Forum » Na cesti » Dobri stari Clio
Dobri stari Clio
Temo vidijo: vsi
PujsekPepe ::
Itak isto k s telefoni. Valda da rajs staro dacijo vzamem mam dnar al pa ne k da placujem narocnine pa nadgradnje programske opreme. Sicer nevem kera firma tocno je bla v zda samo ko je sla v stecaj kupci niso dobil nove posodobitve in pol so samo ustanovil nek konzorcij vsak je placal xxxx dolarjev in so nekako naredil posodobitev.
Kontrolirat avto z ceuga fuka elektronike je dost lazje za firmo kot pri klasicnih masinah. Lahko pa izvedejo kot apple, starejsa kot je masina hitrej bo sla baterija u kurac s posodobitvijo.
Kontrolirat avto z ceuga fuka elektronike je dost lazje za firmo kot pri klasicnih masinah. Lahko pa izvedejo kot apple, starejsa kot je masina hitrej bo sla baterija u kurac s posodobitvijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PujsekPepe ()
bm1973 ::
Problem vseh "starih" avto firm je v poplavi nekih procesov in managementa, ki to fura. Le tega je pač treba plačati, zato visoke cene.
Določeni procesi so smislenmi, dvomim, da so vsi. So pač tam, ker je folk tako navajen.
O poplavi procesov, specifično za IBM, sploh v razvojni fazi, je Steve Jobs govoril že leta 1995. In je rekel, da bo to pogreb industrije. To se zdaj dogaja Nemcem. Vidim v živo v službi kjer delam...
Prvi zadetek na Googlu...
https://www.google.com/search?client=fi...
To, da so deli zapečeni sklupaj in da jih je težko spraviti narazen, bo pač pokopalo EV servise, sploh pri starejših EV. Dobili bomo še več svinjskega odpada, sploh ko začnejo puščati baterije. Če bi bile stvari bolj popravljive, bi bilo vsem lažje. Ampak EV prozvajalci hočejo služiti še na servisih...
Določeni procesi so smislenmi, dvomim, da so vsi. So pač tam, ker je folk tako navajen.
O poplavi procesov, specifično za IBM, sploh v razvojni fazi, je Steve Jobs govoril že leta 1995. In je rekel, da bo to pogreb industrije. To se zdaj dogaja Nemcem. Vidim v živo v službi kjer delam...
Prvi zadetek na Googlu...
https://www.google.com/search?client=fi...
To, da so deli zapečeni sklupaj in da jih je težko spraviti narazen, bo pač pokopalo EV servise, sploh pri starejših EV. Dobili bomo še več svinjskega odpada, sploh ko začnejo puščati baterije. Če bi bile stvari bolj popravljive, bi bilo vsem lažje. Ampak EV prozvajalci hočejo služiti še na servisih...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bm1973 ()
PujsekPepe ::
Js sm mislil da bo cyber truck tisto kar bo neunicljivo, sploh nerjavece jeklo sem rekel ga mal butnes ne rabis nic strihat nobene rje, ko sem pa videl kako je vse skupaj slampasto narejn pa skup dano sem si pa rekel ajme...
Utk ::
Jaz sem svoje napisal, kdor je želel je kaj pobral, kdor ne ne. Mi ki nimamo več niti za bencin se vozimo na štrom, zjutraj se vsedemo v ogret avto, s kamerami, brez ključa itd, loaded raja se pa naj vozi s starimi clioti in daciami brez klime za 5 jurjev zarad mene.
Telbanc ::
Nimamo vsi bogih najemnikov, da bi nam plačali EV. No subvencijo si najbrž uzel, tud od te "rusofilne" vlade, ali pač si bil načeln do konca.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
Utk ::
Nobene subvencije, ker sem kupil rabljenega v Sloveniji.
Če ne bi imel najemnikov, bi se že zdavnaj vozil z novo teslo, ne pa z leafom.
