Forum » Na cesti » Dobri stari Clio
Dobri stari Clio
Temo vidijo: vsi
ZveeZ ::
iloveboobz je izjavil:
Edit: ko omenjamo "1.2 16v" imamo v mislih atmosferskega 1.2 s 75 konji. Tisti, ki imajo 100+ konjev (Clio iv ima tudi 120 konjev) so 1.2 16v TCE in tisti niso toliko zanesljivi oz primerni za konstantne kratke relacije.
1.2tce v mk4 cliotu je izjemno redka zadeva, vsaj pr nas.
Na avtonet sem nasel par, verjetno uvozenih, za okoli 8k.
75 konjskih je veliko po 5-6k.
Motion ::
iloveboobz je izjavil:
Edit: ko omenjamo "1.2 16v" imamo v mislih atmosferskega 1.2 s 75 konji. Tisti, ki imajo 100+ konjev (Clio iv ima tudi 120 konjev) so 1.2 16v TCE in tisti niso toliko zanesljivi oz primerni za konstantne kratke relacije.
1.2tce v mk4 cliotu je izjemno redka zadeva, vsaj pr nas.
Jst ga mam. Lepo poskočna zadeva za okrog ovinkov. 6 stopenski ročni menjalnik je tudi fajn

iloveboobz ::
od 244 oglasov za mk4 cliota sta 2 1.2Tce.. suffice to say, da so bli ti avti relativno redki :)
smoki
Meizu ::
Caki, a jaz da sem p**** tle? Sem prisla po iskren nasvet o avtih ampak for good measure zraven dobila se vse od sikaniranja moza in nadomestne macho ponudbe, do obtozevanja, da se preseravam (s Cliotom...) in naj kupim nekaj za jurja (ko j*** otroke in njihovo varnost), do namigovanja v drugo smer, da sem luzer, ker (a) imam premajhen budget, (b) ne placam v gotovini, (c) ne znam s financami...Skratka, svasta. Lahko sem tudi p****, add it to the list.
Še en ST nasvet za v bodoče, če slučajno še bereš to temo - trole ignoriraj, to je najboljše zdravilo tu na ST, troli pa fašejo živčni zlom ker pišejo v prazno. Več kot pišeš nazaj, več futra jim daješ za nova podrkavanja.
PujsekPepe ::
Vzames tole
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Tista plastika zgleda grdo ni pa treba nic strihat ce kam mal butnes.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Tista plastika zgleda grdo ni pa treba nic strihat ce kam mal butnes.
matobeli ::
Za 500 baksov več maš tud takega ki je ravno dobro ulafan (celo na plin je) https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
PujsekPepe ::
257kkm na bencinarja?
Ja sem videl ja se oproscam sem mislil da je je 25k.
Za 500 baksov več maš tud takega ki je ravno dobro ulafan (celo na plin je) https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Tole je best deal, kr ga lahko najdes, brez elektronike, robustna plastika okol, tista stara ki so jo vcasih dajal. Če bi ga sam nucal ga vzamem takoj. Sam še za rjo pogledaš spodej, pa zaščitiš podvozje pa ga maš za 10 let.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PujsekPepe ()
Utk ::
Ti mater. Pri takih cenah takih kant res nima kdo kaj jamrat da so novi avti dragi. Ne, niso. Stare kante so drage. Tudi novi električni so poceni proti temu. Če pogledamo realno, ta bo v petih letih na odpadu, ta čas bo porabil 5 jurjev goriva in še par jurjev v popravilih in servisih. Potem boš spet rabil novih 5 jurjev. In potem imaš nekega električnega kitajca za naj bo 20 jurjev, ki ga boš lahko vozil 10 let za minimalne stroške, in tudi 10 let star bo še zmeraj vreden vsaj tolk kot ta dacia. Res ful prišparaš s staro dacio...
Če enostavno ne napraskaš 20 jurjev, ok, jebiga, ampak to ne pomeni da se tudi dejansko splačajo stari avti.
Če enostavno ne napraskaš 20 jurjev, ok, jebiga, ampak to ne pomeni da se tudi dejansko splačajo stari avti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Bimbumbam ::
Pri nas pa namesto epiloga po vsej tej studiji, debati in trolanju - plot twist! Hahaha...
Zdaj ko je moz videl, da za 6k-8k dobimo cisto fajn avto, je padla ideja, da kaj pa ce jaz raje furam 'tadober' avto (dizel, valda...) za mojo relacijo, ki je kratka. On pa vzame nekaj za v tem rangu 6-8km in ga ne bo skoda za kilometre nabijat (ima pa 2-3x tedensko relacijo 200km po AC...).
A nacnemo novo temo? :D Al pa bols da se spokam...Da ne izpadem se jaz trol.
Zdaj ko je moz videl, da za 6k-8k dobimo cisto fajn avto, je padla ideja, da kaj pa ce jaz raje furam 'tadober' avto (dizel, valda...) za mojo relacijo, ki je kratka. On pa vzame nekaj za v tem rangu 6-8km in ga ne bo skoda za kilometre nabijat (ima pa 2-3x tedensko relacijo 200km po AC...).
A nacnemo novo temo? :D Al pa bols da se spokam...Da ne izpadem se jaz trol.
PujsekPepe ::
Ti mater. Pri takih cenah takih kant res nima kdo kaj jamrat da so novi avti dragi. Ne, niso. Stare kante so drage. Tudi novi električni so poceni proti temu. Če pogledamo realno, ta bo v petih letih na odpadu, ta čas bo porabil 5 jurjev goriva in še par jurjev v popravilih in servisih. Potem boš spet rabil novih 5 jurjev. In potem imaš nekega električnega kitajca za naj bo 20 jurjev, ki ga boš lahko vozil 10 let za minimalne stroške, in tudi 10 let star bo še zmeraj vreden vsaj tolk kot ta dacia. Res ful prišparaš s staro dacio...
