Forum » Strojna oprema » GForce FX in directx 9
GForce FX in directx 9
schurda ::
Zanima me, kaj je zdej s tem. Ali GForce FX podpirajo directx 9 ali ne? Nekje piše, da ja, nekje piše, da ne in je zato boljše imeti radeona. Nekje pa piše, da se čaka na driverje, ki naj bi potem GForce-a pripravili do delovanja v directx 9. Glede na to, da so GForce-i kar dobri napram radeonom v različnih igrah, kaj se bo zgodilo, če bo oz. če ne popolne podpore diretcx 9?
I want to know God's thoughts, the rest are details. (Einstein)
boštjan ::
kje si to pobral,da naj FX kartice ne bi podpirale DX9?seveda ga,a ti to pri kakšni 5200 in 5600XT ne bo pomenlo nič,ker sta po strukturi prepočasni.
Zheegec ::
Itaq da podpirajo, sem ti že v drugem topicu povedal.
nVidia je malo zafu-- Pixel Shader 2.0 performanse (to ti lahko Senitel razloži, problem je z registri ki so namenjeni PS 2.0), zato je bila dosedaj v Dx9 igrah (ki jih je bolj malo na trgu ŠE vedno) malo počasneša, z novimi driverji pa kar lepo dohiteva Radeone (seveda konkurenčne).
Je pa GF FX5900LX za 50K kar lepo hitrejši od R9600XT za 50K in to tako v Dx8.1, Dx9 kot OpenGL.
nVidia je malo zafu-- Pixel Shader 2.0 performanse (to ti lahko Senitel razloži, problem je z registri ki so namenjeni PS 2.0), zato je bila dosedaj v Dx9 igrah (ki jih je bolj malo na trgu ŠE vedno) malo počasneša, z novimi driverji pa kar lepo dohiteva Radeone (seveda konkurenčne).
Je pa GF FX5900LX za 50K kar lepo hitrejši od R9600XT za 50K in to tako v Dx8.1, Dx9 kot OpenGL.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
laibachnsk ::
Govorice se širijo da bo novi popravek direct X-a pisan na kožo NVIDIji.Če je to res?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: laibachnsk ()
boštjan ::
Govorice se širijo da bo novi popravek direct X-a pisan na kožo NVIDIji.Če je to res?
laibachnsk in kje si to pobral ali je to zrasno na tvojem vrtu?
morphling1 ::
Pa dajte že nehat sanjat o dx9.1, tega ne bo. GFFX (pa tudi Radeona) se pa na nivoju directx-a in gonilnikov skoraj ne da več pospeševat, edina rezerva je v samih igrah, če bi bile pisane posamezni arhitekturi na kožo. Ravno zaradi tega, tako Ati kot Nvidia vedno bolj sodelujeta s razvijalci določenih iger, da bi bile le te bolj optimizirane za njihov HW, kar pa ni lahka in kratkotrajna naloga
http://www2.arnes.si/~mlivak/ Nekaj kar naj bi bila moja domača stran, pa nikoli ne bo :)
laibachnsk ::
To sem slučajno prebral ko sem iskal novice o nvidiji.Članek je tukaj
(directx bo pisan na kožo nvidiji?)članek je sicer star...
(directx bo pisan na kožo nvidiji?)članek je sicer star...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: laibachnsk ()
OwcA ::
Saj ti že v komentarijh na to novico Senitel razloži kako in kaj.
Otroška radovednost - gonilo napredka.
Zheegec ::
Če ne bo prišel Dx9.1 bo prišel Dx9.0c, ista fora samo ime je drugačno.
To se nekaj govori o PS 3.0 performansah, ki naj bi bile pisane nVidii na kožo, samo fora je da so PS 3.0 že v Dx9, samo malo jih morajo še "popraviti", prav gotovo pa ni nVidia pri PS 3.0 nič hitrejša kot pri PS 2.0
Bo pa MENDA Dx9.1 ime novega SDKja, ki pa nima nobene veze z izboljšanjem performans, ampak pomeni lažji razvoj Dx9 aplikacij.