Če ne bi imel najemnikov, bi se že zdavnaj vozil z novo teslo, ne pa z leafom.
PujsekPepe ::
Jaz sem svoje napisal, kdor je želel je kaj pobral, kdor ne ne. Mi ki nimamo več niti za bencin se vozimo na štrom, zjutraj se vsedemo v ogret avto, s kamerami, brez ključa itd, loaded raja se pa naj vozi s starimi clioti in daciami brez klime za 5 jurjev zarad mene.
Bomo se kr z dacijo pa ostalimi analognimi vozili peljali.
Btw a ni nissan ze propadu? Oz je na poti
Vlade ze kalkurijo kako pobrat trosarine od elektricnih avtov. To ni noben "prenos" na zeleno energijo pac pa scam
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PujsekPepe ()
Utk ::
Čisto možno da je na poti, predvsem ker je leaf zadnji dober avto, ki ga je naredil.
Propadlo bo pa še veliko drugih, brez skrbi. Sploh če ne bojo delali (dobrih) EV.
Propadlo bo pa še veliko drugih, brez skrbi. Sploh če ne bojo delali (dobrih) EV.
PujsekPepe ::
OutOfTheBox ::
Dacia je smart nakup.
Preizkušeni deli.
Hojnik ne approva več dacie, zato tale trditev ne drži.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()
Utk ::
PujsekPepe je izjavil:
Nevem no Daciji gre precej dobro
https://www.best-selling-cars.com/europ...
Hja, ne vem, tesla proda samo 20% manj 5x dražjega avta pa pravite da bo zdaj zdaj propadla.
Utk ::
Najbrž je že propadla. Od revežev, ki nimajo za bencin, ne moreš živet.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
fikus_ ::
Utk, ti se kar vozi s svojim EV, ICE te naj ne zanimajo več, ali pa se praskaš tam, kjer te ne srbi (poglej naslov teme).
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
Utk ::
Mi smo zamenjali takega "cliota" (sicer je bil hyundai) za leafa, zato vem kaj govorim. Vi pa pač ne.

iloveboobz ::
OutOfTheBox je izjavil:
Dacia je smart nakup.
Preizkušeni deli.
Hojnik ne approva več dacie, zato tale trditev ne drži.
to ne drzi.
smoki
Utk ::
Ne da je tema, ampak tu imaš dejansko polnilnico:
Ob tem pa je Janković spomnil še, da so stanovalcem BS3 ponudili možnost parkiranja v garažni hiši Stožice za 40 evrov na mesec, a da velikega zanimanja ni bilo. "Zato smo potem dodali še Park and ride (P+R), ker ni bilo zadosti želja iz BS3," je pristavil.
Ob tem pa je Janković spomnil še, da so stanovalcem BS3 ponudili možnost parkiranja v garažni hiši Stožice za 40 evrov na mesec, a da velikega zanimanja ni bilo. "Zato smo potem dodali še Park and ride (P+R), ker ni bilo zadosti želja iz BS3," je pristavil.

iloveboobz ::
PujsekPepe je izjavil:
Povej mi kje bos tu filal:
https://www.24ur.com/novice/slovenija/b...
dolg podaljšek iz stanovanja pa gasa!
smoki
PujsekPepe ::
Ne da je tema, ampak tu imaš dejansko polnilnico:
Ob tem pa je Janković spomnil še, da so stanovalcem BS3 ponudili možnost parkiranja v garažni hiši Stožice za 40 evrov na mesec, a da velikega zanimanja ni bilo. "Zato smo potem dodali še Park and ride (P+R), ker ni bilo zadosti želja iz BS3," je pristavil.
Sam od bs3 do garazne hise mors pol 20 min hodt?
