Novice » Ostale najave » Norveški je uspelo, praktični vsi novi avtomobili so električni

deco16 ::
dejstvo pa je da tudi e-skiroji in e-kolesa izrivajo delež raznim mopedom in posledično tudi avtom.

Slavc_ ::
Staro bajto, čez katero so forumeraši pljuvali, da ma na 7 lopat peska le eno lopato cementa......
Mam kolega ki ma več nepremičnin, gozd, zaj kupuje rabljen avto za 10.000. Torej bi lahko privoščil sigurno avto za 45.000. Pravi, da se mu zdi škoda metat dnar stran. ljudje postajajo racijonalni, ker devat po 50.000 evrov samo zato da se pelješ je pa res mal dost.
Že 30 jurjov mi je noro dat za avto, ne pa kaj več. Pa bi si lahko kupil pa ga nočem, ker rabim avto od točke a do b in za delo. Zato sem pa kupil novga furgona za 15k pred 5 leti in služi točno temu namenu za kar je. Žena ima golfa in je to to. Brez lizingov, le edino kurčit se ne morem, da imam nov avto za 55k 🙃

Miki N ::

kow ::

iKst_ ::
Zato sem pa kupil novga furgona za 15k pred 5 leti in služi točno temu namenu za kar je. Žena ima golfa in je to to. Brez lizingov, le edino kurčit se ne morem, da imam nov avto za 55k ?
Najcenejši nov Golf na avto.net je 27500€. Nov id3 (če moraš ostati na VW) je kakšnih 500€ cenejši.

denabiker ::
ja vam je žal dati, zato ker je v Sloveniji večina revnih, tudi srednji sloj je reven. ZAto pa je toliko ljudem žal dati ne vem 60k, 70k,.. za avto. Če bi pa imel privarčevano za stara leta, nepremičnine, pa denarja ne vem 500k viška, pač daš, kaj zdaj. Zakaj se ne bi udobno peljal..saj je večina veliko časa v avtu

kow ::
Slovenci so sicer precej konzervativni in nimajo tako malo premozenja kot se zdi. Vecina premozenja je namrec neto premozenje, ker nimajo veliko dolga.

feryz ::
Na bogataškem forumu, na katerem nihče ne dela za manj kot 100 evrov na uro, non stop gobezdajo, da folk nima za avte.
Kar je navaden bulšit. Malo se okrog ozrite. A je na cesti sploh kakšen tak, ki košta manj kot 30 ali celo 40 jurjev?
Pa ni važno ali je lizing ali fafing. Dobrih oz. "dragih" avtov je kolikor hočeš.
Če hočete videti siromaštvo na cestah, pojdite v Italijo, Francijo, Nemčijo.
Tam pa res kupujejo najmanjše in najcenejše avte kar se da. Da ne govorimo o odpadu, ki niti za na cesto ni več. Ga je kolikor hočeš.
Kar je navaden bulšit. Malo se okrog ozrite. A je na cesti sploh kakšen tak, ki košta manj kot 30 ali celo 40 jurjev?
Pa ni važno ali je lizing ali fafing. Dobrih oz. "dragih" avtov je kolikor hočeš.
Če hočete videti siromaštvo na cestah, pojdite v Italijo, Francijo, Nemčijo.
Tam pa res kupujejo najmanjše in najcenejše avte kar se da. Da ne govorimo o odpadu, ki niti za na cesto ni več. Ga je kolikor hočeš.

D3m ::
Če hočete videti siromaštvo na cestah, pojdite v Italijo, Francijo, Nemčijo.
Se strinjam.
|HP EliteBook|R7 8840U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()

kow ::
Če hočete videti siromaštvo na cestah, pojdite v Italijo, Francijo, Nemčijo.
Tam pa res kupujejo najmanjše in najcenejše avte kar se da. Da ne govorimo o odpadu, ki niti za na cesto ni več. Ga je kolikor hočeš.
Narobe interpretiras. "vzhodnoevropski" srednji sloj kupuje nekaj let stare avte v nemciji - ker ni dovolj premozen za kupovanje novih - pa jih potem zmanjka za lokalne reveze.

