» »

IL2 - Sturmovik Forgoten Battles dedicated server

IL2 - Sturmovik Forgoten Battles dedicated server

««
9 / 32
»»

BigWhale ::

> Koliko uporabljate rudderje (v zraku)???

Ni hammerhead-a brez rudderjev! :)


> Rešitev je v tem, da letalo rahlo postaviš v desno (ali levo)
> toliko, da vidiš poševno iz kabine letala pred sabo.

Ali pa odpres kabino in glavo ven pomolis... ;) Ce mas 100% realizem ;>

jamiroq ::

evo, skoraj popoln mirror od mudmovers.com; baje, da naj bi bila stran postavljena po patchu (beri: in 2 weeks :D)

root987 ::

Uuu... kul. Ampak ta mirror je pa mal počasen. Ampak, bo že. [;)]

Zadnje čase se malo z Me-262 igračkam. Se sam men zdi oz. so bila letala, ki sem jih do sedaj klatil tako nežna, ali pa ima ta stvar neki top za tanke bolj uničevat kot pa letala. Ker večini letal je nekaj kar odpadlo že po zelo kratkem in relativno ročnem rafalu.
"Myths which are believed in tend to become true."
--- George Orwell

frenk ::

če letiš na 100% realistik, potem nimaš zunanjih pogledov (F2).
Rešitev je v tem, da letalo rahlo postaviš v desno (ali levo) toliko, da vidiš poševno iz kabine letala pred sabo. Ko je na tebi vrsta za vzlet ga enostavno nazaj poravnaš in vzletiš.
Drugače ne gre!!!


ja sej tko zdej delam:D...ampak če bi bla ta igra realna bi lahko ven iz kabine pokukal:)

Ali pa odpres kabino in glavo ven pomolis... ;) Ce mas 100% realizem ;>


in kako gre to?

BigWhale ::

100% realizem je sedenje v letalu ;)

Kar mene moti, danes, ko sem z La-7 experimentiral z nastavitvmai motorja, sem ugotovil, da je stick v La7 tocno tam kjer je obratomer. In NE mores ga pogledat drugace kot da premaknes stick levo ali desno... Kar je sila nadlezno ;)

mesoreznica ::

Tolko kokpit-on realizmu.

Daj nehajte že pisat, da je kokpit on fuul real. Ker ni. Dokler ne bodo rešili premikanja glave, ste veliko na slabše mot so bili v resnici piloti.

LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X

BigWhale ::

Jest sem pri La-7 opazil nekaj nenavadnega. Ce zmanjsam pitch propelerja na 80% iz zacetnih 100%, potem se avionu dvigne roll rate in sploh rata bolj vodljiv. Hja. Mogoce je samo moj feeling. :)

Rokomah ::

ja sej tko zdej delam...ampak če bi bla ta igra realna bi lahko ven iz kabine pokukal


Nikol nisem videl, da bi v resnici pri pravih letalih, piloti ob vzletu ali kdaj drugače, moleli glave iz kabine:\
Kolikor vem, so imela nekatera letala nastavljiv sedež, ki si ga je lahko pilot npr. ob pristankih ali vzletih dvignil ali dugače nastavil tako, da si videl čez motor in s tem lažje upravljal letalo.

Rokomah ::

Daj nehajte že pisat, da je kokpit on fuul real. Ker ni. Dokler ne bodo rešili premikanja glave, ste veliko na slabše mot so bili v resnici piloti.


...kaj ti letiš kokpit off ????????

BigWhale ::

Naj en pogleda v manual od Spita... ali kaj podobnega...
Tam sigurno pise kako vzletet...

Partizanen ::

Standard procedura pred take-off om:

Sedis na pisti.
Przges masinco.
Stisnes bremzo.
Drzis bremzo.
Gas na 20%, rudder full levo (ali desno, po zelji)
Avion ti pocez postavi, da vidis naprej.
Gas na 0%
Drzis bremzo, just in case.
Pocakas, da prides na vrsto.
Take off (po pisti, se razume).


Best climb speed in Mustang=310km/h, ne 400.
Vis a vis trimanja:

Ce vam joystick omogoca, je vertikalni trimer idealen na roll-knofu. Prav pride tudi trimanje za kompenziranje vrtilnega momenta propelerja (saj veste, frceplan vztrajno vlece v nasprotno smer od vrtenja vijaka). OBVEZNO pa knof za nevtralni polozaj, drgac si hitr v tezavah.

Recimo da si v horizontalnem fightu. Besno zavijas. Nakar natrimas nos GOR, hip hip hip, se bolj besno zavijas.

Glede rudderja v letu pa tole: ce ga NE uporabljas, je merjenje v horizontalnih zavojih fuc, ker ko enkrat nagnes letalo, ti nos sili gor, kar moras kompenzirat z rudderjem, drgac gladko spustis granate direkt prek betice nasprotnika, ker ti previsok nese :) Pa se hitrost zgubis. Kar nkol ni dobr, ne?