Če enostavno ne napraskaš 20 jurjev, ok, jebiga, ampak to ne pomeni da se tudi dejansko splačajo stari avti.
Servis je menjava jermena na 50k pa olje na 10 k. Kako se pa kej stare tesle prodajjo?
PujsekPepe ::
Odvisno kje pa kako vozs.
After five years, an electric car is expected to be worth approximately 40% to 70% less than its original purchase price, with an average depreciation of around 58.8% in the US. This significant depreciation is influenced by the rapid advancement in battery technology and concerns about battery life and replacement costs.
Depreciation factors
Battery technology: Rapid improvements can make older batteries seem outdated and less desirable, increasing the perceived value loss of earlier models.
Battery lifespan and cost: Concerns about the long-term health of the battery and the high cost of potential replacement ($5,000-$20,000) can negatively impact resale value, as potential buyers factor this into their offers.
Market dynamics: The value is also affected by supply and demand for used EVs and how prices of new EVs have fluctuated over time.
After five years, an electric car is expected to be worth approximately 40% to 70% less than its original purchase price, with an average depreciation of around 58.8% in the US. This significant depreciation is influenced by the rapid advancement in battery technology and concerns about battery life and replacement costs.
Depreciation factors
Battery technology: Rapid improvements can make older batteries seem outdated and less desirable, increasing the perceived value loss of earlier models.
Battery lifespan and cost: Concerns about the long-term health of the battery and the high cost of potential replacement ($5,000-$20,000) can negatively impact resale value, as potential buyers factor this into their offers.
Market dynamics: The value is also affected by supply and demand for used EVs and how prices of new EVs have fluctuated over time.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PujsekPepe ()
ZveeZ ::
Pri nas pa namesto epiloga po vsej tej studiji, debati in trolanju - plot twist! Hahaha...
Zdaj ko je moz videl, da za 6k-8k dobimo cisto fajn avto, je padla ideja, da kaj pa ce jaz raje furam 'tadober' avto (dizel, valda...) za mojo relacijo, ki je kratka. On pa vzame nekaj za v tem rangu 6-8km in ga ne bo skoda za kilometre nabijat (ima pa 2-3x tedensko relacijo 200km po AC...).
A nacnemo novo temo? :D Al pa bols da se spokam...Da ne izpadem se jaz trol.
Strezni ga. On bi (verjetno) samo novo igracko, ker se je stare navelical. Dejansko, ce imate sedaj ze dizla, ga bo manj skoda (bo manj stroskov) ce se ga se dalje vozi na dolge relacije.
Ce ga skrbi padec vrednosti zaradi extra kilometrine naj ga proda ter si kupi nekaj elektricnega.
karafeka ::
Zdaj ko je moz videl, da za 6k-8k dobimo cisto fajn avto, je padla ideja, da kaj pa ce jaz raje furam 'tadober' avto (dizel, valda...) za mojo relacijo, ki je kratka. On pa vzame nekaj za v tem rangu 6-8km in ga ne bo skoda za kilometre nabijat (ima pa 2-3x tedensko relacijo 200km po AC...).
Lahk je srečn, da ma tebe…
:)
Meizu ::
in tudi 10 let star bo še zmeraj vreden vsaj tolk kot ta dacia....
Obrazložitev - kdo se bo z 10 let starim EV pripravljen it rusko ruleto ali je baterija še ok ali me čaka več tisoč evrska investicija v novo je vprašanje modernega časa... Jaz se ne bi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
Utk ::
10 let stara dacia stane 4, 5 jurjev.
10 let star EV ti še zmeraj zlahka prišpara jurja na leto. Če nimaš res ful smole, se pri 5 jurjev vrednosti dobesedno sam odplača preko goriva. In ja, imam 9 let star EV. In to najslabšega možnega, brez vsakega hlajenja in gretja baterije. Vseeno sem precej prepričan da bo še vsaj 3 leta vozil normalno. Ker v zadnjih treh letih se ni spremenil praktično nič.
10 let star EV ti še zmeraj zlahka prišpara jurja na leto. Če nimaš res ful smole, se pri 5 jurjev vrednosti dobesedno sam odplača preko goriva. In ja, imam 9 let star EV. In to najslabšega možnega, brez vsakega hlajenja in gretja baterije. Vseeno sem precej prepričan da bo še vsaj 3 leta vozil normalno. Ker v zadnjih treh letih se ni spremenil praktično nič.
Alexius Heristalski ::
Dve leti stara Dacia Spring iz nemške avtohiše stane med 9 in 10 jurjev. Na to odbij 3 jurje subvencije. Prevoz stane 500+DDV, homologacija dobrih 100. Nekaj je ostalo še tovarniške garancije, plus enoletna garancija na rabljeno vozilo. Voziš se pol ceneje napram bencinu. Vzdrževanje sem že napisal. Vzamem to pred katerimkoli Cliom.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Meizu ::
Ne rečem, EV je sigurno opcija. Ampak ne za dolge razdalje in ne za nakup 10 let starega rabljenega EVja. Ni šans, da plačam slovenski premium za rabljene avtomobile na tako starem EVju, to je čisti liability.
Vredno ogleda ...
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
|---|---|---|---|
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
| » | Clio iv tce75 generation (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 28600 (20182) | d_DJ |
| » | Kateri rabljen avto? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17685 (12324) | Likalnik |
| » | Avto za avtocesto 100km dnevno (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25046 (18632) | BoredMarvin |
| » | Dacia sandero (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12063 (8795) | IL_DIAVOLO |
| » | Poceni drugi avto (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9683 (7479) | Utk |
