» »

Kaksen avto vozite?

Kaksen avto vozite?

««
9 / 37
»»

darkolord ::

Kaj točno pa manjka npr. Hyundai Genesisu (namig: poglej pod Awards na linkanem članku, kaj si o njem mislijo ostali)?

(nič, razen druge značke)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

egonk ::

Super Sonic je izjavil:

Tudi Japonci imajo včasih ogromne težave prilagoti avto EUju (dizelske motorje, ki jih oni nimajo, so komplet odkupil).


To ni čisto res: Subaru Boxer Turbo Diesel Engine - tak tip mašine ne dobiš nikjer drugje. Imam pa subaru legacy 2.0d.

egonk ::

darkolord je izjavil:

Kaj točno pa manjka npr. Hyundai Genesisu (namig: poglej pod Awards na linkanem članku, kaj si o njem mislijo ostali)?

(nič, razen druge značke)


Imaš prav, ko sem to prvič zagledal v vzvratnem ogledalu, sem pomislil: "kaj je pa to zdaj zaen bedn kitajski klon mercedesa" :D

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: WarpedGone ()

IvoJan ::

Kako slabo pofejkana S klasa O.o
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

T-h-o-r ::

"Kar vse skupaj pomeni, da niti ni tako slabo - in da verjetno ni razloga za nakup Kie. "

torej, avto z močnejšo mašino, večji, več opreme, za isto ali celo nižjo ceno, pa se ga ne splača kupit, ker je nasproti pač overpriced vw? lol
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

oldguy ::

Predno izlivaš komplekse po forumu, malo premisli o čem sploh teče beseda. Sam sem si lastil tri korejske izdelke (Accent (l 2005), Getz (l2007) in SantaFe (l2007). Ampak lastil sem si tudi nekaj ostalih znamk - za razliko od tebe, mulc. Tudi žena vozi Kanguja in če te ne daje bralno razumevanje, boš prebral, da nakupu nisem bil naklonjen - pa ga je vseeno izvršila; izkjučno zato, ker je avto njej všeč in ga ona vozi.


Heh, kompleksi? Sam sebe negiraš:

garač, služabnik svojega gospodarja. Slednji je zelo vesel, da ima v življenju vsaj koga pod kotrolo.


I rest my case...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oldguy ()

IceIceBaby ::

Korejci so marketing. Uvozjo vse, od a do ž, in so na trgu prisotni... slabih 30 let (pr nas še mal manj). Vse kupijo, odkupijo, malo drugače zapakirajo in prodajo (vsak tako so delal, trenutno se že kažejo neke spremembe - ampak počasi).


Problem je, ker tole ni čisto res. Imajo kar nekaj svojega razvoja. Motorji so večinoma njihovi (tisto z mitsubishijem je stara zgodba), in tudi praktično vse ostalo je njihovo. Seveda je pa kakšna stvar kdaj razvita v sodelovanju z drugimi proizvajalci ali pa direktno kupljena.

Ni važno, ali gre za Alfo, Citroen, Škodo ali pa kakšno drugo znamko, ki že od nekdaj ustvarja in razvija avtomobile, te znamke se pač ne da primerjati s Korejci. In to je vse. Ker so sledji zainteresirani za avtomobile tolk, kot tale moj vrč čaja zraven mene. So pa zaiteresirani za denar, to pa so.


Za alfo smo že ugotovili da je preoblečen fiat z GM motorjem.

Citroen ima precej "skupnih" modelov. Nekaj motorjev je od BMWja. C crosser je dejansko mitsubishi outlander s citroenovo značko...

O škodi pa itak ne bom, ker je po tvoji logiki samo preoblečen VW. Pri nekaterih modelih se še s karoserijo niso pretirano trudili.

Sestavljanje avtomobilov iz obstoječih kosov ni nič slabega. VSI proizvajalci delajo podobno. Važno je, kar nastane iz tistih kosov. Če je motor dober nima smisla razvijati svojega, lahko se pa potrudiš, da je vse ostalo čim boljše.

Korejci niso nobena izjema.

oldguy ::

Ni važno, ali gre za Alfo, Citroen, Škodo ali pa kakšno drugo znamko, ki že od nekdaj ustvarja in razvija avtomobile, te znamke se pač ne da primerjati s Korejci. In to je vse. Ker so sledji zainteresirani za avtomobile tolk, kot tale moj vrč čaja zraven mene. So pa zaiteresirani za denar, to pa so.