Druga NUJNA, predvsem pa zdravju koristna uporaba rudderja je v defenzivnem manevru, ko se ti prasec vsede na 6. Zacnes rolat avion (torej stick full deflection levo ali desno), rudder pa v nasprotno smer rolanja. In voila, sodcek, pa naj zdaj tepe po tebi, k te je povsod polno, le v njegovem nisanu ne :)
Pa nasploh si bolj gladek, ce ga uporabljas.

prilagam se link za .zip file s kompletnim opisom in kolicino oborozitve vseh frceplanov v FB
municija FB

CEM link:
CEM PDF

Ko pa najdem, pa prilozim se link z detajlnim opisom vseh kokpitov.

Have fun&kill'em all

Jure

mesoreznica ::

Lepo napisano.

Samo v nečem se ne strinjam. Izmikanje z divjim rolanjem je odvisno tvojega letala in od letala nasprotnika. Če letiš recimo zera in imaš od zadaj P-40 veseljaka z 6-imi 12.7 mm šrotarcami jih boš ziher pokasiral eno salvo. Pol si pa samo še leteča klada. V takšnih primerih se bolj obnese tesen zavoj levo in navzdol z Flaps na combat (ali na take off če gre).

LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X

Zgodovina sprememb…

Partizanen ::

naceloma da, ampak.... (ta zavoj dol s flapsi se seveda obvezno nardi BREZ gasa, da si se bolj "tesen")

kaj naredis, ce si na, recimo, 200m visine?

zero pa drgac odlicno climba, tako da ti p40 nima kej na rit pocet, ker si ti jurja metrov vise...

naceloma ;)

Rokomah ::

Fantje, tele debate so mi vedno bolj všeč. Ni pomembno koliko veš ali znaš, vedno se lahko kaj na novo naučiš ali zveš:)

Kar se tiče P-40 vs. Zero, v primeru, da mu prvi napad (presenečenja) ni uspel, mislim, da mu je edina rešitev pikiranje v globino in beg domov, vsak drug manever je samomor, če v Zerotu sedi vsaj povprečen pilot. Zero ga prekaša v vseh ostalih elementih!!!
Bog ne daj, da se zapleteš v kakšen dogfight.

mesoreznica ::

@ Partizanen na 200m višine z Zerotom greš komot levo/navzdol, pač manj navzdol pa bolj levo. Učinek je isti.

P-40 je B&Z letalo, in moraš imet višino. Vedno.To ni obrambni lovec v stilu Spita, ampak prej napadalni lovec v stilu FW-190. Če imam 1500 m višinske prednosti pa Zerotu ni več pomoči.

Drugače pa ko si omenjal izogibanje z Roll-om. Če imaš vsaj 350 km/h se z rolom najlažje izogneš Zeru, ki se vrti z hitrostjo bombnika pri višjih hitrostih.

Rokomah, ni vse tako enostavno. V roku 10 dni bom spet nazaj na netu. Pa lahko sprobama. Ti Zerota jaz P-40.>:D

LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X

Zgodovina sprememb…

Badass ::

Hmm opazam , da je med vami kar nekaj izkusenih piltov..No zanima me , ce je kdo med vami ze probal avioncke v Battlefield 1942 ? Sam namrec pripadam edinemu slovenskemu klanu 515team. Bojujemo se na CB fronti in moram reci ,da smo eden izmed boljsih ekip v Evropi.Trenutno zasedamo 7. mesto med 600 klani od tega je aktivnih okrog 120
Klik na CB lestev : http://www.clanbase.com/rating.php?lid=...
Problem nastopi , ko pridejo na vrsto piloti.Le teh nam nekako kronicno primankuje...govorim o izkusenih letalcih , se razume.
Zatorej , ce bi se nam kdo rad pridruzil in pokazal svoje pilotsko znanje , naj nas kontaktira na Ircu @ Quakenet , kanal #515team .

LP

P.s: Vem , da je IL totalna simulacija proti BF1942 , vendar ob parih hudih dog fightih oz. bombanju , bi marsikdo med vami hitro dobil veselje.Namrec tudi v BF niso vsa letala enaka ..od Zerota , Spitfireja ,Corsaira,Bf-109 , Stuke , YAK-9 , Mustang ...pa do B-17.Jasno , vsak z svojimi zakonitostimi.Nad vas prezi nasprotno letalo , Anti zracna obramba in strasljivi heavy machine guni...
Vec o BF aviatiki na : http://dynamic5.gamespy.com/~bfaf/

mesoreznica ::

Sorry, ampak še preden sem sploh vedel za il2, sem igral Battlefield, in moram reč da mi je bila igra zelo všeč. Vse razen letenja, ki je tam prav grozno izvedeno. Zdaj ne vem, če so fiziko kaj popravili, bi se nas mogoče kaj našlo.