feryz ::
Pravzaprav tudi to ne drži več.
Vzhod pokupi največ odrabljenih "lizing" avtov, ki sploh niso taki stari. Od dve do štiri leta.
Koliko je star vozni park pa vemo.
Ne boj se, tudi vzhod ima prepoved uvoza rabljenih starih jajc.
Vzhod pokupi največ odrabljenih "lizing" avtov, ki sploh niso taki stari. Od dve do štiri leta.
Koliko je star vozni park pa vemo.
Ne boj se, tudi vzhod ima prepoved uvoza rabljenih starih jajc.

asinhronc ::
Kupiš Teslo in na koncu bentiš čez supermarket zakaj je hrana na Norveškem tako draga.
(C) Norway 2025.
(C) Norway 2025.

feryz ::
Norvežani so tako zaplankani ljudje da sami sebi na glavo serjejo.
Še dobro da imajo skoraj neomejene količine denarja in jih to ne moti.
Sicer pa od naroda, ki je v prejšnjem stoletju pomagal slikarju, kaj dosti drugega ni pričakovati.
Enako politiko furajo kot pred osemdeset leti. In tudi tokrat jim jo najbolj uspeva udejanjati na lastnih ljudeh.
Še dobro da imajo skoraj neomejene količine denarja in jih to ne moti.
Sicer pa od naroda, ki je v prejšnjem stoletju pomagal slikarju, kaj dosti drugega ni pričakovati.
Enako politiko furajo kot pred osemdeset leti. In tudi tokrat jim jo najbolj uspeva udejanjati na lastnih ljudeh.

kow ::

Alexius Heristalski ::
Prerevni za moderno dvotirno električno železnico na glavnih prometnih tokovih in tramvaj v Ljubljani.
Prerevni za električne avte.
Lahko pa uvažamo zgonjene švabavagne brez katalizatorjev in DPF. Trositi saje po okolici je osnovna Slovenčeva pravica.
Prerevni za električne avte.
Lahko pa uvažamo zgonjene švabavagne brez katalizatorjev in DPF. Trositi saje po okolici je osnovna Slovenčeva pravica.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

nekikr ::
Če bi hotel to rešiti bi moral najprej pogledati kaj se iz dimnikov vali. Dve leti star dizl iz Nemčije v celem obstoju ne bo spustil v zrak toliko svinjarije kot Jože, ki veselo kuri iverko v peči. Vsako leto.

Slavc_ ::
Zato sem pa kupil novga furgona za 15k pred 5 leti in služi točno temu namenu za kar je. Žena ima golfa in je to to. Brez lizingov, le edino kurčit se ne morem, da imam nov avto za 55k ?
Najcenejši nov Golf na avto.net je 27500€. Nov id3 (če moraš ostati na VW) je kakšnih 500€ cenejši.
vem ja. Za znamko mi je čisto vseeno. Pri vseh mojih lastniških avtih še 2 nista bla enake znamke, kaj šele modela 😄 iz škode sem zdaj presedlal na renault expressa 🙃 vmes pa nemci, japonci in angleži...

mr_chai ::
Ja sj norvežani tud trosijo saje, ampak ne pri sebi doma, saje in ostali drek od odpadkov izvažajo v druge države. Planet s tem še vedno obremenjujejo, ampak važn da je njihova država čista.

matobeli ::
Ja kaj pa, a naj bi najprej indijo spucal preden so norvežani upravičeni do čistega okolja?

Nikonja ::
Fak iskreno ne razumem zakaj so še vedno take debate EV vs ICE, čeprav je stokrat dokazano da je edini minus EV nefleksibilnost polnjenja če živiš v bloku. Če imaš hišo moraš bit res pacijent če nimaš solarko in EV in se praktično furaš zastonj, v tihem avtu, z bolanim pospeškom, brez uber dragih servisom.
Edini razlog zakaj še vedno furam bencinarja je ker živim v bloku in mi se ne da sedet v avtu na polnilnici 2 uri dokler se fila avto, ampak upam da bomo v bližji prihodnosti imeli uber hitre polnilince z normalno ceno!
Edini razlog zakaj še vedno furam bencinarja je ker živim v bloku in mi se ne da sedet v avtu na polnilnici 2 uri dokler se fila avto, ampak upam da bomo v bližji prihodnosti imeli uber hitre polnilince z normalno ceno!

bm1973 ::
Praktično zastonj?
Baterije, SE, inverterji, ne stanejo nič?
In to ne crkuje? Dela vedno, skoraj kot perpetum mobile?
EV 40k plus... Ne crkujejo? Kao ni treba servisov? Kdo jim pregleduje krmiljenje in zavore? Tehnični?
Baterije, SE, inverterji, ne stanejo nič?
In to ne crkuje? Dela vedno, skoraj kot perpetum mobile?
EV 40k plus... Ne crkujejo? Kao ni treba servisov? Kdo jim pregleduje krmiljenje in zavore? Tehnični?

