» »

Po propadu proizvajalca električnih vozil so se lastniki avtomobilov organizirali sami

1
2
»

fikus_ ::

kow je izjavil:

starfotr je izjavil:


Glede na to, da so včasih vsi avto električarji znali podret zaganjalnik ali alternator in ga tudi popravit oziroma obnovit


Vcasih so vsi znali pomolzti kravo (razen kaksen aristokrat). To ni noben argument.


Spet kowovski mimosun.
Pred desetletji je bil npr. nov zaganjalnik, alternator,... dovolj drag, da se je splačalo delo mehanika ob zamenjavi ležaja, krtačk,...
Sedaj je ura mehanika dražja, številni niti niso sposobni diagnostike brez računalnika,.... tako da se menja dele.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

PluribusUnum ::

Kir šah, love it.

karafeka ::

starfotr je izjavil:


Glede na to, da so včasih vsi avto električarji znali podret zaganjalnik ali alternator in ga tudi popravit oziroma obnovit, danes pa niti orodja niti znanja nimajo v večini primerov in ti lahko prodajo samo novega ter ti zaračunajo menjavo. Zelo dvomim o tem, da ti bodo razstavili elektro motor od EV in zamenjali ležaje ali popravili navitje ali pa diagnosticirali in zamenjali okvarjeno celico v bateriji.
Razlog je v ceni dela oz. ker stranka (upravičeno) ni pripravljena plačat tako veliko tarifo in upati na najboljše. Podobno je pri ostali elektroniki, kjer se preprosto kupi nov TV, namesto da bi ledice zamenjal ali pa kak upor, pa je pri tem veliko manj dela kot pri avtih, ker zdaj že za menjavo 12v akumulatorja rabiš novega registrirat z namenskimi softwerom (vsaj kolikor sem bral).

bm1973 ::

Elektro motorji v EV so dostikrat kar zaliti v plastiko in jih je nemogoče razdreti, ne da jih uničiš...

fikus_ ::

....zdaj že za menjavo 12v akumulatorja rabiš novega registrirat z namenskimi softwerom....

Avto SW moraš "povedati" da si zamenjal aku, da bo vedel zakaj višja voltaža,...., da to ni napaka.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

bm1973 ::

Ta monitoring vseh blesavih parametrov in minimalna odstopanja, ki takoj sprožijo servis, so že malo mimo...

fikus_ ::

Pač biznis za uradne servise.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

starfotr ::

karafeka je izjavil:

starfotr je izjavil:


Glede na to, da so včasih vsi avto električarji znali podret zaganjalnik ali alternator in ga tudi popravit oziroma obnovit, danes pa niti orodja niti znanja nimajo v večini primerov in ti lahko prodajo samo novega ter ti zaračunajo menjavo. Zelo dvomim o tem, da ti bodo razstavili elektro motor od EV in zamenjali ležaje ali popravili navitje ali pa diagnosticirali in zamenjali okvarjeno celico v bateriji.

Razlog je v ceni dela oz. ker stranka (upravičeno) ni pripravljena plačat tako veliko tarifo in upati na najboljše.
Podobno je pri ostali elektroniki, kjer se preprosto kupi nov TV, namesto da bi ledice zamenjal ali pa kak upor, pa je pri tem veliko manj dela kot pri avtih, ker zdaj že za menjavo 12v akumulatorja rabiš novega registrirat z namenskimi softwerom (vsaj kolikor sem bral).


V resnici je še vedno ceneje popravit obstoječ kos, kot pa ga menjat. Težava je v tem, da ni znanja, orodja in da to traja dlje, kot pa naročilo novega (ki pride lahko še isti dan). Mnogokrat tudi ni mogoče servisirat, ker gredo z materialom tako zelo na nož, da ni kaj več popravljat in je sam poseg preveč destruktiven za okvarjen kos.

starfotr ::

fikus_ je izjavil:

Pač biznis za uradne servise.


Baje so EV brez potrebnih servisov :))

PluribusUnum ::

V teoriji bi lahko imel na zalogi samo eno modularno letev z drajverji, poškodovan posamezen drajver bi se odklopil, moč se zmanjša, na servisu samo zamenja poškodovano letev z obnovljeno.

tony1 ::

fikus_ je izjavil:

Kaj boš pa popravljal pri EV?! Kot pišete, ne rabijo niti rednih servisov, še pokvarijo se ne....