Kaj hočeš povedat, da je vw dobrodelna ustanova entuziastov? Dej ga no srat...

torej, avto z močnejšo mašino, večji, več opreme, za isto ali celo nižjo ceno, pa se ga ne splača kupit, ker je nasproti pač overpriced vw? lol


Seveda se ga ne splača kupit, dok kia ne zmaga vsaj ene formule 1 je poden, korejski jajc, za nesamozavestne tlačane.

Oh, wait...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oldguy ()

Bor H ::

Vedno bolj ugotavljam da so ljubitelji avtov nekje na nivoju avdiofilov, oboje razumem ampak gre v precejšni meri za religijo, in trošenje laži (varnost huh? NCAP testi so očitno bluzenje po novem). Povdarjam, čist razumem kovanje neke firme v oblake, ampak kupovanje neke znamke ker je v zgodovini nekaj pomenila ne pogledaš pa kakšno je stanje danes je pa milo rečeno neumno. Če bi vsi tako razmišljali bi še zmeraj 80% ljudi imelo Nokie in BlackBerrye.

M-XXXX ::

Sem ravno hotel napisat, pa si me prehitu. Kaj hudiča ima veze kdo je kaj izumil? Zaradi mene lahko eno podjetje nastane včeraj, danes pokupi vse najboljše stvari od vsakega proizvajalca jutri naredi pa avto. In kakšen bo ta avto? Najboljši od VSEH. Nima veze kdo je kaj izumu, kdo je kaj bil, važno je kakšna situacija je trenutno!

PINki ::

Super Sonic je izjavil:

Preglejte malo slo-tech teme in videli boste, da sem pravzaprav sam kupil, pred leti korejca, in bil nad njim takrat navdušen. Ampak tisto je minilo in imam svoje argumente zato. Spoznal sem, da mi več pomenijo ostale stvari pri avtomobilih in predvsem, je razlika, ko avto izdela firma, ki jih izdeluje že 100 let ali pa samo nekdo, ki bi pri tem rad zaslužil. In to je bil tudi point celga šova Top Gear, ko se je Jeremy pošteno delal norca iz omenjenih znamk.

Kateri del je bil to? :)

Music Man ::

Offtopic (glede na trenutno debato) :) - jaz pa vozim Megane 3 Coupe 1.4 TCe, trenutno narejenih nekaj malega čez 1000 km.


Ko sem kupoval, sem se odločal med več avtomobili:
- BMW 3 E46 coupe - je odpadel, ker so bile cene za ta relativno star avto previsoke za moj žep
- BMW 320d - tisti, ki bi si jih lahko privoščil, so imeli 150.000+ km, pa še večinoma so bili vsi uvoženi iz Italije, tako da kdo ve, koliko kilometrov je to zares imelo narejenih in kaj bi bilo treba vse popravit
- Audi A4 (faceliftani modeli, z večjo sprednjo masko) - enako kot zgoraj
- Alfa 159 - vozil sem samo eno z 200 konji in to mi ni bilo to. Preden je turbina pognala, je bil avto mrtev, samo ko je pa pognala, je pa kar fejst butnilo. Dopuščam tudi možnost, da je bil tisti avto kaj pokvarjen, bil je pa tud že kar rjav na enih mestih v motornem prostoru. Drugače pa me je od 159-ke odgnala predvsem volanska letev, katera je bila problem letnikov 2006 (več ali manj se pa na avto.netu prodajajo samo ti). No gledal sem tudi ene 2009 letnike v Autocommercu uvožene iz Italije. Cenovno so bili tam kot Megane, ampak opremljeni so bili pa zelo skromno.
- Fiat Bravo 1.4 TJet - ta mi je bil še nekako najboljša alternativa Meganu kar se motorja in opreme tiče, samo se prodajalci niso hotli kaj preveč dilat (popusti, zimske gume, ...)

Tako da na koncu sem se odločil kar za novega Megana. Poskočen motor, veliko opreme, pa še oblikovno mi je zelo lep. Pa tudi na testni vožnji sem bil takoj domač v njemu, tako da sem vedel da je to to zame.

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: WarpedGone ()

IceIceBaby ::

Vedno bolj ugotavljam da so ljubitelji avtov nekje na nivoju avdiofilov


Nevem no...jaz se imam za ljubitelja avtomobilov in avtomobilizma. Mogoče mi je pa ravno zato všeč vse kar je na 4 kolesih. Nekateri avtomobili so pač narejeni izključno za to, da te čim ceneje pripeljejo od točke A do točke B. Drugi so narejeni izključno za pospešeno izločanje adrenalina, ostali so pa nekje vmes.