Javni promet pa vemo kako je v LJ, ce bi mel tramvaj tko kot v razvitih drzavah s svojo traso bi marsikdo v mestu sploh premislil ce avto res nuca tko pa drzava kot 3 razredna vukojebina pac ostaja tam kot je
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PujsekPepe ()
Utk ::
Da si človek kupi stanovanje in avto brez parkinga ni kriva država. Ok, lahko bi to predpisala, ampak potem bi spet jokali.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
OutOfTheBox ::
Tisti ki se spoznate na EV, kakšni so potencialni problemi ki jih je potreba upoštevat pri nakupu takega avta? Kakšen je domet tega avta in koliko mu še teoretično manjka do menjave baterije. Kakšna je cena menjave?

iloveboobz ::
predraga cena za začetek... Tle te lahko skrbi degradacija baterije in okvare polnilca/motorja...
Za 6 jurjov lahk dobiš več avta...
Za 6 jurjov lahk dobiš več avta...
smoki
OutOfTheBox ::
Električnega? Zgleda da cena tega zoe-a je v primerjavi z drugimi na trgu relativno ugodna. Maš nekaj cenejše ampak so starejši / imajo več km. Ne vem pa kako to primerjat z drugimi EV-ji.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()

iloveboobz ::
Dača spring z uvoza bo bolši nakup kot to. Prvič zna bit bolši doseg kot 22kWh Zoe, kot drugič boš mel še garancijo na baterijo in cel avto. Je pa seveda shitbox ki je en razred manjši dimenzijsko kot Zoe.. .Ampak za tak denar pač nemorš velik izbirat...
Eno stopnjičko višje (kar se tiče cene) bi lahko bil 40kWh mk2 Leaf ali pa Ioniq...
Eno stopnjičko višje (kar se tiče cene) bi lahko bil 40kWh mk2 Leaf ali pa Ioniq...
smoki
Zgodovina sprememb…
- spremenil: iloveboobz ()
Utk ::
To kar se prodaja je itak vse precenjeno. Zbiješ ceno za 1500-2000 in potem je že v redu. Za 4-5 jurjev ga bi jaz vzel brez strašni pomislekov. Bi pa prej sprobal baterijo seveda.
bm1973 ::
Ne da je tema, ampak tu imaš dejansko polnilnico:
Ob tem pa je Janković spomnil še, da so stanovalcem BS3 ponudili možnost parkiranja v garažni hiši Stožice za 40 evrov na mesec, a da velikega zanimanja ni bilo. "Zato smo potem dodali še Park and ride (P+R), ker ni bilo zadosti želja iz BS3," je pristavil.
Saj to je poceni, jaz bi takoj vzel.
Da si človek kupi stanovanje in avto brez parkinga ni kriva država. Ok, lahko bi to predpisala, ampak potem bi spet jokali.
Saj je predpisano za novogradnje. 2,5 parkirišča na družinsko stanovanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bm1973 ()
ZveeZ ::
Za tiste, ki na vse pretege zagovarjate EVje ne glede na posameznikovo situacijo, sem naredil grob izračun za svojo situacijo. Se pustim popravit, če sem kje zahebal.
Kupujem 2. avto za ženo z naslednjimi željami: varen, majhen, visoko sedišče, da ne razpade po enem letu.
Pogoj je tudi domet vsaj 200km ne glede na letni čas, da se občasno odpelje do staršev brez postankov.
Glede na te zahteve pride v poštev EV: Opel Corsa in Zoe ZE50 za okoli 10.000€:
- https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
- https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Na ICE strani pa npr eden izmed dražjih Modusov TCE 100 na avtonetu: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Recimo, da se spogajamo, da kupimo EVja za 9.500 € in Modusa za 4.000€
Sedaj pa še opis situacije.
Možnosti domačega polnjenja ni, imamo pa veliko javnih polnilnic v okolici. Kolikor sem preletel cenike, bi me prišlo okoli 0,30 €/kWh.
Recimo, da bi to vozilo zvozilo večino kilometrine, ki jo sedaj opravi edino vozilo pri hiši in bo tako odpeljalo 15.000 km/leto.