Ne sledi Battlefieldu že lep čas. Katera verzija igre? A so kakšni Patch-i?

LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X

Rokomah ::

Rokomah, ni vse tako enostavno. V roku 10 dni bom spet nazaj na netu. Pa lahko sprobama. Ti Zerota jaz P-40.


Glede duela ni problema>:D :D ....kar se pa tiče P-40 vs. Zero, pa moj komentar ni temeljil na izkušnjah iz IL_2, ampak na izkušnjah pravih pilotov, ki so se spopadali s temi letali.
Sam letim predvsem Bfje, na zadnje mi je sicer vse bolj všeč tudi Zero, vendar imam na njem minimalno naleta.

Badass ::

@mesoreznica

Ja patchev je ze cel kup:) .Zadnji je 1.6 .Zadeva je vec al manj izpiljena , zdaj za samo fiziko bi mogu pa sam probat.Se mi zdi , da ko jo enkrat "osvojis" rata zelo vsecno . Piloti so dejansko skoz v akciji , prakticno najbolj pomeben element v igri.Pravzaprav moras v BFju letat zelo visoko (nad oblaki) in samo dive-at (optimal kot 90 stopinj) in seveda spet hop nazaj med oblake .V nizkih preletih se zadeva konca dokaj klavrno.

mesoreznica ::

@Rokomah

Jah te izkušnje pravih pilotov so različne. Moraš upoštevat tudi to, da so bili na začetku Japonski piloti verjetno najbolje izurjeni piloti kar jih je bilo na svetu. Med tem ko so bili američani na začetku bolj ubogi.

No pa vseeno, Zero je nedvomno veliko boljše letalo, vendar obstajajo še kakšne prednosti P-40 in ne samo tista, ki si jo navedel.8-)

LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X

Zgodovina sprememb…

mesoreznica ::

@Partizanen glede best climb speed pri Mustangu, sem jaz trdil isto dokler mi na il FB forumu niso dokazali drugače. Preverim in vidi ga hudiča. Mustanga letim že dobro leto, in verjimi vem kako iz Mustanga izvleč tudi zadnje kapljice zmogljivosti. Sem skuril v testiranje Mustanga par 100 ur.

LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X

Partizanen ::

kokpiti in ostale reference

tole zgoraj sem se dolzan, obvezno ctivo.

Inverted half-loop na 200 m se ne da nardit z nobenim avionom. Morda s kakim i153, v laboratorijskih pogojih, brez sovraznika na riti.
Zavoj navzdol ja, da bi pa po manevru letel 180stopinj v nasprotno smer, pa niti slucajno. Ampak tak zavoj navzdol te ne resi, razen ce je butl za tabo. Ce je tip sposoben ohranit energijo, te se zmeraj ima, sam ne ravno v prvem passu.

Mustang:
400km/h climb se lepo slisi. Ima pa eno tezavo..... Pije bencin. V dogfightu je to sicer irelevantno, itak vsi letijo s 25% benza, pa se Mustang kot tak ga ima ogromno, ampak v kaksni zaresni coop misiji z izkusenimi veterani na obeh straneh (veteran=1000+ misij full real online) pa pazis na take detajle kot nor. Trust me. 310kmh. Ko si pa enkrat v combat coni oziroma ko vidis bogije (ne glede na to, ali so banditi ali ne), takrat pa le hitro na 480+.

Pa se ena logika je zadaj. Ce se s 400kmh priblizujem nasprotniku, ga bom prej srecal, torej bom nizje, kot bi bil 5 minut kasneje pri vzpenjanju s 310. Ce si pa v Mustangu, kjer je visina&brzina VSE, potem pa... Well, do the math ;)

P40 je BnZ, ja. Soliden tudi v vertikalnih manevrih, malce slabo pospesuje, a nic ne de. Ampak moja poanta je bila tale: v dani kolicini casa se Zero vzpne vise kot P40... Torej ti P40 nima kej na riti delat, ker si v Zerotu NAD NJIM. P40 ima tudi precej visji top speed v poniranju. Roll rate mata pa oba za en qrc.

Pridte na HL, bomo kaksno skupi odfrcal. Iscite PE_Niko ali FZG_Niko, pa gremo.

Dogfightov ne letim, BTW :p

Rokomah ::

Zgoraj se je pisalo o B&Z.
Vse lepo in prav in verjetno za nekatere lažje, kot za druge.

Jest osebno v tem načinu napadam pod bolj položnim kotom, ne ravno navpično navzdol, kot je nekdo goraj priporočil. Jes padam nekje 45/kot.
Res, da je lažje navpično, vendar moraš upoštevati prehitek, potem se ti pa tarča že skrije za motor!??? Kako drugi tole rešujete?