Meni se zdi zgodovina znamke pomembna, ni pa razlog, da bi zaničeval vse avtomobile, ki nimajo za sabo 100 let dirkanja. Če je avto dober je dober, pa ni važno od kje pride in kdo ga je naredil.

Enako velja v obratno smer. Če je avto zanič mu ne pomaga niti ferrari značka.

PINki, na youtubu imaš posnetke. Ne vem točno katera epizoda, je pa zadeva že kar stara, testirani avti so pa večinoma tisti čisto low cost modeli. Zaključek je bil tak, da je od testiranih avtomobilov le hyundai getz na nivoju evropskih.

Music Man, lep. Srečno vožnjo. Kako se kaj obnese ta motor?

T-h-o-r ::

ja ja


ampak z i30, i20, sorentom ter kia s ceedom in chevrolet s cruzom so kar precej izničili zaostanek za evropskimi in japonskimi avtomobili
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Double_J ::

Supersonic obravnava avtomobile predvsem skozi prizmo čustev. Zrelo za psihiatrijo.
Dve šivanki...

Music Man ::

kst, hvala :) Motor je pa super, dobro vleče že pod 2000 obrati, nekje pri 2500 doseže svoj maksimalen navor in ga drži nekje do 4000, tam pa vlogo prevzamejo že vsi prebujeni konji. Meni ga je zelo luštno vozit. Mu pa zamerim dve stvari in sicer malce glasnejšo turbino pri prestavljanju v hladnem vremenu (sliši se kot kratek pisk oz. žvižg, ko se sprosti zrak iz turbine) in višjo porabo (pri kombinirani vožnji mesto-AC je zaenkrat še nisem spravil pod 8L)

IvoJan ::

Music Man je izjavil:

kst, hvala :) Motor je pa super, dobro vleče že pod 2000 obrati, nekje pri 2500 doseže svoj maksimalen navor in ga drži nekje do 4000, tam pa vlogo prevzamejo že vsi prebujeni konji. Meni ga je zelo luštno vozit. Mu pa zamerim dve stvari in sicer malce glasnejšo turbino pri prestavljanju v hladnem vremenu (sliši se kot kratek pisk oz. žvižg, ko se sprosti zrak iz turbine) in višjo porabo (pri kombinirani vožnji mesto-AC je zaenkrat še nisem spravil pod 8L)

To kar slisis je pomoje blow off valve.
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

Music Man ::

Jap, to je to, samo pač pri ostalih motorjih s turbino se tega ne sliši, zato me malo moti :) Sicer sem pa že gledal po forumih in ta "problem" imajo očitno vsi lastniki TCe motorjev, tako da vsaj vem, da ni z mojim kaj narobe.

IvoJan ::

Meni je to najlepsi zvok pri avtomobilu s turbino :) lahko zamenjas ta ventil da ne bo tako zelo glasen
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

Super Sonic ::

"Heh, kompleksi? Sam sebe negiraš"
Niti ne. Povem samo, da nobenemu ne govorim v naprej kaj je dober nakup (še svoji ženi ne), ampak vedno dopuščam, da se kupi tisto kar se mora. Je pa res, da nakup veliko pove o osebi sami.

"I rest my case... "
Samo da si srečen ;)

"Kateri del je bil to?"
Mislim, da če si boš vzel 5 minut, boš našel vso temo že po 3.

"Supersonic obravnava avtomobile predvsem skozi prizmo čustev. Zrelo za psihiatrijo."
Tle gor sem vedno zrel za psihiatrijo. A v resnici ni čisto tako. Nekoč je Thomas Gray zapisal "...kjer je nevednost blažena, je noro biti pameten."

Music Man ti si si dal v izbor 4 avtomobile s prevoženimi več kot +100k in (verjetno) zamenjanimi parimi lastniki in dva povsem nova avtomobila. Znajo pri Renaultu bit cenovno zelo ugodni - bi imela z ženo velik za povedat ;D. Vsekakor, srečno vožnjo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Double_J ::

To ni preveč zdravo, boš hudo razočaran ko bodo Kitajčki poceni kupili Alfico, ki bo zašla v težave...
Dve šivanki...

T-h-o-r ::

saj kitajci imajo v lasti volvo


pa tata iz indije ima v lasti ohoho vsega po svetu (npr. jaguar)
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: T-h-o-r ()

Super Sonic ::

"To ni preveč zdravo, boš hudo razočaran ko bodo Kitajčki poceni kupili Alfico, ki bo zašla v težave..."
Haha, ja kaj češ, dam bom štrik prnesu, ga obesu za luster in se fentu. Pa boš rešen SSa (LOL).