Primerjam:
Modus:
- Poraba: 7l/100km @ 1.45€/l = 10,15 €/100km
- Letni strošek goriva @ 15.000 km/leto: 1522,5 €
Corsa/ZOE:
- Poraba: 20 kWh/100km @ 0,3€/kWh = 6,00 €/100km
- Letni strošek goriva @ 15.000 km/leto: 900 €
- Pri gorivu privarčujemo 622,50 €/leto
- Pri rednih servisih (niso vključene okvare) in registraciji max 200 €/leto
Če vozilo vozimo 5 ali 10 let bo:
- čez 5 let:
- 10 let stara Corsa/Zoe ima 200.000 km na števcu in se proda za 5.500 € (izguba vrednosti 4.000€)
- 18 let star Modus ima 160.000 km na števcu in se proda za 2.000 € (izguba vrednosti 2.000 €)
Stroški lastništva EV so nižji za 4112,50 € napram Modusu, izguba vrednosti pa je 2.000 višja.
Skupni strošek je 2112,50 € nižji za EV, kar nanese cca 420 €/leto
- čez 10 let:
- 15 let stara Corsa/Zoe ima 275.000 km na števcu in se proda (če sploh) za 3.000 € (izguba vrednosti 6.500€)
- 23 let star Modus ima 235.000 km na števcu in se proda za 1000 € (izguba vrednosti 3.000 €)
Stroški lastništva EV so nižji za 8225 € napram Modusu, izguba vrednosti pa je 3.500 višja.
Skupni strošek je 4725 € nižji za EV, kar nanese cca 470 €/leto.
Sem kaj spregledal?
Sedaj pa pomisleki, zakaj se vseeno nagibam proti Modusu namesto Corse/Zoe:
- EV bi se do konca mojega lastnistva polnil 99% na hitri polnilnici, kar bi lahko negativno vplivalo na zdravje baterije
- v času ko je vedno večji del populacije neuvideven do ostalih, bi znal bit problem najdet prosto polnilnico ko bi jo potreboval, kar bi mi povzročalo nepotreben stres
- Modus bi imel bolj "predvidljive" in hitro rešljive težave/okvare napram EVju (npr okvara polnilne enote)
Kupujem 2. avto za ženo z naslednjimi željami: varen, majhen, visoko sedišče, da ne razpade po enem letu.
Pogoj je tudi domet vsaj 200km ne glede na letni čas, da se občasno odpelje do staršev brez postankov.
Glede na te zahteve pride v poštev EV: Opel Corsa in Zoe ZE50 za okoli 10.000€:
- https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
- https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Na ICE strani pa npr eden izmed dražjih Modusov TCE 100 na avtonetu: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Recimo, da se spogajamo, da kupimo EVja za 9.500 € in Modusa za 4.000€
Sedaj pa še opis situacije.
Možnosti domačega polnjenja ni, imamo pa veliko javnih polnilnic v okolici. Kolikor sem preletel cenike, bi me prišlo okoli 0,30 €/kWh.
Recimo, da bi to vozilo zvozilo večino kilometrine, ki jo sedaj opravi edino vozilo pri hiši in bo tako odpeljalo 15.000 km/leto.
Primerjam:
Modus:
- Poraba: 7l/100km @ 1.45€/l = 10,15 €/100km
- Letni strošek goriva @ 15.000 km/leto: 1522,5 €
Corsa/ZOE:
- Poraba: 20 kWh/100km @ 0,3€/kWh = 6,00 €/100km
- Letni strošek goriva @ 15.000 km/leto: 900 €
- Pri gorivu privarčujemo 622,50 €/leto
- Pri rednih servisih (niso vključene okvare) in registraciji max 200 €/leto
Če vozilo vozimo 5 ali 10 let bo:
- čez 5 let:
- 10 let stara Corsa/Zoe ima 200.000 km na števcu in se proda za 5.500 € (izguba vrednosti 4.000€)
- 18 let star Modus ima 160.000 km na števcu in se proda za 2.000 € (izguba vrednosti 2.000 €)
Stroški lastništva EV so nižji za 4112,50 € napram Modusu, izguba vrednosti pa je 2.000 višja.