Lahko je napisati B&Z iz 7000 na tarčo, ki je na 2000. Kok jo pa najdeš????
Nek velik transporter ali skupino še vidiš, kaj pa posamezen lovec, klase P-40???
Streljate ob uporabi zooma ali brez?

Veliko pišete kok letite z najboljšimi letali, ala P-51 itd, kaj pa drugi, manj zmoglivi ali pa v primeru, da tvojega priljubljenega letala ni na razpolago...
Meni je eden večjih izivov napadati formacijo 4x IL_2 z npr. Bf-109 G-2.
Naj kdo poskusi in poroča o svojih iskustvih.
Tukaj moraš skoraj čudeže delat, če hočeš kaj dosečt, če upoštevamo, koliko so Rusi nabildani, Luftwaffe pa oskubljena.

mesoreznica ::

Jaz misij na netu ne letim. Je premalo časa. Mogoče sem jih letel dvakrat, trikrat. Pa še takrat nisem mogel organizirat ene poštene obrambe za bombnike, ker jih polovica ni hotela sodelovat.

Kar se tiče porabe goriva partizanen ti dam prav, če letiš misije.

Kar se hitrosti dviganja tiče pa takole. Z P-51 se ne mislim srečat z nikomer dokler nisem vsaj na 7000 metrih ali više. Tam pa tudi če ima nasprotnik višinsko prednost, ga lahko skantam dol. Praviš da imaš pri 400 km/h manj časa za dviganje kot pri 310 km/h, res je ampak ima manj časa tudi nasprotnik.

Roll-rate ima P-40 čisto soliden, med tem ko se zero komaj vrti.

@Rokmah

Če letiš z cocpit on na 7000 motrih moraš imeti eno skupino nižje na cca 2000-3000 metrih. Potem ti oni sporočijo kje je nasprotnik.

Kako ciljaš pred nasprotnika v navpičnem dive-u ? Padaš z nosom usmerjenim točno na njega, ko prideš do na razdalju 0.4 potegneš nos letala čez nasprotnika v smer njegovega letenja in pritisneš. Čez čas ti pride v kri.

Če P-51 ni na izbiro, vzamem FW 190 - A4, A5, A8, A9, D9, Če smo omejeni na 1942 pa zadnje čase poskušam Bf 110 G2, čeprav moram imeti wingmena drugače sem takoj pečen. Ima pa ognjeno moč Bf 110 G2, Lahko izbereš 2x MK108 + 2x MG151/20, kot nalašč za bombnike klatit.

LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X

Rokomah ::

Če letiš z cocpit on ...


Po moje, kokpit on/off ne sme bit dilema pri povprečnem letalcu ali boljšemu. Vedno govorim o kokpit on!!!
V nasprotnem pridemo na X-wing varijanto, kjer so pa čisto drugačni zakoni.
Torej jest predlagam vsem tistim, ki še letijo kokpit off, da preklopijo na on, saj je (ne)preglednost kabine ena izmed odločujočih faktorjev za uspeh v boju.

@Mesoreznica
Ali se ti ne zdi preveč zapleteno, da moreš imeti eno skupino nižje, da ti najdejo tarčo, na katero potem ti napadaš B&Z?
Če imaš uigrano ekipo, ki je dobro komunikacijsko povezana, potem bi tole še šlo, drugače pa, z naklučnimi piloti, je pa tole bolj težko izvedljivo.

Nasploh je iskanje in indentifikacija cilja (100% real) za mene ena izmed najzahtevnejših faz. Ponavadi letim visoko (5000+) in je zeloooo težko odkriti letala pod seboj, ker so maskirana s pokrajino.
Še eno vprašanje, pri Zerotu je vizir tako izrazit, da me moti pri namirjanju, ker se mi tarča skrije med kroge. Se da na kakšen način zmanjšati izrazitost vizirja???
Pa še eno vprašanje... nisem nikoli uporabljal pripomočke, ki ti pomagajo za namirjanje v zavoju. To je tist kovinski nastavek zraven vizirja (sem pozbil kako se mu reče). Kako se uporablja, nastavlja in ali je resnično kaj v pomoč?

LP

jamiroq ::

Pa še eno vprašanje... nisem nikoli uporabljal pripomočke, ki ti pomagajo za namirjanje v zavoju. To je tist kovinski nastavek zraven vizirja (sem pozbil kako se mu reče). Kako se uporablja, nastavlja in ali je resnično kaj v pomoč?


kakšen kovinski nastavek? (maš kakšno sliko?)
v zerotu je zraven (na levi) samo navadni iron sight, ki naj bi se ga baje enkrat v prihodnosti dalo uporabljat, oz. nekdo na iirc SimHQ je rekel, da ko ti sesujejo navaden merek se tale iron sight premakne na sredo (koliko je to res ne vem, meni pač tega ni naredilo...)

