Forum » Na cesti » golf 1.5 e hibrid
golf 1.5 e hibrid
lauramraula ::
Ima kdo mogoče v lasti tale avto vw golf 1.5 priključni hibrid in kako je zadovoljen z njim? Na dan naredim pribl 180km (v službo in nazaj), od tega je 80% poti ac. Zaenkrat sem ga imela na probni vožnji in me je prijetno presenetil, ker sem celotno pot do službe (90km) naredila na štrom, z vožnjo po omejitvah. Toyota chr me ni navdušila, čeprav so Japonci bolj izkušeni pri hibridih. Ima kdo kakšno konkretno mnenje o hibridnih golfih, kako se obnesejo po večih letih, so bili kakšni večji problemi z njimi? Druga opcija je pa golf dizel, tega še čakam, ker ga trenutno nimajo nikjer.
Hvala, lp
Hvala, lp

iloveboobz ::
za tak denar kupiš novo model 3 standard. Bejži stran od nemških phevov, če se maš kaj rad...
smoki
HotBurek ::
Imam izkušnje z zgoraj omenjenim uporabnikom.
Prvo je prodajal dacije, sedaj ameriško teslad.
Neke vrste izdajalec in sovražnik domače proizvodnje. Navija za propad evrope.
Priporočam obvoz takega pacienta.
Prvo je prodajal dacije, sedaj ameriško teslad.
Neke vrste izdajalec in sovražnik domače proizvodnje. Navija za propad evrope.
Priporočam obvoz takega pacienta.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

iloveboobz ::
HotBurek bo zdaj priporčal E90 325i z msport paketom in titansilber barvi. Iz uvoza kakopak z 69kkm
smoki
RedDrake ::
PHEV je fail na celi črti, sploh če se dela veliko kilometrov.
Takšna pot v službo bo praktično spraznila baterijo vsak dan. Če polniš še v službi je to 2 cikla na dan. Takšna baterija bo 99% hin v 4-ih letih in avto bo imel vrednost v pisanih marjeticah, baterija pa bo koštala nenormalne denarje. Plus, da ne omenjam da so ti PHEV-i pač še bolj kompleksni in imajo torej še več možnih stvarih ki lahko odpovejo. Polni električar je ziher boljša opcija, 200km dnevno lahko sfolga takorekoč vse kar je na trgu.
Takšna pot v službo bo praktično spraznila baterijo vsak dan. Če polniš še v službi je to 2 cikla na dan. Takšna baterija bo 99% hin v 4-ih letih in avto bo imel vrednost v pisanih marjeticah, baterija pa bo koštala nenormalne denarje. Plus, da ne omenjam da so ti PHEV-i pač še bolj kompleksni in imajo torej še več možnih stvarih ki lahko odpovejo. Polni električar je ziher boljša opcija, 200km dnevno lahko sfolga takorekoč vse kar je na trgu.

iloveboobz ::
Z T3 bo lahko tudi večino te relacije odvozu z mozgani na off, thanks to FSD... Golf je ze sam po seb mizerija za daljso avtocesto, kaj sele vsak dan...
smoki
RedDrake ::
Če nekdo kupuje hatcha, potem bo verjetno gledal hatche/CUV-e. Kar T3 definitivno ni. Kar hitro ugotoviš ko skušaš notri zriniti pralni stroji, ki si ga kupil v merkurju. Kot rečeno, izbire je kot listja in trave.
lauramraula ::
Hvala, popolnega električnega avta ne želim, tesle mi niso všeč. Se bom verjetno držala dizla, o degredaciji baterije bi bilo še fajn prediskutirat s prodajalcem

iloveboobz ::
nočes popolnega električarja, a 2x na dan za commute filat avto pa ni problema?
Če mors vsak dan enkrat, ali celo 2x nafilat baterijo, potem bo degradacija defenitivno problem.
za tistih 1x na 5 let je čist vseeno, če naročis dostavo. Eni res očitno kupujejo avtomobile, k bojo dobri za 0.01% časa...