Ugotavljam, da še najbolj od vsega, sporno bralno razumevanje.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

T-h-o-r ::

T-h-o-r je izjavil:

saj kitajci imajo v lasti volvo


pa tata iz indije ima v lasti ohoho vsega po svetu (npr jaguar)
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Music Man ::

IvoJan je izjavil:

Meni je to najlepsi zvok pri avtomobilu s turbino :) lahko zamenjas ta ventil da ne bo tako zelo glasen

Bom videl, saj načeloma tud ni tako moteč ta zvok, tako da se bom že navadil :)

Super Sonic je izjavil:

Music Man ti si si dal v izbor 4 avtomobile s prevoženimi več kot +100k in (verjetno) zamenjanimi parimi lastniki in dva povsem nova avtomobila. Znajo pri Renaultu bit cenovno zelo ugodni - bi imela z ženo velik za povedat ;D. Vsekakor, srečno vožnjo.

Vem ja, gledal sem avtomobile, ki so mi bili všeč in v okviru razpoložljivih financ. Če bi imel na voljo 50.000€ bi seveda raje vzel novega BMW-ja kot pa novega Renaulta, ampak ker jih nimam toliko, se mi je zdela boljša izbira nov Renault kot pa rabljena in servisno zelo vprašljiva Alfa, BMW ali pa Audi. Jeba je, ko zapraviš vse za avto, potem si ne moreš privoščit servisov za 500, 1000 in več €, nato pa avto stoji pokvarjen doma ;)

chucki ::

Evo moje vozilo :) Star, ampak zanesljiv :) 320i, letnik 96.

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: WarpedGone ()

kapitan ::

Super Sonic je izjavil:

kapitan - ti si en tak fantič, ki pride v debato z napol (ali selektivno) prebranimi posti, in skuša stvar peljat v po svoje. Zato te bom vrnil nazaj na točko, ko so se obregnili v to, da sem rekel, da je VW primerjat z Hyundajem žaljivo.

Korejci so marketing. Uvozjo vse, od a do ž, in so na trgu prisotni... slabih 30 let (pr nas še mal manj). Vse kupijo, odkupijo, malo drugače zapakirajo in prodajo (vsak tako so delal, trenutno se že kažejo neke spremembe - ampak počasi). Ni važno, ali gre za Alfo, Citroen, Škodo ali pa kakšno drugo znamko, ki že od nekdaj ustvarja in razvija avtomobile, te znamke se pač ne da primerjati s Korejci. In to je vse. Ker so sledji zainteresirani za avtomobile tolk, kot tale moj vrč čaja zraven mene. So pa zaiteresirani za denar, to pa so.

Seveda so potem vozniki teh znamk užaljeni, češ, pa sej ja super avto. Ja je. Preglejte malo slo-tech teme in videli boste, da sem pravzaprav sam kupil, pred leti korejca, in bil nad njim takrat navdušen. Ampak tisto je minilo in imam svoje argumente zato. Spoznal sem, da mi več pomenijo ostale stvari pri avtomobilih in predvsem, je razlika, ko avto izdela firma, ki jih izdeluje že 100 let ali pa samo nekdo, ki bi pri tem rad zaslužil. In to je bil tudi point celga šova Top Gear, ko se je Jeremy pošteno delal norca iz omenjenih znamk.

In obstaja nek opis vseh teh dejavnikov osebnosti, zakaj bo nekdo točno izbral neko vozilo. Tudi Korejci so, ko so izdelovali Ponija, imeli v mislih določene ljudi. In tudi sedaj ni nič drugače. In nič slabega ni, če ti je všeč korejec, slabo pa je, da ga inačiš z nekimi tovarnami, ki živijo za to, da napredujejo in v to tudi vlagajo.

In ne, nisem Alfist (čeprav trenutno vozim Alfo), imam pa rad avtomobile. In Korejci boljš za se spravjo na razvoj, ker na njihov teren prihajo Kitajci. Samo še varnost poštimajo in bodo tukaj, verjetno še občutno cenejši od njih. In takrat bodo spet nove debate. Novi ljudje, nova navdušenja.

A v samem bistvu, bi se mi morali ozirati po avtomobilih za EU trg, ker tu živimo in zato so, praviloma, ti avtomobili narejeni za nas. Tudi Japonci imajo včasih ogromne težave prilagoti avto EUju (dizelske motorje, ki jih oni nimajo, so komplet odkupil). Ampak še vedno - ena Toyota vs Hyundai... ... neglede na trenutno stanje (porazna kvaliteta Toyot), boš, če boš izbral Hyundai, prišel v družino palčkov, brez zgodovine, avtomobilov cenene plastike, nizke tehnologije in slabše varnosti (ironija, je da je Japonc že skor cnej kot Korejc). Pri Toyoti boš pa v neki zgodovini, nekem povsem drugem okolju (sprobano).