Master_Yoda ::
Pa tisti ki zivi v bloku naj placuje drazjo elektriko da ti v bajti dobis subvencionirano soncno elektrarno, pa elektricni avto.
Dovie'andi se tovya sagain.

Machete ::
38 neto za Tesla Y je steal.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-5080 GAMING|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

iKst_ ::
Ko odbiješ subvencijo je najcenejši Model Y trenutno 34500€.
Če ti je vseeno za znamko pa sploh ni problema. MG 5 karavani so se zadnjič prodajali po cca. 25 jurjev, novi. Dongfeng Box dobiš za 17 jurjev, pa imaš not usnje, aktivni tempomat in en kup druge opreme.
vem ja. Za znamko mi je čisto vseeno. Pri vseh mojih lastniških avtih še 2 nista bla enake znamke, kaj šele modela ? iz škode sem zdaj presedlal na renault expressa ? vmes pa nemci, japonci in angleži...
Če ti je vseeno za znamko pa sploh ni problema. MG 5 karavani so se zadnjič prodajali po cca. 25 jurjev, novi. Dongfeng Box dobiš za 17 jurjev, pa imaš not usnje, aktivni tempomat in en kup druge opreme.

WizzardOfOZ ::
Napisal si: niso podražili ICE vozila. Kaj pa je drugega kot podražitev, če ti na 25% DDV še daš pribitek +60% ostalih dajatev, da na koncu plačaš +90% na neto ceno vozila (brez dajatev). Kak ti naj nariše še?
Teh dodatnih cca. 60% davka na ICE vozila imajo Norvežani že 50 let. Nobene podražitve ni bilo, ko so na trg prišli EVji.
Ne bi si upal trditi, da imamo pri nas primerno infrastrukturo, da bi lahko čez noč bistveno povečali število EV, ali pač?
Recimo, da si trije Janezki na konec vasi namestijo ultra-hitre polnilnice, bi lokalni trafo to prenesel? Ali pa v centru večjih mest, kjer bi potrebovali dodatne (hitre) polnilnice..?
Pač. Doma noben ne polni na ultra-hitrih polnilnicah. Večina EVjev omogoča max. 11kW polnjenje na AC, nekateri modeli do 22kW, večina domačih polnilnic pa v praksi polni z bistveno manjšo močjo. Že pri 3kW polnjenju večina ljudi napolni avto dovolj za dnevne potrebe v 3-4 urah.
"bloke" bodo prestavili in podražili elektriko. In ko bodo vsi ponoči polnili, bo takrat najdražja elektrika.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

antonija ::
kje najdete te elektricne avte ki kostajo enako oy. celo manj kot pa ICE??
Nazadnje ko sem to vprasal sem dobil link na akcijo za en oskubljen model, ki je bil (skoraj) cenejsi od ustreznega ICE modela istega proizvalajca, le da je slednji imel vec opreme. S tem da je EV imel vkljucene vse mozne subvencije...
Resnio me zanima, ce gledamo druzinske avte (velikosti golf/clio/cee'd, ali pa ta mickenih SUVjev): kateri EV ima pri nas vsaj primerljivo ceno glede na njihove ICE ekvivalente?
Nazadnje ko sem to vprasal sem dobil link na akcijo za en oskubljen model, ki je bil (skoraj) cenejsi od ustreznega ICE modela istega proizvalajca, le da je slednji imel vec opreme. S tem da je EV imel vkljucene vse mozne subvencije...
Resnio me zanima, ce gledamo druzinske avte (velikosti golf/clio/cee'd, ali pa ta mickenih SUVjev): kateri EV ima pri nas vsaj primerljivo ceno glede na njihove ICE ekvivalente?
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