To se nekaj govori o PS 3.0 performansah, ki naj bi bile pisane nVidii na kožo, samo fora je da so PS 3.0 že v Dx9, samo malo jih morajo še "popraviti", prav gotovo pa ni nVidia pri PS 3.0 nič hitrejša kot pri PS 2.0
Bo pa MENDA Dx9.1 ime novega SDKja, ki pa nima nobene veze z izboljšanjem performans, ampak pomeni lažji razvoj Dx9 aplikacij.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Senitel ::
Ah damn it here we go again...
DirectX 9.1 ne bo prišel ven, to da pa bo prišel DX 9.0c pa ni ista fora. Če bi zadevo poimenovali DirectX 9.1, bi to pomenilo kakšne spremembe v API-ju, kakšen nov feature. Ker pa je DX 9.0c pa to pomeni malenkostne popravke oziroma odpravo kakšnih hroščev v runtime-u. To, da je treba zadeve malo popraviti ni ravno presenečenje, če veš, da je 3.0 shader model (torej PS 3.0 in VS 3.0) bil v DX 9.0 dan že leto in pol nazaj, grafičnih z podporo pa še vedno ni. Te spremembe bodo malenkostni popravki v smislu komunikacije DirectX runtime-a z grafičnim gonilnikom. Vse specifikacije za 3.0 model ostanejo identične. Te spremembe tudi ne morejo vplivati na hitrost. Prav tako NVIDIA ni nič hitrejša pri PS 3.0 kot pri PS 2.0, ker FX-i ne podpirajo PS 3.0. Ko bo NVIDIA izdala PS 3.0 hardware pa bo hitrost jasno identična, če boš v PS 3.0 delal isto kar si do sedaj delal z PS 2.0. Vendar se stvari z vejitvami v pixel shaderjih lahko zelo pošteno zapletejo.
Tudi nov SDK ne bo imenovan "DX 9.1" in glede nato, da ga imam že skoraj en mesec...
Je pa še nekaj zanimivo: ali bo ATI-jev R420 sploh podpiral PS 3.0 in VS 3.0? V trenutnem SDK-ju je samo en "komplet" compilerjev za PS 3.0 in VS 3.0 in ne tako kot za PS 2.0 in VS 2.0, ko sta dva "kompleta" (ps_2_0 in vs_2_0 za ATI ter ps_2_a in vs_2_a za NVIDIJO). In dvomim, da bi kar na enkrat ATI in NVIDIA imela tako sorodna čipa, da bi en compiler zadostoval, še posebej pri vseh komplikacijah, ki jih 3.0 shaderji prinesejo. Sicer je pa ta SDK šele v beta 1 tako da: only time will tell.
Vse te bedarije okrog DX 9.1 (in celo 9.2), pa "next DX to significantly improve GeForce pixel shader performance" je en navaden crap, ki ga širi folk, ki nima blage veze o tem "how stuff works" in so nekako prišli do internih informacij namenjih beta testerjem. Od kje je prišlo to, da bo naslednji DX za 60% pohitril pixel shaderje na FX-ih? MS je povedal beta testerjem, da bo naslednji SDK imel HLSL compiler, ki bo specifično ciljal FX-e, kar zna v nekaterih primerih dejansko povzročiti 60% hitrejše delovanje pixel shaderjev. In par dni za tem se je to na internetu pojavilo kot: "DX 9.1 bo v SPLOŠNEM pohitril pixel shaderje pri FX-ih za 60%" (kar je povsem narobe saj noben shader, ki je že zunaj od novega HLSL compilerja ne bo profitiral čisto nič!). In veste od kot so prišla ta nakladanja o DX 9.1 in DX 9.2? Ko se beta tester pač logira na beta.microsoft.com in klikne download za nov SDK bo nekje v URL-ju nekaj takega: *DX92_UPDATE* isto je bilo za 9.1. In to je EDINI dokaz da DX 9.1 in DX 9.2 obstajata (in to da MS zanika, da ni nobene uradne omembe kje drugje ne pomaga).