"Hyundai je v '90 doseg to kar italijanskim proizvajalcem ni in sicer to, da svoje avtomobile dejansko proda!"

Ja sej prav težko ni blo. Bili so pol cenejši, dali na obroke brez redne zaposlitve, ipd. Folk je to grabil z rokami. Pa danes poglej. Odštej Ceeda in pojdi vprašat kako jim kej gre. Ali pa, še boljše, pojdi na Hyundai in poglej prodajne številke. Ni tolk izi in ko pridejo Kitajčki, takrat bo v tem segmentu še bolj veselo.



VW primerjat s Hyundaijem je žaljivo za Hyundai. Korejce zaničevat je pa vsesplošna ignoranca! Če bi ti vedel karkoli o tehnologiji, bi vedel, da so Korejci (južni) zelo napredni! Če pa bi poznal vsaj delček zgodovine Hyundaia...

Zakaj naj bi kogarkoli zanimalo kaj ti osebno iščeš na avtu? To je tvoj problem, reši ga sam v svoji glavi in pusti druge da kupujejo in hvalijo svoje. Ne razumem zakaj bi moral vsak kupit avto s 1000 konji, usnjenimi sedeži, ogrevano anteno,...

Korejci so našli novo tržno nišo in kaj je s tem narobe? Kaj je narobe s tem, da so začeli s servisi in rezervnimi deli? Če njih ne bi bilo, bi danes bilo stanje glede razvoja in tehnologije povsem drugačno.
To, da Alfa nima zaslužka in se ne prodaja pa je njihov problem. Če bi naredili dober avto z normalno ceno, bi več ljudi kupilo Alfo, ker pa se to ne zgodi, jim ostanejo samo fanatiki in taki, ki imajo Clarksonov kipec doma, pa še to samo zato, ker ga ne razumejo ampak jim je zabaven.

kapitan ::

Aja, jaz se nikoli nisem postavil na nobeno stran, vsi imajo svoje prednosti in slabosti in vsak izbere mejo kjer prednosti odtehtajo slabosti. Meni je čisto vseeno če pridejo Kitajci, Rusi ali pa Hrvati s svojimi avtomobili. Nisem navezan na znamke, ne gledam znamke, ne za avte, ne za nič drugega.

Super Sonic ::

"akaj naj bi kogarkoli zanimalo kaj ti osebno iščeš na avtu? To je tvoj problem, reši ga sam v svoji glavi in pusti druge da kupujejo in hvalijo svoje."

Joj, kakšen revež v glavi si pa ti... ... redko ostanem brez besed, a tokrat ti je ratal.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

kapitan ::

Me veseli, rad pomagam.

PrimozR ::

IceIceBaby je izjavil:

Za alfo smo že ugotovili da je preoblečen fiat z GM motorjem.

Res? Kje? Multiar je GM-ov? 1.8 TiB je GM-ov? JTD-ji so GM-ovi?

IceIceBaby ::

3.2 V6 je GM

PrimozR ::

IceIceBaby je izjavil:

PINki, na youtubu imaš posnetke. Ne vem točno katera epizoda, je pa zadeva že kar stara, testirani avti so pa večinoma tisti čisto low cost modeli. Zaključek je bil tak, da je od testiranih avtomobilov le hyundai getz na nivoju evropskih.

Music Man, lep. Srečno vožnjo. Kako se kaj obnese ta motor?

In je posledično imel evropsko ceno. Zaključek takrat je bil, zakaj potem ne bi kupil evropskega avta.

Music Man je izjavil:

kst, hvala :) Motor je pa super, dobro vleče že pod 2000 obrati, nekje pri 2500 doseže svoj maksimalen navor in ga drži nekje do 4000, tam pa vlogo prevzamejo že vsi prebujeni konji. Meni ga je zelo luštno vozit. Mu pa zamerim dve stvari in sicer malce glasnejšo turbino pri prestavljanju v hladnem vremenu (sliši se kot kratek pisk oz. žvižg, ko se sprosti zrak iz turbine) in višjo porabo (pri kombinirani vožnji mesto-AC je zaenkrat še nisem spravil pod 8L)

Bi pa vzel T-Jeta, ki tega zvoka nima :D (blow-off je speljan nazaj pred turbino).

Double_J je izjavil:

To ni preveč zdravo, boš hudo razočaran ko bodo Kitajčki poceni kupili Alfico, ki bo zašla v težave...