WizzardOfOZ ::
Sej jih ne dobijo, to si samo tisto malo stvar v mednožju povečujejo.
Sej je od vedno tako, da se z reklamami zavaja. In to počnejo vsi.
Prideš v štacuno, pa rečeš ta avto iz vaše reklame bi in ti odgovorijo, da tega niti ne prodajajo in jih nimajo. Moraš kupit tistega naslednjega po rangu, ki je pa na žalost xxx€ dražji.
Če bi jih lahko za to zavajanje stožili, bi se mogoče še kaj popravilo.
Sej je od vedno tako, da se z reklamami zavaja. In to počnejo vsi.
Prideš v štacuno, pa rečeš ta avto iz vaše reklame bi in ti odgovorijo, da tega niti ne prodajajo in jih nimajo. Moraš kupit tistega naslednjega po rangu, ki je pa na žalost xxx€ dražji.
Če bi jih lahko za to zavajanje stožili, bi se mogoče še kaj popravilo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

iKst_ ::
"bloke" bodo prestavili in podražili elektriko. In ko bodo vsi ponoči polnili, bo takrat najdražja elektrika.
1. Ne bodo, ker je podnevi poraba še vedno veliko večja.
2. Bodo pač ljudje polnili avtomobile čez dan.
Resnio me zanima, ce gledamo druzinske avte (velikosti golf/clio/cee'd, ali pa ta mickenih SUVjev): kateri EV ima pri nas vsaj primerljivo ceno glede na njihove ICE ekvivalente?
Razlika v velikosti med Golfom in Cliom je kar konkretna.
Sicer sem že zgoraj napisal konkretno. Najcenejši Golf na avto.net trenutno stane 27500€. (https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Za podoben denar, oz. celo kakšnega jurja manj dobiš pri VW npr. Id3, ki je v istem razredu kot Golf. (https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
S tem, da je tale Golf nekoliko slabše opremljen, ima ročni menjalnik, slabše pospeške...
Če želiš manjši SUV oz. crossover imaš za praktično isto ceno (27k) na voljo Id4, Kio ev3, Škodo Elroq itd.
Če gledaš malo večje avte okoli 40 jurjev je Tesla Y daleč pred ICE konkurenco. Najcenejši Y je cca. 3-4 jurje cenejši od najcenejšega Tiguana. Pa je Model Y večji, bolj prostoren, boljše opremljen, hitrejši in bistveno bolj varčen na dolgi rok.
Prideš v štacuno, pa rečeš ta avto iz vaše reklame bi in ti odgovorijo, da tega niti ne prodajajo in jih nimajo. Moraš kupit tistega naslednjega po rangu, ki je pa na žalost xxx€ dražji.
Na avto.net imaš konkretne avtomobile, ki se prodajajo pri trgovcih. Cena mora biti največ toliko kot piše.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: iKst_ ()

Zimonem ::

feryz ::
Fak iskreno ne razumem zakaj so še vedno take debate EV vs ICE, čeprav je stokrat dokazano da je edini minus EV nefleksibilnost polnjenja če živiš v bloku. Če imaš hišo moraš bit res pacijent če nimaš solarko in EV in se praktično furaš zastonj, v tihem avtu, z bolanim pospeškom, brez uber dragih servisom.Pazi ti to, ev-ji so uber super, on pa fura bencinarja!?
Edini razlog zakaj še vedno furam bencinarja je ker živim v bloku in mi se ne da sedet v avtu na polnilnici 2 uri dokler se fila avto, ampak upam da bomo v bližji prihodnosti imeli uber hitre polnilince z normalno ceno!
Čuden je ta svet, res.

WizzardOfOZ ::
Prideš v štacuno, pa rečeš ta avto iz vaše reklame bi in ti odgovorijo, da tega niti ne prodajajo in jih nimajo. Moraš kupit tistega naslednjega po rangu, ki je pa na žalost xxx€ dražji.
Na avto.net imaš konkretne avtomobile, ki se prodajajo pri trgovcih. Cena mora biti največ toliko kot piše.
Oglašujejo avto za 17.900€, prideš v štacuno je pa cena 19.900 za isti model z več opreme, ker tistega za 17.900 sploh niso uvozili in jih nimajo v prodaji, je samo in izključno v oglasu. Pa to govorim iz prve roke, smo kupovali avto za taščo.
Tako da zavajanja je še vedno preveč.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