Partizanen ::

Ce pozorno opazujes ob startu misije se tist kovinski merek v Zeru premakne s sredine proti levi, tako da zadeva resnicno deluje. Res pa je, da v primeru, ko je standardni merek razsut vsled zadetka, kovinski merek ni ravno najbolj pomembna stvar na svetu. Run, Forrest, run!

O iskanju tarc pa le tole: nastimajte si graficne settinge tako, da bolje vidis tarce pod seboj (low mipmap detail level). Ce kdo zeli, mu lahko printscreene nastavitev posljem, za Radeon9700Pro (oziroma za ATIjeve kartulje, Nvidia ma pa zlo podobne trike)

BnZ s 7000m na tarco pri 2000m? Obstaja zadeva, imenovana overspeed, ne se hecat.
Ucinkovit BnZ ne sme imeti vec kot 1500m visinske razlike. Predvsem pa, ce strmopicis pod kotom 90 stopinj (bad, kontrola hitrosti skorajda nemogoca), pades mimo tarce z besnim naziganjem (bad, ker je kot prevelik, je tarca premalo casa v dosegu topov, torej je verjetnost zadetka manjsa), gres prevec pod njo (bad), zavijes navzgor pri mega hitrosti (bad, mozen blackout), potem se vzpenjas (good), vendar izgubis prevec energije (bad).

35-45 je cist kul. Ohranis vec energije, tarca je dlje casa v dosegu topov, celo moznost korekture merjenja ti je na voljo, hitrost lazje kontroliras, predvsem pa VELIKO LAZJE ohranis SA (situational awareness).

"Kar se hitrosti dviganja tiče pa takole. Z P-51 se ne mislim srečat z nikomer dokler nisem vsaj na 7000 metrih ali više. Tam pa tudi če ima nasprotnik višinsko prednost, ga lahko skantam dol. Praviš da imaš pri 400 km/h manj časa za dviganje kot pri 310 km/h, res je ampak ima manj časa tudi nasprotnik"
- True. ampak ga srecas prenizko za cool fight v Mustangu. Timing is everything ;))))

Aja, tracks: ce zelite, vam lahko na FTP butnem posnetke z ruskega odprtega prvenstva v FB ter svetovnega prvenstva na Kitajskem (Oleg in Saitek pokrovitelja, leteli pa piloti, ki so med drugim beta testerji spila, pa par jih frci v RL ruskem letalstvu pa tko). KHM KHM. Fantje so bogovi, btw. Mislm, perfektno letenje, sem z njimi veckrat letel online, tako 1na1 kot coope. Uffffff. V 1v1 s kasnejsim prvakom (=FB=VikS) sem (10 dvobojev) dosegel 2 zmagi. 8 krat pa, hm, sej ne vem kaj mi je naredu, je blo prehitr konc. In verjemte, prekleto ponosn sem bil na tista dva killa. Res so mojstri. Instruktor nase eskadrilje je bil na ruskem prvenstvu tretji, hehe. Vrhunski rezultat, ni kej. Pozor, vecina visoko uvrscenih so ljudje, PLACANI da letijo FB po 10 ur na dan. In vec. SAITEK, dej tud men tak job!!!! Perfekcija. In ja, ce te trackse gledas, se res veliko naucis. Se posebej v coopu, ko postekas, kaj pomeni teamwork. Leader ubija, dvojka sciti.Striktno, tud ce ma dvojka priloznost za kill, ignorira tarco, ker to preprosto ni njegov trenutni job. Dokler leader ne pokuri 80% municije, potem se vlogi zamenja. Perfekt. Mam tud TS2 posnetke za k trackom, sam tist bolj malo pomaga, razen ce kdo razume rusko :)


Salute!

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

Tracki v FB so bolj boga zadeva... :( Veliko vec bi se lahko naucil, ce bi bil track player nekaj v stilu Falcon 4 ACMI.

Hudic je, ce na 30 minutnem tracku isces en 10 sekundni izsek in ga zamudis. Ali bi ga rad trikrat pogledal.

mesoreznica ::

"BnZ s 7000m na tarco pri 2000m? Obstaja zadeva, imenovana overspeed, ne se hecat.
Ucinkovit BnZ ne sme imeti vec kot 1500m visinske razlike. Predvsem pa, ce strmopicis pod kotom 90 stopinj (bad, kontrola hitrosti skorajda nemogoca), pades mimo tarce z besnim naziganjem (bad, ker je kot prevelik, je tarca premalo casa v dosegu topov, torej je verjetnost zadetka manjsa), gres prevec pod njo (bad), zavijes navzgor pri mega hitrosti (bad, mozen blackout), potem se vzpenjas (good), vendar izgubis prevec energije (bad)."