Skupni strošek je 2112,50 € nižji za EV, kar nanese cca 420 €/leto
- čez 10 let:
- 15 let stara Corsa/Zoe ima 275.000 km na števcu in se proda (če sploh) za 3.000 € (izguba vrednosti 6.500€)
- 23 let star Modus ima 235.000 km na števcu in se proda za 1000 € (izguba vrednosti 3.000 €)
Stroški lastništva EV so nižji za 8225 € napram Modusu, izguba vrednosti pa je 3.500 višja.
Skupni strošek je 4725 € nižji za EV, kar nanese cca 470 €/leto.
Sem kaj spregledal?
Sedaj pa pomisleki, zakaj se vseeno nagibam proti Modusu namesto Corse/Zoe:
- EV bi se do konca mojega lastnistva polnil 99% na hitri polnilnici, kar bi lahko negativno vplivalo na zdravje baterije
- v času ko je vedno večji del populacije neuvideven do ostalih, bi znal bit problem najdet prosto polnilnico ko bi jo potreboval, kar bi mi povzročalo nepotreben stres
- Modus bi imel bolj "predvidljive" in hitro rešljive težave/okvare napram EVju (npr okvara polnilne enote)
zodiak ::
Alexius Heristalski je izjavil:
Dokler nebo 1k dosega na štromu se ga ne dotaknem. Kitajca pa sploh nikdar...
Za vožnjo od doma v gostilno in nazaj domov ne potrebuješ 1000 km dosega, trol.
V začetku junija kupil drug avto. Do danes naredil skoraj 20 k . Ne pribijaj mi glede vožnje...
Utk ::
EV bi se do konca mojega lastnistva polnil 99% na hitri polnilnici, kar bi lahko negativno vplivalo na zdravje baterije
Poglej na plugshare, sigurno imaš nekje blizu AC polnilnico. Zoe se tam napolne v dveh urah, corsa pa 4. Nekatere imajo vsaj ponoči in izven nekih ur po 20, 22 centov kwh.
Za premislit je ali se zarad tistih 200 km poti res splača kupit 3, 4, 5 jurjev dražji avto. Če bi itak imela dva. Odvisno kolk je tega. Ampak če je letno vse skupaj 15kkm, najbrž ne veliko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
fikus_ ::
Ma ste električarji vsiljivi s predlogi, zakaj je EV edino prava izbira.
Kaj bo človek vsako popoldne, večer,... vozil EV na polnilnico in potem peš nekaj 100 metrov hodil nazaj do doma, čez nekaj ur pa ponovil nazaj....
Za EV je super, če ga polniš doma, vštekaš popoldne, zvečer,.... zjutraj pa potegneš štekar ven in se pelješ, ne pa da preverjaš ali je že napolnje, ker ga moraš odpeljati s polnilnice,... .
PS nekateri imate preveč časa v življenju....
Kaj bo človek vsako popoldne, večer,... vozil EV na polnilnico in potem peš nekaj 100 metrov hodil nazaj do doma, čez nekaj ur pa ponovil nazaj....
Za EV je super, če ga polniš doma, vštekaš popoldne, zvečer,.... zjutraj pa potegneš štekar ven in se pelješ, ne pa da preverjaš ali je že napolnje, ker ga moraš odpeljati s polnilnice,... .
PS nekateri imate preveč časa v življenju....
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
Utk ::
Mislim, če bi jaz imel avto, ali celo dva, in nobenga parkirišča, bi sigurno šel najprej reševat ta problem, potem se pa sekiral za pogon.
Ampak več kot očitno je, da ljudje ne rešujejo problemov, ampak iščejo nove.
Ampak več kot očitno je, da ljudje ne rešujejo problemov, ampak iščejo nove.