nekikr ::
Če imaš hišo moraš bit res pacijent če nimaš solarko in EV in se praktično furaš zastonj, v tihem avtu, z bolanim pospeškom, brez uber dragih servisom.
SE je cca. 15 jurjev. Kako je to zastonj? In pri povprečni prevoženi razdalji pod 10.000km letno da bodo hudi prihranki? Tihi avto? Res? Ko je kolega nabavil Y in sva šla en krog je bil moj prvi pomislek fak, kako to ropota, vse se sliši? Ja, mašine ni, je pa vse ostalo bistveno glasneje kot pri mojem A6. Dragi servisi? Premontaža gum in redni servis me pride 120€. Kaj pa vem, če je to hudo drago (ker po drugi strani pa gume zdržijo precej dlje kot pri težkih EV).
TL:DR: 15 jurjev za SE, 40 jurjev za EV, potem pa gasa šparat pri 10.000 prevoženih (minus amortizacija)!
Špara se z nečim za 10 jurjev, ostalo pa investiraš. To je potem donos, ne pa liter bencina manj na cel kup stroškov.

Markoff ::
Živiš v zmoti. Na EV so ukinili 25% DDV (pri nas je pa subvencija do 7200€). Torej dobiš EV z -25% popustom.
Čudna matematika tole.
100 +25% - 25% = 100?
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

iKst_ ::
Oglašujejo avto za 17.900€, prideš v štacuno je pa cena 19.900 za isti model z več opreme, ker tistega za 17.900 sploh niso uvozili in jih nimajo v prodaji, je samo in izključno v oglasu. Pa to govorim iz prve roke, smo kupovali avto za taščo.
Ne vem za kater avto gre. Jaz sem še vedno plačal toliko kot je bila cena na avto.net ali manj. Mogoče se najdejo nateguni, ki oglašujejo neobstoječe avtomobile, ampak taki verjetno ne delajo razlike med EV in ICE?
SE je cca. 15 jurjev. Kako je to zastonj?
SE ni nujno 15 jurjev. SE je lahko tudi samo 3 jurje, ali pa 7 milijonov. Odvisno kako veliko delaš.
Razlika je v tem, da se ti SE po 7-10 letih poplača in od tam naprej je elektrika praktično zastonj. Če si priklopljen na omrežje pa tudi po 10 letih še vedno plačuješ elektriko po ceniku.
Ko je kolega nabavil Y in sva šla en krog je bil moj prvi pomislek fak, kako to ropota, vse se sliši? Ja, mašine ni, je pa vse ostalo bistveno glasneje kot pri mojem A6.
A6 je 20-25 jurjev dražji. Žalostno bi bilo, če ne bi imel vsaj kakšne prednosti.
Špara se z nečim za 10 jurjev, ostalo pa investiraš. To je potem donos, ne pa liter bencina manj na cel kup stroškov.
Pač kupiš EV za 10 jurjev in šparaš, v čem je problem?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: iKst_ ()

Markoff ::
Slovenija dejansko nima istih vzvodov za stimulacijo kot Norveška.
Bodimo realni in igrajmo v svoji ligi. Mi bi recimo lahko pognali program za 100% elektrifikacijo vseh skirojev - imamo kar lep delež, samo par folka pa še vedno na noge poganja, se pravi je še prostor.
To je naš domet.
Čakam na e-noge, ker se mi ne da več premikat s trudom. Da ne omenim e-rok, ki bodo poganjale UI preko tipkovnice.
Na koncu potrebujem le še e-možgane z Neurolinkom, ker bom povsem nekoristen blob biokemije, ki ga lahko tudi ugasnem, pa ne bom opazil niti sam, kaj šele kdo drug.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