Če mors vsak dan enkrat, ali celo 2x nafilat baterijo, potem bo degradacija defenitivno problem.
Če nekdo kupuje hatcha, potem bo verjetno gledal hatche/CUV-e. Kar T3 definitivno ni. Kar hitro ugotoviš ko skušaš notri zriniti pralni stroji, ki si ga kupil v merkurju. Kot rečeno, izbire je kot listja in trave.
za tistih 1x na 5 let je čist vseeno, če naročis dostavo. Eni res očitno kupujejo avtomobile, k bojo dobri za 0.01% časa...
smoki
Zgodovina sprememb…
- spremenil: iloveboobz ()
lauramraula ::
Ne, mi ni problem filat dvakrat na dan. Problem je obraba. Potem pač štrom ni za mene, hvala.
iso2000 ::
lauramraula je izjavil:
Ne, mi ni problem filat dvakrat na dan. Problem je obraba. Potem pač štrom ni za mene, hvala.
Potem hibrid s takšno baterijo ni za tebe ;-) Nekega solidnega polno električnega avtomobila ne bi rabil filat 2x dnevno, bi število ciklov in predvidena degradacija baterije padla na bolj razumno raven. Glede hibridov in stroškov z njimi pa poglej na spletno stran ev clinic, imajo kar nekaj zanimivega materijala spisanega na temo hibridov. Če ne maraš popolnoma električnega avtomobila, bi jaz na tvojem mestu ravno tako gledal dizla. Iz lastne izkušnje, bi ti pa še vedno predlagal kakšnega električarja, če le imaš možnost polniti doma.
RedDrake ::
No ja, znanka ima Renault Captur PHEV, živi v bloku, nima šanse polnit doma, ampak na šihtu fila gratis (ker itak ni velik - prosto po njenem šefu). Relacijo ima bolj mestno (en konc LJ na drugega), mislim da naredi nekih 16-17km dnevno. Avto kupila marca, avgusta se je pohvalila da je tankala do takrat 1x (enkrat).
Za tak use case je stvar super. Ker na dan scikla samo cca 1/3 baterije ni neke hude groze za short term value loss. Kaj bo z 12 let starim takim avtom je pa itak brez veze razmišljat.
Za tak use case je stvar super. Ker na dan scikla samo cca 1/3 baterije ni neke hude groze za short term value loss. Kaj bo z 12 let starim takim avtom je pa itak brez veze razmišljat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()
lauramraula ::
Imam doma elektrarno tako da polnjenje doma ne bi bil problem. Mogočeda sprobam čist električnega ne bi blo tako napačno
iso2000 ::
Ha, z elektrarno doma, pa ne vem če je kaj za razmišljat. Električen bi bil dobra opcija- No, po mojem mnenju. Sam vozim ca. 100 km dnevno, zadnje 3 leta na elektriko. Priporočam. Že letni prihranek na gorivu se bo poznal.
Izbira avta je pa že druga zgodba. Jaz sem s T3 za tako rabo več kot zadovoljen, ni pa nekaj najboljšega na tem svetu. Okusi so pač različni, izbire danes pa je tudi veliko.
Izbira avta je pa že druga zgodba. Jaz sem s T3 za tako rabo več kot zadovoljen, ni pa nekaj najboljšega na tem svetu. Okusi so pač različni, izbire danes pa je tudi veliko.

