Forum » Na cesti » golf 1.5 e hibrid
golf 1.5 e hibrid
lauramraula ::
Ima kdo mogoče v lasti tale avto vw golf 1.5 priključni hibrid in kako je zadovoljen z njim? Na dan naredim pribl 180km (v službo in nazaj), od tega je 80% poti ac. Zaenkrat sem ga imela na probni vožnji in me je prijetno presenetil, ker sem celotno pot do službe (90km) naredila na štrom, z vožnjo po omejitvah. Toyota chr me ni navdušila, čeprav so Japonci bolj izkušeni pri hibridih. Ima kdo kakšno konkretno mnenje o hibridnih golfih, kako se obnesejo po večih letih, so bili kakšni večji problemi z njimi? Druga opcija je pa golf dizel, tega še čakam, ker ga trenutno nimajo nikjer.
Hvala, lp
Hvala, lp

iloveboobz ::
za tak denar kupiš novo model 3 standard. Bejži stran od nemških phevov, če se maš kaj rad...
smoki
HotBurek ::
Imam izkušnje z zgoraj omenjenim uporabnikom.
Prvo je prodajal dacije, sedaj ameriško teslad.
Neke vrste izdajalec in sovražnik domače proizvodnje. Navija za propad evrope.
Priporočam obvoz takega pacienta.
Prvo je prodajal dacije, sedaj ameriško teslad.
Neke vrste izdajalec in sovražnik domače proizvodnje. Navija za propad evrope.
Priporočam obvoz takega pacienta.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

iloveboobz ::
HotBurek bo zdaj priporčal E90 325i z msport paketom in titansilber barvi. Iz uvoza kakopak z 69kkm
smoki
RedDrake ::
PHEV je fail na celi črti, sploh če se dela veliko kilometrov.
Takšna pot v službo bo praktično spraznila baterijo vsak dan. Če polniš še v službi je to 2 cikla na dan. Takšna baterija bo 99% hin v 4-ih letih in avto bo imel vrednost v pisanih marjeticah, baterija pa bo koštala nenormalne denarje. Plus, da ne omenjam da so ti PHEV-i pač še bolj kompleksni in imajo torej še več možnih stvarih ki lahko odpovejo. Polni električar je ziher boljša opcija, 200km dnevno lahko sfolga takorekoč vse kar je na trgu.
Takšna pot v službo bo praktično spraznila baterijo vsak dan. Če polniš še v službi je to 2 cikla na dan. Takšna baterija bo 99% hin v 4-ih letih in avto bo imel vrednost v pisanih marjeticah, baterija pa bo koštala nenormalne denarje. Plus, da ne omenjam da so ti PHEV-i pač še bolj kompleksni in imajo torej še več možnih stvarih ki lahko odpovejo. Polni električar je ziher boljša opcija, 200km dnevno lahko sfolga takorekoč vse kar je na trgu.

iloveboobz ::
Z T3 bo lahko tudi večino te relacije odvozu z mozgani na off, thanks to FSD... Golf je ze sam po seb mizerija za daljso avtocesto, kaj sele vsak dan...
smoki
RedDrake ::
Če nekdo kupuje hatcha, potem bo verjetno gledal hatche/CUV-e. Kar T3 definitivno ni. Kar hitro ugotoviš ko skušaš notri zriniti pralni stroji, ki si ga kupil v merkurju. Kot rečeno, izbire je kot listja in trave.
lauramraula ::
Hvala, popolnega električnega avta ne želim, tesle mi niso všeč. Se bom verjetno držala dizla, o degredaciji baterije bi bilo še fajn prediskutirat s prodajalcem