WizzardOfOZ ::
Oglašujejo avto za 17.900€, prideš v štacuno je pa cena 19.900 za isti model z več opreme, ker tistega za 17.900 sploh niso uvozili in jih nimajo v prodaji, je samo in izključno v oglasu. Pa to govorim iz prve roke, smo kupovali avto za taščo.
Ne vem za kater avto gre. Jaz sem še vedno plačal toliko kot je bila cena na avto.net ali manj. Mogoče se najdejo nateguni, ki oglašujejo neobstoječe avtomobile, ampak taki verjetno ne delajo razlike med EV in ICE?
Govorim za oglase (reklame), ne za avto.net.
Oglaševana cena je bila 17.900. In tega avta niti nimajo v ponudbi. Cene po ceniku se začnejo šele pri 19.900.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

antonija ::
Pa pejmo glede na avto.net (samo novi avtomobili), in vzemimo stereotipno popularno nemsko znamko:
najcenesi ID.3: 32.049 (se ni na zalogi)
najcenejsi golf: 24.822 (se ni na zalogi)
Glede opreme bi rekel da jo ima golf celo nekaj vec? V najslabsem primeru sta tam-tam, minus avtomatik (ki je za nekoga lahko plus ali pa tudi velik minus) in nekaj kW moci. Pa bodimo ikreni, ce kopujes poceni golfa ti moc motorja verjetno ne bo pomemben kriterij, raje gledas varcnost.
Seveda si pri EV omejen z dosegom, pozimi se toliko bolj (baje realnih 200-250km), skoraj nujno je treba vozit pocasi na AC (~120km/h) drugace je domet se nizji. Spet, za nekoga ki bo delal kuca-posao voznje med tenom in obisk najblizjega supermarketa za vikend domet nebi smel biti ovira.
Razlika ~7 jurjev v prid ICE vozila, oz. skoraj 30% vec je treba placat za EV verzijo v primerjavi z ICE verzijo.
najcenesi ID.3: 32.049 (se ni na zalogi)
najcenejsi golf: 24.822 (se ni na zalogi)
Glede opreme bi rekel da jo ima golf celo nekaj vec? V najslabsem primeru sta tam-tam, minus avtomatik (ki je za nekoga lahko plus ali pa tudi velik minus) in nekaj kW moci. Pa bodimo ikreni, ce kopujes poceni golfa ti moc motorja verjetno ne bo pomemben kriterij, raje gledas varcnost.
Seveda si pri EV omejen z dosegom, pozimi se toliko bolj (baje realnih 200-250km), skoraj nujno je treba vozit pocasi na AC (~120km/h) drugace je domet se nizji. Spet, za nekoga ki bo delal kuca-posao voznje med tenom in obisk najblizjega supermarketa za vikend domet nebi smel biti ovira.
Razlika ~7 jurjev v prid ICE vozila, oz. skoraj 30% vec je treba placat za EV verzijo v primerjavi z ICE verzijo.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

WizzardOfOZ ::
Špara se z nečim za 10 jurjev, ostalo pa investiraš. To je potem donos, ne pa liter bencina manj na cel kup stroškov.
Pač kupiš EV za 10 jurjev in šparaš, v čem je problem?
S čim šparaš? Da daš še 15k za solarno elektrarno? To ni šparanje.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

kamiKaZaA ::
Živiš v zmoti. Na EV so ukinili 25% DDV (pri nas je pa subvencija do 7200€). Torej dobiš EV z -25% popustom.
Čudna matematika tole.
100 +25% - 25% = 100?
Tesla: (80 neto +25% = 100, odbiješ 25% DDV in te stane 80 enot kot je neto cena). 80 enot neto = 80 enot končna cena z vsemi dajatvami. 80 = 80.
Clio: (80 neto +25% = 100 +52% ostalih dajatev = 152 enot in te stane +90% več kot je neto cena). 80 enot neto = 152 enot s vsemi dajatvami. 80 = 152. Razlike (neto in končna cena) je +90% pribitka (vse dajatve).