ZveeZ ::
EV bi se do konca mojega lastnistva polnil 99% na hitri polnilnici, kar bi lahko negativno vplivalo na zdravje baterije
Poglej na plugshare, sigurno imaš nekje blizu AC polnilnico. Zoe se tam napolne v dveh urah, corsa pa 4. Nekatere imajo vsaj ponoči in izven nekih ur po 20, 22 centov kwh.
Za premislit je ali se zarad tistih 200 km poti res splača kupit 3, 4, 5 jurjev dražji avto. Če bi itak imela dva. Odvisno kolk je tega. Ampak če je letno vse skupaj 15kkm, najbrž ne veliko.
Kolikor sem pregledal, v bližini računajo po 0.41 €/kWh za 22kW AC. Petrolove polnilnice.
Ja razumem, da občasne vožnje bi se lahko opravilo s trenutnim vozilom ampak gledam, da si olajšam življenje, ne otežujem.
Če bi imel željo po vsakodnevni logistiki, bi se vozil z avtobusom:)
Mislim, če bi jaz imel avto, ali celo dva, in nobenga parkirišča, bi sigurno šel najprej reševat ta problem, potem se pa sekiral za pogon.
Ampak več kot očitno je, da ljudje ne rešujejo problemov, ampak iščejo nove.
Ja sliši se logično ampak kdo se bo šel selit samo zaradi polnjenja EVja?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZveeZ ()
ZveeZ ::
Utk ::
Kako ni realno, če nekje vseeno parkirate. Podzemno garažno hišo se da postavit praktično kjerkoli.
Samo stane, jebiga.
Samo stane, jebiga.
ZveeZ ::
mirator ::
Stanujem v bloku in imam preskrbljeno parkiranje v lastniški garaži v tripleks garažni hiši, ki ima priključek na električno omrežje. Pa si vseeno ne morem zamisliti EV. V lastniški strukturi (ca 140 lastnikov) se namreč ne da dobiti soglasja za karkoli, kar diši po kakšni investiciji.
Problem je, da je za vsako vrsto garaž en tokokrog z 10A inštalacijskim odklopnikom. Poizkušali smo že, da bi inštalacijo preuredili tako, da bi vsaka garaža imela svoj inštacijski odklopnik pa dalje od projekta nismo zmogli.
Problem je, da je za vsako vrsto garaž en tokokrog z 10A inštalacijskim odklopnikom. Poizkušali smo že, da bi inštalacijo preuredili tako, da bi vsaka garaža imela svoj inštacijski odklopnik pa dalje od projekta nismo zmogli.
tomaz- ::
počakaj na UTK, ti bo dal rešitev, kar tako, iz rokava
Če pa ne bo našel kaj pametnega iz svojega več kot bogatega repertoarja, ti bo dal pa vsaj odličen predlog: preseli se
Če pa ne bo našel kaj pametnega iz svojega več kot bogatega repertoarja, ti bo dal pa vsaj odličen predlog: preseli se
PujsekPepe ::
Osnovni problem je, da nimate kje parkirat. Če bi imeli, bi tudi polnjenje lahko rešili.
Ce si brezdomec si pac kupis hiso ane?
počakaj na UTK, ti bo dal rešitev, kar tako, iz rokava
Če pa ne bo našel kaj pametnega iz svojega več kot bogatega repertoarja, ti bo dal pa vsaj odličen predlog: preseli se
Si me prehitel. Hahaha
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PujsekPepe ()
Alexius Heristalski ::
Stanujem v bloku in imam preskrbljeno parkiranje v lastniški garaži v tripleks garažni hiši, ki ima priključek na električno omrežje. Pa si vseeno ne morem zamisliti EV. V lastniški strukturi (ca 140 lastnikov) se namreč ne da dobiti soglasja za karkoli, kar diši po kakšni investiciji.