Ki bo ali ko bo? Alfa je del FIATa, ki mu gre pa trenutno dejansko kar dobro. Sicer bo pa Alfo prej kupil koncern VAG.

AJa, Music Man, koliko si pa dal za Megana? Pa koliko konjičev ima?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Zheegec ::

IceIceBaby je izjavil:

3.2 V6 je GM

Tega ni več v programu... Škoda, ker so bili plani za GTA verzijo 159 s kompresorjem...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

TribesMan ::

Tudi sama šasija za 159/Brero/Spiderja je bila razvita skupaj z GMom (Opel in Saab naj bi to šasijo uporabila za naslednika Omege in 9-5). Ampak ker je bila razvita šasija precej draga in so se razmere na trgu ob krizi malo zaj**** je Alfina trojica ostala edina na tej platformi.
Pa seveda to da so skupaj razvili šasijo ni nič slabega, navsezadnje je ena najbolj togih šasij v tem segmentu.

Sicer pa nevem kako hudiča imate vsi tolk problemov s to ubogo Alfo, ki proda manj kot 1% vseh avtomobilov v Evropi, drugje po svetu (razen par izjem) pa sploh ni prisotna. Pomojem Porsche naredi več avtomobilov kot Alfa.
Znamko pokonci drži samo še stara slava. Od 155 Q4 niso naredili nobenga res dobrega avta, pa še pri tej so polovico stvari pobral iz Lancie Delte Integrale.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

šernk ::

Hyundai je v '90 doseg to kar italijanskim proizvajalcem ni in sicer to, da svoje avtomobile dejansko proda!


a res? kolk hyndaijev in fiatov je pa na cesti? uno, punto...avti, ki so že danes množično prisotni, pa je FIAT bil v krizi.

grande punto je bil pa zmaga za FIAT...vzhodna nemčija ponorela za njimi. kio danes drži v zraku pa le proceed in njegova cena. vendar malo denarja...malo muzike...kvaliteta daleč pod alfo, pa že pri alfi vemo da kvaliteta ne slovi ravno.

če mene vprašaš se kie dobro prodajajo zaradi 7 let garancije, sedaj pa naredimo izračun :)
7 let garancije naj pa kar imajo: 6let*160EUR za redni servis = 1000EUR...pol pa še menjava zavornih ploščic, velik servis vsaj 1x umes, mogoče menjava sklopke in pridemo že zelo blizu 2000EUR stroškov za servis.

poglejmo mojo alfo:
7let menjava olja: 6*45+1*160 (garancija 2 leti)=430EUR
velik servis + menjava sklopke: 450EUR (za 380EUR materiala ostalo delo)
menjava zavorih ploščic + diskov=100EUR
vse skupaj: recimo 1000EUR

torej mi ostane še celih 1000EUR za popravila, katera niso posledica obrabe, ki pa resnici na ljubo, jih verjetno ne bom porabil v življenskem ciklu avta. (trenutno sem na 125EUR po 50.000 kilometrih, avto jih pa ima 130.000 skupaj, pa recimo da je imel prejšnji lastnik za 100EUR stroškov z izrednimi popravili). skupaj torej porabljenih 225EUR, ki pa jih boste veselo začeli po tistih 7ih letih garancije tudi vi metati v avto, z novim avtom prvih 10 let praktično ni stroškov, pol se pa začnejo ležaji in podobne stvari oglašat.

da se ti izplača njihovih 7 let garancije ti mora iti vsaj računalnik med tem časom, ne mislit, da vam bodo obrabljene zavore menjali na garancijo, ali pa sklopko, itd...
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

T-Majo ::

Imam BMW serijo 3, 320d Turning.

Sicer mi je bila limo dost lepša vendar ni praktična. Čisto soliden avto, malenkost odstopa od ostalih - motor in design se mi zdi biser, VENDAR ne toliko, kot je dražji. Čeprav je trd, nisi utrujen od vožje. Je letnik 2003, 97000 prevoženih, 150 konjev, 5.3 poraba avtocesta, do 7.5 mestna vožnja, povprečna bo BC pod 6l/100km, vsi servisi, zaenkrat nobene okvare razen šobe, ki sem dal obnoviti. Ostalo potrošen material. Sem pa 2. lastnik.

Glede snega pa, gre čisto brez problema, še z letnimi sem se v petek skopal v manjši hrib.

Ne zagovarjam BMW, sem probal biti objektiven.

Iztopa po mojem v tem rangu za dosti manj denarja kakšna Škoda Octavia z 1.9 TDI motorjem (baje boljši kot 2.0 TDI).