DirectX 9.1 ne bo prišel ven, to da pa bo prišel DX 9.0c pa ni ista fora. Če bi zadevo poimenovali DirectX 9.1, bi to pomenilo kakšne spremembe v API-ju, kakšen nov feature. Ker pa je DX 9.0c pa to pomeni malenkostne popravke oziroma odpravo kakšnih hroščev v runtime-u. To, da je treba zadeve malo popraviti ni ravno presenečenje, če veš, da je 3.0 shader model (torej PS 3.0 in VS 3.0) bil v DX 9.0 dan že leto in pol nazaj, grafičnih z podporo pa še vedno ni. Te spremembe bodo malenkostni popravki v smislu komunikacije DirectX runtime-a z grafičnim gonilnikom. Vse specifikacije za 3.0 model ostanejo identične. Te spremembe tudi ne morejo vplivati na hitrost. Prav tako NVIDIA ni nič hitrejša pri PS 3.0 kot pri PS 2.0, ker FX-i ne podpirajo PS 3.0. Ko bo NVIDIA izdala PS 3.0 hardware pa bo hitrost jasno identična, če boš v PS 3.0 delal isto kar si do sedaj delal z PS 2.0. Vendar se stvari z vejitvami v pixel shaderjih lahko zelo pošteno zapletejo.
Tudi nov SDK ne bo imenovan "DX 9.1" in glede nato, da ga imam že skoraj en mesec...
Je pa še nekaj zanimivo: ali bo ATI-jev R420 sploh podpiral PS 3.0 in VS 3.0? V trenutnem SDK-ju je samo en "komplet" compilerjev za PS 3.0 in VS 3.0 in ne tako kot za PS 2.0 in VS 2.0, ko sta dva "kompleta" (ps_2_0 in vs_2_0 za ATI ter ps_2_a in vs_2_a za NVIDIJO). In dvomim, da bi kar na enkrat ATI in NVIDIA imela tako sorodna čipa, da bi en compiler zadostoval, še posebej pri vseh komplikacijah, ki jih 3.0 shaderji prinesejo. Sicer je pa ta SDK šele v beta 1 tako da: only time will tell.
Vse te bedarije okrog DX 9.1 (in celo 9.2), pa "next DX to significantly improve GeForce pixel shader performance" je en navaden crap, ki ga širi folk, ki nima blage veze o tem "how stuff works" in so nekako prišli do internih informacij namenjih beta testerjem. Od kje je prišlo to, da bo naslednji DX za 60% pohitril pixel shaderje na FX-ih? MS je povedal beta testerjem, da bo naslednji SDK imel HLSL compiler, ki bo specifično ciljal FX-e, kar zna v nekaterih primerih dejansko povzročiti 60% hitrejše delovanje pixel shaderjev. In par dni za tem se je to na internetu pojavilo kot: "DX 9.1 bo v SPLOŠNEM pohitril pixel shaderje pri FX-ih za 60%" (kar je povsem narobe saj noben shader, ki je že zunaj od novega HLSL compilerja ne bo profitiral čisto nič!). In veste od kot so prišla ta nakladanja o DX 9.1 in DX 9.2? Ko se beta tester pač logira na beta.microsoft.com in klikne download za nov SDK bo nekje v URL-ju nekaj takega: *DX92_UPDATE* isto je bilo za 9.1. In to je EDINI dokaz da DX 9.1 in DX 9.2 obstajata (in to da MS zanika, da ni nobene uradne omembe kje drugje ne pomaga).
Zheegec ::
Hja, ATI in PS 3.0 -> A12 R420 je menda že nared
Očitno bomo kmalu izvedeli
Očitno bomo kmalu izvedeli
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | ATI ne bo sledil nVidiiOddelek: Novice / Grafične kartice | 3922 (3164) | BaRtMaN |
» | DirectX 9.0cOddelek: Novice / Ostala programska oprema | 5338 (5338) | DjTonic |
» | Pogled na NV40 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Strojna oprema | 19425 (11593) | MrX |
» | DirectX 9.1 Favors GeForce FX?Oddelek: Strojna oprema | 1504 (1142) | freejack |
» | Bo GeforceFX omejena serija?Oddelek: Novice / Grafične kartice | 2965 (2965) | Senitel |