iloveboobz ::
lauramraula je izjavil:
Imam doma elektrarno tako da polnjenje doma ne bi bil problem. Mogočeda sprobam čist električnega ne bi blo tako napačno
used se v teslo 3, pejt na eno testno voznjo. Potem pa v golfa.
ne bit začuden, če bo golf zgledal kot kočija izpred 100 let..
smoki
zodiak ::
Počasi bo prišel ven nov twingec. Lahko malo pošpegaš.... ali pa golf dizel. Ker imaš doma SE se ti bolj splača le ta... Če ne delaš veliko 1k kilometrov naenkrat v letu....
mugen999 ::
Sicer pa predlagam škodo octavio ali superba obvezno 2.0 tdi. Raznorazni hibridi so komplicirane igračke kateri so dobri samo toliko časa dokler delajo, ko crknejo te mehaniki pošiljajo od vrat do vrat, ker se jih nočejo dotaknit. Seveda jih rade volje popravlajo(menjajo drage dele) na uradnih servisih ampak tam so 100 krat zlatarji. Kar se pa japoncev tiče pa tudi pri njih še obstaja upanje. Namreč mazda 3 z 2.5l atmosfersko mašino. To je stroj za it večkrat okoli sveta, medtem ko vmes kakšne svečke zamenjaš...
Vzemi superba, avto je tank.
Vzemi superba, avto je tank.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mugen999 ()
Utk ::
o degredaciji baterije bi bilo še fajn prediskutirat s prodajalcem
Ja, z njim je pa definitivno res najbolj pametno diskutirat o tem.
mugen999 ::
Ja res je, diskutirat s profesionalnimi lažnivci o robah ki jo prodajajo, je dobra ideja...
pegasus ::
KAVINSKY ::
lauramraula je izjavil:
Druga opcija je pa golf dizel, tega še čakam, ker ga trenutno nimajo nikjer.
Clio dizel: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Blinder ::
Ja res je, diskutirat s profesionalnimi lažnivci o robah ki jo prodajajo, je dobra ideja...
sej tisti pred tabo je bil sarkastičen. Pač ja, se lahko vpraša prodajalca, če pove kaj slabega prodajalec okej, če reče samo dobre reči potem se jih ignorira. Profesionalni lažnivci.
Pa kaj bo delala s Cliotom? Pogledala je Teslo in ji ni všeč, ker ni dovolj kvalitetna, je preveč kot delovni stroj. Zato je gledala Golfa. Vi pa ji predlagate Cliota, ki pa je mogoče , nevem, boljši v notranjosti kot Tesla
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-14400f rtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-14400f rtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Blinder ()
RedDrake ::
Mah tisti, ki flancate o TDI tankih in kompliciranih igračkah ter posledično dragih servisih. Vse je to podobno ista pašta če kupuješ "moderen" avto. Hell, moj 20+ let star fun car ima toliko elektronike, da ko/če kaj od tistega crkne ga samo še na odpad zapeljem. Pa je drugače notri mašina ki gre easy 400kkm+. Novi imajo pa še za lučko v prtljažniku/predalu ziher kak BUS ali dva, al' pa mogoče clo kako Juicero mašino notri, tko za ziher.
V razmislek, ko je Hertz šel all-in na EV-je in nakupil tono Tesel in Polestarov, se je število okvar povečalo, ne zmanjšalo. Really gets the noggin' joggin'.
Glede na našega novo pečenega (sploh ne troll) uporabnika, ki slučajno kupuje 30k vreden avto (sploh ne kobajagi naivno), pa pač poglej električarje do nekje 35-37k EUR (kar bo vrglo pod 30k s subvencijo) in primerjaj z dizlaši do 30k EUR. TCO bo z elektrarno tak da sploh ni za razmišljat, ampak hej, le avte sodi naj Kopitar ...
V razmislek, ko je Hertz šel all-in na EV-je in nakupil tono Tesel in Polestarov, se je število okvar povečalo, ne zmanjšalo. Really gets the noggin' joggin'.
Glede na našega novo pečenega (sploh ne troll) uporabnika, ki slučajno kupuje 30k vreden avto (sploh ne kobajagi naivno), pa pač poglej električarje do nekje 35-37k EUR (kar bo vrglo pod 30k s subvencijo) in primerjaj z dizlaši do 30k EUR. TCO bo z elektrarno tak da sploh ni za razmišljat, ampak hej, le avte sodi naj Kopitar ...
