samo za primer, da se najde tud nemce pri slabih.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
T-h-o-r ::
Tukaj sta moji dve na boljšem, ker ju še nikoli nisem prepustil nemilosti servisa.
awesome
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Yagi-san ::
Wow tale mat barva izgleda naravnost fenomenalno!
PS: sem pa naravnost šokiran kako poceni so omenjeni avtomobili...
Treba.tankat.press.
Batman barva na alfi mi ni všeč.Izgleda kot da gre za kakega nemškega tovarniško testnega (so ponavadi v podobni temni barvi).
btw, lahko pelješ 2x smuči ali bord z njem ?
Tudi Nissan 350 Z so postali skoraj smešno poceni.
BTW, lahko pelješ 3 smuči in board oziroma, 2x VSO opremo za kajtat (dvomim, da veš koliko jo je :D
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kok ste stari? (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 56428 (2162) | Kayzon |
» | Izbira avtomobila (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 14681 (11575) | mr_chai |
⊘ | Free energy (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Loža | 67323 (56116) | Gandalfar |
» | Alfa Romeo...Oddelek: Na cesti | 2370 (1721) | balocom |