Problem je, da je za vsako vrsto garaž en tokokrog z 10A inštalacijskim odklopnikom. Poizkušali smo že, da bi inštalacijo preuredili tako, da bi vsaka garaža imela svoj inštacijski odklopnik pa dalje od projekta nismo zmogli.
Ja, to je kurc in bo potrebno urediti z zakonom. Pravica do polnjenja.
Alexius Heristalski je izjavil:
Dokler nebo 1k dosega na štromu se ga ne dotaknem. Kitajca pa sploh nikdar...
Za vožnjo od doma v gostilno in nazaj domov ne potrebuješ 1000 km dosega, trol.
V začetku junija kupil drug avto. Do danes naredil skoraj 20 k . Ne pribijaj mi glede vožnje...
Lepo. Delničarji Petrola so te veseli.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Alexius Heristalski ()
Utk ::
počakaj na UTK, ti bo dal rešitev, kar tako, iz rokava
Če pa ne bo našel kaj pametnega iz svojega več kot bogatega repertoarja, ti bo dal pa vsaj odličen predlog: preseli se
Ne bo pomagala selitev. Zazrite se vase. "Nič se ne da zmenit". Seveda se ne da, če so pa tudi ostali približno taki kot vi. Zato pa živite skupaj. Nekateri bi imeli klimo na fasadi, nekateri zasteklili balkon, nekateri nadstrešek, nekateri polnilnico. In nihče nima nič, ker se samo zajebavate med seboj. In ostali naj bi reševali vaš problem in vohali vaše dizle zarad tega. Malo morgen. Dizlov pač več ne bo, ali boste pešačili ali se vozili na kanistru nafte je pa vaš problem.
Država bi lahko edino predpisala da ima vsak pravico na svoj strošek si postavit vtičnico na svoje parkirišče brez soglasja kogarkoli razen elektra.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Kodrnusa ::
počakaj na UTK, ti bo dal rešitev, kar tako, iz rokava
Če pa ne bo našel kaj pametnega iz svojega več kot bogatega repertoarja, ti bo dal pa vsaj odličen predlog: preseli se
Ne bo pomagala selitev. Zazrite se vase. "Nič se ne da zmenit". Seveda se ne da, če so pa tudi ostali približno taki kot vi. Zato pa živite skupaj. Nekateri bi imeli klimo na fasadi, nekateri zasteklili balkon, nekateri nadstrešek, nekateri polnilnico. In nihče nima nič, ker se samo zajebavate med seboj. In ostali naj bi reševali vaš problem in vohali vaše dizle zarad tega. Malo morgen. Dizlov pač več ne bo, ali boste pešačili ali se vozili na kanistru nafte je pa vaš problem.
Država bi lahko edino predpisala da ima vsak pravico na svoj strošek si postavit vtičnico na svoje parkirišče brez soglasja kogarkoli razen elektra.
Ti moraš biti pa največji pacient kle na forumu slotecha. Težiš z EV ji, folku pišeš naj se preseli, da naj se manj vozi, da so butli in ne vem kaj še vse..
Dvigni rit in pojdi pogledat center Ljubljane kjer imajo ljudje dovolilnice za parkirati, potem se zapelji do Fužin in ostalih starejših naselij da vidiš kako je problem parkinga. Nato pripravi elaborat kako speljati za vec 10.000 ljudi da bojo lahko polnili pred bloki in ga predstavi na mestni občini Ljubljana (Zokiju). Postal boš častni meščan Ljubljane ker boš rešil vse to.
Kake paciente se najde tu na forumu..
Vredno ogleda ...
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
|---|---|---|---|
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
| » | Clio iv tce75 generation (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 29034 (20616) | d_DJ |
| » | Kateri rabljen avto? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17840 (12479) | Likalnik |
| » | Dacia sandero (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12192 (8924) | IL_DIAVOLO |
| » | Poceni drugi avto (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9793 (7589) | Utk |
| » | Avto do 3000 EUR (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9290 (6725) | iloveboobz |