OutOfTheBox ::
Hell, moj 20+ let star fun car ima toliko elektronike, da ko/če kaj od tistega crkne ga samo še na odpad zapeljem
Kaj specifičnega si mel v mislih? Razmerje v elektroniki ki jo majo 20 let stari avti in novi danes (istega cenovnega razreda), je kot noč in dan. Kaj maš kakšno luksuzno mašino, tipa BMW? Ker v tem primeru verjamem da se tako počutiš.

stara mama ::
lauramraula je izjavil:
Ima kdo mogoče v lasti tale avto vw golf 1.5 priključni hibrid in kako je zadovoljen z njim? Na dan naredim pribl 180km (v službo in nazaj), od tega je 80% poti ac.
Hočeš nočeš, za tako relacijo in dolgo avtocestno kruzanje so dizli še vedno kralji, pa naj kdo reče kar hoče.
Itak smo na tehnološkem forumu in vemo kaj bojo računalničarji najbolj zagovarjali, ne računat na nepristranskost.
Tehnika je poznana, EURO norme dosegajo (kdor še jih pač prodaja), še vedno so manj kompleksni kot hibridi in nizka poraba.
Za mal manj km in avtoceste bi sicer tud sam predlagal čistega EVja,
Kar se tiče VWja, pa lahko pri njem samo na eno stvar zares računaš 100%:
iz generacije v generacijo je kvaliteta slabša in tud ta avto ne bo nobena statistična izjema - kvečjemu še večja nočna mora na nepreizkušeni platformi z dodano kompleksnostjo.
Če se imaš kej rad, se tega ne greš.
Drugače pa definitivno troll tema, OP je zajel praktično vse hakeljce:
- nečloveške relacije (2+ uri na dan vrže stran v avtu),
- Omenja VWja
- za piko na i se izdaja za "izgubljeno žensko" ki nima v življenju nikogar drugega vprašat za nasvet, kot na forum geekov.
- radi se vozimo in "spoznamo" na avte, čeprav sterilne brezokusne škatle v beli barvi na podloženem podvozju -kar se pač producira zadnja leta.
Raj bi kaj konstruktivnejšega delal...
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
feryz ::
Kako pa štejeto to filanje baterije?
Glede na to, da se vsak trenutek ali polni ali prazni (kruzanja je zanemarljivo).
Glede na to, da se vsak trenutek ali polni ali prazni (kruzanja je zanemarljivo).
Alfa Dog ::
Jaz imam praktično enako relacijo.
10 let sem vozil dizla (passat, A6), lani pa zamenjal za Teslo 3 SR.
Zadovoljen z izbiro, poleti pridem z enim polnjenjem 2x tja in nazaj. Ne bi menjal nazaj za dizla, še manj pa za PHEVa.
10 let sem vozil dizla (passat, A6), lani pa zamenjal za Teslo 3 SR.
Zadovoljen z izbiro, poleti pridem z enim polnjenjem 2x tja in nazaj. Ne bi menjal nazaj za dizla, še manj pa za PHEVa.
feryz ::
Jaz pa PHEV ne bi nikoli menjal za štromarja. Takega štromarja, kot so trenutno.
Kaj zdaj?
Za dizla bi pogojno, realno pa tudi nikoli več.
Kaj zdaj?
Za dizla bi pogojno, realno pa tudi nikoli več.
OutOfTheBox ::
Sem iz heca vrgel OP-jevo vprašanje v ChatGPT brez dodanega prompta. Strinjal se je s tem golfom.
Potem sem povedal naj na zadevo gleda subjektivno in upošteva trenutno izbiro na trgu in naj realistično predstavi zadevo (cena, amortizacija, ipd). Odgovor je bil dejansko vse kar smo tukaj predebatiral, strnjeno po različnih scenarijih ki jih pač moraš upoštevat.