Se pa tudi Toyote kvarijo. Ravno takrat, ko pridejo iz garancije.

In še nekaj. Danes so vse znamke zmešane;
-Ranault, Dacia
-Peugeot, Citroen (celo sodelovanje z BMW),
-Ford Fucus temeji na Mazdi 3
-Ford Fucus je pred tem baje imel motor od Peugeot
-Nissan ima Renaultove DCi motorje
-Volvo ima tehnologijo Renaultovih DCi motorjev
-Audi, VW, Škoda, Seat - praktično motorji enaki, kolikor so omejeni, isto velja za podvozja
-Hyundai, Kia podobni, če ne isti motorji
-Toyota VTI, HONDA VTI, Peugeot VVTI - toyotin patent, ki ga je dodobra razvija Honda
-Rover ima BMW motorje
-Opel Omega je imeli BMW motorje
-za Opel dizle dela motorje neko Italjansko podjetje
-Fiat, Alfa Romeo - mislim da so JTD motorji isti
-itd itd itd ...


Danes ni znamka, kar je bila. Celo boljše nemške znamke se selijo na Kitajsko in tam delajo avte (in dokler bodo tam ostali me ne moti).

Verjetno sem se pri veliko alinejah zmotil, včasih kaj preberem na kakšnem forumo in kdo kaj narobe napiše. Ne me držat za besedo. Ampak na grobo drži.

matej_jack ::

Oplovi dizli so ravno JTD, z malenkostnimi spremembami, nekatere modele pa dela tudi Isuzu, npr. 1.7 in 3.0 CDTI.

darkolord ::

Ford Fucus je pred tem baje imel motor od Peugeot
Kar nekaj drugih znamk tudi uporablja enake določene motorje iz te serije: Ford, Peugeot, Citroën, Jaguar, Land Rover, Volvo and Mazda

IvoJan ::

Range rover sport uporablja jaguarjev osemvaljnik s superchargerjem
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

PrimozR ::

T-Majo VVT-i se pri Hondi imenuje VTEC: GLede na to da ima VTEC izumitelja močno dvomim da gre za Toyotino zadevo ;)

VTEC @ Wikipedia

OmegaM ::

Konec koncev mislim, da tu pri nakupu avtomobila velja eno veliko dejstvo.

Vsak avto ima svojega kupca.
Ni nam lahko, bo pa boljše!!!

;-) ::

T-Majo je izjavil:

Imam BMW serijo 3, 320d Turning.

Sicer mi je bila limo dost lepša vendar ni praktična. Čisto soliden avto, malenkost odstopa od ostalih - motor in design se mi zdi biser, VENDAR ne toliko, kot je dražji. Čeprav je trd, nisi utrujen od vožje. Je letnik 2003, 97000 prevoženih, 150 konjev, 5.3 poraba avtocesta, do 7.5 mestna vožnja, povprečna bo BC pod 6l/100km, vsi servisi, zaenkrat nobene okvare razen šobe, ki sem dal obnoviti. Ostalo potrošen material. Sem pa 2. lastnik.

Glede snega pa, gre čisto brez problema, še z letnimi sem se v petek skopal v manjši hrib.

Ne zagovarjam BMW, sem probal biti objektiven.

Iztopa po mojem v tem rangu za dosti manj denarja kakšna Škoda Octavia z 1.9 TDI motorjem (baje boljši kot 2.0 TDI).

Se pa tudi Toyote kvarijo. Ravno takrat, ko pridejo iz garancije.

In še nekaj. Danes so vse znamke zmešane;
-Ranault, Dacia
-Peugeot, Citroen (celo sodelovanje z BMW),
-Ford Fucus temeji na Mazdi 3
-Ford Fucus je pred tem baje imel motor od Peugeot
-Nissan ima Renaultove DCi motorje
-Volvo ima tehnologijo Renaultovih DCi motorjev
-Audi, VW, Škoda, Seat - praktično motorji enaki, kolikor so omejeni, isto velja za podvozja
-Hyundai, Kia podobni, če ne isti motorji
-Toyota VTI, HONDA VTI, Peugeot VVTI - toyotin patent, ki ga je dodobra razvija Honda
-Rover ima BMW motorje
-Opel Omega je imeli BMW motorje
-za Opel dizle dela motorje neko Italjansko podjetje
-Fiat, Alfa Romeo - mislim da so JTD motorji isti
-itd itd itd ...


Danes ni znamka, kar je bila. Celo boljše nemške znamke se selijo na Kitajsko in tam delajo avte (in dokler bodo tam ostali me ne moti).