Če je tarča več kot 5000m pod mano se pač v hitri spirali spustim nižje. Pobegnit mi ne more. Hitrosti pri katerih streljam so navadno 700 - 750 km/h. Redko potrebujem več kot kratek rafal iz strojnic, da gre cilj dol. Res na pade direkt na tla, vendar več kot 90% počasi odplahuta na tla.

Kar se zavijanja tiče:

- res grem pod tarčo vendar takrat hitrost presega 800 km/h. Nihče me še nikoli ni zadel pri tej hitrosti. Nikoli stro gor, ker uničim vso hitrost, ki jo potrebujem za nabiranje višine.

- Če se greš B&Z z 1500 metrov višinske razlike in imaš pod sabo tri spodobna letala (Ki-84, Bf-K4), te bodo z kroženjem počasi dohitela in vztrajno zmanjševala višino. Na koncu umreš. Razen če so tvoji nasprotniki čisti začetniki in ne zanjo sodelovat.

"Ali se ti ne zdi preveč zapleteno, da moreš imeti eno skupino nižje, da ti najdejo tarčo, na katero potem ti napadaš B&Z?
Če imaš uigrano ekipo, ki je dobro komunikacijsko povezana, potem bi tole še šlo, drugače pa, z naklučnimi piloti, je pa tole bolj težko izvedljivo."

Če bi bral malo nazaj bi videl, da smo uigrana ekipa na tem speek-u.

"Po moje, kokpit on/off ne sme bit dilema pri povprečnem letalcu ali boljšemu. Vedno govorim o kokpit on!!!
V nasprotnem pridemo na X-wing varijanto, kjer so pa čisto drugačni zakoni.
Torej jest predlagam vsem tistim, ki še letijo kokpit off, da preklopijo na on, saj je (ne)preglednost kabine ena izmed odločujočih faktorjev za uspeh v boju."

Letim oboje na ON in OFF. Pa se ne bi strinjal z vama. Če vam se tako gre za full real, pol tudi zmanjševanje rezolucije okolice ne pride v poštev.

A letim na cocpit ON ali OFF je predvsem vprašanje koliko časa se pripravljen porabit na iskanje nasprotnika. Če je manjša mapa pot je cocpit On odlična zadeva. Pri velikih mapah z malo nasprotniki, pa se lahko uro ali več samo iščete okoli, tega se mi ap ne da ne glede na realnost.

Poleg tega pa če se že gremo neko realnost. Na večini večjih bojišč v drugi svetovni vojni so uporabljali ardarje, ki so jih usmerjali do cilja.

Vi ap uporablajte kaj??? Oči na 19-21 inčnem monitorju, glavo obračate samo levo, desno in gor,dol ter uporablajte popačeno garfiko, da prej opazite cilj.

Sorry meni se tega ne da, pa če zaradi tega po vaše igram arkado me to nič ne moti. Ker same lastnosti letenja, fizika, zmogljivosti ostajajo iste.

LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X

BigWhale ::

Pri vkljuceni kabini imam jaz najvec tezav z opletanjem glave naokrog. Vse ostalo se da preziveti. Tudi iskanje nasprotnika. Je pa res, da se nasprotnik precejkrat zlije s tlemi in takrat bolj ali manj predvidevam kje je. (Takrat ponavadi tudi ikona zgine...)

Rokomah ::

O iskanju tarc pa le tole: nastimajte si graficne settinge tako, da bolje vidis tarce pod seboj (low mipmap detail level). Ce kdo zeli, mu lahko printscreene nastavitev posljem, za Radeon9700Pro (oziroma za ATIjeve kartulje, Nvidia ma pa zlo podobne trike)


Tule te nisem najbolje razumel. Jest imam ATI R-9500 PRO, daj mi pomagaj v smislu, kot si zgoraj napisal.

@Mesoreznica
Najpomembneje je, da uživaš v tem kar počneš. Če ti ustreza kokpit off, je to čisto tvoja stvar, sigurno:)
Je pa (velika) razlika ali ti delaš B&Z s kokpit OFF ali kokpit ON.
Podobno temu je, če imaš zunanje poglede On. V tem primeru je praktično nemogoče, da se nasprotniku prikradeš za hrbet ali ga presenetiš z napadom, ker lahko nasprotnik nenehno in enostavno s tipko F2 čekira svojo šestko in s tem nevtralizira svoje mrtve točke.
Jest od vseh "pomagal" mogoče pogojno odobravam samo padlock, ki delno popravi pomankljivo in nepraktično obračanje glave, vendar bi se tudi tukaj dalo debatirati.
Dobrodošla je tudi tista finta, ko se za letalo pokaže beseda (koda) v barvi pripadnosti, vendar to izključno šele na minimalni razdalji, mogoče 2000m. Mislim, da je to tudi v resnici razdalja, ko pilot z očmi odkrije letalo. S tem se po mojem delno nevtralizira omejenost grafičnih kartic in monitorjev.
Res pa je, da si naj vsak posameznik postavi nastavitve, katere želi igrati.:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Rokomah ()

Partizanen ::

Gres v graphic properties;
OpenGL settings;
pa spusti mipmap detal level za eno ali dve stopnji (torej s skrajne desne bolj proti levi)
experimentiraj tudi s texture preference (defaultno imas mipmap in texture na high quality). V bistvu "pokvaris" kvaliteto slike, zato da letalo bolj "pade" iz ozadja. Simpl :)

mesoreznica ::

@Rokomah glede razadlje kdaj opaziš napis se da naštimat. Smo igrali že na veliko serverjih, kjer je bilo vse skupaj omejeno na 1km.