Potem sem povedal naj na zadevo gleda subjektivno in upošteva trenutno izbiro na trgu in naj realistično predstavi zadevo (cena, amortizacija, ipd). Odgovor je bil dejansko vse kar smo tukaj predebatiral, strnjeno po različnih scenarijih ki jih pač moraš upoštevat.
Direktno priporočilo (brez olepševanja)
Če bi bil jaz v tvoji koži, bi si odgovoril tako:
? Scenario 1: imam polnjenje doma + v službi, avto bom imel ~5-7 let
Prva izbira: dobro izbran EV (npr. ID.3, Tesla Model 3, MG4, Kona, ...)
Druga izbira: Golf 1.5 eHybrid, če ti je Golf res zelo všeč, EV pa ti je "preveč". Zavedal bi se manj prtljažnika in več kompleksnosti, ampak z dvojnim polnjenjem boš res vozila večinoma na štrom in gorivo bo poceni.
? Scenario 2: imam polnjenje doma, v službi ne (ali ga ne bom redno uporabljala)
Pri tvojih kilometrih bi rekel:
EV še vedno top, če doma lahko normalno polniš (vsako noč ali skoraj vsako).
Če EV odpade (cena, predsodki, infrastruktura):
Golf dizel pred eHybridom.
Zakaj? Ker bo PHEV takrat velik del časa zgolj težak bencinar s kompleksno tehniko, dizel pa je v takem scenariju bolj poštena, preprostejša in preverjena rešitev.
? Scenario 3: nimam normalne možnosti polnjenja doma
Potem PHEV nima smisla - plačaš ga preveč, koristiš pa ga kot navaden bencinar.
V tem primeru: Golf dizel je zate (žal) še vedno najbolj racionalen stroj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()

stara mama ::
Še niste pogruntal, da vam LMMji servirajo točno to, na kar ste nastavli prompt?
Ekologija™ in Trajnost™
RedDrake ::
OutOfTheBox je izjavil:
Kaj specifičnega si mel v mislih? Razmerje v elektroniki ki jo majo 20 let stari avti in novi danes (istega cenovnega razreda), je kot noč in dan. Kaj maš kakšno luksuzno mašino, tipa BMW? Ker v tem primeru verjamem da se tako počutiš.
Saaba mam. V avtu je cca 5 glavnih "CU"-jev, ki so vsi povezani med seboj in brez kateregakoli od njih je avto nepremičnina vredna samo še toliko kot ma bakra in pleha notri. Recimo na primer ključavnica. Ni navadna ključavnica, ki jo lahko brikneš z dvema žicama. Nope. Če crkne si nepremičnina, dokler serviser z uradnim tool-om (ki so btw tudi stari 20 let in laufajo na CF kartice velikost 16/32MB) ne upari nove na avto. \o/ Vse kriptirano, vse super varno, in hkrati realno nepopravljivo. Sploh ker novih ne delajo več ...
Alfa Dog ::
RedDrake ::
Še to dodam, potem pa se umaknem - če bi imel recimo 40 let starega saab-a, bi ga s primernim vzdrževanjem zagotovo lahko vzdrževal poljubno dolgo. No, tega mojega ziher ne bo možno, razen če bo kdo slučajno kdaj objavil kompletno dokumentacijo za SW in HW ki je v avtu.
feryz ::
stara mama je izjavil:
Tebi bi pristajal en B57Verjeti ali ne, sem ga imel. Kar nekaj časa.
OutOfTheBox ::
OutOfTheBox je izjavil:
Kaj specifičnega si mel v mislih? Razmerje v elektroniki ki jo majo 20 let stari avti in novi danes (istega cenovnega razreda), je kot noč in dan. Kaj maš kakšno luksuzno mašino, tipa BMW? Ker v tem primeru verjamem da se tako počutiš.