Verjetno sem se pri veliko alinejah zmotil, včasih kaj preberem na kakšnem forumo in kdo kaj narobe napiše. Ne me držat za besedo. Ampak na grobo drži.
-Majo VVT-i se pri Hondi ime

VTEC je Toyotin ?:|

Drugače vozim trenutno A3 1.6 8L, prej sem vozil Hondo 1.6 vtec, peugeot 206 s16 2.0 16V, fiat punto 1.8 HGT, fiat punto 1.2 8V, ford mondeo 1.6 16V.

OmegaM ::

Ford focus ne temelji na mazdi in je obratno, prav tako je osnova enega ozmed volvov ta manjsih na focusovi osnovi.

Motorji so nekateri dizelski iz vrstih PSA koncerna. Toda ne vsi.
Bencinarje imajo svoje, sodelujejo pa z razvojom z Yamaho.

Volvo nima vec sodelovanja z motorji z DCI ampak prej so.
Imajo malenkost spremenjene od PSA koncerna.

Opel Omega dizl agregati BMW, spet ne vsi.

Fiatovi dizli so v marsikaterem avtomobili, od oplov, alfah romeo, cadillac, ford,alfa, lancia, spet ne v vseh modelih.

Danes je velika vecina podjetij povezanih, zaradi stroskov, itd itd.

Na nek nacin zal, po drugi strani dobro.
Ni nam lahko, bo pa boljše!!!

PrimozR ::

OmegaM je izjavil:

Ford focus ne temelji na mazdi in je obratno, prav tako je osnova enega ozmed volvov ta manjsih na focusovi osnovi.

Motorji so nekateri dizelski iz vrstih PSA koncerna. Toda ne vsi.
Bencinarje imajo svoje, sodelujejo pa z razvojom z Yamaho.

Volvo nima vec sodelovanja z motorji z DCI ampak prej so.
Imajo malenkost spremenjene od PSA koncerna.

Opel Omega dizl agregati BMW, spet ne vsi.

Fiatovi dizli so v marsikaterem avtomobili, od oplov, alfah romeo, cadillac, ford,alfa, lancia, spet ne v vseh modelih.

Danes je velika vecina podjetij povezanih, zaradi stroskov, itd itd.

Na nek nacin zal, po drugi strani dobro.

Na Focusu je narejen Volvo C30. Sicer pa Yamaha očitno sodeluje s precej različnimi avtomobilskimi firmami, mislim da zadnje čase nekja z BMW-jem, večinoma oni so pa razvili te 1.6, 1.8 oz. 2.0 Toyotine motorje (če niso vse tri kapacitete), ki so bili v uporabi v Lotusih.

Fordovi dizli so FIATov? Resno? :)
Sicer je pa povsem logično, da imata tako Lancia kot Alfa FIAT dizle, kajne? :) Navsezadnje se mi zdi da je Lancia Ypsilon pravzaprav druga generacija puntiča z drugo karoserijo, nekako tako, kot je Grande in MiTo.

OmegaM ::

PiPi, Fordov Ka uporablja fiatov Dizl, preveri in to 1.3!
Ok, sem malo preveril, novi Ka je v bistvu fiat z drugo obliko, Fiat ga proizvaja za Ford, še motorji so vsi Fiatovi.

Preden pametujes preveri.
Ni nam lahko, bo pa boljše!!!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: OmegaM ()

mr1two ::

Rover 400, 1.4 16v. Srebrn. Lep :))

PrimozR ::

OmegaM kje točno sem pametoval? Dejansko sem resno to vprašal. In šel nato preveriti. Fordovi dizli so narejeni v sodelovanju s PSA-jem, bencinarji pa z Mazdo. Zakaj je v Ka FIATov dizel? Preprosto - Ka je pravzaprav preoblečen FIAT 500.

djordjevic ::

PrimozR je izjavil:


Na Focusu je narejen Volvo C30.

Možno, da tudi (pri zadnjem focusu), toda na platformi prvega sta temeljila S40 in V50.
No grave is deep enough to keep us in chains.

OmegaM ::

PiPi, nisi nic odgovoril, to sem tudi jaz napisal glede Ka-ja.
Ni nam lahko, bo pa boljše!!!
««
9 / 37
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kok ste stari? (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
51256436 (2170) Kayzon
»

Izbira avtomobila (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10914684 (11578) mr_chai

Free energy (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Loža
35267324 (56117) Gandalfar
»

Alfa Romeo...

Oddelek: Na cesti
132371 (1722) balocom

Več podobnih tem