Se strinjam z tabo, da odpade opcija, da se prikradeš nasprotniku. Vendar je navadno pri dogfight-ih tako ali tako nebo polno, tako, da je vsak okoli tebe potencialen nasprotnik.

Se pa strinjam, da mora biti pri igranju misij obvezno kokpit OFF. Naš team še že tako ali tako teško dobi skupaj ob istem času za nekaj ur igranja. Takrat pa hočemo igrat koliko se le da.

Mslim, da bo v roku cca 10 dni Ali3n imel spet postavljen server. Na žalost ne bo za tiste, ki uživate v misijah in full real. V povprečju največ ljudi igra na nastavitvah, vse ON razen pogledov on cocpita. Se pa da seveda zmenit za cocpit OFF.

@Partizanen, zdaj sem šel še enkrat brat tvoje poste. In vidim, kje se midva ne strinjama. Jaz v glavnem igram dogfight in letim z 50% goriva + dodatni rezervoarji (za nabiranje višine) in me poraba ne zanima (imam večje probleme z pregrevanjem motorja). Pri tebi je drugače seveda, verjetno moraš pazit na vsako kapljo goriva. Tudi pri ostalih zadevah je verjetno podobno.

LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X

jamiroq ::

opazi kdo kaj posebnega na tej sliki? :D


pa še ena kar dobra:

BaRtMaN ::

Jap, gledamo mi developmnet update. :)) Pacific, come to us and stay under us!

Partizanen ::

Yup, imas prav. Razlika v letenju doga in coopa je ocitna. Sej ti pravim, da mors probat. Bols ena slaba coop misija kot 100 dogov. IMHO.

Zdravio za overheat:
radiator closed.
Prop pitch 95%
Throttle 90-95%

je isti smorn kot do konca odprt radiator pa ful gas. Probaj. Spada pod tiste detajle :D . Vcasih se tud splaca, da cakas do zadnjega, predn zamenjas fuel mixture. Ce se ti zacne pregrevat, mu das za 15 sekund 20% bogatejso mesanco. Temperatura izgorevanja (premal kisika) v motorju se zniza in hopla, engine temp. normal.

have fun

BaRtMaN ::

Ohoh, zanimiva taktika. Bo treba sprobat. :))

BigWhale ::

Hm, prop pitch na 95%? Prej je bil pa na 100%? Jaz z La-7 v vecini primerov letim z pitchem nekje med 80%-95%. Throttle gre pa na 100-110% samo v primeru da pred kom bezim oz koga preganjam.

Pa pri kaksnem strmoglavljenju dam pitch na 20%, La-7 ma to navado, da kar hitro crkne in zacne skripat ;)

Partizanen ::

prop pitch 1on1

saltkebl, skratka.

mesoreznica ::

Mah hudič je to, ker se z Mustangom ponavadi znajdem prenizko in moram uporabit vse kar mi je na volj, da jo pobrišem. Takrat se pa obnese samo 100% pitch in 99% power, radiatorji zaprti in takrat je problem, tu pa na žalost ne morem zmanjševat moči ker jim moram pobrisat drugač me pojejo. Mustang ima blokado za obrate in ti ga ne zabije v rdečo polje ne glede na pitch.

Zdaj kolk se radiatorji poznajo na uporu letala je precej različno. Recimo ko Bf odpre tiste svoje kante je groza. Med tem ko recimo FW ni tako kritičen.

To z mešanco pa morem probat. Zveni zanimivo.8-)

LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X

BigWhale ::

Je kdo prebral knjigo Bombnik? Jaz tole ravnokar berem, pa je kar zanimiva. Anglezi, rusi, nemci so hvalili La-5 na vzhodni fronti. :)

Partizanen ::

Caki caki. Najprej govoris o BnZ na 7k, potem pa o problemih pri tleh? UT3 al FB?;)

DEFINITIVNO rabs par zelo resnih coopov odletet. Se bos takoj odvadu, ker 1 mistake, cao. Gradi karakter:D

Zajebavam. Vendar resno mislim.