Saaba mam. V avtu je cca 5 glavnih "CU"-jev, ki so vsi povezani med seboj in brez kateregakoli od njih je avto nepremičnina vredna samo še toliko kot ma bakra in pleha notri. Recimo na primer ključavnica. Ni navadna ključavnica, ki jo lahko brikneš z dvema žicama. Nope. Če crkne si nepremičnina, dokler serviser z uradnim tool-om (ki so btw tudi stari 20 let in laufajo na CF kartice velikost 16/32MB) ne upari nove na avto. \o/ Vse kriptirano, vse super varno, in hkrati realno nepopravljivo. Sploh ker novih ne delajo več ...
V tem primeru verjamem. Postaja sicer vse huje.
iKst_ ::
KAVINSKY ::
To je postal meme, ker so še nedolgo nazaj elektro evangelisti razlagali, da se EVji ne kvarijo, ker imajo manj delov od ICE vozil. Pa še Elektro klinika v Zagrebu ima običajno kakšen umotvor na social media, kjer objavijo koliko stane menjava injektorjev in turbine na 2.0TDI z originalnimi deli na servisu - naslednja objava pa je, kako so na Tesli rešili baterijo z zamenjavo krmilnika za samo 6000EUR, sicer bi uradni servis računal 20 jurjev
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: KAVINSKY ()

Blinder ::
Še vedno čakamo predlog od hotbureka, da se bomo malo nasmejali
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-14400f rtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-14400f rtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Motion ::
lauramraula je izjavil:
Ima kdo mogoče v lasti tale avto vw golf 1.5 priključni hibrid in kako je zadovoljen z njim? Na dan naredim pribl 180km (v službo in nazaj), od tega je 80% poti ac. Zaenkrat sem ga imela na probni vožnji in me je prijetno presenetil, ker sem celotno pot do službe (90km) naredila na štrom, z vožnjo po omejitvah. Toyota chr me ni navdušila, čeprav so Japonci bolj izkušeni pri hibridih. Ima kdo kakšno konkretno mnenje o hibridnih golfih, kako se obnesejo po večih letih, so bili kakšni večji problemi z njimi? Druga opcija je pa golf dizel, tega še čakam, ker ga trenutno nimajo nikjer.
Hvala, lp
180km bi jst kar dizla vzel,......
Relanium ::
Za take relacije (sploh avtocesta) definitivno dizel!
Kot je že nekdo rekel... mal mali avto za toliko dnevne vožnje
Kot je že nekdo rekel... mal mali avto za toliko dnevne vožnje
iso2000 ::
Očitno vsak svojega konja hvali :-) Jaz bi predlagal električnega. Samo na gorivu je na letni ravni prihranka nekje 3-4 k EU. Kar pa ni zanemarljivo. V 5 letih je to pol avtomobila, ob pretpostavki da imaš ostale stroške z obema voziloma enake. Pa ob takih kilometrinah, bo v petih letih verjetno še 1 velik servis, verjetno nekaj dražji mali servisi itd.
nejc_nejc ::
Očitno vsak svojega konja hvali :-) Jaz bi predlagal električnega. Samo na gorivu je na letni ravni prihranka nekje 3-4 k EU. Kar pa ni zanemarljivo. V 5 letih je to pol avtomobila, ob pretpostavki da imaš ostale stroške z obema voziloma enake. Pa ob takih kilometrinah, bo v petih letih verjetno še 1 velik servis, verjetno nekaj dražji mali servisi itd.
Dnevno si približno 2 uri v sedežu.
Električnoi gokardi niso glih primerni za tvoj križ,
mala medosna v ICE vagnih pa tudi ne.
Vredno ogleda ...
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
|---|---|---|---|
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
| » | Ali še obstaja kak normalen avto za normalno ceno? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 6822 (3308) | Gambino |
| » | Rabljen avto za dolge razdalje do 7.000€? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31977 (27480) | matobeli |
| » | Kateri avto? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15308 (13716) | zez |
| » | Koliko zdržijo novodobna vozila? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 21711 (18919) | bambam20 |