Markoff ::
Fak iskreno ne razumem zakaj so še vedno take debate EV vs ICE, čeprav je stokrat dokazano da je edini minus EV nefleksibilnost polnjenja če živiš v bloku. Če imaš hišo moraš bit res pacijent če nimaš solarko in EV in se praktično furaš zastonj, v tihem avtu, z bolanim pospeškom, brez uber dragih servisom.
Edini razlog zakaj še vedno furam bencinarja je ker živim v bloku in mi se ne da sedet v avtu na polnilnici 2 uri dokler se fila avto, ampak upam da bomo v bližji prihodnosti imeli uber hitre polnilince z normalno ceno!
Hvala za kompliment. Ta pacient ne da na streho solarnega panela, pa če mi pride skvadron zeleno-rdečesrajčnikov trkat na vrata. Nisem nobena prekleta elektrarna, da se bom še s tem sranjem ukvarjal. Da ne omenjam povečane verjetnosti za požar. Ki ga ne pogasijo prav enostavno. Juhej.
Za koji klinac bi kupoval nov EV, če obstoječega parka ne menjam niti za nov ICE? Kako je ekološko avto zavreči, preden ga ekonomsko popolnoma ne izkoristiš? In ko pride čas za menjavo, se bom tako kot doslej obnašal ekonomsko, ne ideološko. Zajebavanje s polnjenjem je vredno najmanj toliko (v resnici pa več) kot cena energenta. In razlike med cenami goriv in elektrike niso več prav velike, vse odkar ste nam blokovski možganski trusti na oblast izvolili Hen-I-ja, druzga najbolšga meneđerja u Lublan in na svet, de.
Živiš v zmoti. Na EV so ukinili 25% DDV (pri nas je pa subvencija do 7200€). Torej dobiš EV z -25% popustom.
Čudna matematika tole.
100 +25% - 25% = 100?
Tesla: (80 neto +25% = 100, odbiješ 25% DDV in te stane 80 enot kot je neto cena). 80 enot neto = 80 enot končna cena z vsemi dajatvami. 80 = 80.
Clio: (80 neto +25% = 100 +52% ostalih dajatev = 152 enot in te stane +90% več kot je neto cena). 80 enot neto = 152 enot s vsemi dajatvami. 80 = 152. Razlike (neto in končna cena) je +90% pribitka (vse dajatve).
Ponovimo vajo:
100 enot + 25% = 125 enot - 25% je 100 enot? In ne 93,75?
Come again?
Nasprotje 25% pribitku je 20% popust. Da niti v drugo nisi tega opazil, kaže, da ne razumeš osnov kalkulusa?
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Markoff ()

nekikr ::
Pač kupiš EV za 10 jurjev in šparaš, v čem je problem?
A tistega Fička iz zgornjega linka? No, fičo je bil bistveno boljši, da ne bo pomote.
Šparaš edino, če si tako kot en moj kolega, ki je neke vrste trgovski potnik. Vsak dan je konstantno na cesti. On pravi, da ga zdaj pride obrok avtomobila in elektrika manj kot je prej plačal za gorivo (malo je najbrž raztegnil to, ker gre za veliko porabo, ampak sigurno je vsaj 95% resnice). To je "šparanje". Vse ostalo je pa kretenizem finančno nepismenih kretenov (jim je sicer oproščeno, ker šolski sistem aktivno preprečuje finančno opismenjevanje). 15 jurjev investicije za SE in vsaj 40 jurjev za avto, zato, da potem pri povprečnih 7.000km letno prišparajo nekaj litrov bencina. Črnuh prosim.

iKst_ ::
Pa pejmo glede na avto.net (samo novi avtomobili), in vzemimo stereotipno popularno nemsko znamko:
najcenesi ID.3: 32.049 (se ni na zalogi)
najcenejsi golf: 24.822 (se ni na zalogi)
Golf na tvojem linku stane 27500€. Tistih 24800€ je cena s financiranjem.
Na Id3 dobiš še 6500€ subvencije, torej je končna cena cca. 26000€.
S čim šparaš? Da daš še 15k za solarno elektrarno? To ni šparanje.
Zakaj pa tako nujno rabiš SE?

kamiKaZaA ::
Ponovimo vajo:
100 enot + 25% = 125 enot - 25% je 100 enot? In ne 93,75?
Come again?
Nasprotje 25% pribitku je 20% popust. Da niti v drugo nisi tega opazil, kaže, da ne razumeš osnov kalkulusa?
DDV se ne odšteva, ampak odbija.

80 +25% = 100 in 100 deljeno 1,25 = 80. To je pravilni izračun odbijanja DDV.
Nepravilni izračun: 80 +25% = 100 in 100 -25% ni enako 80, ampak je 75. In to je nepravilni izračun, če DDV se nikoli ne odšteva ampak odbija. Sem dovolj ekonomsko pismen, da znam računat neto/bruto in pribijat DDV kot tudi odbijat. DDV pa se nikoli ne odšteva.


iKst_ ::
A tistega Fička iz zgornjega linka? No, fičo je bil bistveno boljši, da ne bo pomote.
Ne, v mislih sem imel nek spodoben par let star EV. eGolf, Leaf, i3, Zoe...