S!

edit: radiatorji se pa ZELO poznajo, ne le pri uporu, ki je obcuten, temvec tudi pri lift-u letala. Kot primer, pusti 109ko natrimano na default, 90%gasa, radiator closed (BTW, to je sicer optimum priganjanja, climba2%slabse od 100%gasa, rad. na auto, spije pa 20+ % manj spet coop zahteve, lol), nakar odpres radiator na full, pa ti letalo pobegne navzgor, vsaj dokler hitrost ne pade.

Pomaga pri (seveda striktno levem) horizontalnem zavoju, ko s flapsi, trimanjem in gasom zelis "skrajsat" ovinek IN ubiti hitrost. Odpres radiator, i.e. zategnes rocno. Nakar yak mim pade, al mu pa zavoj ne znese, vsekakor je pa zrel zai 20mm vitamine, heh. Razen ce je dobr pilot notr. Kar pa itak prinese druge posledice. Saj ves, it's the pilot, not the plane. Sploh pa, vsaj zdi se mi, vecinoma umiramo zaradi lastnih napak, ne pa ibr bolsga nasprotnika. Ce ne zajebes, te tud majstr ne skine. Keep on BnZing. Safest.

Zgodovina sprememb…

jamiroq ::

Saitek X-52
o_O
(sem mislil, da se grše od X-45 ne da... watch them blue LEDs :()

BigWhale ::

ok blue leds je bolj tako... Ampak drgac je pa zadeva groovie... Samo da so throttle mal manj trd nardili. Sem v stacuni probaval, pa se ga je komaj premikalo. MFD je pa fancy ;>

mesoreznica ::

@Partizanen tisto ko se znajdem bizko nad tlemi je moja napaka. Sicer bolj redka vendar..... Če imam enga samga dobrega nasprotnika se včasih v vročici borbe počasi spuščam. On izvaja čelne napade navzgor in potem zadeva traja in traja in potem končam na 3000 metrih preden ga skinem. In takrat navadno skoz oblake nad mano padeta dva ali trije FW D9 in potem na vse kriblje bežim, da se kr kadi.:D :D In na višini 3000m ni lahko bežat pred D9. Sploh če je blizu. Potem navadno neusmeiljeno goni MW50.>:D

Se strinjam ubijejo nas naše napake. Saj je zanimivo v T&B borbi se lahko vrtiš, obračaš celo večnost dokler ne narediš nekaj narobe. Če je tvoj nasprotnik dober pilot si pečen. Če ne se še lahko izvlečeš.8-) Saj če imaš dobre nasprotnike tudi v dogfightu ko narediš napako umreš.

Aha pa če smo že pri tem. A veš mogoče če se da pri I-16 - I-153 prižgat motor v zraku?:\

LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X

Zgodovina sprememb…

Partizanen ::

da. 100% proppitch, visini primerna mesanica minus 30-40% (ker ti je crknu prav zaradi zalitega fergazerja), nose down to keep speed above 300kmh, click the button. Parkrat....

Zgodovina sprememb…

jamiroq ::

nekaj filmov iz pacific fighters (velikost ~26mb, posneto s kamero na E3ju).. grem stavit, da ob pristanku letalonosilka ne bo zgledala tako široka ;)

mesoreznica ::

"Pri vkljuceni kabini imam jaz najvec tezav z opletanjem glave naokrog. Vse ostalo se da preziveti. Tudi iskanje nasprotnika. Je pa res, da se nasprotnik precejkrat zlije s tlemi in takrat bolj ali manj predvidevam kje je. (Takrat ponavadi tudi ikona zgine...)"

Govorim o fuul real ne o opciji, ko so ikone vključene.

Pa še ena zadeva. Za Cocpit ON leten je izredno pomembno kakšen Joystick uporabljate. Prednost X45 pre recimo EVO je neznanska.8-O

LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X

BigWhale ::

> Za Cocpit ON leten je izredno pomembno kakšen Joystick
> uporabljate. Prednost X45 pre recimo EVO je neznanska

Zgolj zaradi mnozice knofov in pritiskal ali kaj drugega?

Partizanen ::

Cockpit on = potreba po boljsem joysticku?!?!?

Ne stekam. To pa res nima veze. Sam imam x45, letet sem se naucu pa na Logitechu. In ga (v garanciji) 11x (enajstkrat) zamenjal. Ter potem res zgubil zivce in kupil x45. Ker le ta vec zdrzi, drugo veze nima. Vazn je le dober hat switch, da lahk kukas naokoli, ostalo je pa isto.

S!
««
9 / 32
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

War Thunder (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
11916034 (7286) ziga1990
»

Falcon 4.0, Lock-On, ... moderne simulacije (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
757037 (4164) SLO_Robert
»

simulacije letenja

Oddelek: Igre
403733 (2756) jamiroq
»

Fly igre

Oddelek: Igre
282508 (2166) San
»

Prvi popravek za IL2 - Sturmovik: Forgotten Battles

Oddelek: Igre
71673 (1602) ali3n

Več podobnih tem