Realnost je takšna, da novodobni mehaniki priklopijo računalnik, da jim pokaže napake in potem menjajo po vrsti dele, dokler se jim ne posreči menjati okvarjene stvari.
Če bo kaj narobe z baterijo, bodo predlagali menjavo baterije, nihče ne bo šel prelagati celic,.....

Praktičen primer izpred nekaj let. Od sodelavca hčerka kupila električnega Golfa, tik pred koncem garancije začelo ružiti. Peljala na servis, so zamenjali cel elektromotor, ker je odpovedoval en ležaj. Zamenjava je bila narejena pod garancijo, tako da ni imela stroškov, dobila pa je izpis opravljenih del in tam je bila cena EM okrog 7k€.
Če bi bilo to po garanciji, bi morala sama skeširat (nov Golf je bil okrog 20k€), ali iti do kozolčarja, ki bi upal brskati po E Golfu ter zamenjati ležaj, ali ga prodati po precej nižji ceni.


Take reči zna popraviti EV clinic, vendar tudi tam strošek ne bo pod jurja.

borisk ::

pri EV clinic je težava samo v tem da nimajo konkurence, cene so ugodne oziroma naravnane glede na OEM cene, običajno so njhove cene 1/3 manj kot OEM, ravno dovolj da se odločiš za njih, pa še vedno full $$. Ko bo konkurenca, se bodopač prilogodili, špeha na ceni je še dovolj.

tony1 ::

Sam tega ne zaznavam, zelo čez palec so cene ena tretjina cene z uradnega servisa, recimo na primeru tega e-golfa... Kar še vedno ni poceni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

stara mama ::

fikus_ je izjavil:

....zdaj že za menjavo 12v akumulatorja rabiš novega registrirat z namenskimi softwerom....

Avto SW moraš "povedati" da si zamenjal aku, da bo vedel zakaj višja voltaža,...., da to ni napaka.

BMW je to začel z Efficient Dynamics, kjer moraš vpisat nov AGM akumulator. (to se da tud s testerjem za 12EUR)
Ja, že 15+ let stare bemfle znajo pametno nafilat akku in ne obremenjujejo motorja stalno.
Seveda so bli pacienti ki tega niso naredli ali celo zmontirali obični akumulator. Pol je bla pa kriva znamka in serviserji in nevemkdoševse...

PluribusUnum je izjavil:

V teoriji bi lahko imel na zalogi samo eno modularno letev z drajverji, poškodovan posamezen drajver bi se odklopil, moč se zmanjša, na servisu samo zamenja poškodovano letev z obnovljeno.

Aja.... spet taista znamka to že počne, samo potrošnik tega ne ve.
Namesto 3 identičnih delov je na zalogi le najkvalitetnejši.
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

Telbanc ::

Teli avtki, to je čista zmaga. Daš 70.000 in pol zveš da ni servisa inn rezernih delov. Lah ga daš pol edino za staro železo. 16 centov kila.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

Jebomir ::

Bo podobno pri kitajskih avtih.
Kitajci so že od nekdaj znani po slabi podpori, razen kake večje znamke.

sbawe64 ::

twom je izjavil:

Koliko bojo pa vsi ostali današnji EV-ji vredni, ko bojo stari 10 let, z iztrošenimi baterijami?

Aja, saj ga prej prodaš, tko da ni problema...

Kitajci imajo že sedaj delujoč sistem, kjer se prazna baterija zamenja v ~5 minutah v avtomatski izmenjalni postaji s polno.
Vsaj taksisti čisto običajno uporabljajo takšen sistem.

Videl v enem od posnetkov iz tega kanala, ko je potoval po CN lani/letos
https://youtube.com/@SabbaticalTommy/vi...
2020 is new 1984
Corona World order

sbawe64 ::

Poiskal hitro avtomatsko zamenjavo baterije:
28:52

3 minute
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

klinker ::

starfotr je izjavil:

karafeka je izjavil:

starfotr je izjavil:


Glede na to, da so včasih vsi avto električarji znali podret zaganjalnik ali alternator in ga tudi popravit oziroma obnovit, danes pa niti orodja niti znanja nimajo v večini primerov in ti lahko prodajo samo novega ter ti zaračunajo menjavo. Zelo dvomim o tem, da ti bodo razstavili elektro motor od EV in zamenjali ležaje ali popravili navitje ali pa diagnosticirali in zamenjali okvarjeno celico v bateriji.