antonija ::
Pa pejmo glede na avto.net (samo novi avtomobili), in vzemimo stereotipno popularno nemsko znamko:
najcenesi ID.3: 32.049 (se ni na zalogi)
najcenejsi golf: 24.822 (se ni na zalogi)
Golf na tvojem linku stane 27500€. Tistih 24800€ je cena s financiranjem.
Na Id3 dobiš še 6500€ subvencije, torej je končna cena cca. 26000€.
Finanicranje je cist OK, pa lepo za videt da so cene (vsaj z izdatnim cuzanjem drzvae) vsaj priblizno enake v nekaterih primerih. Samo se za odlocit se je koliko komu pomeni hitrost tankanja, domet, omejitve pri zimski voznji in voznji na AC, itd.
BTW, kako kaj EVji prenasajo zimsko voznjo v hrib s polnim vozilom (druzimo ki gre na smucanje)? Recimo da je 30-45min voznje v hrib, plus se toliko po relativni ravnini.
Kaj to v praksi pomeni za avto, ki naj bi pozimi zmogel 250km dometa?
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

kamiKaZaA ::
BTW, kako kaj EVji prenasajo zimsko voznjo v hrib s polnim vozilom (druzimo ki gre na smucanje)? Recimo da je 30-45min voznje v hrib, plus se toliko po relativni ravnini.
Kaj to v praksi pomeni za avto, ki naj bi pozimi zmogel 250km dometa?
Da zadnjih 20 minut EV avto izklopi gretje, ker ko baterija pade pod dolčen nivo EV vse živo avtomatsko izklaplja. To pa je ta čar EV-ja, ko nikoli ne veš kdaj ti bo pozimi izklopil gretje in poleti izklopil klimo.

Ampak enim je to fajn. Meni pa ne.


deco16 ::
To dela samo VW oziroma e-Golf in podobni.
V praksi nafilaš dosti ko greš nazaj dol. Če bi mel EV bi pač to vedel.
V praksi nafilaš dosti ko greš nazaj dol. Če bi mel EV bi pač to vedel.

antonija ::
BTW, ce ne gledamo avto.net in gremo na VW stran, se situacija zelo korenito obrne:
Golf se zacne pri 26 jurih, ena "smiselna" konfiguracija (subjektivna ocena) pride okrog 33 jurjev, dejmo rect 35 jurjev da ne bomo prevec pristranski.
ID.3 se zacne pri 40 jurih, za neko "smisleno" konfiguracijo (subjektivno) recimo da pridemo na 45 jurjev (vec bombonckov je vkljucenih v osnovne modele; jaz sem dobil drazjo ponudbo ko sem vse "smiselno" naklikal, ampak spet - pristranskost).
Meni se to zdi ogromna razlika...
Golf se zacne pri 26 jurih, ena "smiselna" konfiguracija (subjektivna ocena) pride okrog 33 jurjev, dejmo rect 35 jurjev da ne bomo prevec pristranski.
ID.3 se zacne pri 40 jurih, za neko "smisleno" konfiguracijo (subjektivno) recimo da pridemo na 45 jurjev (vec bombonckov je vkljucenih v osnovne modele; jaz sem dobil drazjo ponudbo ko sem vse "smiselno" naklikal, ampak spet - pristranskost).
Meni se to zdi ogromna razlika...
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

Utk ::
BTW, kako kaj EVji prenasajo zimsko voznjo v hrib s polnim vozilom (druzimo ki gre na smucanje)? Recimo da je 30-45min voznje v hrib, plus se toliko po relativni ravnini.
Kaj to v praksi pomeni za avto, ki naj bi pozimi zmogel 250km dometa?
Nič kaj dost. Recimo če je to skupaj ura pa pol, to si naredil 100 km. Če bi bilo pol od tega vsaj nekakšen resen klanec, bi bil že zdavnaj na Mont Blancu.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Na Norveškem električnih avtomobilov že več kot bencinarjev (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 16947 (12623) | bluefish |
» | Lani že desetina prodanih avtomobilov električnih (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 27798 (24017) | trancer01 |
» | Na Norveškem lani 80 odstotkov prodanih avtomobilov že električnih (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 28690 (22889) | Utk |
» | rabljen poceni ev (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 36423 (31228) | iloveboobz |