iloveboobz ::
nočes popolnega električarja, a 2x na dan za commute filat avto pa ni problema?
Če mors vsak dan enkrat, ali celo 2x nafilat baterijo, potem bo degradacija defenitivno problem.
za tistih 1x na 5 let je čist vseeno, če naročis dostavo. Eni res očitno kupujejo avtomobile, k bojo dobri za 0.01% časa...
Če mors vsak dan enkrat, ali celo 2x nafilat baterijo, potem bo degradacija defenitivno problem.
Če nekdo kupuje hatcha, potem bo verjetno gledal hatche/CUV-e. Kar T3 definitivno ni. Kar hitro ugotoviš ko skušaš notri zriniti pralni stroji, ki si ga kupil v merkurju. Kot rečeno, izbire je kot listja in trave.
za tistih 1x na 5 let je čist vseeno, če naročis dostavo. Eni res očitno kupujejo avtomobile, k bojo dobri za 0.01% časa...
smoki
Zgodovina sprememb…
- spremenil: iloveboobz ()
lauramraula ::
Ne, mi ni problem filat dvakrat na dan. Problem je obraba. Potem pač štrom ni za mene, hvala.
iso2000 ::
lauramraula je izjavil:
Ne, mi ni problem filat dvakrat na dan. Problem je obraba. Potem pač štrom ni za mene, hvala.
Potem hibrid s takšno baterijo ni za tebe ;-) Nekega solidnega polno električnega avtomobila ne bi rabil filat 2x dnevno, bi število ciklov in predvidena degradacija baterije padla na bolj razumno raven. Glede hibridov in stroškov z njimi pa poglej na spletno stran ev clinic, imajo kar nekaj zanimivega materijala spisanega na temo hibridov. Če ne maraš popolnoma električnega avtomobila, bi jaz na tvojem mestu ravno tako gledal dizla. Iz lastne izkušnje, bi ti pa še vedno predlagal kakšnega električarja, če le imaš možnost polniti doma.
RedDrake ::
No ja, znanka ima Renault Captur PHEV, živi v bloku, nima šanse polnit doma, ampak na šihtu fila gratis (ker itak ni velik - prosto po njenem šefu). Relacijo ima bolj mestno (en konc LJ na drugega), mislim da naredi nekih 16-17km dnevno. Avto kupila marca, avgusta se je pohvalila da je tankala do takrat 1x (enkrat).
Za tak use case je stvar super. Ker na dan scikla samo cca 1/3 baterije ni neke hude groze za short term value loss. Kaj bo z 12 let starim takim avtom je pa itak brez veze razmišljat.
Za tak use case je stvar super. Ker na dan scikla samo cca 1/3 baterije ni neke hude groze za short term value loss. Kaj bo z 12 let starim takim avtom je pa itak brez veze razmišljat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()
lauramraula ::
Imam doma elektrarno tako da polnjenje doma ne bi bil problem. Mogočeda sprobam čist električnega ne bi blo tako napačno
iso2000 ::
Ha, z elektrarno doma, pa ne vem če je kaj za razmišljat. Električen bi bil dobra opcija- No, po mojem mnenju. Sam vozim ca. 100 km dnevno, zadnje 3 leta na elektriko. Priporočam. Že letni prihranek na gorivu se bo poznal.
Izbira avta je pa že druga zgodba. Jaz sem s T3 za tako rabo več kot zadovoljen, ni pa nekaj najboljšega na tem svetu. Okusi so pač različni, izbire danes pa je tudi veliko.
Izbira avta je pa že druga zgodba. Jaz sem s T3 za tako rabo več kot zadovoljen, ni pa nekaj najboljšega na tem svetu. Okusi so pač različni, izbire danes pa je tudi veliko.

iloveboobz ::
lauramraula je izjavil:
Imam doma elektrarno tako da polnjenje doma ne bi bil problem. Mogočeda sprobam čist električnega ne bi blo tako napačno
used se v teslo 3, pejt na eno testno voznjo. Potem pa v golfa.
ne bit začuden, če bo golf zgledal kot kočija izpred 100 let..
smoki
Vredno ogleda ...
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
|---|---|---|---|
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
| » | Renault Captur - FHEV ali MHEV? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 14720 (6156) | lubej1 |