Razlog je v ceni dela oz. ker stranka (upravičeno) ni pripravljena plačat tako veliko tarifo in upati na najboljše.
Podobno je pri ostali elektroniki, kjer se preprosto kupi nov TV, namesto da bi ledice zamenjal ali pa kak upor, pa je pri tem veliko manj dela kot pri avtih, ker zdaj že za menjavo 12v akumulatorja rabiš novega registrirat z namenskimi softwerom (vsaj kolikor sem bral).


V resnici je še vedno ceneje popravit obstoječ kos, kot pa ga menjat. Težava je v tem, da ni znanja, orodja in da to traja dlje, kot pa naročilo novega (ki pride lahko še isti dan). Mnogokrat tudi ni mogoče servisirat, ker gredo z materialom tako zelo na nož, da ni kaj več popravljat in je sam poseg preveč destruktiven za okvarjen kos.


V resnici imas na voljo obnovljene kose in je ceneje ter predvsem hitreje menjat. Tako da znanje je, ampak danes je folk specijaliziran, ker avto ni vec kar je nekoc bil Yugo in ne, ne bo ti en mehanik sel obnavljat alternatorja tako kot ta, ki obnavlja alternatorje ne obnavlja volanskih letev ampak to pocne nekdo drugi, tako kot nekdo tretji, ki obnavlja stevce ne obnavlja pump...itd itd itd. Mehanik diagnosticira okvaro in menja kos, bodisi z novim, bodisi rabljeni, bodisi obnovljenim.

bm1973 ::

Saj mehanik sam nikoli ni obnavljal rezervnih delov, razen zelo zelo redkih...

starfotr ::

Ah, seveda so obnavljali in še obnavljajo, saj obstajajo kit kompleti (recimo tesnila). Ali pa spravijo v ustrezno stanje (obnovitev diskov na stružnici, čiščenje DPF filtrov, zalitje šip, če ti prileti kak kamenček, nova prevleka za volan, obnovitev platišč, menjalnikov ...) Skratka del je še vedno veliko, da se ohranijo ali obnovijo že obstoječi deli in ni vse samo menjava za nov del.

Obnove so tudi mnogo cenejše od novih delov.

PluribusUnum ::

ECO standard je konkretno zakompliciral agregate z notranjim izgorevanjem, preprostost EV pogona bi mogla pašat denarnici in NON entuziastu mehaniku.

stara mama ::

Preprostost EV pogona je zakamuflirana v vendor-lockin paywall storitveno-naročniško marketinško meglo.
Če bi civilni EVji obstajali 20-30 let nazaj bi bilo drugače.
Ekologija™ in Trajnost™

klinker ::

In zakaj mislis da bo pri ICE drugace? Tu pogon nima prav nobene veze, zal.

owon22 ::

PluribusUnum je izjavil:

ECO standard je konkretno zakompliciral agregate z notranjim izgorevanjem, preprostost EV pogona bi mogla pašat denarnici in NON entuziastu mehaniku.

Kolikor vidim na evropskih električarjih, so zelo podvrženi fault engineeringu. Se pravi, dimenzionirani, da bodo zdržali le do konca garancije, potem pa mora vse odpovedati. Pri nekaterih niti to ni bilo dovolj. Pri Audiju so poddimenzinirali konstrukcijo motorja in mu začne puščati hladilna tekočina ter ga uniči na primer.

starfotr ::

Pri drugih pa kao ni tega? Daj glavo ven iz peska. Celoten svet dela na tem, da ti izdelek crkne 1 dan po garanciji. V tem početju je toliko denarja, da si ne moreš mislit.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Po propadu proizvajalca električnih vozil so se lastniki avtomobilov organizirali sam (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
7512411 (128) starfotr
»

Mercedes-Benz: električna vozila bodo zamudila pet let (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
9112247 (7167) deco16
»

Servis za Porsche

Oddelek: Na cesti
61528 (1183) gazibo
»

V prihodnje nižanje hrupa avtomobilov v EU?

Oddelek: Na cesti
467574 (6264) Barbarian

Boste menjal avto zaradi podražitve goriva (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Loža
629120374 (109474) Ziga Dolhar

Več podobnih tem